[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 157.904 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
dread schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:55:
Tja dat geldt niet altijd. Je betaalt wel altijd een soort 'basisbedrag'voor een bepaalde kwaliteit. Het is zeker niet zo dat een bepaald type TV steeds goedkoper wordt to je hem voor 5 cent ophaalt.

Neem de LE40c630. die nu voor 514 euro bij MM staat. Veel goedkoper zal die niet meer worden. Maar misschien wel bij een superaktie met nieuwjaar.

Ach, ik ga hem maar vanavond ophalen denk ik en dan dit topic nooit meer lezen ;)
Haha ik zou hem de eerste twee weken toch echt blijven lezen, aangezien de laagste prijsgarantie bij de MM tot 2 weken na je aankoop geldt. Dus als je em ergens nog goedkoper ziet (afgezien van internetwinkels) krijg je je verschil terug:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

418O2 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:12:
[...]
Modellen an sich worden vaak niet heel veel goedkoper meer na verloop van tijd, maar opvolgers bieden dan vaak meer voor dezelfde prijs
De 40EX402 is een 2010 model en er is geen opvolger beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
M.C. schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:36:
Wauw echt goede aanbieding die Philips 32pfl8404h voor 288 bij mediamarkt Antwerpen
Full HD, 100Hz

Jammer dat het niet bepaald naast de deur is, anders had ik hem meteen opgehaald
Fantastische aanbieding, maar helaas is het bij Mediamarkt vaak zo dat de voorraad van de goede acties altijd uitverkocht is. Maar hey...het doel is bereikt, de klant is in de winkel (en kan een duurder modelletje meenemen).

Of zijn er hier Antwerpenaars die kunnen bevestigen dat het in Belgie anders werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Wolly schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:45:
[...]

Fantastische aanbieding, maar helaas is het bij Mediamarkt vaak zo dat de voorraad van de goede acties altijd uitverkocht is. Maar hey...het doel is bereikt, de klant is in de winkel (en kan een duurder modelletje meenemen).

Of zijn er hier Antwerpenaars die kunnen bevestigen dat het in Belgie anders werkt?
Goh, want andere winkels zouden zoiets nooit doen? Het is een actie en op = op bij zoiets, meestal worden er toch zeker wel 100 stuks ingekocht (als het een goede actie is) en dan kan het voorkomen dat 'ie inderdaad uitverkocht is. Pech, moet je volgende keer maar eerder zijn :>

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Philflow schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:38:
[...]

De 40EX402 is een 2010 model en er is geen opvolger beschikbaar.
Dan is het niet zo gek dat de prijs nog niet is gedaald. Dat is meestal het extreemste voor intro van het nieuwe modeljaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 12:44

dread

Sluwe vlaming

timwijn schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:33:
[...]

Haha ik zou hem de eerste twee weken toch echt blijven lezen, aangezien de laagste prijsgarantie bij de MM tot 2 weken na je aankoop geldt. Dus als je em ergens nog goedkoper ziet (afgezien van internetwinkels) krijg je je verschil terug:D
Yeah, helemaal gelijk !! Will do :P

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wit_product
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12-2022
Mute schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:57:
[...]

Goh, want andere winkels zouden zoiets nooit doen? Het is een actie en op = op bij zoiets, meestal worden er toch zeker wel 100 stuks ingekocht (als het een goede actie is) en dan kan het voorkomen dat 'ie inderdaad uitverkocht is. Pech, moet je volgende keer maar eerder zijn :>
Deze actie was inderdaad met een beperkte voorraad. De eerste dag dat de actie inging kregen zelfs de eerste 100 klanten die in rood gekleed waren er een gratis DVD-speler bij!

Naar het schijnt onderschatte MM de opkomst, waarbij er voor het openingsuur al meer volk aan de deur stond dan dat er televisies (en gratis DVD-spelers) waren.... Ik heb zelfs gehoord dat er een ruit zou gesneuveld zijn en dat er politie moest bijgeroepen worden?

Dit is iig maar 'van horen zeggen'... Maar de actie was wel een voltreffer, waarbij de voorraad TE beperkt was, al vanop de eerste dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

418O2 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:04:
[...]
Dan is het niet zo gek dat de prijs nog niet is gedaald. Dat is meestal het extreemste voor intro van het nieuwe modeljaar
De prijs is dus gestegen, daar ging het net om. Zowel Mediamarkt als Saturn hadden hem al voor 469 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wit_product schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:06:
[...]

Deze actie was inderdaad met een beperkte voorraad. De eerste dag dat de actie inging kregen zelfs de eerste 100 klanten die in rood gekleed waren er een gratis DVD-speler bij!

Naar het schijnt onderschatte MM de opkomst, waarbij er voor het openingsuur al meer volk aan de deur stond dan dat er televisies (en gratis DVD-spelers) waren.... Ik heb zelfs gehoord dat er een ruit zou gesneuveld zijn en dat er politie moest bijgeroepen worden?

Dit is iig maar 'van horen zeggen'... Maar de actie was wel een voltreffer, waarbij de voorraad TE beperkt was, al vanop de eerste dag!
En dat bedoel ik dus, een folder uitbrengen met een mooie aanbieding en erbij vermelden ´15 dolle dagen bij Mediamarkt´. Vervolgens zo´n kleine voorraad aanhouden dat je de 1e dag al bent uitverkocht. Dat kan allemaal, maar kom dan niet met die onzin van 15 dolle dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Net bij de Mediamarkt in Eindhoven de Samsung 40" C550 gekocht voor 484 euro:
pricewatch: Samsung LE40C550

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
timwijn schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:25:
[...]

