Kan je via DOS met het commando 'adb reboot recovery' in recovery mode komen? Moet je wel android SDK installeren en naar de installatiefolder navigeren binnen DOS.Dennie-DP schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:03:
[...]
Maar hoe krijg ik die bestanden er nog op dan? Want een USB-kabel aansluiten helpt nu niet. Of moet dit via het SD-kaartje?
BTW. ik zie de S nog niet eens
EDIT: In de Download-modus kan dit wel.
Ik begrijp je post niet echt.. om voodoo te flashen moet je toestel geroot zijn..Resinman schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:10:
Gisteren had ik mijn firmware geupgrade naar JM9. OCLF had ervoor ik verwijderd. Als het goed is verdwijnt dan ook je ROOT. Gisteren had ik OCLF er weer opnieuw opgezet en inderdaad, de optie om te rooten was groen. Ik heb hem niet geroot. Nu heb ik zojuist de VOODOO lagfix succesvol erop gezet (na het weer verwijderen van OCLF) en de Quadrant scores zitten rond de 1700. Nu zag ik ineens het 'Superuser Machtiging' icoontje tussen mijn applicaties staan. Als ik daarop klik dan zie ik 3 tabjes:
Apps: no apps in list
Log: als ik daarop klik dan krijg ik de volgende melding: Helaas! De toepassing Superuser Machtigingen (proces com. noshufou.android.su) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.
Settings: daarin staan alle settings
Zojuist heb ik alleen de applicatie One Click Lag Fix geïnstalleerd (maar nog niet de lag fix toegepast aangezien VOODOO er al opstaat). Nu zie ik de optie Root Device 2.1 in het rood staan: Your device is already rooted.
Nu snap ik het niet meer. Toen ik gisteren mijn firmware ging upgraden verdween mijn ROOT. Het enige wat ik heb gedaan is de VOODOO lagfix er vandaag op gezet. Nu zie ik ineens het 'Superuser Machtiging' icoontje staan en geeft OCLF aan dat mijn device is geroot.
Heeft VOODOO dit icoontje weer geplaatst en mijn telefoon geroot?
Verwijderd
FFe een vraagje tussen hoor, ik ben van JPK weer naar JM6 gegaan.
ik heb sterrtje hekje 272 enzo gedaan en ik zag dat hij op KOR stond, ook in het register.
Nu heb ik een andere gekozen, XEN stond er niet tussen.
Nu zie ik in het register bij mapje 3 nog steeds KOR staan en in mapje 5 staat wel XEN.
wat is nu het juiste, en als het niet juist is, hoe krijg ik de productcode terug naar XEN.
Mijn SG is geroot met oclf.
Ook blijft kies mijn telefoon niet zien.
wie kan mij even helpen?
ik heb sterrtje hekje 272 enzo gedaan en ik zag dat hij op KOR stond, ook in het register.
Nu zie ik in het register bij mapje 3 nog steeds KOR staan en in mapje 5 staat wel XEN.
wat is nu het juiste, en als het niet juist is, hoe krijg ik de productcode terug naar XEN.
wie kan mij even helpen?
als je met adb om kunt gaan zou je via die weg de XEN (die waarschijnlijk wel aanwezig is op je toestel) kunnen installeren.Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:57:
FFe een vraagje tussen hoor, ik ben van JPK weer naar JM6 gegaan.
wie kan mij even helpen?
Die zocht ik ook al. Staat onder Draadloos en Netwerken.m0nk schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:35:
Net geupgrade naar JPM. Maar waar kan ik nu mijn USb instellingen wee wijzigen? Standaard doet ie KIES nu..
Instellingen > Draadloos en Netwerken > Usb Instellingen > kies je optiem0nk schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:35:
Net geupgrade naar JPM. Maar waar kan ik nu mijn USb instellingen wee wijzigen? Standaard doet ie KIES nu..
Maar met een beetje zoekwerk had je dit ook zelf kunnen vinden
Edit: Mijn bovenbuurman was me al voor.
[ Voor 5% gewijzigd door The White B.A. op 14-10-2010 17:01 ]
paar dagen terug was de scherm van mijn galaxy S stuk. zoals sommigen van jullie weten.
vandaag is het reparatie voltooid. en zal ik binnen 2 dagen mijn toestel weer ontvangen.
maar kijk is aan wat ik erbij heb gekregen.
