Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kortingscode 5%: DC7BJXDBJSRMPGY (Thanks to CLB voor de tip)
Welkom in het discussietopic van de geweldige Medion Akoya X7811. Een laptop die een i7 en een Ati 5870 biedt voor 999 euro.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1276160301.jpeg
Specificaties:
MerkMedion
TypeAkoya X7811
CPUIntel Core i7 720QM
Geheugen4GB DDR3
Harde Schijf500GB 5400rpm
VideochipAti Radeon HD5870
Scherm 17"1440x900
Aansluitingen3x USB2.0, eSata, Firewire, Expresscard/54, HDMI, VGA, 4x Audio Jack, RJ45, Wireless B/G/N

Problemen tot nu toe
  • Scherm ruist bij lichte kleuren en grijstinten. (Zowel bij netspanning als bij accu, zowel intern als extern)
  • Als je over het deksel gaat of over het aluminium palmrest dan voel je een vreemde stroom. (Alleen bij netspanning)
  • Maakt aardig wat geluid (volgens een aantal mensen, zelf vind ik hem eigenlijk vrij stil, het klinkt een beetje als windgeruis)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga zelf mijn laptop voor garantie opsturen, met een briefje erbij dat er ruis in het scherm zit, en dan maar even afwachten wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:00:

Problemen tot nu toe
  • Als je over het deksel gaat of over het aluminium palmrest dan voel je een vreemde stroom. (Alleen bij netspanning)
Probeer hem eens op een geaard stopcontact aan te sluiten :)

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 29-06-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:05:
[...]

Probeer hem eens op een geaard stopcontact aan te sluiten :)
Werkt niet, want de stekker is 2-polig zonder randaarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45
Probeer de stekker dan eens om te draaien, klinkt raar, is het ook, maar bij een PC van me hielp het wel (netfilter gaf stroom door op m'n behuizing :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:08:
Probeer de stekker dan eens om te draaien, klinkt raar, is het ook, maar bij een PC van me hielp het wel (netfilter gaf stroom door op m'n behuizing :/ )
Werkt niet :p
Wel vreemd dat meerdere mensen het hebben, beetje jammer. Ik zal de klantenservice morgen wel even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Zojuist een titelfix doorgevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:06
Ah kijk, een topic over deze interessante laptop :). Ik ben zelf op zoek naar een laptop en deze is toch wel erg interessant :P. Enige wat ik me afvraag is of het scherm wel helder genoeg is voor gewoon binnenwerk? Buiten hoeft niet maar dat het scherm helder en prettig genoeg is om binnen mee te werken is een pré. Ook vraag ik me af of het keyboard een beetje te doen is? Volgens de review van Notebookreview waren de zwakke punten het scherm, het toetsenbord, de temperatuur/herrie en de batterijduur. Maar het enige wat mij echt uit kan maken is het scherm en het toetsenbord. Iemand enige antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AlexV schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:20:
Ah kijk, een topic over deze interessante laptop :). Ik ben zelf op zoek naar een laptop en deze is toch wel erg interessant :P. Enige wat ik me afvraag is of het scherm wel helder genoeg is voor gewoon binnenwerk? Buiten hoeft niet maar dat het scherm helder en prettig genoeg is om binnen mee te werken is een pré. Ook vraag ik me af of het keyboard een beetje te doen is? Volgens de review van Notebookreview waren de zwakke punten het scherm, het toetsenbord, de temperatuur/herrie en de batterijduur. Maar het enige wat mij echt uit kan maken is het scherm en het toetsenbord. Iemand enige antwoorden?
Scherm: Helder genoeg, resolutie is wel anders dan in die review. Namelijk 1440x900 en er zit ruis in het scherm (bij lichte kleuren/grijs), vermoedelijk door de videokaart.

Hij is niet lawaaiig, want het is echt een te negeren geluid, de ventilator zelf maakt namelijk geen geluid, je hoort alleen de airflow, net alsof het buiten een beetje waait.

