[Tringg] Storing (sinds 6 juli)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 5.225 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:26
Iemand toevallig last van geen bereik hebben? Hier in Zwolle heb ik opeens geen ontvangst meer op mijn HTC Desire. Heb het toestel net opnieuw opgestart maar ook dit hielp niet.
Het gebeurde vlak nadat ik een smsje had ontvangen van Tringg over bellen in het buitenland.

Een aantal collega's van mij hebben Telfort en KPN en die hebben wel gewoon bereik. Probleem lijkt bij Tringg te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat SMSje heb ik ook gehad, daarna had ik nog steeds ontvangst. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:17

Roytoch

Nietes

@Binnetie: Stooorinngggg, ook op een Desire.
- Ook iemand met een n900 heeft problemen dus is niet android-specifiek.

Sowieso dan trouwens aan jou als mede-desirer: ik heb roaming aan moeten zetten, net als telforters volgens mij moeten met android. Is er een risico dat het toestel besluit liever op het vodafone netwerk te gaan zitten, of is dat afgeblokt?
- Hoor net van een andere tringg abonnee dat dit technisch afgeblokt is dus je kan niet zomaar roamen op een ander netwerk dan KPN.

[ Voor 156% gewijzigd door Roytoch op 06-07-2010 12:21 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Volgens mij doet het toestel dat niet zelf. Ik heb nog niet meegemaakt dat het toestel een ander roamingprofile kiest. Hmz afwachten maar hoe lang deze storing gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 11-08 12:14

MsG

Forumzwerver

Hier ook een storing geloof ik, ontvangst nog steeds prima, maar zowel ING als mijn eigen SMS laten nog op zich wachten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ahh net even verbinding opeens, kwam mail en smsjes binnen. Nu is het signaal weer weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

storing bij tringg..
zie contact bij tringg.. daar staat het geschreven..

klachten over migratie en andere zaken over telecom kunnen wel ingediend worden bij consuwijzer.
die geeft het door aan de opta.

hier gebeurt wel wat mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb inmiddels ook last van een storing, mijn vrouw heeft overigens Hi en die doet het ook niet helemaal jofel op dit moment. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hebben jullie een dubbele storing? Ik kan enkel niet sms'en, althans niks ontvangen. Ik weet niet of ik wel zend. Bellen kon net echter prima.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:42:
Hebben jullie een dubbele storing? Ik kan enkel niet sms'en, althans niks ontvangen. Ik weet niet of ik wel zend. Bellen kon net echter prima.
Ik kom helemaal niet op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vanmiddag kon ik niet SMSen, nadat ik het toestel uit/aan heb gezet kom ook ik het netwerk niet meer op. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al de hele tijd plat (vanaf een uur of 11:00 dacht ik tot nu...) geen enkel bereik niks..... helemaal niks....

Zeer irritant...

8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heb vandmiddag rond half 5 nog prima kunnen bellen en heb schat ik sinds 6 uur geen bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik ook niet meer sinds ik zo slim was om dat even uit te zetten. Ik kon daarvoor nog wel bellen :-/. Ik vind het weer typerend voor zo'n shabby provider dat ze dit gewoon kunnen maken, waarschijnlijk ook nog wel voor een poosje en zeker ook nog zonder enige compensatie. En als ik zelf mijn incasso terugstort ik meteen gedonder heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Het is wel erg treurig dat het zo lang moet duren. En al helemaal omdat ze op de site zichzelf zo de hemel in prijzen door de betrouwbaarheid van het kpn netwerk. Achja hopelijk is het morgevroeg verholpen. Lastig voor mijn carpoolende colega die mij smst als hij mee wilt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat dit niet de eerste keer voor mij is, de vorige keer was geen algehele storing maar toen heeft het ook dagen geduurd voor het uiteindelijk was opgelost.
Blijkt wel dat als je Bas aan de lijn hebt het ineens wel kan!!

Nu het netwerk er al veel te lang uit ligt verwacht ik zeker een tegemoetkoming, ook al is Tringg nog een relatief klein bedrijf zou je moeten kunnen verwachten dat een storing als deze toch sneller opgelost zou moeten zijn.

