|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
- Ook iemand met een n900 heeft problemen dus is niet android-specifiek.
Sowieso dan trouwens aan jou als mede-desirer: ik heb roaming aan moeten zetten, net als telforters volgens mij moeten met android. Is er een risico dat het toestel besluit liever op het vodafone netwerk te gaan zitten, of is dat afgeblokt?
- Hoor net van een andere tringg abonnee dat dit technisch afgeblokt is dus je kan niet zomaar roamen op een ander netwerk dan KPN.
[ Voor 156% gewijzigd door Roytoch op 06-07-2010 12:21 ]
Welles
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
zie contact bij tringg.. daar staat het geschreven..
klachten over migratie en andere zaken over telecom kunnen wel ingediend worden bij consuwijzer.
die geeft het door aan de opta.
hier gebeurt wel wat mee!
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Ik kom helemaal niet op het netwerk.MsG schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:42:
Hebben jullie een dubbele storing? Ik kan enkel niet sms'en, althans niks ontvangen. Ik weet niet of ik wel zend. Bellen kon net echter prima.

Verwijderd
Zeer irritant...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 19:48 ]
Verwijderd
Blijkt wel dat als je Bas aan de lijn hebt het ineens wel kan!!
Nu het netwerk er al veel te lang uit ligt verwacht ik zeker een tegemoetkoming, ook al is Tringg nog een relatief klein bedrijf zou je moeten kunnen verwachten dat een storing als deze toch sneller opgelost zou moeten zijn.
Daarnaast heb ik vanmiddag gebeld omdat op de website niet duidelijk vermeld stond dat er een storing gaande was, ik heb toen maar meteen aangegeven dat de communicatie buiten de telefoonlijnen wel duidelijker mag...
Ik vraag me zo ie zo af zouden ze daar nu op een oor liggen of zou er nu heel de nacht doorgewerkt worden om dit op te lossen????
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 23:20 ]
[ Voor 14% gewijzigd door saharoen op 06-07-2010 23:38 ]
Verwijderd
Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de avond verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.
Verwijderd

Verwijderd
We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn.

Ik heb tringg als mobiele provider, en sinds gisteren 5 uur kan ik geen netwerk meer krijgen (wat redelijk ruk was aangezien ik mijn vrienden niet kon vinden tijdens de wedstrijd).
Nou vroeg ik mij af of ik de enige ben of dat er meer mensen last van hebben..?
Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaak
Edit: Pven, we postten tegelijk. Wil je mijn berichtje daar ook heen plaatsen?
[ Voor 13% gewijzigd door Binnetie op 07-07-2010 09:06 ]
Verwijderd
klinkt mooi: "Tringg maakt gebruik van het stabiele en krachtige KPN netwerk, waardoor de kwaliteit van de verbindingen en de bereikbaarheid is verzekerd..."
Quote "Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt."
Men hoopte de storing in de loop van gistermiddag op te lossen, dat werd 'in de loop van de avond', en vervolgens: 'in de loop van de morgen'... tot op dit moment nog geen verbinding
[ Voor 12% gewijzigd door pven op 07-07-2010 09:23 ]
Ik word het een beetje zat en heb al een beetje rond gebeld.
Krijg wanneer ik het nummer draai wat Tweakers op de site heeft staan een aardige dame aan de telefoon van een ander bedrijf die aangeeft dat ze verhuisd zij en de telefoon niet goed hebben mee verhuisd. Ze wordt gek van de telfoontjes die ze per dag krijgt. Ze gaf me het volgende telefoonnummer maar daar krijg je alleen een voicemail dat je een bericht kunt achterlaten: 0238906600.
Wat een slechte service!
Verwijderd
Vrij vertaald:
"De aard van de storing blijkt te zijn gevonden waardoor iedereen weer op het netwerk zou kunnen worden aangemeld. Echter, om overbelasting van het netwerk te voorkomen worden de klanten in blokken weer op het netwerk toegelaten."
Het is dus opgelost maar nog wel wachten.............
Ik heb direct aangegeven dat de communicatie op de website wel wat beter mag!
Dat is dus NIET het juiste nummer, hier krijg je de dame van het andere bedrijf aan de telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:57:
Ik kwam dit nummer tegen Tringg 023 5540554 via deze http://telefoonnieuws.blo...vider-tringg-niet-zo.html:
Dat klinkt goed! Alleen het lijkt zo wel alsof Tringg een erg grote provider is en dat al hun miljoenen abonnees per groepje weer toeggang krijgenRealR1974 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:59:
Zojuist WEL iemand aan de lijn gekregen:
Vrij vertaald:
"De aard van de storing blijkt te zijn gevonden waardoor iedereen weer op het netwerk zou kunnen worden aangemeld. Echter, om overbelasting van het netwerk te voorkomen worden de klanten in blokken weer op het netwerk toegelaten."
Het is dus opgelost maar nog wel wachten.............
Ik heb direct aangegeven dat de communicatie op de website wel wat beter mag!
Ik bel ze straks ook even als ik weer bereik heb, dan vraag ik direct even hoe het zit met de Tringg All In
[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 07-07-2010 10:06 ]
Verwijderd
Als dit abonnement is afgelopen ga ik mooi naar Telfort, scheelt niet veel.
TRINGG leek goed in het begin, maar sinds ik radiospots hoor lijken ze de vraag niet aan te kunnen. Veel storingen, ingesprek tonen, nummers die niet bestaan en mensen die mij slecht verstaan.
Je kan het echt niet maken om in dit geval klanten 16 uur niet te kunnen laten bellen of gebeld kunnen worden.
Ik heb laatst een positieve klantenbeoordeling ingevuld, daar heb ik spijt van. TRINGG leek leuk, maar ze kunnen de boel niet fatsoenlijk runnen.
De storing trad op toen Tringg via sms'jes klanten informeerde over bellen in het buitenland. "Daardoor raakten onze servers overbelast", aldus mede-directeur Hans Smeets. "Vervolgens werkte het niet meer. Wij vinden het gênant, maar zo ontstond deze storing."