Accuduur is 1 uur en 10 minuten.

Toetsenbord vind ik prima, even wennen maar dan typt het ook goed, heb het numpad nog niet gebruikt maar dat zit er op en is voor excel en dergelijke wel heel handig.

Ik ga nog wel even met de klantenservice bellen morgen, en dan vragen over de ruis. Dan stuur ik mijn laptop wel voor garantie op en dan kijk ik of het daarna gefixt is. Als het dan nog niet over is dan zien we wel weer verder. M

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Volgens jou is het dus gewoon doen voor die €950,-? Verder zijn er niet veel alternatieven beschikbaar :P. Is het scherm ook prettig om naar te kijken en kan je het bijvoorbeeld in donkere situaties ver genoeg dimmen? Wordt de voeding nog warm? Volgens notebookreview werd de voeding max 80 graden onder belastig en slurpt de laptop met battery eater (of een CPU+GPU stresstest) 160W.

Ik heb zo 't idee dat ik binnenkort een nieuwe laptop kan verwelkomen bij mij thuis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AlexV schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:40:
Volgens jou is het dus gewoon doen voor die €950,-? Verder zijn er niet veel alternatieven beschikbaar :P. Is het scherm ook prettig om naar te kijken en kan je het bijvoorbeeld in donkere situaties ver genoeg dimmen? Wordt de voeding nog warm? Volgens notebookreview werd de voeding max 80 graden onder belastig en slurpt de laptop met battery eater (of een CPU+GPU stresstest) 160W.

Ik heb zo 't idee dat ik binnenkort een nieuwe laptop kan verwelkomen bij mij thuis :+
Ach ik kan bijna geen punten herkennen uit die review. Ja hij wordt warm bij volledig gamen enzo maar daar heb je verder toch geen last van.

Scherm vind ik prima, als hij maar niet ruist.

En 950 euro is echt spotgoedkoop voor de hardware die erin zit, alleen je moet wel tegen de schermruis kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Ok, super, bedankt! Een klein gebrek als die schermruis mag wel bij een laptop met zo'n mooie prijs/kwaliteit verhouding. Zelf ook nog maar even 1 bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AlexV schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:43:
Ok, super, bedankt! Een klein gebrek als die schermruis mag wel bij een laptop met zo'n mooie prijs/kwaliteit verhouding. Zelf ook nog maar even 1 bestellen :P
Ja en anders kunnen we altijd nog class action zeuren om een beter scherm/videokaart als het probleem niet weggaat. :)

Zou je kunnen kijken of de kortingscode werkt? Anders staan hier nog meer: http://www.actiepagina.nl/actiecode_kortingscode/642/Medion

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54
Hehe, een eigen topic;). Nou de mijne is weer retour Medion met annulering in het zicht. Wel belachelijke service van dat bedrijf. De mijne kwam aan met krassen op de palmrest (vertikaal) en zoals al gezegd is de resolutie op de doos en in de handleiding 1680x1050 ipv de geleverde 1440x900, wat een beetje bedrieglijk is.

Ook viel hij zomaar uit als ik alleen op netstroom werkte, dus het was een DOA. Ik heb in meerdere malen 30 mins aan de lijn gehangen met de support, maar omruilen of betalen voor mijn retour was echt niet mogelijk, dus ik moest maar de annulering in en zelf de retourkosten betalen of het reparatietraject. Gezien ik het belachelijk vind dat een DOA maar meteen het reparatietraject in zou moeten en ik hem dan weken kwijt ben en een refurbished product terug krijg, toch maar de annulering in gegaan. Nu moet ik hem nog een keer bestellen, maar dan met 20 euro verlies met de belkosten/verstuurkosten....

Weten jullie eigenlijk of er iedere maand zo'n kortingsbon van Medion is?

De laptop was verder echt wel relaxed, goede maat, niet een erg slecht scherm, hele goede specs. Wel een aanrader dus. Maar idd wat luid. Ruis is mij in die paar uur niet opgevallen iig...