Daarnaast heb ik vanmiddag gebeld omdat op de website niet duidelijk vermeld stond dat er een storing gaande was, ik heb toen maar meteen aangegeven dat de communicatie buiten de telefoonlijnen wel duidelijker mag...

Ik vraag me zo ie zo af zouden ze daar nu op een oor liggen of zou er nu heel de nacht doorgewerkt worden om dit op te lossen????

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:30
Ik ook nu storing .Ik dacht komt door aan wedstrijd wk maar als ik zo lees was het al voor de wedstrijd. :(

[ Voor 14% gewijzigd door saharoen op 06-07-2010 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben van middag avond gemaakt en nu is de avond is al bijna voorbij.....
Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de avond verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, nog steeds geen enkel teken van leven vanaf vanmorgen af tot nu 23:51... Kan geen geld overmaken (ING), onbereikbaar voor iedereen. Was erg tevreden, maar dit is extreem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Krijg de neiging om mijn incasso terug te boeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
nog steedss geen bereik.. Hopelijk als ik straks wakker wordt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Helaas ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo vreemd, ik heb wel een (langzame) data verbinding terwijl mijn telefoon aangeeft helemaal geen ontvangst te hebben... Ook het internet symbooltje is niet aan. (En nee, het is geen wifi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Het wordt steeds hopelozer:
We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramer65
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 12:24
Hallo,

Ik heb tringg als mobiele provider, en sinds gisteren 5 uur kan ik geen netwerk meer krijgen (wat redelijk ruk was aangezien ik mijn vrienden niet kon vinden tijdens de wedstrijd).

Nou vroeg ik mij af of ik de enige ben of dat er meer mensen last van hebben..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolvingStorm
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-04 10:02
Niks op hun website over overbelasting of dat 't eruit ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
http://tringg.nl/contact
Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dus wel een storing. Ik lig er sinds een uur of 11 gisterochtend uit. Een paar mensen heb ik met mijn noodabonnement nog kunnen bereiken, maar wel lastig als je nog dingen wilt regelen en mensen je proberen te bereiken hoe of wat m.b.t. de wedstrijd van gisteren.

Edit: Pven, we postten tegelijk. Wil je mijn berichtje daar ook heen plaatsen?

[ Voor 13% gewijzigd door Binnetie op 07-07-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Berichten uit Ervaringen met Tringg over deze storing zijn naar dit topic verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren rond 13:00 kampt Trinng met een technisch storing:

klinkt mooi: "Tringg maakt gebruik van het stabiele en krachtige KPN netwerk, waardoor de kwaliteit van de verbindingen en de bereikbaarheid is verzekerd..."

Quote "Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt."

Men hoopte de storing in de loop van gistermiddag op te lossen, dat werd 'in de loop van de avond', en vervolgens: 'in de loop van de morgen'... tot op dit moment nog geen verbinding

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 07-07-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Als je 'We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn.' goed leest, dan kan het dus zijn dat we nog een dag zonder Tringg zitten. Jammer dat ze niet wat concreter zijn met de berichtgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramer65
Vraagje, met die storingen van Vodafone destijds was er bijna een nationale rel, en nu is het niet eens nieuws op tweakers. Nou weet ik wel dat tringg een stuk kleiner is, maar in hoeverre is het gebrek aan media-aandacht hier terecht..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of ze de rekening wel betaald hebben aan KPN ??? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealR1974
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-02 21:21
Heeft iemand een idee hoe je deze tent kunt bereiken?

Ik word het een beetje zat en heb al een beetje rond gebeld.
Krijg wanneer ik het nummer draai wat Tweakers op de site heeft staan een aardige dame aan de telefoon van een ander bedrijf die aangeeft dat ze verhuisd zij en de telefoon niet goed hebben mee verhuisd. Ze wordt gek van de telfoontjes die ze per dag krijgt. Ze gaf me het volgende telefoonnummer maar daar krijg je alleen een voicemail dat je een bericht kunt achterlaten: 0238906600.