Servicehandeling: Onderdeel vervangen
Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: XEN I9000XWJP6
Orgineeeleee Froyoo 2.2 haha
vandaag is het reparatie voltooid. en zal ik binnen 2 dagen mijn toestel weer ontvangen.
Verwijderd
Yup:thommy86 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:59:
[...]
als je met adb om kunt gaan zou je via die weg de XEN (die waarschijnlijk wel aanwezig is op je toestel) kunnen installeren.
http://ip208-100-42-21.st...m/showthread.php?t=780509
Verwijderd
Ik heb een productcodeapp van de market gehaald
hij geeft aan in nv_data.bin dat het KOR is
en in nv_data.bak dat het XEN is
wat moet ik nu geloven
met adb heb ik nog nooit gewerkt
hij geeft aan in nv_data.bin dat het KOR is
en in nv_data.bak dat het XEN is
wat moet ik nu geloven
met adb heb ik nog nooit gewerkt
Verwijderd
Is niet de Orginele Froyo 2.2.sanane schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:01:
paar dagen terug was de scherm van mijn galaxy S stuk. zoals sommigen van jullie weten.
Ok bedankt, ga er even naar kijken.densoN schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:44:
[...]
Start dos (met administrator rights), ga naar de map waar je adb hebt geinstalleerd en geef het commando 'adb shell' dan krijg je......
Gisteren een nieuwe firmware erop gezet met Odin (JM9). Blijkbaar blijf je dan ROOT houden en verwijderd hij deze niet. Ik heb namelijk na het flashen mijn telefoon niet meer geroot terwijl hij aangeeft dat hij wel geroot is. Ik kon ook voodoo installeren.thommy86 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:51:
[...]
Ik begrijp je post niet echt.. om voodoo te flashen moet je toestel geroot zijn..
Is wel de originele, wij als Samsung service point hebben deze vandaag ook binnen gekregen.
Verwijderd
Hmm...what about JPM dan?Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:06:
[...]
Is wel de originele, wij als Samsung service point hebben deze vandaag ook binnen gekregen.
MODEM_I9000XXJPM.tar.md5, deze hoort bij de package
Zou leuk zijn als die als megaupload o.i.d. te downloaden zou zijn.Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:06:
[...]
Kunnen wij de toestellen weer helemaal orgineel flashen en het maar de vraag of morgen via Kies de update komt.
[ Voor 7% gewijzigd door Embryo1 op 14-10-2010 18:21 ]
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
kan je de versie die je binnen hebt gekregen postenKalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:18:
[...]
MODEM_I9000XXJPM.tar.md5, deze hoort bij de package
In iedergeval de CSC file
Komt eraan ff uploaden..
edit: Duurt wel ff.. complete package is 234 MB
Edit2: Over een klein uurtje staat ie erop.. Upload@70KB/s FTW
Edit3: Mag ik dat linkje hier zo neerzetten eigenlijk??
[ Voor 99% gewijzigd door Kalua op 14-10-2010 18:41 ]
Verwijderd
Maakt niet uit.Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:24:
Komt eraan ff uploaden..
Waarom niet? Iedereen is hier constant linkjes aan het plaatsenKalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:24:
Komt eraan ff uploaden..
Alvast bedankt voor de moeite
[ Voor 4% gewijzigd door Relief2009 op 14-10-2010 18:54 ]
"The file you are trying to access is temporarily unavailable."
Heeel hartelijk bedankt, Kanjer !!Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:23:
En daar is ie dan:
http://www.megaupload.com/?d=IN9O2PMF
veel plezier ermee
Nog ff een vraag, flashen jullie op de toestellen eerst JM8, of rechtstreeks met Odin, en zo ja, hoe zijn de settings ??
ben aan het downloaden.
[ Voor 24% gewijzigd door Embryo1 op 14-10-2010 19:33 ]
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Thx Kalua
Als je deze flashed moet er dan nog worden gepartitioneerd met 512 of 803 pit?