Is hier trouwens iemand die al wel weer ken bellen/SMSen?
[ Voor 41% gewijzigd door pven op 07-07-2010 11:01 ]
Verwijderd
Tringg STORING
Door een storing kan een groot deel van onze Tringg-klanten op het ogenblik niet bellen en SMSen. We werken hard aan de oplossing en verwachten dat je in de loop van de dag weer kunt bellen!
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.
je was me voor
[ Voor 86% gewijzigd door saharoen op 07-07-2010 11:13 . Reden: dubbel ]
Overigens, ik heb geen Tringg buitenland dus bellen wil dan toch niet? Je bent daar een nieuwe sim voor nodig toch?
Gisteravond laat pas op internet. TEXT:
Vanmorgen 10.58 op internet. TEXT:Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de avond verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.
Heel slechts dus. En ook niet op de eerste pagina. Telefonisch zijn ze na 17uur ook niet bereikbaar. Ik betwijfel of ze sowieso wel iets doen tussen 17uur en 09uur. Ik heb ze rond 1845 gebeld met een andere mobiel en krijg alleen maar te horen dat ze gesloten zijn en dat je voor blokkering door diefstal een ander nummer moet bellen. Geen melding over de storing dus.Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.
Dit is de 2de grote storing voor mij binnen een 5 maanden. En ook komen mijn smsjes voor 25% niet of met een vertraging van dagen aan. Misschien eens een betere server aanschaffen denk ik dan als ik de reactie van Smeets zo lees.
Algemeen oordeel is gewoon onbetrouwbaar zeker voor een provider die zijn prijzen net heeft verhoogd.
Zoals ik al eerder zei: Vaste prijs, geen verassingen => Geen vaste prijs, veel verassingen!!!
11.19: nog geen dekking
Verwijderd
Begrijp me niet verkeerd, het interesseert me weinig wat de oorzaak is, ben alleen geïnteresseerd in een oplossing. Een storing kan natuurlijk voorkomen, maar het is nou juist hoe adequaat een provider reageert en met een oplossing komt, waarmee ze zich in kwaliteit kunnen onderscheiden.
Hier blijkt Tringg dus tekort te schieten.
Jammer, want verder ben ik erg tevreden over Tringg. Ik tik iedere maand de 1250 minuten/smsjes aan en ook mijn data benut ik optimaal. Kan heerlijk spelen met mijn HTC desire en gebruik maken van alle features, tegen ongeveer een kwart van de prijs die andere providers rekenen...
Hopen dat we snel weer in de lucht zijn en dat Tringg dan alsnog zorgt voor een nette afhandeling.
Offtopic, maar misschien had je het dan allemaal wat eerder door moeten geven?JopB schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:20:
Tringg storing al sinds gister ochtend. Heel spijtig aangezien enkele mensen mijn diploma uitreiking hierdoor hebben gemist. &^$%&^$$#
Verwijderd
11:25 nog geen bereik met TRINGG.
Laatste 'blok' zat ik in
Verwijderd
Ja, of je hebt gewoon geluk en zat in het eerste blok, want je bent de eerste die meldt weer in de lucht te zijn...
Ik had namelijk vanochtend wel een data verbinding, maar kon niet bellen/smsen. Heel vreemd...
Ik kan weer bellen, SMS-en en internetten....Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:32:
[...]
Ja, of je hebt gewoon geluk en zat in het eerste blok, want je bent de eerste die meldt weer in de lucht te zijn...Je kunt naast internetten ook weer bellen en smsen?
Ik had namelijk vanochtend wel een data verbinding, maar kon niet bellen/smsen. Heel vreemd...
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:35:
Danzij Tringg heb ik nu wel een account bij Tweakers !
Hier nog een.....!Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:35:
Danzij Tringg heb ik nu wel een account bij Tweakers !
Ha die MSG jij ook hier? Jou Tweets over tringg zijn altijd erg vermakelijk.MsG schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:09:
Nou Tringg. Mijn iPhone meldt nog steeds de samenvatting van dit bedrijf: "Geen service".
Ikzelf heb ook nog steeds geen netwerk. Krijg de 'geen toegang' foutmelding.
Is 6GMOBILE hier niet verantwoordelijk voor trouwens?
Hoor daar vrij weinig over.
yes progress
Ook hoiro4sho schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:17:
[...]
Ha die MSG jij ook hier? Jou Tweets over tringg zijn altijd erg vermakelijk.
Ikzelf heb ook nog steeds geen netwerk. Krijg de 'geen toegang' foutmelding.