BTW: Misschien deze reviews toevoegen:

pricewatch: Medion Akoya X7811

http://www.notebookcheck....ing-Notebook.28166.0.html

http://www.notebookjourna...ya-x7811-hd5870-nkmo-1131

En deze thread over BIOS flashen van je HD5870 zodat hij wat minder warm wordt:

http://www.notebookjournal.de/forum/showthread.php?t=16195

Oh en natuurlijk de tip om de laptop goed te laten luchten aan de onderkant, bv op wat boeken zetten aan de zijkant ofzo, of laptopkoeler of whatever:0. Scheelt schijnbaar ook al goed 5 graden.

[ Voor 23% gewijzigd door COWBertha op 30-06-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjopes123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-09 01:15
De 5% was mijn tip ;-)

maar ja misschien kan je nog 2,5% eraf snoepen d.m.v. www.haalmeeruitjecard.nl kortom betalen met een mastercard.

Ach alle beetjes helpen he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54
En misschien nog 2,25% met shopkorting.nl. Die aanvraag bij haalmeeruitjecard kun je nl ook later indienen met de orderbevestiging.

Nouja, ik hoop dat ze juli ook een kortingsbon hebben, met die stomme annulering en wachten op teruggaaf zit ik al bijna op me limiet met de Mastercard....

[ Voor 37% gewijzigd door COWBertha op 30-06-2010 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds70
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-07-2022
Heeft iemand de ati 10.6 drivers al geprobeerd? Dit zou een mosquito noise probleem oplossen, dus misschien ook de ruis bij de lichte kleuren. (De ruis is me tot nu toe enkel opgevallen als ik het ATI catalyst control center opstart)

[ Voor 24% gewijzigd door sds70 op 30-06-2010 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 00:20
Een laptop die in staat is zoveel energie te verbruiken, en ook nog eens warm wordt en bij normaal gebruik al de fans zodanig aan heeft staan dat het opvalt, heeft natuurlijk wel de garantie dat ie vrij kort meegaat. De thermische belasting van de componenten speelt hierin namelijk vaak een bepalende rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Uit ervaring kan ik je vertellen dat de Gaming-series van MSI van nature al luidruchtig zijn ongeacht wat voor hardware er in zit. Daarnaast heb ik iets meer dan 2 1/2 jaar een XXODD gehad (Clevo-barebone) welke veel weg had van een stofzuiger maar het altijd prima heeft gedaan zonder enig mankement. Dat stofzuigergeluid was aanwezig gezien de hardware die er in zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sds70 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 07:54:
Heeft iemand de ati 10.6 drivers al geprobeerd? Dit zou een mosquito noise probleem oplossen, dus misschien ook de ruis bij de lichte kleuren. (De ruis is me tot nu toe enkel opgevallen als ik het ATI catalyst control center opstart)
Ja ik heb 10.6, en ruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Het scherm is volgensmij nog gewoon een scherm met CCFL achtergrondverlichting, of niet? Kan d'r niets over vinden in de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
BvDorp schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:01:
Een laptop die in staat is zoveel energie te verbruiken, en ook nog eens warm wordt en bij normaal gebruik al de fans zodanig aan heeft staan dat het opvalt, heeft natuurlijk wel de garantie dat ie vrij kort meegaat. De thermische belasting van de componenten speelt hierin namelijk vaak een bepalende rol.
Zo'n laptopje moet alsnog 2,5 jaar makkelijk kunnen redden..
Had ik ook met m'n Zepto Znote 6224W: 14,1" met high-end hardware.. doet het nog steeds perfect :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nennie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:15
:) Ik heb de X7811 sinds maandag .
Tot nu toe ben ik zeeeeer tevreden en heb absoluut geen ruis bij lichte kleuren.
Ik gebruik 10.6 overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Zojuist 1 besteld :*). Kortingsbon doet het overigens goed, gewoon €50,- er vanaf. Ben erg benieuwd naar de laptop :)
Medion's algemene voorwaarden
De Consument kan binnen zeven (7) werkdagen na aflevering van het product zonder boete en zonder opgaaf van redenen zijn herroepingsrecht uitoefenen. Van dit herroepingsrecht zijn uitgezonderd software of andere vergelijkbare producten waarvan de verzegeling (seal) verbroken is of software waarvoor een bindende productregistratie is uitgevoerd. Alleen wanneer het product en de verpakking in originele, complete, onbeschadigde en ongebruikte staat verkeren, kan er na overleg met Medion aanspraak gemaakt worden op de zichttermijn. Alle meegezonden documentatie, garantiebewijzen en verpakkingsmaterialen dienen te worden gevoegd bij de retourzending.
Houd dat in dat je ook alle kleine plasticen beschermstikkertjes moet bewaren en er weer op moet plakken als je 'm terugstuurt?

