• Sniffert
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-02 20:39
Beste,

Ik ben op zoek naar een kleine Full HD TV voor op de kamer: budget is rond de €200-€300 en de TV moet minstens over 2 HDMI-ingangen beschikken (kan natuurlijk ook een monitor zijn). Nu zat ik te snuffelen op Pricewatch en kwam de volgende 2 keuzes tegen:

Samsung Syncmaster 2333HD
pricewatch: Samsung Syncmaster 2333HD

Acer AT2355
pricewatch: Acer AT2355

Beide +/- €230.

Mijn vraag is nu, welke zal ik pakken, heeft iemand wellicht ervaring met deze TV/Monitors? Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-02 20:01

mr.paaJ

generatie cmd+z

Waarom Full-HD in dit formaat? In je budget heb je veel leukere 26" LCD's, zoals bijvoorbeeld de LG 26LD350. Tenzij je er met je neus in zit (monitor afstand) heb je niet zoveel aan de hoge resolutie en zijn kleur en contrast veel belangrijker. Bedenk wat je ermee gaat doen, loop eens een winkel in, kijk en vergelijk.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-02 11:35

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zonder echte concrete eisen is het voor ons moeilijk om te bepalen welke tv jij nodig hebt. 2x HDMI heeft in principe iedere HDTV vandaag de dag.

Zie ook: [FAQ] Welke TV moet ik kopen?

Probeer je TS wat aan te vullen met eisen, aangezien dit anders een verkapt "wat moet ik kopen" topic wordt (welke dan waarschijnlijk op slot gaat).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Sniffert
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-02 20:39
Bedankt voor de reacties :-)

Excuses voor de korte inhoud van mijn thread, ik zal hem proberen uit te breiden.

Budget is €200-€300, simpelweg omdat ik al vrij krap bij kas zit. Plus daar komt nog eens bij dat een vakantie voor de deur staat ;-)

2 HDMI aansluitingen vanwege het feit dat ik mijn Blu-ray speler erop wil aansluiten en met oog op de toekomst nog graag een poort vrij wil houden (voor bijvoorbeeld digitale televisie). Dan de resolutie, ik heb op het moment een 19" TV, waar ik vanaf een afstand van ongeveer 2 meter op kijk. Het is vanaf die afstand vrij moeilijk leesbaar maar nog wel te doen, dus als de nieuwe TV een paar inch groter is, lijkt me dit wel te doen. Ik ga de TV overigens alleen als TV inzetten en niet als PC-monitor.

Mochten er nog overige vragen/aanvullingen nodig zijn, vul ik deze graag aan.

Mvg,

Pierre

Verwijderd

Als ik je dan een tip mag geven, spaar ff door tot je iets meer bij kas zit,

een Digitale TV voor in de toekomst op een 22inch of w/e lijkt me overbodig om daar een hdmi versie voor te kopen,

neem dan standaard digitale tv, is goedkoper want het verschil zul je van zo'n afstand op zo'n klein schermpje toch amper zien,

anyway, ik zou dus zeggen spaar ff door en koop dan een wat grotere tv voor eurotje of 300-400, dan heb je tegenwoordig al een 32inch, en dat kijkt (vind ik persoonlijk) erg prettig op een slaapkamer