Verwijderd
Dank u, download werkt hier gewoonKalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:23:
En daar is ie dan:
veel plezier ermee
Verwijderd
Hartelijk bedankt.Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:23:
En daar is ie dan:
veel plezier ermee
Zal vast wel ook handig zijn om op het XDA forum te posten.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 19:38 ]
Verwijderd
Kan iemand mij aub helpen? Ik ben zo stom geweest om de nieuwe firmware te flashen zonder eerst de lagfix en de root te verwijderen. Ik kreeg daarna de telefoon pas weer opgestart nadat ik een factory reset had gedaan. Maar als hij nu start blijft hij mij na het invoeren van mijn pincode bestoken met meldingen dat allemaal processen onverwacht gestopt zijn en of ik ze geforceerd wil sluiten. De telefoon is totaal niet meer te gebruiken. Wat moet ik doen? Help
Verwijderd
Dank je wel.Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:23:
En daar is ie dan:
veel plezier ermee
Maar ben een leek op dit gebied wilde eerst wachten op Kies maar dat duurt me te lang.
Zou iemand mij misschien een korte uitleg kunnen geven hoe ik deze op mijn telefoon zet.
Graag in het nederlands a.u.b want mijn engels is niet al te best.
Ik heb versie Jf3 er op staan.
Kan iemand hem uploaden op rapidshare, hotfile of fileserve.
Megaupload wil niet werken hier.
Megaupload wil niet werken hier.
Verwijderd
Thanks voor deze mooie release.Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:23:
En daar is ie dan:
veel plezier ermee
Verwijderd
Multiupload link:
http://www.multiupload.com/H4JB54LJ58
ben echter ook benieuwd of een pitfile nodig is en zo ja welke
http://www.multiupload.com/H4JB54LJ58
ben echter ook benieuwd of een pitfile nodig is en zo ja welke
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 20:03 ]
Wij flashen met Odin met s1_odin_20100512.pit.. welke settings bedoel je verder?Embryo1 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:29:
[...]
Heeel hartelijk bedankt, Kanjer !!
Nog ff een vraag, flashen jullie op de toestellen eerst JM8, of rechtstreeks met Odin, en zo ja, hoe zijn de settings ??
ben aan het downloaden.
Welke settings in Odin aangevinkt moeten zijn, Re-partition, e.d.Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:04:
[...]
Wij flashen met Odin met s1_odin_20100512.pit.. welke settings bedoel je verder?
Odin 1.0 of 1.3 ??
odin 1.00 re-partition uit, auto reboot aan en f. reset time aanEmbryo1 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:08:
[...]
Welke settings in Odin aangevinkt moeten zijn, Re-partition, e.d.
Odin 1.0 of 1.3 ??
Bedankt, kan aan de slag.Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:09:
[...]
odin 1.00 re-partition uit, auto reboot aan en f. reset time aan
Sinds vanmiddag JPM draaien. Quadrant score was 1013. OCLF gedraaid net, nu 1900.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Ik hou normaal gesproken de volgende procedure aan:Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:04:
[...]
Wij flashen met Odin met s1_odin_20100512.pit.. welke settings bedoel je verder?
Raad je mij aan/af dat te doen met jouw FROYO release?Put your phone to download mode (hold down: volume down, home key, power)
DO NOT plug in your phone yet, Odin / driver does not like it at this stage.
Start Odin3
Tick "Re-Partition", check that "Auto Reboot" and "F. Reset Time" have been ticked.
Click "PIT" button and select s1_odin_20100512.pit file.
Plug in the phone and wait until Odin finds it.
Click "Start" button... <Firmware update start...> <Get PIT for mapping...> appear. The phone will turn off and the screen indicates "Reset". Wait until Odin indicates "Pass".
Plug out your phone, remove the battery, put it back in and put phone to download mode again.
Click "Reset" button in Odin and untick "Re-Partition" box.
DO NOT select PIT file again.
Click "PDA" button and select "CODE_I9000XWJM9.tar.md5" file.
Click "MODEM" button and select "MODEM_I9000XXJM4.tar.md5" file.
Click "CSC" button and select the desired version "CSC_I9000???JM?.tar.md5".
Plug in the phone and wait until Odin finds it.
Click "Start" button and wait until phone reboots with the new software version.
Welke bestanden heb je nu nodig voor froyo JPM? Raak een beetje het overzicht kwijt, welke bestanden ik moet downloaden en bij odin moet laden. Dus als iemand mij een overzichtje kan geven met welke bestanden ik bij phone,modem, csc en pit moet laden.