[ Voor 86% gewijzigd door AlexV op 30-06-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:14
AlexV schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:02:
Zojuist 1 besteld :*). Kortingsbon doet het overigens goed, gewoon €50,- er vanaf. Ben erg benieuwd naar de laptop :)

[...]

Houd dat in dat je ook alle kleine plasticen beschermstikkertjes moet bewaren en er weer op moet plakken als je 'm terugstuurt?
Jup... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Nu online
ik heb ATI catalyst 10.6 erop maar nog steeds last van ruis bij grijstinten en lichte kleuren. wel heeft dit ervoor gezorgd dat ik geen mega cursor meer heb. met 9.2 was er een probleem dat je spontaan een mega cursor kreeg. iig ga ik medion nog bellen over dat irritante ruis bij grijstinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cevie schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:48:
ik heb ATI catalyst 10.6 erop maar nog steeds last van ruis bij grijstinten en lichte kleuren. wel heeft dit ervoor gezorgd dat ik geen mega cursor meer heb. met 9.2 was er een probleem dat je spontaan een mega cursor kreeg. iig ga ik medion nog bellen over dat irritante ruis bij grijstinten.
Mooi, zeg ook maar even dat meerdere mensen er last van hebben. Ik denk niet dat het in de drivers zit want ik had het al in de windows installatie en nu nog steeds.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=reVfxK0lVc4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nennie
Weet er iemand hoe je de knoppen p1 en p2 kunt programeren.
Ik heb er naar gezocht maar kan het niet echt vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Nu online
Nennie schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:04:
Weet er iemand hoe je de knoppen p1 en p2 kunt programeren.
Ik heb er naar gezocht maar kan het niet echt vinden. :(
idd ik zou het ook wel willen weten hoe je ze programmeert;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cevie schreef op zondag 04 juli 2010 @ 15:25:
[...]

idd ik zou het ook wel willen weten hoe je ze programmeert;)
Gewoon indrukken en dan opent system control manager. Anders even installeren van de site van medion of van de dvd (site is nieuwer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Vandaag ook de mijne binnengekregen :). Zal straks eens gaan kijken of ik ook last heb van de ruis etc, moet nu eerst mijn huiswerk doen van m'n ouders :(. Als ik de tijd kan vinden zal ik ook nog eens een uitgebreide userreview hier op GoT zetten, zeker aangezien dit toch een interessante laptop is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AlexV schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:56:
Vandaag ook de mijne binnengekregen :). Zal straks eens gaan kijken of ik ook last heb van de ruis etc, moet nu eerst mijn huiswerk doen van m'n ouders :(. Als ik de tijd kan vinden zal ik ook nog eens een uitgebreide userreview hier op GoT zetten, zeker aangezien dit toch een interessante laptop is :)
http://www.erightsoft.com/%5EP/Superdt.htm Bijvoorbeeld hier kan je de ruis goed zien (maar 5 seconden, dan ververst de pagina :P)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nennie
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:02:
[...]

http://www.erightsoft.com/%5EP/Superdt.htm Bijvoorbeeld hier kan je de ruis goed zien (maar 5 seconden, dan ververst de pagina :P)
Nou ik weet zeker dat ik er geen last van heb.
Dus ze hebben het niet allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nennie schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:50:
[...]