Doet de MM altijd hoor! Heb ook al een keer 50 euro terug gekregen toen ik een Panasonic Lumix tz-8 had gekocht. Die was de week er na bij de MM zelf in de aanbieding. Je gaat gewoon terug met de bon, helemaal geen probleem, kreeg direct 50 euro cash terug!
Dat klopt, dat is hun laagste prijsgarantie, maar blijkbaar heb je m'n reactie niet goed gelezen.. Ik zei namelijk dat wanneer die tv vorige week een actie was (bijvoorbeeld weekaanbieding) dan was dus deze week de normale verkoopprijs weer van kracht geweest en was daarover de actie toegepast.. Dan kan het nog steeds voordeliger zijn maar vaak niet zo gunstig als nu! Maar goed het is ook een goede service die zowel MediaMarkt als Saturn hanteren.. Oftewel het zijn over het algemeen goede winkels.. Bij blocks en its heb ik slechtere dingen meegemaakt.. Maar goed dat is niet ter zake

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Wolly schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:45:
[...]

Wolly schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:24:
[...]

En dat bedoel ik dus, een folder uitbrengen met een mooie aanbieding en erbij vermelden ´15 dolle dagen bij Mediamarkt´. Vervolgens zo´n kleine voorraad aanhouden dat je de 1e dag al bent uitverkocht. Dat kan allemaal, maar kom dan niet met die onzin van 15 dolle dagen.
Wat veel mensen zich niet beseffen is dat fabrikanten/leveranciers ook geen oneindige voorraad hebben.. Vooral Sony en lg is op dit moment dramatisch.. Ex500 en ex711 bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiske
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 12:22
Zit nog te twijfelen.
Nu bij mediamarkt lg 32ld350 voor 288.- en lg 32le5300 voor 434.-
Beide tv's onder de laagste internetprijs, waarbij de laatste natuurlijk wel een hele goede prijs is voor een led met 100 hz. (eerste is met ccfl backlight)
Maar ja, welke ga ik nemen? Is voor de slaapkamer, dus is maar voor erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:29

Osxy

Holy crap on a cracker

Schizo007nl schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:01:
[...]

Dat klopt, dat is hun laagste prijsgarantie, maar blijkbaar heb je m'n reactie niet goed gelezen.. Ik zei namelijk dat wanneer die tv vorige week een actie was (bijvoorbeeld weekaanbieding) dan was dus deze week de normale verkoopprijs weer van kracht geweest en was daarover de actie toegepast.. Dan kan het nog steeds voordeliger zijn maar vaak niet zo gunstig als nu! Maar goed het is ook een goede service die zowel MediaMarkt als Saturn hanteren.. Oftewel het zijn over het algemeen goede winkels.. Bij blocks en its heb ik slechtere dingen meegemaakt.. Maar goed dat is niet ter zake
Was geen aanbieding, ieder geval nergens aangeduid als aanbieding.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Nu online
Kiske schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:40:
Zit nog te twijfelen.
Beide tv's onder de laagste internetprijs, waarbij de laatste natuurlijk wel een hele goede prijs is voor een led met 100 hz. (eerste is met ccfl backlight)
Zit nog wel een behoorlijk prijsverschil in. Zou als je misschien denkt die lg van 434 te kopen, toch gaan voor een samsung die nu in de aanbieding is voor die prijs, le32c630 bijv. of kijken of de ue32c5100 beschikbaar. Ik zou persoonlijk eerder voor Samsung gaan omdat ik daar meer positieve dingen over hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:06

ko9

Wellicht ten overvloede, maar ik zal mijn prijsinventarisatie (gisteren gemaakt tbv eigen belang) van wat Samsung tv's bij de MM even met jullie delen:
le32c550 van 459 voor 399
le 32c630 van 529 voor 454
le32c650 van 569 voor 494
le37c650 van 619 voor 529
le40c630 van 599 voor 524
ue32c6000 van 699 voor 559

Ik ben overigens voor de le32c630 gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Yippie schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:30:
Niet gecertificeerd, maar werkt wel.
Ja, het gaat om Duitse modellen, net als bij bijv. Triderium en meerdere webshops.

Was laatst bij de MM en stond er voor 1198,- , maar ze gingen niet lager dan 1029,-.
Toevallig was er nog een stel die naar hetzelfde model zat te kijken, maar ook bij aanschaf van 2 tegelijk ging er geen EUR meer vanaf. Ook geen korting op accessoires, zoals muurbeugel.
rre_pay schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:25:
[...]
Wat een raar antwoord, dan heb je toch al een korting van 169,-
Staat nu in de webshop voor 854,- ;)
Toch maar is in de winkel gaan kijken, want de 46"er ( webshop 1069,-) lonkt wel.

Voor de duidelijkheid, MM modellen zijn gewoon Ziggo CI+ gecertificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Gisteren de LE40c630 gaan halen bij MM. Uiteindelijk is het toch altijd duurder dan je denkt.

Hij stond op de site voor 514€. In de winkel voor 539€ en dan nog eens 8€ verwijderingsbijdrage. Maar goed als je daar staat doe je het toch en wat een mooi ding. Damn. Kom nog van een bakbeest. :9

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Nu online
dread schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:10:
Gisteren de LE40c630 gaan halen bij MM. Uiteindelijk is het toch altijd duurder dan je denkt.