Wat een slechte service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan iig ook niet bellen aardig irritant :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam dit nummer tegen Tringg 023 5540554 via deze http://telefoonnieuws.blo...vider-tringg-niet-zo.html:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealR1974
Zojuist WEL iemand aan de lijn gekregen:

Vrij vertaald:
"De aard van de storing blijkt te zijn gevonden waardoor iedereen weer op het netwerk zou kunnen worden aangemeld. Echter, om overbelasting van het netwerk te voorkomen worden de klanten in blokken weer op het netwerk toegelaten."

Het is dus opgelost maar nog wel wachten.............

Ik heb direct aangegeven dat de communicatie op de website wel wat beter mag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealR1974
Dat is dus NIET het juiste nummer, hier krijg je de dame van het andere bedrijf aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
RealR1974 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:59:
Zojuist WEL iemand aan de lijn gekregen:

Vrij vertaald:
"De aard van de storing blijkt te zijn gevonden waardoor iedereen weer op het netwerk zou kunnen worden aangemeld. Echter, om overbelasting van het netwerk te voorkomen worden de klanten in blokken weer op het netwerk toegelaten."

Het is dus opgelost maar nog wel wachten.............

Ik heb direct aangegeven dat de communicatie op de website wel wat beter mag!
Dat klinkt goed! Alleen het lijkt zo wel alsof Tringg een erg grote provider is en dat al hun miljoenen abonnees per groepje weer toeggang krijgen :D
Ik bel ze straks ook even als ik weer bereik heb, dan vraag ik direct even hoe het zit met de Tringg All In

[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 07-07-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In blokken? Alsof die zendmasten die paar klanten niet aankunnen. Wat een kut verhaal. Ik geloof het niet.

Als dit abonnement is afgelopen ga ik mooi naar Telfort, scheelt niet veel.

TRINGG leek goed in het begin, maar sinds ik radiospots hoor lijken ze de vraag niet aan te kunnen. Veel storingen, ingesprek tonen, nummers die niet bestaan en mensen die mij slecht verstaan.

Je kan het echt niet maken om in dit geval klanten 16 uur niet te kunnen laten bellen of gebeld kunnen worden.

Ik heb laatst een positieve klantenbeoordeling ingevuld, daar heb ik spijt van. TRINGG leek leuk, maar ze kunnen de boel niet fatsoenlijk runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
nieuws: Klanten Tringg kunnen niet bellen of sms'en
De storing trad op toen Tringg via sms'jes klanten informeerde over bellen in het buitenland. "Daardoor raakten onze servers overbelast", aldus mede-directeur Hans Smeets. "Vervolgens werkte het niet meer. Wij vinden het gênant, maar zo ontstond deze storing."
:X |:(

Is hier trouwens iemand die al wel weer ken bellen/SMSen?

[ Voor 41% gewijzigd door pven op 07-07-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik niet, als ik handmatig het KPN netwerk selecteer heb ik nog steeds geen toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen bereik! 09005551113 gebeld, a € 0.35 per minuut, 12 minuten in de wacht gehangen! Verder hoop ik dat die kl*te storing snel voorbij is, word er een beetje moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:14
Inmiddels is het niet meer de loop van de morgen. Van de website:
Tringg STORING

Door een storing kan een groot deel van onze Tringg-klanten op het ogenblik niet bellen en SMSen. We werken hard aan de oplossing en verwachten dat je in de loop van de dag weer kunt bellen!

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
https://www.tringg.nl/contact staat nu

Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.
je was me voor ;)

[ Voor 86% gewijzigd door saharoen op 07-07-2010 11:13 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Haha zie je nou wel, ik dact al dat dit de reden van de storing zou zijn. Je verwacht het niet bij een provider maar toch wel. Mijn eerste bericht ging over dat ik een smsje had ontvangen over Tringg Buitenland en dat ik daarna geen bereik meer had. Wel vreemd dat ze die smsjes niet op verschillende tijden verzenden.
Overigens, ik heb geen Tringg buitenland dus bellen wil dan toch niet? Je bent daar een nieuwe sim voor nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, ik heb weer 'service': NL KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopB
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-08 14:35
Tringg storing al sinds gister ochtend. Heel spijtig aangezien enkele mensen mijn diploma uitreiking hierdoor hebben gemist. &^$%&^$$#

Gisteravond laat pas op internet. TEXT:
Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de avond verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.
Vanmorgen 10.58 op internet. TEXT:
Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.
Heel slechts dus. En ook niet op de eerste pagina. Telefonisch zijn ze na 17uur ook niet bereikbaar. Ik betwijfel of ze sowieso wel iets doen tussen 17uur en 09uur. Ik heb ze rond 1845 gebeld met een andere mobiel en krijg alleen maar te horen dat ze gesloten zijn en dat je voor blokkering door diefstal een ander nummer moet bellen. Geen melding over de storing dus.