Nou ik weet zeker dat ik er geen last van heb.
Dus ze hebben het niet allemaal
Jij ziet niet wit/grijze pixels zo als ruis? Heel lichtgekleurd? Als je goed kijkt? En het wordt niet erger als je je scherm kantelt? Naar achter, ong 135graden?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:52:
[...]

Jij ziet niet wit/grijze pixels zo als ruis? Heel lichtgekleurd? Als je goed kijkt? En het wordt niet erger als je je scherm kantelt? Naar achter, ong 135graden?
In de handleiding staat nadrukkelijk dat je het scherm niet verder dan 120 graden mag kantelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kan er iemand is reallife foto's maken.. Denk dat hij niet echt fruity is om te zien qua kleuren enzo?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AlexV schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:25:
[...]

In de handleiding staat nadrukkelijk dat je het scherm niet verder dan 120 graden mag kantelen...
Ja dat maakt niet uit hoor, dat staat bij elke laptop :P Dat heeft niks met de ruis te maken maar meer met de scharnieren. Heb nog nooit een laptop gehad die daar kapot aan ging.
CLB schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:26:
Kan er iemand is reallife foto's maken.. Denk dat hij niet echt fruity is om te zien qua kleuren enzo?
Wat bedoel je met fruity?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
CLB schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:26:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ddz5APlqIJ9O2diXMycl3eef/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Hg8GFZFDqgWGW8rJicE82xej/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PyBpm3HwgpA2lm96zENTX5Wc/full.jpg

Aanschouw :). Mocht je meer pics willen moet je even DM'en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Fruitig, aantrekkelijk, leuk voor het oog.. dat wil bij mij ook wel wat..

@ AlexV: Dank voor de pics.. :) Dan vind ik de GX740 wel stukken mooier, maarja personal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
CLB schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:27:
[...]

Fruitig, aantrekkelijk, leuk voor het oog.. dat wil bij mij ook wel wat..

@ AlexV: Dank voor de pics.. :) Dan vind ik de GX740 wel stukken mooier, maarja personal :)
Deze is wat minder kleurrijk dan de GX740, maar persoonlijk vind ik hem mooier door het simplistischer design :). Ook de gebruikte kleuren spreken me wel aan. Daarbij vond ik het prijskaartje en wat je kreeg bij deze laptop beter dan bij de GX740 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dan had je 'm bij mij moeten kopen, zie m'n signature ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
CLB schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:49:
Dan had je 'm bij mij moeten kopen, zie m'n signature ;)
Verschil is alleen dat ik een Intel core i7 720QM heb en daar een i5 430m inzit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verschil is alleen dat hier een 1680x1050 scherm in zit, een 9 cells accu, een snellere HDD en accessoires ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nennie
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:52:
[...]

Nou als ik hem kantel dan krijg ik inderdaad ruis, maar ik vind het wel een beetje ver gezocht om daarover te vallen.Als je er recht voor zit mankeert er helemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
CLB schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:53:
Verschil is alleen dat hier een 1680x1050 scherm in zit, een 9 cells accu, een snellere HDD en accessoires ;)
Ja klopt, das ook nog een verschil ja :+, maar ik hecht toch meer waarde aan die i7 aangezien die er de komende tijd in blijft zitten en accu kan je makkelijker vervangen, net als de HDD :P
CLB schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:58:
EDIT @ Hierboven: Ieder z'n ding :)
Klopt :). Maar 't blijft soms leuk tegen elkaar op te bieden :+

[ Voor 21% gewijzigd door AlexV op 05-07-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
EDIT @ Hierboven: Ieder z'n ding :) EDIT II: :Y

Het kan zijn dat de kabels die door de scharnieren heen zitten verwerkt dan onder spanning komen te staan...