En is JPM nou de official 2.2? Dus daar is nog steeds een lagfix voor nodig... Maak ik tenminste op, omdat sommige mensen oclf of voodoo erover nog doen.
En is JPM nou de official 2.2? Dus daar is nog steeds een lagfix voor nodig... Maak ik tenminste op, omdat sommige mensen oclf of voodoo erover nog doen.
[ Voor 23% gewijzigd door Reverb_ op 14-10-2010 20:25 ]
Odin 1.00Reverb_ schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:22:
Welke bestanden heb je nu nodig voor froyo JPM? Raak een beetje het overzicht kwijt, welke bestanden ik moet downloaden en bij odin moet laden. Dus als iemand mij een overzichtje kan geven met welke bestanden ik bij phone,modem, csc en pit moet laden.
pit: s1_odin_20100512.pit
CSC: GT-I9000-CSC-XENJP2.tar.md5
PDA: I9000XWJP6-REV03-ALL-low-CL618121.tar.md5
Phone: MODEM_I9000XXJPM.tar.md5
Verwijderd
uit deze download (nogmaals dank kalua): http://www.multiupload.com/H4JB54LJ58
CSC: GT-I9000-CSC-XENJP2.tar
MODEM: MODEM_I9000XXJPM.tar
PDA: I9000XWJP6-REV03-ALL-low-CL618121.tar
Odin 1.0, repartition uit, auto reboot aan, reset time aan.
Pitfile: s1_odin_20100512.pit
Edit: net te laat ^^
CSC: GT-I9000-CSC-XENJP2.tar
MODEM: MODEM_I9000XXJPM.tar
PDA: I9000XWJP6-REV03-ALL-low-CL618121.tar
Odin 1.0, repartition uit, auto reboot aan, reset time aan.
Pitfile: s1_odin_20100512.pit
Edit: net te laat ^^
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 20:27 ]
Verwijderd
Voodoo lagfix bestaat nog niet voor froyo omdat de source er nog niet was, nu die er is zal er over enkele dagen een voodoo kernel uit komen. (persoonlijk gaat froyo voor mij snel zat zonder lagfix)Reverb_ schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:22:
Edit: srry voor dubbelpost dacht dat ik vorige bericht zat te editen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 20:30 ]
Volgens kalua die bij Samsung Repair Center werkt/ook volgens xda mensen is JP6 de laatste versie.
Ik heb net geflasht met behulp van Kalua's file en tot nu toe ziet het er goed uit!
Volg Hogreb's aanwijzingen en dan moet het goed komen
Ik heb net geflasht met behulp van Kalua's file en tot nu toe ziet het er goed uit!
Volg Hogreb's aanwijzingen en dan moet het goed komen
[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 14-10-2010 20:32 ]
Bedankt voor jullie snelle antwoord. Zal vanavond 'ns ff een poging wagen.
Btw gebruiken jullie een lagfix erover of is dat nu met jpm definitief verleden tijd?
Btw gebruiken jullie een lagfix erover of is dat nu met jpm definitief verleden tijd?
Dus dit is echt de definitieve versie van froyo?? Pfft, eens goed nadenken of ik wacht of flash.Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:23:
En daar is ie dan:
veel plezier ermee
Heb op het moment heel en heel veel last van lag.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Hmm, op mijn computers krijg ik kies/de USB-drivers niet aan de praat, zou ik morgen in een servicepoint froyo er gratis op kunnen laten zetten?
Ik heb tot nu toe geen last van lag op JP6.Cyberpope schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:32:
[...]
Dus dit is echt de definitieve versie van froyo?? Pfft, eens goed nadenken of ik wacht of flash.
Heb op het moment heel en heel veel last van lag.
Lag is ook iets heel persoonlijks. Je hebt mensen die gestoord raken van 0.1 miliseconde vertraging.
Edit: ik zie ook dat Voice actions nu ook in deze versie zit. Je kunt daarmee je hele Android met Voice besturen.
Hehe eindelijk de update all functie. Dat miste ik echt in 2.1
[ Voor 19% gewijzigd door Relief2009 op 14-10-2010 20:52 ]
Schitterend en nogmaals bedanktKalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:25:
[...]
