Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:16

NoFearCreations

3DPrint the world!

Bij mij deed mijn stuur het gister in 1x, heb alleen wat knoppen anders in moeten stellen. Vind alleen de rem wat te abrubt, maar daar wen ik wel aan. Met het stuur de stad door driften is helemaal super!

Ik kan helaas niet verder, ben nu bij zo'n "citymission", dat je van de medicijn kratten kapot moet rijden, en daarna zo'n pickup kapot moet krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar binnen de tijd, ding gaat te langzaam, schiet er elke keer voorbij.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, sommige opdrachten zijn best pittig... Helemaal als je geen XBox controller bent gewend... Ik kan m'n stuur wel aan de praat krijgen, maar de instellingen zijn elke keer weer gereset en bovendien vind ik het shiften met de XBox controller veel makkelijker en sneller gaan. Met het stuur shiften is niks, en elke keer het toetsenbord daarvoor gebruiken, zuigt ook zwaar. Jammergenoeg kan je niet een stuur en XBox controller tegelijk gebruiken...

Maar ach, wie weet wen ik ooit nog eens aan die controller... Het gaat al stukken beter dan in het begin, maar de auto slingert echt stukken meer dan als ik met een stuur rij...

Het blijft trouwens een vermakelijk spel! Al vind ik het wel jammer (hier past wellicht een SPOILERALERT) dat je veel missies en opdrachten kan cheaten door Shift te gebruiken... Zo was er een race waarbij ze VEEEEEEEL te snel gingen, dus... heb ik die gewonnen door alle tegenstanders uit de race te rammen met tegemoetkomend verkeer... Ik won zonder ook maar een seconde in de auto gereden te hebben...! Je eigen auto rijdt ook nog eens gewoon door... Zelfde geldt ook voor missies waarbij je een of meer auto's moet crashen... Je kan heel leuk tussen twee politieauto's quick-shiften, maar met tegemoetkomend verkeer is de klus veel sneller geklaard... En helemaal als je het met maar 1 politieauto moet zien te doen: je laat dat ding gewoon achter de boeven aanrijden terwijl jij zelf in tegemoetkomend verkeer shift en de tegenstander frontaal aanrijd...

Als ik gewoon lol wil hebben, rij is zoals het hoort, maar als ik verder wil komen in het spel, hang ik meer in de lucht tijdens shiften dan dat ik daadwerkelijk rij...! Ja, dat shiften is 'by design' maar ik vraag me af of ze wel goed doorhadden dat een heleboel opdrachten opeens een beetje nutteloos worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
wat een leuk spel! ik vermaak me er uren mee, het verhaal is leuk, side missions zijn leuk, challenges etc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 16:10
Heerlijke game! Zit nu alleen met het probleem om een drift van 200m te maken en om in 60 sec 60 dingen stuk te maken in een steeg. Is dat wel mogelijk...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:16

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die 200m drift is vrij makkelijk met de Chevrolet Corvette, die andere krijg ik ook niet voor elkaar. Heb nu het spel uitgespeeld, en bijna alle side-missies gehaald. Jammer dat je alleen via KL@#$ ubisoft online kan, is geen reet te beleven op hun servers.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Heeft Driver een beetje een grote leefwereld tot zijn beschikking, dat je rustig door de stad kan touren? het is zeker niet zo dat je kan uitstappen en een andere auto jatten die langs rijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:35
ZoutePeper schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:42:
Heeft Driver een beetje een grote leefwereld tot zijn beschikking, dat je rustig door de stad kan touren? het is zeker niet zo dat je kan uitstappen en een andere auto jatten die langs rijd?
De wereld is inderdaad groot genoeg en je kunt er zeker enkele uren gewoon in rond touren als je daar zin in mocht hebben. En tijdens die ritten kun je wel veranderen van auto, dan shift je gewoon naar een andere auto die op straat rondrijd of je gaat naar een garage en kiest daar een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Hmm, vind hem toch tegenvallen. Grafisch is het niet echt heel mooi of zo, auto's sturen te licht, nou niet echt lekker om even te cruisen door de stad aangezien je alles kapot kan rijden en dus de besturing gewoon veel te licht is (zware vrachtwagens hebben de enige juiste reactie op een scherpe bocht). Vond de eerdere Driver toch echt leuker. Daarnaast begint het wel te vervelen al zie je 3000x een Alfa MitO in het straatbeeld.

Ik heb btw Vsynch off en Anti-Aliasing on, daarnaast alles op zijn hoogst, maar om het nou 'wow' te noemen, nou nee.