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 05-07-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nennie schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:57:
[...]

Nou als ik hem kantel dan krijg ik inderdaad ruis, maar ik vind het wel een beetje ver gezocht om daarover te vallen.Als je er recht voor zit mankeert er helemaal niets aan.
CLB schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:58:
EDIT @ Hierboven: Ieder z'n ding :) EDIT II: :Y

Het kan zijn dat de kabels die door de scharnieren heen zitten verwerkt dan onder spanning komen te staan...
Het heeft niks met de kabels en de hoek van het scherm te maken. De ruis is er ook gewoon als je het scherm normaal hebt, het punt is alleen dat je de ruis beter ziet als je het scherm kantelt, omdat je dan de kijkhoek vergroot, als je met je hoofd onder het scherm gaat liggen en het scherm toch rechtop houdt zie je het ook.

Zoals je kan zien in dit filmpje: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=reVfxK0lVc4]

En bij mij is het dermate opvallend dat ik hem er voor terug ga sturen, ik zie het op een aantal websites en in photoshop bijvoorbeeld heel erg.

http://img51.imageshack.us/img51/3548/14402l.png
Hier rechts bij lichtgrijs is het bij mij heel erg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjopes123
En AlexV heb je al een uitgebreide gebruikersreview? Zit nog te twijfelen tussen deze en een MSI.

Dan zou je me fantastisch helpen!

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil voor mijn nieuwe studie deze laptop kopen, is deze wel goed genoeg om flink met Adobe CS4/CS5 aan de gang te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
sjopes123 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:27:
En AlexV heb je al een uitgebreide gebruikersreview? Zit nog te twijfelen tussen deze en een MSI.

Dan zou je me fantastisch helpen!

Thanx
Ik wil er morgen aan gaan beginnen, ik moet de laptop namelijk ook nog volladen met dingen om hem mee te testen he :P. Ben er nu 70GB aan films op aan 't zetten en dat gaat prima tot nu toe, 11,2MB/s, het netwerk is de limiterende factor. Verder heb ik vandaag lekker buiten gezeten met de laptop (in de schaduw, onder een zonnescherm) en met het scherm op het helderst was alles prima leesbaar. Laptop wordt overigens wel warm, dit kwam omdat ik hem op de netstroom had en daardoor loopt de GPU standaard op 405MHz en 1000MHz (geheugen) wat extra warmte oplevert. Binnentemperatuur: 23 graden, laptop GPU: 60, buiten: 30, laptop GPU 68, blijft dus redelijk netjes. Overigens kan de laptop onder het numpad redelijk warm worden, maar het doet geen pijn, schat dat ie tegen een graad of 35 komt. Rest komt morgen ;)
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:28:
Ik wil voor mijn nieuwe studie deze laptop kopen, is deze wel goed genoeg om flink met Adobe CS4/CS5 aan de gang te gaan?
Denk dat ie daar juist geschikt voor is, ivm de Core i7, 4GB DDR3 ram (redelijk standaard tegenwoordig), 64 bit windows waardoor je ook de 4GB compleet aan kan spreken en de HD5870. Samen levert dat erg veel power op en dat merk je gewoon, laptop start in een halve minuut op bij mij en is dan gebruiksklaar :)

[ Voor 20% gewijzigd door AlexV op 07-07-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjopes123
Het ziet er in ieder geval hoopvol uit, en hoeveel heb je ervoor moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjopes123
_/-\o_ Je bent een held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee dankzij Alex weet ik zeker dat ik em ga kopen hoor!!! Goede review ook :)... Hopen dat het loon snel gestort wordt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Nu online
AlexV schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:53:
Denk dat ie daar juist geschikt voor is, ivm de Core i7, 4GB DDR3 ram (redelijk standaard tegenwoordig), 64 bit windows waardoor je ook de 4GB compleet aan kan spreken en de HD5870. Samen levert dat erg veel power op en dat merk je gewoon, laptop start in een halve minuut op bij mij en is dan gebruiksklaar :)
ik heb van alles geprobeerd maar bij mij start hij op in 60+ seconden, nooit eronder.