Hij stond op de site voor 514€. In de winkel voor 539€ en dan nog eens 8€ verwijderingsbijdrage. Maar goed als je daar staat doe je het toch en wat een mooi ding. Damn. Kom nog van een bakbeest. :9
Haha goed dat je hem hebt gehaald! Wel vreemd dat ie in de winkel dan toch weer duurder is. Maar als je hem op internet besteld komt er ook nog wel aardig wat aan verzendkosten overheen dacht ik. Gebruik je je tv met digitale tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Osxy schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:41:
[...]

Was geen aanbieding, ieder geval nergens aangeduid als aanbieding.
En inderdaad, heb net 60 euro contact mogen ontvangen.
Dus _/-\o_ Media Markt _/-\o_

369 euro voor de 40c550.
Bewijs: http://cl.ly/33ad60406b4db403ec76

[ Voor 4% gewijzigd door Osxy op 10-11-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:50
Kiske schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:40:
Zit nog te twijfelen.
Grappig ik wilde ook voor de LG 32LD350 gaan. Deze was een tijdje terug voor 299 in de aanbieding bij de Wehkamp. Ik had hem daar bijna gekocht. Echter was het erg moeilijk een datum te prikken voor de bezorging, dus van de aankoop afgezien.

Daarna kwam de MM met de kortingsactie. Deze tv staat voor 349 bij MM in de winkel. Je krijgt 45 euro korting, dus 304 kost hij in de winkel. Echter in de online webshop van MM stond hij voor 274. Dat was zo goedkoop, dus heb ik hem besteld. Er kwam alleen nog 8 euro verwijderingsbijdrage bij, dus al met al heb ik hem voor 282 euro.

Bij mij gaat ie ook een plekje in de slaapkamer krijgen, dus daar hoeft geen dure tv te staan.
Helaas staat hij niet meer in de MM webshop.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiske
Tsja, had nog geïnformeerd bij Mediamarkt Breda. Daar kost de 32LD350 €288.-.
Alleen niet meer op voorraad. Kan hem wel bestellen, maar dan moet ik wel persoonlijk daar komen bestellen ivm de aanbetaling. Een ritje van 100 km op en neer. Als de tv dan binnen is moet ik weer een keer daar naar toe. Dat kost me teveel aan benzine.
Jammer was inderdaad een mooie prijs.

• Kiwi_Kevin
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 07:13
Wolly schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:24:
[...]

Ik heb afgelopen dinsdag de gok gewaagd en ben naar Antwerpen gegaan. Het was een gok omdat de actie van de philips tot 9 november was. Ik eerst nog bellen of het niet t/m de 9e was en dat klopte. De televisie afdeling was echter niet bereikbaar, dus die mevrouw kon me niet vertellen of ze de Philips nog hadden. Ik dacht wat maakt het uit, 1 uurtje enkele reis zonder overstap (R'dam > Antwerpen met OV jaarkaart).

Station Antwerpen uit en dan is het 50 meter lopen naar de ingang van de MM. Ik naar de televisie afdeling, even rondgekeken, geen Philips. Informeren bij medewerker, nee sorry die hebben we niet meer. Ik vroeg of hij een vervangend model kon aanbieden (was daar dan toch).
Hij bood een Panasonic aan voor 288, maar die was HD-ready. Dat schoot natuurlijk niet op, dan kon ik net zo goed in NL bij de MM voor de LG 32d350 gaan. Ik informeerde naar de Samsung 32C530, die koste daar 400 euro (hier 343). Ik vroeg of daar nog speling in zat en toen stelde hij 350 voor maar dat moest wel in overleg met zijn baas. Hij ging even vragen en kwam terug met het bericht dat 350 echt niet ging lukken. Toen werd me een Sony 32EX402 aangeboden, voor 288. Die heb ik toen maar meegenomen, voor die prijs kon ik me er geen buil aan vallen. In belgië doen ze bovendien niet aan een verwijderingsbijdrage.

Ze hebben het naar mijn idee toch erg net opgelost, ondanks dat ik niet heb gekregen wat ik wilde. Ik vond het in iedergeval een geslaagd tripje.

Toch ga ik de Sony weer verkopen omdat ik de kijkhoek van de C530 prettiger vind. Dan heb ik het wel over de C530 met Samsung paneel, want ook bij dit model zijn twee verschillende versies in omloop (AUO en Samsung, MVA en PVA). De MM op de Beierselaan in Rotterdam heeft in ieder geval een lading met Samsung panelen, dus misschien een tip voor C530 kopers! Mocht je het willen controleren, dat kan heel makkelijk door aan de achterkant bovenaan door het rooster te kijken naar de sticker op het paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Kecin schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:01:
LG 50pk350 kost bij MediaMarkt 550 ofzo. Echter staat in het schuifje geen 500-600 euro. En op T.net hierzo.
Zou dus betekenen dat je voor 475 euro een 50 inch full-hd plasma hebt. Niet duur...

Ik wil echter pas volgende maand een toestel halen...
Zucht
Op hun site is ie 550 euro, maar betekent dit nu dat als ik langs ga bij de mediamarkt de prijs 475 is?

Edit: Oh ik zie het al. 550 is al inclusief de spectakel korting.

[ Voor 6% gewijzigd door x-man op 12-11-2010 03:18 ]

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

timwijn schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:49:
[...]