Dit is de 2de grote storing voor mij binnen een 5 maanden. En ook komen mijn smsjes voor 25% niet of met een vertraging van dagen aan. Misschien eens een betere server aanschaffen denk ik dan als ik de reactie van Smeets zo lees.

Algemeen oordeel is gewoon onbetrouwbaar zeker voor een provider die zijn prijzen net heeft verhoogd.
Zoals ik al eerder zei: Vaste prijs, geen verassingen => Geen vaste prijs, veel verassingen!!!

11.19: nog geen dekking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoor, maar ik heb die sms over dat bellen in het buitenland al een paar dagen geleden gehad. Beetje vreemd dat er dan gisteren, na een paar dagen door die sms batch een storing ontstaat. Geloof nooit dat het klantenbestand van Tringg zo groot is dat die smsjes over meerdere dagen verspreid verstuurd moeten worden en dan nog tot overbelasting zouden leiden!

Begrijp me niet verkeerd, het interesseert me weinig wat de oorzaak is, ben alleen geïnteresseerd in een oplossing. Een storing kan natuurlijk voorkomen, maar het is nou juist hoe adequaat een provider reageert en met een oplossing komt, waarmee ze zich in kwaliteit kunnen onderscheiden.
Hier blijkt Tringg dus tekort te schieten.

Jammer, want verder ben ik erg tevreden over Tringg. Ik tik iedere maand de 1250 minuten/smsjes aan en ook mijn data benut ik optimaal. Kan heerlijk spelen met mijn HTC desire en gebruik maken van alle features, tegen ongeveer een kwart van de prijs die andere providers rekenen...

Hopen dat we snel weer in de lucht zijn en dat Tringg dan alsnog zorgt voor een nette afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
JopB schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:20:
Tringg storing al sinds gister ochtend. Heel spijtig aangezien enkele mensen mijn diploma uitreiking hierdoor hebben gemist. &^$%&^$$#
Offtopic, maar misschien had je het dan allemaal wat eerder door moeten geven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen last van SMS'en die niet aankomen met TRINGG. Wel als ik mijn vriendin SMS maar die heeft T-Mobile, en daar is weer het 3G netwerk overbelast (regio Rotterdam) door het aantal iPhone gebruikers. Hierdoor komen al haar smsen vertraagd binnen. Heb haar nu op 2G aanmeld en geen problemen.

11:25 nog geen bereik met TRINGG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealR1974
Zojuist weer online!!

Laatste 'blok' zat ik in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Is het nodig om je toestel uit/aan te zetten of gaat dat automatisch? (Ik heb hem net uiteraard even uit/aan gezet, maar ik heb nog steeds geen ontvangst.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealR1974
Automatisch bij mijn Android phone... Ontving ineens een SMS-je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RealR1974 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:26:
Zojuist weer online!!

Laatste 'blok' zat ik in :)
Ja, of je hebt gewoon geluk en zat in het eerste blok, want je bent de eerste die meldt weer in de lucht te zijn... ;) Je kunt naast internetten ook weer bellen en smsen?
Ik had namelijk vanochtend wel een data verbinding, maar kon niet bellen/smsen. Heel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danzij Tringg heb ik nu wel een account bij Tweakers !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealR1974
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:32:
[...]

