Toon posts:

Ervaringen met Proxa bv op Marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kwam vandaag op marktplaats een advertentie tegen voor Iphones, beetje te goedkoop om te kloppen, Op mijn vraag nar meer info kreeg ik dit antwoord:
Leveringscondities Wij zijn een internetbedrijf, u kunt dus géén GSM
> > toestellen bij ons afhalen.
> > Uiteraard kunt u de factuur wel gweoon via bankoverschrijving
> > voldoen.
> >
> > Origineel toestel Uiteraard betreft het een originele NL uitvoering
> > van
> > de Apple iPhone 3GS .

Op het toestel is de standaard fabrieksgarantie van toepassing
> > Kamer van Koophandel Wij zijn onderdeel van AFF Marketing en is
> > ingeschreven bij de KvK onder nr. 20159086 (Proxa BV)
De advertentie stond als locatie op een gehucht in Noord Brabant, in de buurt van Rucphen, de KVK nummer is in Eindhoven.

Iemand ervaring hiermee? En eventueel wel een betrouwbaar adres voor een 3GS?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riwe89
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-03 10:38
Stuur een mail met een vraag, en kijk dan in de mail die je terug krijgt naar het IP-adres waar hij vandaan is verstuurd... Probeer die eens door www.opgelichtopinternet.nl te halen en op www.marktplaatsopgelicht.nl . Misschien wordt je daar wat wijzer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 13:17
Meh, gezien je WEL de factuur kan voldoen maar de telefoon niet bij hun kan afhalen zou ik al afhaken......

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:47
Dit is niet helemaal de bedoeling. Dit is immers een techforum. Daarbij kun je dat best zelf beoordelen, zie ook de relevante discussie hierover in [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4.

Deze gaat iig op slot :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.