Haha goed dat je hem hebt gehaald! Wel vreemd dat ie in de winkel dan toch weer duurder is. Maar als je hem op internet besteld komt er ook nog wel aardig wat aan verzendkosten overheen dacht ik. Gebruik je je tv met digitale tv?
Yep heb digitale tv van UPC. Echt ik wist niet wat ik zag. Zoo scherp. Ook de xbox360 was echt te super voor woorden. Ik zag dingen die ik tevoren nooit gezien had.

Echt heel tevreden van de LE40c630!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Nu online
dread schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:19:
[...]

Yep heb digitale tv van UPC. Echt ik wist niet wat ik zag. Zoo scherp. Ook de xbox360 was echt te super voor woorden. Ik zag dingen die ik tevoren nooit gezien had.

Echt heel tevreden van de LE40c630!
Ik heb vandaag de LE32C630 gekocht!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiske
Wat heb je moeten betalen als ik vragen mag?
Wil een tv voor op de slaapkamer. LE32c530 ben ik ook naar aan het kijken, maar daar zit dan weer geen hoofdtelefoonuitgang op. Soms wel makkelijk voor op de slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Nu online
Kiske schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:31:
Wil een tv voor op de slaapkamer. LE32c530 ben ik ook naar aan het kijken, maar daar zit dan weer geen hoofdtelefoonuitgang op. Soms wel makkelijk voor op de slaapkamer.
Als het een vraag voor mij was, ik heb 450 euro betaald bij de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Nu online
Ik heb er 450 euro voor betaald bij de mediamarkt.
Als het ten minste een vraag gericht was aan mij;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
donderdag saturn opening in venlo.

daar zit waarschijnlijk ook wel weer een monsteraanbieding bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
Ik heb de 32EX500 gekocht bij de MM in EHV, voor 462. Druk, druk, druk daar! ;)
Tot nu toe zeer tevreden, moet nog wel even overal achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterVamp
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03 22:54
Heb een sony 55nx810 voor €2699 :*) kunnen scoren bij Saturn met speakervoet :)

Toppie service daar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaffe
  • Laatst online: 08-05 17:55
Ik heb deze gister bij de MM in Enschede gekocht voor 337 incl verwijderingsbijdrage. Ging via die actie 45 euro van de prijs van 374 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-02-2022
Die LG 32LD350 was met de kortingsactie gisteren 'maar' 272,- euro incl verwijderingsbijdrage! :)
Mijn oude tv was kapot gegaan, dus dit was een mooie aanbieding! Bevalt tot nu toe erg goed. Is makkelijk instelbaar, fijn beeld en gewoon een erg goede prijs/kwaliteit verhouding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
bij saturn tilburg deze week de samsung le42c450 voor 399.

kan er voor de rest op het internet weinig over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:17
Difrnce LTV2253 LED tv

- beelddiagonaal 22” (55 cm)
- aantal HDMI aansluitingen: 1
- Full HD
- aantal hertz: 50~60 Hz

166 euro in folder van MM Zwolle. Aanbieding geldt zaterdagavond van 20-22 uur. Kost bij wehkamp 249.
Weet alleen niet echt of het wel wat is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung LE46C530 € 666 bij MediaMarkt Deventer

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2u4prh1.png

pricewatch: Samsung LE46C530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
El_V schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:05:

volgens de beschrijving is het een plasma, dus dan is het ws de ps42c450

die is niet full HD maar 1024x768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vandaag de Samsung PS50C550 gekocht bij Scheer en Foppen voor 699 euro.
Was gisteren nog 644 euro bij bcc, vandaag weer 749.. Zucht.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rta
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10-2024

rta

El_V schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:05:

pas nog gekocht bij saturn opening heerhugowaard voor 299

as donderdag 18e weer een opening saturn maar dan in venlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
heb via via gehoord dat er en 42" philips led van 800 voor 350 weg zou gaan maar dat zou wel heel erg dik zijn.

woensdag worden de aanbiedingen bekend gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonkma
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-09 14:24
El_V schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:30:
heb via via gehoord dat er en 42" philips led van 800 voor 350 weg zou gaan maar dat zou wel heel erg dik zijn.

woensdag worden de aanbiedingen bekend gemaakt!
Er bestaat geen Phillips 42" voor rond de 800 euro maar wel een aantal 40" types voor die prijs zou het wel te gek zijn. :) :) :)

Camber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

In dat geval (als je een 40 inch Philips LED voor 800 euro interessant vindt), kijk dan heel snel naar
http://www.wehkamp.nl/Win...bELCjCtzypczywCjC7wEwybwL

Wehkamp daybreaker tot 23 uur; Philips 40PFL6605H LED tv voor 788 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door schaduw op 16-11-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
jonkma schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:24:
[...]

Er bestaat geen Phillips 42" voor rond de 800 euro maar wel een aantal 40" types voor die prijs zou het wel te gek zijn. :) :) :)
dacht ook wel dat het te goed om waar was te zijn.

hopelijk zit er wel wat moois voor rond de 350 tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 19:32

rev

jonkma schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:24:
[...]