Odin 1.00
Phone: I9000XWJP6-REV03-ALL-low-CL618121.tar.md5
Modem: MODEM_I9000XXJPM.tar.md5
Probleemloos, dankzij je goede beschrijving.
Nou als het 1 sec zou zijn, zou ik al blij zijn. Heb het meer over 10 sec lag....Relief2009 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:37:
[...]
Ik heb tot nu toe geen last van lag op JP6.
Lag is ook iets heel persoonlijks. Je hebt mensen die gestoord raken van 0.1 miliseconde vertraging.
Edit: ik zie ook dat Voice actions nu ook in deze versie zit. Je kunt daarmee je hele Android met Voice besturen.
Hehe eindelijk de update all functie. Dat miste ik echt in 2.1En natuurlijk verbeterde Gmail
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Odin3v 1.00Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:25:
[...]
Odin 1.00
Phone: I9000XWJP6-REV03-ALL-low-CL618121.tar.md5
Modem: MODEM_I9000XXJPM.tar.md5
Pit
Pda
Phone
Csc
Zie ik in Odin?
Niet hetzelfde als bovenstaande lijstje?
10 sec lag klinkt niet echt goed. Dat heb ik op 2.1 zelfs nooit gehad. Welke versie heb je nu?Cyberpope schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:58:
[...]
Nou als het 1 sec zou zijn, zou ik al blij zijn. Heb het meer over 10 sec lag....
Als je niet begrijpt hoe te flashen, zou ik eerst een tutorial lezen. Kalua heeft alles al duidelijk uitgelegd.svijf schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:00:
[...]
Odin3v 1.00
Pit
Pda
Phone
Csc
Zie ik in Odin?
Niet hetzelfde als bovenstaande lijstje?
Re-partition moet je trouwens niet aanvinken.
[ Voor 28% gewijzigd door Relief2009 op 14-10-2010 21:04 ]
Verwijderd
Ik ben het wachten nu ook zat, en ga die JP6 flashen, bedankt Kalua!
Wat gebruiken jullie om je gegevens te backuppen? Want ik gebruikte altijd Titanium Backup, maar heb ooit ergens gelezen dat je dat niet kunt gebruiken als je van 2.1 naar 2.2 flashed.
Wat gebruiken jullie om je gegevens te backuppen? Want ik gebruikte altijd Titanium Backup, maar heb ooit ergens gelezen dat je dat niet kunt gebruiken als je van 2.1 naar 2.2 flashed.
Souce van froyo.kennel heeft samsung al weer offline gehaalt. JPM is dus niet de officiële Froyo release.
En JP6 is het zelfde als JPM.. (toch?)
[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 14-10-2010 21:09 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
En ook mij is het gelukt !
Het 'S' logo heeft nu een onderbreking middenin tijdens opstarten, haha
ik had jm2.... ben nu deze versie aan het flashenRelief2009 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:03:
[...]
10 sec lag klinkt niet echt goed. Dat heb ik op 2.1 zelfs nooit gehad. Welke versie heb je nu?
[...]
Als je niet begrijpt hoe te flashen, zou ik eerst een tutorial lezen. Kalua heeft alles al duidelijk uitgelegd.
Woensdag noodgedwongen al moeten flashen, dus dat gaat wel lukkenRelief2009 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:03:
[...]
10 sec lag klinkt niet echt goed. Dat heb ik op 2.1 zelfs nooit gehad. Welke versie heb je nu?
[...]
Als je niet begrijpt hoe te flashen, zou ik eerst een tutorial lezen. Kalua heeft alles al duidelijk uitgelegd.
Alleen worden er in 2 berichten na elkaar verschillende termen gepost
Jezus, ik krijg em niet in download mode -_-
Even als confirmatie: Zit nu op JM1 en wil Kalua's JP6 flashen. Kan dat direct, of moet ik eerst naar JM8 en vervolgens JP6? Just checking, geen zin in onnodig werk (brick e.d.)
Het staat er inderdaad wat verwarrend.svijf schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:14:
[...]
Woensdag noodgedwongen al moeten flashen, dus dat gaat wel lukken
Alleen worden er in 2 berichten na elkaar verschillende termen gepost
In odin moet je bij phone de modem file selecteren, bij csc de csc file en bij pda de file die nog over is.