[ Voor 12% gewijzigd door Crescendo op 05-11-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je FSAA wel ECHT aan? Want bij mijn GTX580 werkt FSAA alleen via een truuk via Inspector: the ingame FSAA werkt niet...

Laat ik meteen de truuk ff posten: maak in Inspector een profiel aan voor Driver SF en zet bij Compatibility 'Antialiasing compatibility' op 0x00000001 (i.pv.. op 0x00000000) en dan de AA-Mode op Override any application setting. En dan moet je natuurlijk een FSAA setting kiezen. Bij mij maakt dat echt een wereld van verschil wat betreft de looks van Driver SF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Uh, zal wel een domme vraag zijn maar wat is FSAA? En inspector waar kan ik dat vinden?

[ Voor 27% gewijzigd door Crescendo op 05-11-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Full Screen Anti-Aliasing. ;)

2. http://www.google.com/m?q=nvidia+inspector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Spelen er nog mensen dit spel op de Xbox 360 ? Er is recent een update uitgekomen

Hi Drivers,

A title update has just been released for the consoles version of Driver San Francisco. Here is a list of what we have fixed/improved:

GAMEPLAY CHANGES

Online Gameplay: Any players joining a game already in-progress will be given sufficient ability to shift immediately.
Online Gameplay: Improved gameplay balancing in Tag mode by reducing tag car performance under certain conditions

IMPROVEMENTS

Added additional statistic synchronisation points so website statistics more closely match current progress.
Improved traffic variety in Splitscreen Freedrive, Tag and Trailblazer
Improved traffic variety in freedrive after game completion.

Online: Improved randomisation of route selection where certain modes would always start their first game with a more limited route variety
Online: Improved player icons and vehicle images loading.
Online: Reduced lag/teleport issues observed when players join a session
Online: Improved reward images display when increasing multiplayer LVL.
Online: Improved session join score by re-assessing it if the leading player disconnects.

FIXES

Fixed single-frame camera cuts evident in some film-director replays.
Fixed progression display of “connoisseur” achievement in the game “Achievements” menu under “Extras”
Fixed progression display of all fine-grain (>25 steps) achievements in the game “Achievements” menu under “Extras”
Fixed a specific case of NAN values being sent in game to web data.

Online: Fixed waiting screens displaying the next mode name incorrectly.
Online: Fixed occasional crash when a large party joins a public Takedown match in progress, under certain conditions.
Online: Fixed occasional issue where 7 players could enter a public match with a 6 player limit.
Online: Fixed crash on returning to the main menu from online under certain conditions
Online: Fixed player being disconnected from in-game party under certain conditions
Online: Fixed issue where user spamming rapid shift on mode start would result in odd camera behaviour
Online: Fixed occasional issue where qualifying mode timer would stick on 50 seconds and not decrease
Online: Fixed issue where a wrecked vehicle with the TAG would sometimes display a blue highlight instead of red.
Online: Fixed issue where a player can incorrectly be highlighted with the TAG icon under certain conditions.
Online: Fixed occasional crash during CTF gameplay.
Online: Fixed issue where the incorrect player name could be displayed on the profile screen

XBOX 360 ONLY: Online: added LVL banding filter to Free For All matchmaking to improve matchmaking (already implemented on PS3).

Mooie fixes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Kijk ik nou scheel? of is er op de PC geen splitscreen ..
Of valt dat onder multiplayer? want ik kan niet aanmelden, heb daar wel vaker gepruts mee in combinatie met ubisoft ..
Want serieus, consoles hebben wel SpScr terwijl die dingen een stuk trager zijn als een beetje game pc :(

Hebben jullie ook geen SpScr op de pc? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephasis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 18:46
@Zen!th Ik heb inderdaad ook geen splitscreen. Daar baal ik echt van, speel het spel allang niet mee. FreeRecordShop heeft mij volgens mij ook nog een engelse versie van het spel gegeven waardoor de DLC niet werkt. Het is echt best wel een leuk spel maar de challenges worden ook wel wat repetatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Rockvee2 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:14:
Spelen er nog mensen dit spel op de Xbox 360 ? Er is recent een update uitgekomen

Hi Drivers,

A title update has just been released for the consoles version of Driver San Francisco. Here is a list of what we have fixed/improved:

IMPROVEMENTS

Improved traffic variety in Splitscreen Freedrive, Tag and Trailblazer
Improved traffic variety in freedrive after game completion.