Er bestaat geen Phillips 42" voor rond de 800 euro (..)
En deze twee dan?

http://tweakers.net/pricewatch/compare/621/237509;241354

Maar geen LED idd

[ Voor 3% gewijzigd door rev op 16-11-2010 14:02 . Reden: Originele poster refereerde aan een Philips LED TV ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonkma
Ik bedoelde inderdaad dat er geen LED TV's van phillips voor die prijs te koop zijn, nog even wachten morgenochtend weten we het. :P

Camber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
het is dus een Philips 42PFL3605 voor 399. Iets minder interessant
verder nog een LG 50PK350 voor 499. deze lijkt me leuker :)
nog een Sony KDL46EX700 voor 899
en een Samsung LE32C350 voor 249

mooie prijzen wel allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonkma
El_V schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:25:
het is dus een Philips 42PFL3605 voor 399. Iets minder interessant
verder nog een LG 50PK350 voor 499. deze lijkt me leuker :)
nog een Sony KDL46EX700 voor 899
en een Samsung LE32C350 voor 249

mooie prijzen wel allemaal :)
Ik ben blij dat ik bij de opening in Heerhugowaard de 42 inch plasma gekocht heb voor 299 ( super beeld voor een heel laag prijsje ) deze 42 inch Phillips heeft geen CI+ dus voor ziggo heb je altijd een losse tuner nodig :'( . Ik zoek een tv voor m'n vader hij wilde graag een 42" misschien toch maar een Samsung LE32C350 voor 249 want hij is het gedoe met 2 afstandsbedieningen zat.

Camber

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

LG 42PJ150 - 42" LG plasma bij Media Markt 1dag-webaanbieding: 399 euro.
http://www.mediamarkt.nl/...0,10273,46011,152613.html

4 euro duurder dan goedkoopste in pricewatch, niet geweldig dus...
pricewatch: LG 42PJ150

[ Voor 37% gewijzigd door Kecin op 18-11-2010 00:47 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

LG 32 inch full-HD LCD TV voor 279 euro, incl. bezorging.
32LH301C/32LH3000 (als het goed is, gaat het om de 32LH301C) - pricewatch: LG 32LH3000
http://www.plasma-discoun...o1web&4dsid=1&netwerk=m4n

Geldig tot maandag 12 uur.

[ Voor 6% gewijzigd door schaduw op 19-11-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaduw schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:33:
LG 32 inch full-HD LCD TV voor 279 euro, incl. bezorging.
32LH301C/32LH3000 (als het goed is, gaat het om de 32LH301C) - pricewatch: LG 32LH3000
http://www.plasma-discoun...o1web&4dsid=1&netwerk=m4n

Geldig tot maandag 12 uur.
Is dat ding Ziggo compatible (dus kan er een Ziggo kaart in?) ?
(kan niet op alles sites vanaf hier om het te checken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:40:
[...]

Is dat ding Ziggo compatible (dus kan er een Ziggo kaart in?) ?
(kan niet op alles sites vanaf hier om het te checken).
Hier ben ik ook erg benieuwd naar! Als het zo is ga ik hem gelijk bestellen. :)

Goede aanbieding toch?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiske
Nee, helaas. Niet CI+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik heb net gebeld met zowel Ziggo als Plasma-discounter. Beide hebben mij toegezegd dat het met CI+ module wel werkt, ookal staat er op de website dat alleen de LH3300 serie gecertificeerd is.

Ik denk dat ik 'em dus maar ga bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

:'(
LuPo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:54:
[...]

Ik heb net gebeld met zowel Ziggo als Plasma-discounter. Beide hebben mij toegezegd dat het met CI+ module wel werkt, ookal staat er op de website dat alleen de LH3300 serie gecertificeerd is.

Ik denk dat ik 'em dus maar ga bestellen. :)
Als de televisie een CI+ slot heeft kan je bijna blind er vanuit gaan dat het werkt. Pas als Ziggo zelf de televisie heeft getest met een CI+module + Ziggo kaart, wordt ie 'officieel gecertificeerd' en komt ie op de site van Ziggo. Puur formeligheidje dus.
Ik lees echter nergens dat de 32LH3000 (of 32LH301C) een CI+ slot heeft, de 32LH3000 heeft enkel een CI slot. De 32LH3300 is de luxere broer met o.a. de CI+ slot, die kan het wel ja, maar de televisie uit de weekendknaller van Plasma-Discounter kan dit dus NIET, aangezien deze een CI slot heeft.

Kreeg ook deze aanbieding in mn mailbox, erg strakke prijs. Ga em waarschijnlijk ook halen voor m'n zus die op het moment nog een glasbak heeft staan van een paar miezerige cm's :P

[ Voor 20% gewijzigd door Yellowneck op 19-11-2010 14:35 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Yellowneck schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:29:
:'(
[...]

Als de televisie een CI+ slot heeft kan je bijna blind er vanuit gaan dat het werkt. Pas als Ziggo zelf de televisie heeft getest met een CI+module + Ziggo kaart, wordt ie 'officieel gecertificeerd' en komt ie op de site van Ziggo. Puur formeligheidje dus.
Ik lees echter nergens dat de 32LH3000 (of 32LH301C) een CI+ slot heeft, alleen een CI slot voor DVB-T. Dus ik weet niet waar jullie dat vandaag halen? :P

Kreeg ook deze aanbieding in mn mailbox, erg strakke prijs. Ga em waarschijnlijk ook halen voor m'n zus die op het moment nog een glasbak heeft staan van een paar miezerige cm's :P
Ik heb dat hier gevonden. Bij "Specificaties" en dan onder "Tuner".

edit: Daar staat dus inderdaad dat hij alleen CI heeft. Dus Ziggo CI+ module gaat, ondanks alle toezeggingen. niet werken?

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 19-11-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

LuPo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:34:
[...]

Ik heb dat hier gevonden. Bij "Specificaties" en dan onder "Tuner".
Yep, daar heb ik ook gekeken en daar staat dat dit model een CI slot heeft. Géén CI+ slot.
Ziggo gaat dus niet werken, tenzij de televisie expliciet een CI+ slot heeft en dat heeft deze niet. Deze heeft nog de oude CI slot.