Nee JP6 is niet hetzelfde als JPM. Schijnt los van elkaar te staan en JP6 is ook nieuwer.HaTe schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:08:
Souce van froyo.kennel heeft samsung al weer offline gehaalt. JPM is dus niet de officiële Froyo release.
@iedereen
Gebruik Kalua's files als je je 3G meteen werkend wil hebben
[ Voor 10% gewijzigd door Relief2009 op 14-10-2010 21:45 ]
De service points krijgen alleen officiële releases. Dus geen beta's of test releases.
Verwijderd
Kan je ook verduidelijken wat het eventuele verschil zou kunnen zijn ?Relief2009 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:41:
[...]
Nee JP6 is niet hetzelfde als JPM. Schijnt los van elkaar te staan en JP6 is ook nieuwer.
@iedereen
Gebruik Kalua's files als je je 3G meteen werkend wil hebben
en je servicepoint heeft jp6?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Als je mij bedoelt? Ja wij hebben jp6 vandaag binnen gekregen..BruceLee schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:53:
en je servicepoint heeft jp6?
ja ik bedoelde u hehe dus jp6 is de final ? de echte ? nice ik draai nu jpm ik kan hem gewoon over heen flashen alleen pda zonder re partition toch ?
heel erg bedankt voor de upload, als ik kudos kon gevenKalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:57:
[...]
Als je mij bedoelt? Ja wij hebben jp6 vandaag binnen gekregen..
Lees nou het topic joh! Kalua heeft een andere JP6 waarin je alles moet gebruiken op re-partition naBruceLee schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:00:
ja ik bedoelde u hehe dus jp6 is de final ? de echte ? nice ik draai nu jpm ik kan hem gewoon over heen flashen alleen pda zonder re partition toch ?
Ik weet niet of je alleen pda kunt flashen, wij doen altijd alles flashen en zonder re-partition.
is goed dan doe ik het allemaal
Moet niets uitmaken.. ik flash altijd alles meteen naar de nieuwste en heb nog nooit problemen gehad..Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:09:
nu heb ik het ffe gemist, maar kan je vanuit jm6 flashen naar jp6?
Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:40:
[...]
Het staat er inderdaad wat verwarrend.
In odin moet je bij phone de modem file selecteren, bij csc de csc file en bij pda de file die nog over is.
Gelukt
Iemand een oplossing voor mijn download mode probleempje? Ik blijf de knopjes indrukken, maar niets
Ik heb hetzelfde probleem. Toestencombinatie VolDown + Startbutton + Powerbutton werkt nietHamburgerHenk schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:28:
Jezus, ik krijg em niet in download mode -_-
Android SDK zegt steeds: error: device not found
:-?
[ Voor 0% gewijzigd door Slash op 14-10-2010 22:18 . Reden: Typevaudt ]
Even een noob vraag. Zie door de firmwares de telefoon niet meer.
Maar wordt die jp6 niet automatisch gedaan door samsung/kies? Of hebben jullie m alleen wat eerder?
Maar wordt die jp6 niet automatisch gedaan door samsung/kies? Of hebben jullie m alleen wat eerder?
Signature
Niet echt een oplossing, maar voor die toestellen moeten we een flash adapter gebruiken. Schijnt een fabricage fout te zijn geweest in de eerste serie toestellen.Slash schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:18:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Toestencombinatie VolDown + Startbutton + Powerbutton werkt niet
Android SDK zegt steeds: error: device not found
:-?
Verwijderd
eventjes zoeken en dan vind je dit : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785201HamburgerHenk schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:17:
Iemand een oplossing voor mijn download mode probleempje? Ik blijf de knopjes indrukken, maar niets
Lekker dan, ik heb em pas een maand en dan nog eentje van de eerste serie -_-Kalua schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:22:
[...]
Niet echt een oplossing, maar voor die toestellen moeten we een flash adapter gebruiken. Schijnt een fabricage fout te zijn geweest in de eerste serie toestellen.
Jah die had ik al gevonden, maar had gehoopt dat er een iets minder arbeidsintensieve manier wasVerwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:22:
[...]
eventjes zoeken en dan vind je dit : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785201
op XDA zeggen ze dat de final allemaal dezelfde naam(jp6) zou moeten hebben lol. wat is jouw mening kalua ?
join even hier mensen dat praat wat makkelijker http://irc.tweakers.net/android
kan iemand even de build dates posten van deze versie ?
