Zijn even duur bij de betere shops maar de P55A is nieuwer en verbeterd.jbkappirossi schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:36:
Maar de G65 is wel goedkoper. dus dat lijkt mij de beter keus dan.
Raar dat ze even duur zijn.@ sneak1977 En als het budget het toelaat neem de TP-750 want de verleiding is vaak toch te groot, want iedereen wil dan achter af overclocken dus dan heb je gelijk een voeding die dat trekt.
Het is gewoon een nieuwer en verbeterd bord met USB 3.0 en SATA-600. Als je gaat overklokken, kun je de Mugen 2 overwegen. De TP-750 is eigenlijk overdreven maar als ze toch even duur zijn, kan je hem net zo goed nemen.sneak1977 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:11:
Dus als ik het allemaal goed begrijp.....MSI P55 G55 is nieuwer en bijna niks duurder als de MSI P55 GD65 maar wel iets uitgebreider, alleen voor latere SLI maakt het geen verschil. Daar voldoen ze beide aan. Bij een i5 processor hoef ik niet persee een aparte koeler te kopen?Wel als er overgeclockt wordt dacht ik? En dat was ik eventueel wel van plan. Daar ga ik me nog eens uitgebreid in verdiepen voordat ik mijn nieuwe spulletje straks in de vernieling helpVoeding is het beste de Antec TP750 ivm. de latere SLI opstelling en het overclocken....
Minder goed weet ik niet maar er zijn betere chipsets. Nvidia moet zich bezig houden met wat ze het beste doen: videokaarten maken. Bovendien zijn de Core's sneller dan de Phenom II's en niet eens gek veel duurder. Daarnaast ben je veel flexibeler met een Intel Systeem (geen gezeik met SSD's, zowel SLI als CFX, etc).Voor het AMD setje beste moederbord ASUS M4N98TD EVO.
AMD met SLI werkt minder goed als Intel met SLI? Is dat waar en kan iemand dat aantonen?
Is dit een beetje een complete samenvatting die ik uit jullie reacties op kan maken?
In ieder geval weer bedankt voor alle reacties
Yeah right.
[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 16-09-2010 05:47 ]