Hallo medetweakerts!
Ik heb een probleempje met mijn gigabyte bordje...
Ik had altijd een asus p5b bordje waar ik met mijn Q6600 G0 met gemak 3.2 GHZ haalde...
Nu heb ik op het gigabyte bordje vrijwel dezelfde instellingen aangehouden, maar zelfs met 2.8GHZ wil het systeem niet booten
Terwijl juist het DS4 bordje juist een goede overclocker hoort te zijn...
Ik gebruik 2volt voor mijn mem, 1.35 voor de vcore en verder niks verandert.
Alleen de pci-e bus gelockt op 95mhz.
Mem draait op ongeveer 900MHZ, moet ook met gemak kunnen, aangezien die dat met gemak deed op het p5b bordje...
Iemand die me misschien kan vertellen hoe dit precies kan of een andere oplossing weet?
Bedankt alvast in iedergeval!
p.s. ik gebruik wel een 4pins mobo connector ipv een 8pins, maar dat zou toch niet zo heel erg veel uit moeten maken?
Ik heb een probleempje met mijn gigabyte bordje...
Ik had altijd een asus p5b bordje waar ik met mijn Q6600 G0 met gemak 3.2 GHZ haalde...
Nu heb ik op het gigabyte bordje vrijwel dezelfde instellingen aangehouden, maar zelfs met 2.8GHZ wil het systeem niet booten
Terwijl juist het DS4 bordje juist een goede overclocker hoort te zijn...
Ik gebruik 2volt voor mijn mem, 1.35 voor de vcore en verder niks verandert.
Alleen de pci-e bus gelockt op 95mhz.
Mem draait op ongeveer 900MHZ, moet ook met gemak kunnen, aangezien die dat met gemak deed op het p5b bordje...
Iemand die me misschien kan vertellen hoe dit precies kan of een andere oplossing weet?
Bedankt alvast in iedergeval!
p.s. ik gebruik wel een 4pins mobo connector ipv een 8pins, maar dat zou toch niet zo heel erg veel uit moeten maken?