Toon posts:

Logitech Z-640 dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forummers

Ik wist echt niet meer wat ik er mee aan moest, dus ik dacht dat ik hier maar eens een vraagje moest posten.

Gisteren ben ik verhuisd en heb toen de Logitech Z-640 set meegenomen in de auto. 's Morgens deden ze nog perfect hun werk, maar toen ik ze 's avonds in het nieuwe stulpje wilde aansluiten was er een probleem.
Het blauwe lampje gaat aan, en heeeeeeeeeeeeeeeel ver weg (als ik mijn oor tegen de speakers aanhoud) hoor ik ook wel iets van muziek die op de pc draait, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik heb er niets vreemds mee gedaan tijdens de autorit, zaten ingepakt in de originele doos etc.

Alle kabels zitten goed aangesloten, het betreft dezelfde pc als waar hij het de morgen daarvoor wel op deed.. Dus daar kan het allebei ook niet aan liggen. (denk ik dan toch?)

Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn, en belangrijker, hoe ik het eventueel kan oplossen. Ik heb nu provisorisch de S220 aangesloten, maar dat is wat minder vermogen.

Of zijn de Z-640's gewoon naar de audio-hemel?

Alvast bedankt!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2010 16:46 . Reden: ik was een "d" vergeten =D ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:42
Klinkt als een verkeerde aansluiting, dat kleine beetje dat je hoort zal overspraak zijn. Probeer een van de andere stekkers van de logitech, gewoon wat heen en weer wisselen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Wat precies bedoel je met "een van de andere stekkers van logitech"? =)

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Probeer het eens met een andere bron of met de stekkertjes anders.

Verwijderd

Topicstarter
Beide opties heb ik al geprobeerd, jammer genoeg. Ik heb alle stekkertjes in elk gat geprobeert en ik heb de hele set aangesloten gehad op o.a. mijn gsm, mijn andere pc en mijn netbook. Op geen van enkele kwam er meer geluid uit dan in het eerste bericht werd beschreven =(