Als ik het mij goed herinner hebben wij deze vroeger ook op werk gehad. Dit is een vrij 'oud' model. Ziggo is toen overstapt op CI+ modules en LG heeft daarom de 32LH3300 uitgebracht, die daarmee wel overweg kan. Dit is dus een oude voorraad van 'oude' modellen.\

Heb trouwens een oude post gevonden van een tweaker die de 32LH3000 heeft getest met een CI+ module. Dit is hem niet gelukt. Het blijkt dus inderdaad om een ouderwetse CI slot te gaan en geen CI+ slot.

@ hieronder: Yep, dat model heeft wel een CI+ slot :), maar is helaas niet in de aanbieding...hehe

[ Voor 40% gewijzigd door Yellowneck op 19-11-2010 14:44 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Yellowneck schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:36:
[...]

Yep, daar heb ik ook gekeken en daar staat dat dit model een CI slot heeft. Géén CI+ slot.
Ziggo gaat dus niet werken, tenzij de televisie expliciet een CI+ slot heeft en dat heeft deze niet. Deze heeft nog de oude CI slot.

Als ik het mij goed herinner hebben wij deze vroeger ook op werk gehad. Dit is een vrij 'oud' model. Ziggo is toen overstapt op CI+ modules en LG heeft daarom de 32LH3300 uitgebracht, die daarmee wel overweg kan. Dit is dus een oude voorraad van 'oude' modellen.
Oké thanks. Op de website van LG staat inderdaad ook dat andere model (32LH3300). Daar staat zelfs expliciet in de kop al "LG's Ziggo model". Raar dat alle partijen wel toezeggen dat het werkt. Nog maar even bellen dan. :P

LG LCD

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 19-11-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

LuPo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:42:
[...]

Oké thanks. Op de website van LG staat inderdaad ook dat andere model (32LH3300). Daar staat zelfs expliciet in de kop al "LG's Ziggo model". Raar dat alle partijen wel toezeggen dat het werkt. Nog maar even bellen dan. :P

[afbeelding]
Ja, wat misschien wel kan is dat ze de 32LH301C enkel uitleveren, en dat dit wellicht een speciaal type is met wel zo'n CI+ slot. Maar kan, zoals gewoonlijk met dergelijke 'speciale' modellen, zo goed als geen informatie vinden over dit type

[ Voor 9% gewijzigd door Yellowneck op 19-11-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Yellowneck schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:46:
[...]

Ja, wat misschien wel kan is dat ze de 32LH301C enkel uitleveren, en dat dit wellicht een speciaal type is met wel zo'n CI+ slot. Maar kan, zoals gewoonlijk met dergelijke 'speciale' modellen, zo goed als geen informatie vinden over dit type
Ik ga nog wel even navragen bij Plasma-discounter. Ik zal zo wel een update geven.
CI+ is (voor mij) essentieel, anders heeft de aanbieding voor mijn geen nut. Dan moet ik maar wachten tot een andere aanbieding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
LG Nederland net maar gebeld. Helaas zijn dat natuurlijk ook allemaal call-centermedewerkers tegenwoordig. Het enige wat hij kon zeggen was dat hij het niet zou proberen, dat baseerde hij enkel op de specificaties die ik zelf ook al gevonden had. Dus daar kom je ook niet verder mee.

Die oude post is dan misschien nog het meest betrouwbaar. Want dat is een ervaring van iemand dat het niet werkt. Plasma-discounter geeft ook niet meer thuis via de chat. Dus ik bestel maar niet denk ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Mediamarkt Leeuwarden op zaterdag 20 november tussen 9.00 en 20.00.

pricewatch: Samsung LE40C530 €399,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
SR8 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:41:
Mediamarkt Leeuwarden op zaterdag 20 november tussen 9.00 en 20.00.

pricewatch: Samsung LE40C530 €399,-
Hoe weet je dat? Ik kan het nergens terugvinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
In de Media Markt webshop is de Samsung LE40C550 nu E 439

Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Dat klopt wel, vlak voor de kortings actie bij MM heb ik dit model voor 439 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

LuPo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:02:
[...]

Hoe weet je dat? Ik kan het nergens terugvinden. :)
Folder in de brievenbus en de folder staat ook op de site als je MM Leeuwarden als "mijn vestiging" kiest. Flyer 19.11 - 28.11. Maar kijkend naar de reply van Kitano is het dus eigenlijk niet eens zo'n scherpe aanbieding.

Deze staat er ook in: Zondag 28 november van 10.00 tot 17.00. (MM Leeuwarden dus)
pricewatch: Samsung PS50C530 voor €499,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
SR8 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:12:
[...]

Folder in de brievenbus en de folder staat ook op de site als je MM Leeuwarden als "mijn vestiging" kiest. Flyer 19.11 tot 28.11. Maar kijkend naar de reply van Kitano is het dus eigenlijk niet eens zo'n scherpe aanbieding.
Hoezo is dat geen scherpe aanbieding als het ruim €70 goedkoper is dan welke webwinkel dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Mute schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:13:
[...]

Hoezo is dat geen scherpe aanbieding als het ruim €70 goedkoper is dan welke webwinkel dan ook?
Ik heb het over de aanbieding van de LE40C530. Lees: Maar kijkend naar de reply van Kitano is de aanbieding van de LE40C530 in Leeuwarden dus niet eens zo scherp.

Ok, dan begreep ik je dus verkeerd. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door SR8 op 19-11-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
SR8 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:16:
[...]

