Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Momenteel heb ik oordopjes van Creative, de EP-630. Het probleem is dat de oordopjes aan 1 kant geen geluid meer produceren. Nu heb ik al een beetje rondgekeken naar andere oordopjes.

De Ep-630's zijn mij wel goed bevallen qua pasvorm en geluidsisolatie. Het nadeel is dat ze al 4x kapot zijn gegaan in de laatsts 2.5 jaar ofzo.

Ik zoek oordopjes met goede geluidsisolatie vanwege het reizen in OV en tijdens het sporten bijvoorbeeld.

Ik kwam de Meelec M9 tegen en las dat die een goede bass hadden en geluidsisolatie was ook goed te noemen. Meelec M9 link

Waar moet ik opletten om zeker te zijn van goede bass/isolatie? Want kon zo 123 geen andere dopjes vinden.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0 0B
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:30

N0 0B

cxb1=N#

Geen geluid of heel zacht geluid kan erop wijzen dat de driver vastzit in het oordopje. Ik heb dit zelf ook meegemaakt, en dit kan je ook teruglezen in het EP630 topic.
Blazen of zuigen aan het oordopje kan de uitkomst bieden. (\[EP-630]Ongelijk volume oordopjes)

[ Voor 11% gewijzigd door N0 0B op 04-07-2010 18:56 . Reden: topic toevoeging ]

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Oke bedankt voor de tip! Had dat al een keer ergens gelezen dat je er op moet blazen/zuigen.
Heeft toen niet echt veel geholpen, dus vandaar.

Stats