Ja, of je hebt gewoon geluk en zat in het eerste blok, want je bent de eerste die meldt weer in de lucht te zijn... ;) Je kunt naast internetten ook weer bellen en smsen?
Ik had namelijk vanochtend wel een data verbinding, maar kon niet bellen/smsen. Heel vreemd...
Ik kan weer bellen, SMS-en en internetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:35:
O+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealR1974
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:35:
Hier nog een.....! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou Tringg. Mijn iPhone meldt nog steeds de samenvatting van dit bedrijf: "Geen service".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro4sho
  • Laatst online: 07-08 11:44
MsG schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:09:
Nou Tringg. Mijn iPhone meldt nog steeds de samenvatting van dit bedrijf: "Geen service".
Ha die MSG jij ook hier? Jou Tweets over tringg zijn altijd erg vermakelijk.

Ikzelf heb ook nog steeds geen netwerk. Krijg de 'geen toegang' foutmelding.

Is 6GMOBILE hier niet verantwoordelijk voor trouwens?
Hoor daar vrij weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Ik krijg nu iig een melding dat de modem verbinding door de andere partij verbroken is (htc touchpro2)

yes progress :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het komt een beetje over alsof KPN ons reject, want zodra ik op KPN klik krijg ik meteen iets van dat het niet mag of kan oid. Maar dit is pure speculatie.
ro4sho schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:17:
[...]

Ha die MSG jij ook hier? Jou Tweets over tringg zijn altijd erg vermakelijk.

Ikzelf heb ook nog steeds geen netwerk. Krijg de 'geen toegang' foutmelding.

Is 6GMOBILE hier niet verantwoordelijk voor trouwens?
Hoor daar vrij weinig over.
Ook hoi :P. Wie ben jij op Twitter?

[ Voor 56% gewijzigd door MsG op 07-07-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Vermeld als je weer online bent welke regio je woont. Ik weet niet hoe ze mensen online brengen (of dat op nummer gaat of op regio), maar dan kunnen we misschien een beeld vormen.

Zwolle: geen ontvangst
Assen: geen ontvangst

[ Voor 5% gewijzigd door Binnetie op 07-07-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Grunn: Geen ontvangst :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rotterdam centrum: geen ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:28:
Rotterdam centrum: geen ontvangst
Amsterdam dito BETER gaan ze effe beginnen met de randstad lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Amsterdam :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro4sho
Ook hoi :P. Wie ben jij op Twitter?
Op twitter is mijn username rominiek.

Wat je zegt over KPN kan best eens waar zijn. Het lijkt eerder een configuratiefout dan een overbelasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
RealR1974 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:37:
[...]

Ik kan weer bellen, SMS-en en internetten....
Pics or it didn't happen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

ro4sho schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:45:
[...]

Op twitter is mijn username rominiek.

Wat je zegt over KPN kan best eens waar zijn. Het lijkt eerder een configuratiefout dan een overbelasting.
Jij kapt zelfs met Tringg lees ik? Dat is voor mij nog niet lucratief genoeg helaas, zelfs niet na deze periodieke storingen van lange tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tilburg = No service |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro4sho
MsG schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:52:
[...]

Jij kapt zelfs met Tringg lees ik? Dat is voor mij nog niet lucratief genoeg helaas, zelfs niet na deze periodieke storingen van lange tijden.
Ja ik heb ook heel erg lang lopen twijfelen. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik niet ga afwachten wat de volgende verrassing van Tringg is.

Er vallen bij mij al langere tijd heel veel gesprekken weg. Ik ben zo honderden minuten verloren.
Dan maar meer smsen met een Telfort super simonly ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dochter zit in Zwolle met Tringg en kan weer bellen, ik zit in Buggenum (omg. Roermond) Helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woerden en Leiden geen ontvangst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BgD
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

BgD

Den Haag, werkt weer ;) .. Moest wel mijn toestel uit en aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog steeds niet worden aangemeld bij het KPN Netwerk (regio Zutphen). T-ring zeg! Hoe lang gaat deze storing nu nog duren en waarom "in groepjes aanmelden"? Hoe groot zijn die groepjes dan? Per 3 klanten of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro4sho
Ik heb het vermoeden dat MSG gelijk gaat krijgen.