Ik heb het over de aanbieding van de C530. Lees: Kijkend naar de reply van Kitano is de aanbieding van de C530 in Leeuwarden dus niet eens zo scherp.
Daar heb ik het ook over ;) De C530 is op internet minimaal €473, bij de Media Markt is 'ie €399. Dat de C550 (ook bij de Media Markt) voor 4 tientjes meer te koop is doet daar niet veel aan af, er zit sowieso bijna geen verschil tussen de C530 en C550 (uit m'n hoofd alleen een HDMI-aansluiting meer voor de C550).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Mute schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:17:
[...]

Daar heb ik het ook over ;) De C530 is op internet minimaal €473, bij de Media Markt is 'ie €399. Dat de C550 (ook bij de Media Markt) voor 4 tientjes meer te koop is doet daar niet veel aan af, er zit sowieso bijna geen verschil tussen de C530 en C550 (uit m'n hoofd alleen een HDMI-aansluiting meer voor de C550).
En ethernet voor DLNA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Saturn heeft weer een leuke actie op poten gezet: ''Goedkoop is gaaf''

Bij besteding van iedere €100 euro krijg je €15 euro terug. Geldig op het hele assortiment. Dus niet alleen tv's maar ook wasmachines, fotocamera's en laptops.

Qua tv zijn er wel de traditionele uitzonderingen
- Sony NX7/NX8 series, HX900, LX900
- Samsung 7700, 8700, 9000 series
- Philips 8000/9000 series
- Panasonic NeoPDP en LED modellen
- Sharp XS1 serie

Ook Bose, Apple iPad en Samsung Galaxy Tab doen niet mee (maar dat is toch niets qua tv!)

Ze hebben ook een aantal TV aanbiedingen in de folder staan:

- Samsung UE46C5100 €794 pricewatch: Samsung UE46C5100
- Philips 37PFL5405H €444 pricewatch: Philips 37PFL5405H
- Panasonic TX-P42S20ES (zilver) €504 pricewatch: Panasonic Viera TX-P42S20ES
- LG 32LE5300 €429 pricewatch: LG 32LE5300
- Sony KDL-32EX302 €314 pricewatch: Sony Bravia KDL-32EX302

Saturn Tilburg heeft ook nog eens de volgende tv in een lokale advertentie staan:
- Sony KDL-32BX400 €379 pricewatch: Sony KDL-32BX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Kleine tip; voor prijzen van TV's kan je beter op Kieskeurig kijken voor prijsvergelijk dan hier in de PW. Daar staan een stuk meer bedrijven in met lagere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
418O2 schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:16:
Kleine tip; voor prijzen van TV's kan je beter op Kieskeurig kijken voor prijsvergelijk dan hier in de PW. Daar staan een stuk meer bedrijven in met lagere prijzen.
Dat kan zo zijn ja, maar pricewatch is minstens zo betrouwbaar en onder de meeste tweakers al populair genoeg. Overigens staan op kieskeurig ook genoeg onbetrouwbare winkels, daarom dus links naar de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik ga denk ik kijken bij Saturn voor de Samsung LE32C530. Daar zal dus 3 x €15 vanaf gaan. Hopelijk kost hij bij Saturn €350. Dan heb ik 'em voor €305. >:)
Hij zal wel duurder in de winkel staan vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

LuPo schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:39:
Ik ga denk ik kijken bij Saturn voor de Samsung LE32C530. Daar zal dus 3 x €15 vanaf gaan. Hopelijk kost hij bij Saturn €350. Dan heb ik 'em voor €305. >:)
Interessant.. iemand een idee wat dit model bij Saturn kost? Ik zit namelijk ook naar de LE32C530 te kijken. Ik zag dat ie bij Scheer&Foppen a.s. zaterdag tussen 9.00-11.00u in de aanbieding is voor €339.

[ Voor 6% gewijzigd door hars73 op 22-11-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
hars73 schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:43:
[...]

Interessant.. iemand een idee wat dit model bij Saturn kost? Ik zit namelijk ook naar de LE32C530 te kijken. Ik zag dat ie bij Scheer&Foppen a.s. zaterdag tussen 9.00-11.00u in de aanbieding is voor €339.
Saturn Groningen heeft 'em voor ... *schrik niet* ... €399. Dat schiet dus niet op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

LuPo schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:55:
[...]
Saturn Groningen heeft 'em voor ... *schrik niet* ... €399. Dat schiet dus niet op. ;)
Tja Groningen is dan ook de plek waar ik heen zou gaan.. laat maar dus. Die aanbieding van Scheer&Foppen is behoorlijk scherp. Goedkoper heb ik hem nog nergens gezien eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
hars73 schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:02:
[...]

Tja Groningen is dan ook de plek waar ik heen zou gaan.. laat maar dus. Die aanbieding van Scheer&Foppen is behoorlijk scherp. Goedkoper heb ik hem nog nergens gezien eigenlijk.
Inderdaad. Redelijk scherpe aanbieding, even nadenken wat ik ga doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

LuPo schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:06:
[...]
Inderdaad. Redelijk scherpe aanbieding, even nadenken wat ik ga doen. ;)
Voor de mensen die de aanbieding zoeken. Hij staat op de achterkant van de actuele folder van S&F.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/11/22/1290405827-070.png

Tegelijk zie ik op de website van S&F een kortingsbon van 10% op het gehele assortiment. Staat wel dat er voorwaarden aan verbonden zijn waar je naar kunt vragen. Die 10% geldt vast niet extra over de aanbiedingen.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/11/22/1290406008-760.png

[ Voor 42% gewijzigd door hars73 op 22-11-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Nu online
vandaag in de aanbieding bij webshop mm: 37 inch c550 voor 456 euro volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
hars73 schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:43:
[...]