Mooie fixes :)
Vooral die vind ik fijn, ik irriteer me mateloos aan die 15 soorten auto's die er rond rijden, terwijl er over de 140 soorten in je garage zitten. Ik snap dat je ze niet allemaal kan laten rondrijden, maar iets meer diversiteit is wel gewenst. :)

Nou hopen dat die fix ook naar de PC komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Xephasis schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:23:
@Zen!th Ik heb inderdaad ook geen splitscreen. Daar baal ik echt van, speel het spel allang niet mee. FreeRecordShop heeft mij volgens mij ook nog een engelse versie van het spel gegeven waardoor de DLC niet werkt. Het is echt best wel een leuk spel maar de challenges worden ook wel wat repetatief.
Jaa k had het spel speciaal gekocht voor de SpScr ..
Eindelijk weer old skool driver met zen 2e racen, leek me wel epic!
Halen ze dat op de PC eruit :( droevig!
Jammer weer van Ubisoft(AKA: PC haters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Weet iemand hoe je FSAA aan de praat krijgt met een Ati videokaart? Ik heb me rot gezocht via Google maar ik kom alleen de truuk tegen voor Nvidia kaarten.

Ik vind het overigens een ERG vermakelijk spel, auto's reageren (vind ik) juist erg fijn, valt goed mee te driften en ook op hoge snelheden zijn ze nog goed te manoeuvreren. Ik speel 'm veel met vrienden en heb daarom ook m'n plasma aangesloten in de woonkamer zodat iedereen vanaf de luie bank mee kan kijken, werkt mooi! :D Nu alleen nog een draadloze controller kopen zodat ik voor m'n tv kan zitten ipv achter de pc met tobo en dan is het perfect.Wireless 360 controller will do the trick las ik?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:07
Inmiddels is dit spel voor een paar tientjes te vinden. Jammer dat het in het verleden niet is aangeslagen, want de gameplay is erg leuk. Spel is beter dan ik had gedacht... Demo vond ik ook wat tegenvallen, maar het volledige spel is zeker wel tof. Ook online zijn er voldoende modes om je bezig te houden, toch nog een volle server kunnen vinden, maakt het alleen maar leuker. Mocht je nog voor weinig geld een leuke arcade racer zoeken, dan is Driver zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Vanmiddag de game voor de PS3 gekocht en geïnstalleerd. Lache spel zeg, rijdt (vind ik) lekker, maar wel arcade-achtig. De Shift functie zorgt voor fijne afwisseling en je rijd snel in een andere wagen.

Wat ik wel wat vreemd vind is dat de in gameplay het beeld wat "licht" lijkt. Het valt het meest op als je in de cockpit van een auto zit; het dashbord zou dan zwart moeten zijn, maar is bij vaak gewoon grijzig. Het is niet bij elke auto valt me op, maar ook wanneer je in de schaduw rijd is het ook duidelijk.
Ik heb dat bij andere spellen niet, ook niet bij gewoon TV kijken. Iemand een idee?

[ Voor 0% gewijzigd door DerOllie op 28-04-2012 18:27 . Reden: d, t, en dt's ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 09:35
Cybpraetorian schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:04:
Vanmiddag de game voor de PS3 gekocht en geïnstalleerd. Lache spel zeg, rijdt (vind ik) lekker, maar wel arcade-achtig. De Shift functie zorgt voor fijne afwisseling en je rijd snel in een andere wagen.

Wat ik wel wat vreemd vind is dat de in gameplay het beeld wat "licht" lijkt. Het valt het meest op als je in de cockpit van een auto zit; het dashbord zou dan zwart moeten zijn, maar is bij vaak gewoon grijzig. Het is niet bij elke auto valt me op, maar ook wanneer je in de schaduw rijd is het ook duidelijk.
Ik heb dat bij andere spellen niet, ook niet bij gewoon TV kijken. Iemand een idee?
Staan de Beeldscherminstellingen van het spel zelf niet verkeerd?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Erulezz schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:22:
[...]

Staan de Beeldscherminstellingen van het spel zelf niet verkeerd?
Volgens mij niet, heb alles al doorzocht. Ik zie het op Youtube ook bij een aantal wel gebeuren, daar is het beeld ook heel licht...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

2 weken nu aan het spelen, niet eens echt continue (20 uur gespeeld): 96% uitgespeeld :')

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybpraetorian schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:51:
2 weken nu aan het spelen, niet eens echt continue (20 uur gespeeld): 96% uitgespeeld :')
Nou 20 uur lijkt me prima toch? :)

Ik moet nog beginnen met de game, maar heb nog zoveel anderen liggen die ik eerst uit wil spelen omdat ik ze anders ook weer laat liggen en dan overal games heb liggen die half af zijn. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:30:
[...]

