Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een beamer en dan voornamelijk op marktplaats. Nou heb ik een Epson tw-1000 gezien waarvan ik weet dat het een hele goede beamer is.
Nou vraagt de beste man er 650 euro voor, is dit een redelijke prijs? de lamp heeft hij net vervangen en er staat nu net iets meer dan 100 uur op de teller

(dit is mijn eerste bericht omdat ik meestal alleen va het lezen op het forum ben, maar met deze vraag zat ik echt even in mn maag.)

graag hoor ik wat jullie ervan vinden :*)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT, lsdb! :)

Voordat je overgaat tot aanschaf, zul je wat dingen moeten checken. Wat heb je zoal gecontroleerd?: is de bon nodig aanwezig (van zowel de beamer, als de lamp), wat is de huidige dagwaarde van zo`n beamer, is de kleurweergave nog wel goed? Allemaal dingen waar je aan moet denken bij een tweedehandsje.

Zie ook de faq, [FAQ] Welke TV moet ik kopen? , voor meer info bij aankopen. Beetje algemeen, maar zeker voldoende aanknopingspunten om je te oriënteren.

Ik zet je topic deze keer op slot, aangezien deze start te karig is. Ik heb er wel het vertrouwen in dat je volgende topic uitgebreider zal zijn. Dan helpen we je natuurlijk graag verder :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.