LuPo schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:39:
€354 @ Saturn Tilburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Schizo007nl schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:39:
[...]

[...]

€354 @ Saturn Tilburg
Na de korting? Dus 399 - 3*15 = 354. Of 354 - 3*15 = 309?

[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 22-11-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Iemand enig idee wat de Sony KDL40EX500 kost bij de verschillende Saturn winkels? Kon wel eens interessant zijn met die actie...

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Fasterinside schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:51:
Iemand enig idee wat de Sony KDL40EX500 kost bij de verschillende Saturn winkels? Kon wel eens interessant zijn met die actie...
Je kunt ze zo even bellen en vragen naar de voorraad + prijs. Heb ik ook gedaan voor die Samsung 32LEC530. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
leuke aanbieding mediamarkt eindhoven:
Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/8104/clipboard01xj.jpg
het is me alleen niet helemaal duidelijk wanneer deze aanbieding geldig is.
het lijkt erop dat het zondag de 28ste is.
ik denk deze hele week, vandaag t/m zondag

[ Voor 9% gewijzigd door Byte_Me op 22-11-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
LuPo schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:43:
[...]

Na de korting? Dus 399 - 3*15 = 354. Of 354 - 3*15 = 309?
Na de korting = €354

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

hars73 schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:12:
[...]

Voor de mensen die de aanbieding zoeken. Hij staat op de achterkant van de actuele folder van S&F.
[afbeelding]

Tegelijk zie ik op de website van S&F een kortingsbon van 10% op het gehele assortiment. Staat wel dat er voorwaarden aan verbonden zijn waar je naar kunt vragen. Die 10% geldt vast niet extra over de aanbiedingen.
[afbeelding]
Nope, die 10% geldt idd niet op de aanbiedingen uit de folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt Deventer heeft nog wat uurs-aanbiedingen :

Vrijdag 26 november van 15.00-18.00 :
Samsung LE32C350
pricewatch: Samsung LE32C350
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/kd7cqr.png

Zaterdag 27 november van 10.00-12.00 :
LG Plasma 42PJ150
pricewatch: LG 42PJ150
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2wgf51k.png

Zondag 28 november van 14.00-16.00 :
SONY KDL46EX500
pricewatch: Sony Bravia KDL-46EX500
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/20t2ihi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 12:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Helaas veel te groot voor mij. Hopelijk komen ze eens met een mooie 32".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
@Lupo , kijk in de membershop, staat een mooie Sony KDL-32NX500 voor 429,95, link je naar PW pricewatch: Sony Bravia KDL-32NX500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Vandaag de Samsung LE32C530 opgehaald bij S&F Groningen voor €339,95.

Gelijk thuis aangesloten en gekeken of ik een software-update moest gaan doen om mijn Ziggo CI+ module werkend te krijgen. Ik had in de winkel al gechecked dat het typenummer 'F1WXXN' was. Bleek dat de nieuwste firmware er ook al op stond. Helemaal top, niks hoeven updaten! :)

Eerst TV zelf laten zoeken naar Digitale zenders. Hij vond alles, vervolgens de smartcard in de CI+ module en de CI+ module in de TV. Toen ging hij automatisch verifiëren en daarna werkte het direct.

Super scherp beeld! Ook m'n PS3 even aangezet en alleen het XMB-menu is al scherper dan mijn HD-Ready TV. Zeer tevreden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Saturn Tilburg:

- Samsung UE37C5100 voor €599
- Philips 42PFL7655 voor €949 (+€50 euro cashback via Philips)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:38

Daniel36

vernieuwde formule

Mediamarkt Leeuwarden LG 32LD350 voor 315 euro, of een of twee euro meer of minder.
Goedkope 32 inch, zelf heb ik hem sinds zaterdag en hij bevalt goed.
Ik had een twintig jaar oude Panasonic van 70 centimeter, dus snel tevreden ????

aangesloten op digitale tuner van Ziggo, Humax huppeldepup.

Deze LG is full hd, maak hem de goedkoopste die ik kon vinden

[ Voor 9% gewijzigd door Daniel36 op 01-12-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:09
Mooi dingetje hier bij BCC:

http://www.bcc.nl/product/samsung-ue32c5100

Denk dat ik hem zelf ook ga halen :-) Goedkoopste andere optie is volgens mij Redcoon, maar daar komen dan nog verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Nu online
40C550 voor 444 bij MM dagaanbieding op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toennee
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 10:04
MEDION® LIFE® E15317 32" LCD TV op
www.medion.nl voor 279,-
Gisteren met Sinterklaas code, 5% korting en geen verzendkosten, 265.05,

Jouw Hardloopkalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Pfff... zotte prijzen.
Afbeeldingslocatie: http://mediamail.mediamarkt.nl/image?ci=508&mi=83461&name=product.jpg
Erg leuk tvtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Nu online
Yellowneck schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:26:
Pfff... zotte prijzen.
[afbeelding]
Erg leuk tvtje!
Wou hem ook net hier op het forum posten!
Op zich een leuke HD ready plasma tv. Ideaal voor iemand die er niet te veel geld voor wil uittrekken, wel mooi beeld wil en een groot scherm! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solutio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2024
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.