Van de voorpagina geplukt
laBel:
JAJA, KPN is een klant van mij, heb net intern iemand gesproken die zei dat het een financiele kwestie is.
betrokennen wilde er niet meer over kwijt maar duidelijk is dat het hier geen storing betreft.
Weet niet of dit onzin is maar zou natuurlijk wel weer wat extra jus toevoegen aan deze storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramer65
Ik kan inmiddels weer bellen!! (regio A'dam). Ik heb mn foon gewoon weer uit en aan gezet, en de boel werkt nu weer prima..

[ Voor 17% gewijzigd door kramer65 op 07-07-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:07:
Mijn dochter zit in Zwolle met Tringg en kan weer bellen, ik zit in Buggenum (omg. Roermond) Helaas nog niet.
Dan gaat het denk ik op klantnummer ofzo. Ik zit ook in Zwolle maar kan nog niks. Heb mijn telefoon net weer uitgeschakeld en weer ingeschakeld.

Overigens een financiele kwestie denk ik niet, dan zou iedereen gewoon in 1x online komen toch? En hoeft dit niet in blokken te gebeurden. Al zou het wel zo zijn dan ga je niet medewerkers belasten om mensen weer langzamerhand online te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
ro4sho schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:19:
Ik heb het vermoeden dat MSG gelijk gaat krijgen.

Van de voorpagina geplukt

[...]

Weet niet of dit onzin is maar zou natuurlijk wel weer wat extra jus toevoegen aan deze storing.
Mijn inziens is dat een erg hoog blaat-gehalte. Die user roept ook dat hij Tringg als storingsnummer gebruikt, terwijl in de voorwaarden toch duidelijk staat dat het niet zakelijk gebruikt mag worden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof ook niet in een financiele kwestie, omdat anders iedereen nog zonder bereik zou zitten. Schijnbaar kunnen sommige klanten wel weer van het netwerk gebruik maken, maar begrijp nog steeds niet waarom ze niet direct iedereen weer online brengen. Tevens is het irritant dat bv. ook voicemail voor de bellers die iemand met een Tringg abonnement willen bereiken niet werkt. Als de storing verholpen is, weet je als gedupeerde klant niet wie je allemaal geprobeert hebben te bereiken. Ik wacht nog op een telefoontje van een instantie, maar daar zullen ze inmiddels wel denken dat ik een verkeerd nummer heb opgegeven... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongep86
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:25
werkt weer hier voor mij, in Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze nou maar niet straks iedereen tegelijk een sms gaan sturen met een compensatievoorstel....

Eindhoven nog niets....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2010 14:09 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopB
BgD schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:07:
Den Haag, werkt weer ;) .. Moest wel mijn toestel uit en aan zetten.
Ook in den haag. Nog steeds geen toegang tot netwerk KPN NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

*O* groningen bereik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaa eindelijk weer ontvangst! (Tilburg - al denk ik niet dat regio er iets mee te maken had)

Nu afwachten of er een net mailtje (idd beter geen sms :P) van Tringg volgt met gepaste excuses/compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon zojuist uit- en aangezet en het werkt weer (@Nieuwegein).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt weer (@ Woerden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel kut, maar kan gebeuren! blijft toch de goedkoopste provider! Hulde dat ze gelijk de fout bij zichzelf leggen ipv wat Vodafone en KPN doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDELIJK weer bereik @ Zutphen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BgD
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

BgD

JopB schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:08:
[...]

Ook in den haag. Nog steeds geen toegang tot netwerk KPN NL
Nou, bij mij werkt het nog steeds goed. Heb je je gsm al uit en aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopB
BgD schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:38:
[...]

Nou, bij mij werkt het nog steeds goed. Heb je je gsm al uit en aangezet.
Al meerdere keren. 14.46 Nu pakt hij hem weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hier werkt het ook weer, lijkt zo-goed-als opgelost voor iedereen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Schrok me kapot, werd opeens gebeld xD. Was voor een afspraak van vandaag, maar was dus niet bereikbaar, dus is nu verzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier (rotterdam) nog steeds niet!! 15:04

telefoon aan uit. handmatig maar KPN netwerk, geen toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
wel in rotterdam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* dit mag in het andere topic

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 07-07-2010 22:14 ]

Pagina: 1 2 Laatste