Tringg storing al sinds gister ochtend. Heel spijtig aangezien enkele mensen mijn diploma uitreiking hierdoor hebben gemist. &^$%&^$$#
Gisteravond laat pas op internet. TEXT:
Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de avond verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.
Vanmorgen 10.58 op internet. TEXT:
Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.
Heel slechts dus. En ook niet op de eerste pagina. Telefonisch zijn ze na 17uur ook niet bereikbaar. Ik betwijfel of ze sowieso wel iets doen tussen 17uur en 09uur. Ik heb ze rond 1845 gebeld met een andere mobiel en krijg alleen maar te horen dat ze gesloten zijn en dat je voor blokkering door diefstal een ander nummer moet bellen. Geen melding over de storing dus.
Dit is de 2de grote storing voor mij binnen een 5 maanden. En ook komen mijn smsjes voor 25% niet of met een vertraging van dagen aan. Misschien eens een betere server aanschaffen denk ik dan als ik de reactie van Smeets zo lees.
Algemeen oordeel is gewoon onbetrouwbaar zeker voor een provider die zijn prijzen net heeft verhoogd.
Zoals ik al eerder zei:
Vaste prijs,
geen verassingen => Geen vaste prijs, veel verassingen!!!
11.19: nog geen dekking