[ Voor 43% gewijzigd door BruceLee op 14-10-2010 22:36 ]
Verwijderd
Nee, en de uitschakeling van de 3-button combo is ook op de laatste toestellen, mijn toestel is van eind september met standaard de JM2 en had het reeds, ik denk dat meestal de providers het zo willen.HamburgerHenk schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:24:
[...]
Lekker dan, ik heb em pas een maand en dan nog eentje van de eerste serie -_-
[...]
Jah die had ik al gevonden, maar had gehoopt dat er een iets minder arbeidsintensieve manier was
Draait als een zonnetje, enorm bedankt Kalua!:D
Onzin.. Samsung gebruikt constant verschillende versies. Het zijn 3 aparte blokken die in principe los van elkaar kunt upgrade.. zie ik wel vaker bij de firmware van andere Samsung toestellen..BruceLee schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:28:
op XDA zeggen ze dat de final allemaal dezelfde naam(jp6) zou moeten hebben lol. wat is jouw mening kalua ?
opzich wel waar mijn officiele versie dik i khad toen ik hem kocht was pda xwjm2 phone xwjm2 csc xwjm1
Maar ik kan hem dus lekker flashen zonder dat er over een paar dagen de echte final uit komt dit is hem dus ECHT ECHT ECHT
ja anders blijf je bezig
Maar ik kan hem dus lekker flashen zonder dat er over een paar dagen de echte final uit komt dit is hem dus ECHT ECHT ECHT
Is het mogelijk direct van JM2 naar de nieuwe firmware te gaan XJP6? of moet ik eerst jm8 flashen?
Gelukkig gisteren de gok al gewaagd, en JP6 geïnstalleerd met als 'Phone' JPM en als 'CSC' JP4
Draait als een zonnetje, bedankt Kalua
Heb er een week tegenaanzitten hikken maar heb naar een paar biertjes de knoop doorgehakt.
Froyo rules
komt er nu ook nog zoiets als een lagfix of een voodoo voor JM6 ?
Heb er een week tegenaanzitten hikken maar heb naar een paar biertjes de knoop doorgehakt.
Froyo rules
komt er nu ook nog zoiets als een lagfix of een voodoo voor JM6 ?
[ Voor 19% gewijzigd door deblaauwesigaar op 14-10-2010 22:59 ]
Verwijderd
Ik ben een totale n00b met dit soort dingen.
Nou heb ik mijn Samsung Galaxy S net maar zoals er al gezegd werd, de 3-button recovery/download mode werkt niet op mijn toestel...wat nogal vervelend is omdat ik de oneclicklagfix wilde uitvoeren, aangezien ik steeds vertraging en zwarte schermen ondervind...
Ook heb ik met ROM Manager gekeken of ik hem in recovery mode kan starten, maar dan krijg ik een error dat ik eerst mijn telefoon moet rooten voordat ROM Manager werkt. Tevens staat er "Superuser was not found at "/system/bin/su"or "system/xbin/su".
Nou vond ik dus deze link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785201
Maar ik snap er werkelijk de kloten van wat daar staat.
Korte versie:
Ik wil graag One Click Lag Fix op mijn Samsung Galaxy S hebben, maar ik kom niet in recoverymode(=geblokkeerd). Kan iemand mij op laag niveau uitleggen wat er te doen valt?
Alvast bedankt
Nou heb ik mijn Samsung Galaxy S net maar zoals er al gezegd werd, de 3-button recovery/download mode werkt niet op mijn toestel...wat nogal vervelend is omdat ik de oneclicklagfix wilde uitvoeren, aangezien ik steeds vertraging en zwarte schermen ondervind...
Ook heb ik met ROM Manager gekeken of ik hem in recovery mode kan starten, maar dan krijg ik een error dat ik eerst mijn telefoon moet rooten voordat ROM Manager werkt. Tevens staat er "Superuser was not found at "/system/bin/su"or "system/xbin/su".
Nou vond ik dus deze link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785201
Maar ik snap er werkelijk de kloten van wat daar staat.
Korte versie:
Ik wil graag One Click Lag Fix op mijn Samsung Galaxy S hebben, maar ik kom niet in recoverymode(=geblokkeerd). Kan iemand mij op laag niveau uitleggen wat er te doen valt?