Nou 20 uur lijkt me prima toch? :)

Ik moet nog beginnen met de game, maar heb nog zoveel anderen liggen die ik eerst uit wil spelen omdat ik ze anders ook weer laat liggen en dan overal games heb liggen die half af zijn. :o
Ik ben meestal niet zo snel met games, duurt wel wat langer, als ik al boven de 90% kom.

Ondertussen nog maar een 2.5 procent van de 100% verwijderd...

Het is wel een erg erg leuk spel om eens te raggen, politie te achtervolgen (of te laten achtervolgen natuurlijk) en te driften...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik vond deze game goed in elkaar steken, maar helaas liet het op sommige punten gewoon steken vallen.

Mijn laatste Driver game was Driv3r; Hier heb ik mij, op mijn PS2 n.t.b, wel 2 jaar mee weten te vermaken. :P
GOTY Was die game voor mij in ieder geval.

Jammer dat Driver 5 dat niet heeft weten te evenaren...

Grafisch was de game goed in orde, maar de texture's waren veels te laag, waardoor de game alsnog gedateerd oogde. Ook op gameplay front (Waaronder de Shift feature) was de game niet altijd goed genoeg.

Maar toch heb ik mij wel een tijd weten te vermaken met San Francisco, maar niet zoals in Driver 2 of 3. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar eens aan de game begonnen omdat ik Dead Island een beetje zat begon te worden na 37 uur.
Ik vind de graphics prima in orde, ook al leven de steden niet echt door bijvoorbeeld rommel of andere dingen die er gebeuren. Maar dat was ik van de driver serie ook wel een beetje gewend.

Wat ik jammer vind zijn de laadtijden, niet eens de duur ervan maar de hoeveelheid. Ik zit om de paar minuten wel eens naar een laadscherm te kijken en dat begint me nu eigenlijk al een beetje te vervelen na een dik uur spelen.
De missies die ik gespeeld heb vind ik dan wel weer erg leuk, en het shift systeem ook. :)

Hoeveel tijd kost het ongeveer om de storyline uit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik was er denk ik zo'n 16 uurtjes mee bezig, maar ik deed steeds elke keer sidemissies als die beschikbaar zijn. Ik denk dat je als puur op het verhaal focust wel meer dan de helft sneller kan zijn.

Oja, en af en toe ging ik gewoon vrij rondrijden, wat filmstukken verzamelen en dat soort dingen.

Na het uitspelen van de game nog zo'n 5 uur gespeeld, bijna alles unlocked en ben er nu wel ongeveer klaar mee. Wel erg veel plezier mee gehad tho :)

[ Voor 41% gewijzigd door Il 2 op 20-05-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Gisteren het spel uit de grabbelbak gehaald voor 2 tientjes, moet zeggen dat ik toch weer een avondje plezier heb gehad. Moet zeggen dat ik het ook nog vrij vermakelijk vind om gewoon lekker rond te rijden.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Heren (& dames),

De (o.a.) Nissan GT-R kan je unlocken door de downtown garage te kopen, iemand enige idee van de hoe/wat/waar enz? Ik kan deze niet vinden.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Tyoi schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:05:
Heren (& dames),

De (o.a.) Nissan GT-R kan je unlocken door de downtown garage te kopen, iemand enige idee van de hoe/wat/waar enz? Ik kan deze niet vinden.
YouTube: Driver San Francisco: How to unlock "The Garage" (Guide, 360)

Misschien moet je eerst deze missie doen? Kan wezen dat er dan meerdere garages beschikbaar komen. Ik weet even niet meer hoe ik hem heb gehaald, maar hij is er wel. Gewoon veel missies doen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18

RnB

Zijn er nog spelende mensen?

Ik heb Driver laatst gekocht in de Steam store voor mijn MacBook.
Ik heb flink wat problemen ermee, maar na wat trucjes heb ik het helemaal draaiende zoals ik wil.
Nu zit ik echter nog met 1 probleem en dat is het feit dat ik de game niet kan besturen met mijn externe toetsenbord, alleen met mijn interne.
Dat is dus mooi k*t wanneer ik mijn MacBook aan mijn externe beeldscherm heb hangen, het interne toetsenbord is dan niet echt lekker om mee te werken.

Ik kan over dit probleem echter geen oplossingen vinden, misschien dat de mensen hier wat tips hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

XBox controller speelt sowieso veel fijner, werkt dat wel?

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18

RnB

Mwa, ik vind dat niet zo'n voordeel hebben.
Ik heb er ook geen één, dus ik kan het niet testen. Ik heb wel een ps3 controller, ik zal eens kijken of ik daar wat mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07 08:01
Mocht je een WiiMote hebben kan je de Mac App, Wjoy, gebruiken om te koppelen.
Pagina: 1 2 Laatste