Is 6GMOBILE hier niet verantwoordelijk voor trouwens?
Hoor daar vrij weinig over.
[ Voor 56% gewijzigd door MsG op 07-07-2010 12:26 ]
Zwolle: geen ontvangst
Assen: geen ontvangst
[ Voor 5% gewijzigd door Binnetie op 07-07-2010 12:30 ]
Verwijderd
Amsterdam dito BETER gaan ze effe beginnen met de randstad lolVerwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:28:
Rotterdam centrum: geen ontvangst
Op twitter is mijn username rominiek.Ook hoi. Wie ben jij op Twitter?
Wat je zegt over KPN kan best eens waar zijn. Het lijkt eerder een configuratiefout dan een overbelasting.
Pics or it didn't happenRealR1974 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:37:
[...]
Ik kan weer bellen, SMS-en en internetten....
Jij kapt zelfs met Tringg lees ik? Dat is voor mij nog niet lucratief genoeg helaas, zelfs niet na deze periodieke storingen van lange tijden.ro4sho schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:45:
[...]
Op twitter is mijn username rominiek.
Wat je zegt over KPN kan best eens waar zijn. Het lijkt eerder een configuratiefout dan een overbelasting.
Ja ik heb ook heel erg lang lopen twijfelen. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik niet ga afwachten wat de volgende verrassing van Tringg is.MsG schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:52:
[...]
Jij kapt zelfs met Tringg lees ik? Dat is voor mij nog niet lucratief genoeg helaas, zelfs niet na deze periodieke storingen van lange tijden.
Er vallen bij mij al langere tijd heel veel gesprekken weg. Ik ben zo honderden minuten verloren.
Dan maar meer smsen met een Telfort super simonly ^^
Verwijderd
Verwijderd
Van de voorpagina geplukt
Weet niet of dit onzin is maar zou natuurlijk wel weer wat extra jus toevoegen aan deze storing.laBel:
JAJA, KPN is een klant van mij, heb net intern iemand gesproken die zei dat het een financiele kwestie is.
betrokennen wilde er niet meer over kwijt maar duidelijk is dat het hier geen storing betreft.
[ Voor 17% gewijzigd door kramer65 op 07-07-2010 13:22 ]
Dan gaat het denk ik op klantnummer ofzo. Ik zit ook in Zwolle maar kan nog niks. Heb mijn telefoon net weer uitgeschakeld en weer ingeschakeld.Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:07:
Mijn dochter zit in Zwolle met Tringg en kan weer bellen, ik zit in Buggenum (omg. Roermond) Helaas nog niet.
Overigens een financiele kwestie denk ik niet, dan zou iedereen gewoon in 1x online komen toch? En hoeft dit niet in blokken te gebeurden. Al zou het wel zo zijn dan ga je niet medewerkers belasten om mensen weer langzamerhand online te brengen.
Mijn inziens is dat een erg hoog blaat-gehalte. Die user roept ook dat hij Tringg als storingsnummer gebruikt, terwijl in de voorwaarden toch duidelijk staat dat het niet zakelijk gebruikt mag worden.ro4sho schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:19:
Ik heb het vermoeden dat MSG gelijk gaat krijgen.
Van de voorpagina geplukt
[...]
Weet niet of dit onzin is maar zou natuurlijk wel weer wat extra jus toevoegen aan deze storing.
Verwijderd
Verwijderd
Eindhoven nog niets....
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2010 14:09 . Reden: toevoeging ]
Ook in den haag. Nog steeds geen toegang tot netwerk KPN NLBgD schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:07:
Den Haag, werkt weer.. Moest wel mijn toestel uit en aan zetten.

Verwijderd
Nu afwachten of er een net mailtje (idd beter geen sms
Nou, bij mij werkt het nog steeds goed. Heb je je gsm al uit en aangezet.JopB schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:08:
[...]
Ook in den haag. Nog steeds geen toegang tot netwerk KPN NL
Al meerdere keren. 14.46 Nu pakt hij hem weerBgD schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:38:
[...]
Nou, bij mij werkt het nog steeds goed. Heb je je gsm al uit en aangezet.
Verwijderd
telefoon aan uit. handmatig maar KPN netwerk, geen toegang.
Omdat de storing op is gelost, gaat dit topic op slot. Bij en volgende storing mag er uiteraard weer een nieuw topic worden geopend.Storing verholpen. De verstoring van onze diensten is inmiddels verholpen. Zet voor de zekerheid je toestel uit en aan, daarna kun je weer bellen, SMSen en mobiel Internet gebruiken.
Dit topic is gesloten.