Alvast bedankt
Verwijderd
en nu zat ik ook nog met een vraagje, moet ik voor deze flash nu ook terug de lagfix disablen ? en de factory reset doen, en de schijven allemaal formatteren ?
Ja, ja en nee.Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:01:
en nu zat ik ook nog met een vraagje, moet ik voor deze flash nu ook terug de lagfix disablen ? en de factory reset doen, en de schijven allemaal formatteren ?
Kies net geupdate naar 1.5.3.10093._82 . gelukkig geen error meer na zoeken naar firmware .
Nu nog even wachten op de nieuwe firmware
Nu nog even wachten op de nieuwe firmware
Stelde die vraag eerder ook al, maar was toch te ongeduldig en heb het maar gewoon gedaan. Werkt perfect tot nu toe (kwam van JM1 trouwens).q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:53:
Is het mogelijk direct van JM2 naar de nieuwe firmware te gaan XJP6? of moet ik eerst jm8 flashen?
heb het pakketje gedownload , maar wat heb ik nog meer nodig heb odin 1.3 maar
moet ik dan perse 1.0 hebben? heb gekeken op xda maar kan daar odin 1.00 niet vinden.
Wil graag naar 2.2 maar ben echt nog een leek hierin .
heeft er niemand het complete pakketje dat wij als leeks aan de slag kunnen?
moet ik dan perse 1.0 hebben? heb gekeken op xda maar kan daar odin 1.00 niet vinden.
Ik heb het inmiddels ook gewoon gedaan, werkt inderdaad perfect.Fixer schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:31:
[...]
Stelde die vraag eerder ook al, maar was toch te ongeduldig en heb het maar gewoon gedaan. Werkt perfect tot nu toe (kwam van JM1 trouwens).
Zijn er trouwens ook mensen die last hebben dat de klok steeds achter loopt van de galaxy s ik heb zelf de jp3 firmware .
Heb al geprobeerd om de klok op automatisch te zetten (door netwerkprovider) en ook op handmatig instellen.
Probleem blijft bij alle 2 de methodes bestaan na een paar weken loopt de klok al 15 minuten achter.
Herkent iemand dit probleem.
Heb al geprobeerd om de klok op automatisch te zetten (door netwerkprovider) en ook op handmatig instellen.
Probleem blijft bij alle 2 de methodes bestaan na een paar weken loopt de klok al 15 minuten achter.
Herkent iemand dit probleem.
Verwijderd
Hier heb je Odin v1.0:martijn24 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:51:
heb het pakketje gedownload , maar wat heb ik nog meer nodig heb odin 1.3 maar
https://content.wuala.com...rar?key=AfzUZSU4SpKU&dl=1
Nou ik heb hem er op staan en het werkt tot nu toe als een tierlier GPS pakt snel op in mijn navigatiesoftware en ook goed en accuraat de satelieten met gps test.
Heb ook maar even gelijk door quadrant gebenchmarkt en het is een kleine vooruitgang tegenover XXJPM vooral de betere io is wel lekker de phone voelt ook sneller aan als de XXJPM

Woei sinds XXJPM was me priduct key KOR is nu gewoon weer XEN
flash draait ook goed ;D lekker http://www.fat-pie.com/jerryjackson.htm kijken
Heb ook maar even gelijk door quadrant gebenchmarkt en het is een kleine vooruitgang tegenover XXJPM vooral de betere io is wel lekker de phone voelt ook sneller aan als de XXJPM

Woei sinds XXJPM was me priduct key KOR is nu gewoon weer XEN
flash draait ook goed ;D lekker http://www.fat-pie.com/jerryjackson.htm kijken
[ Voor 15% gewijzigd door BruceLee op 15-10-2010 00:32 ]
bedanktVerwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:03:
[...]
Hier heb je Odin v1.0:
https://content.wuala.com...rar?key=AfzUZSU4SpKU&dl=1
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bedoeld om je telefoon te tweaken, niet als helpdesk. Toon inzet voor je post, of je post wordt verwijderd.
Dit topic is bedoeld om je telefoon te tweaken, niet als helpdesk. Toon inzet voor je post, of je post wordt verwijderd.