Hoe komt het dat het bij jouw in 30 seconden al opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Clean install... processen die je allemaal op hebt laten starten tijdens het booten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Clean install ja, ik had nog geen enkele driver geïnstalleerd en daarbij gebruik ik vaak hibernate ;). Als ik hem nu opstart vanaf 't begin zeg maar dan doet ie er ook wel een minuutje over ja, maar dat komt omdat alle drivers er nu weer opstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Nu online
oke dankjewel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke voors en tegens om te kiezen voor de akoya en de GX740...

Ik heb voor de GX740 gekozen vlak voordat de akoya uit kwam. Achteraf was ik denk ik toch liever voor de akoya gegaan.

Mocht er iemand dit gevoel andersom hebben, misschien kunnen we ruilen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Waarom zou je willen ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik persoonlijk een i7 en een model met minder fancy gamefreak looks in combinatie met een zachter prijsje verkies boven een 1680x1050 resolutie + 9 cell accu.

Dus wel ruilen met een beetje prijscorrectie erbij natuurlijk :p

Zo hecht iedereen weer waarde aan andere punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
en de 7200rpm'er en accessoires niet vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Misschien heb ik erover heen gelezen maar is het scherm van de Akoya glanzend of mat?
Daarnaast zag ik dat het beelscherm een latency heeft van 16ms... is dat niet een beetje hoog ivm ghosting :?

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Glans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Ach ja zie het nu ook bij de foto's 8)7 desalnietemin bedankt :)

16ms is veel vind ik, ben benieuwd of iemand ghosting ervaart tijdens het gamen met deze laptop.

[ Voor 3% gewijzigd door cadamink op 14-07-2010 22:09 ]

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er vandaag een besteld, hoelang duurde het bij jullie voordat jullie hem binnenkregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
cadamink schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 22:08:
[...]

Ach ja zie het nu ook bij de foto's 8)7 desalnietemin bedankt :)

16ms is veel vind ik, ben benieuwd of iemand ghosting ervaart tijdens het gamen met deze laptop.
Nop, geen last van, ook niet bij snelle schietspellen :).
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:14:
Ik heb er vandaag een besteld, hoelang duurde het bij jullie voordat jullie hem binnenkregen?
2 werkdagen, donderdagavond besteld, maandagochtend in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Hoe is het met de driver support van deze laptop?
Kan de onderdelenfabrikant drivers ATi/Intel ect ect worden geinstalleerd of moet de speciaal Medion drivers worden geinstalleerd? Ivm met met nieuwere betere drivers.

Ik heb namelijk ook interesse in deze laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
ATI is ATI, dus gewoon drivers van de ATI-site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
SSD 2.5 is dat wel veilig om die hier in te stoppen en is dat wel mogelijk ?
veilig omdat de laptop redelijk warm kan worden.
Ik vind de specs super maar die HD!! :) en die wil ik dan ook meteen vervangen:)
iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn Laptop binnengekregen! Zal binnenkort een review maken als ik tijd heb.

Maar om op die kortingscodes terugtekomen, er staan nieuwe op die wel werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me aub vertellen of dit nu wel of niet een verstandige aankoop is? Twijfel op grond van kwaliteit heel erg tussen deze super uitgeruste laptop maar met alle bijverschijnselen en de Asus n61-jq met een mindere GPU maar wel bewezen kwaliteit en service....Please tips......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:44:
Kan iemand me aub vertellen of dit nu wel of niet een verstandige aankoop is? Twijfel op grond van kwaliteit heel erg tussen deze super uitgeruste laptop maar met alle bijverschijnselen en de Asus n61-jq met een mindere GPU maar wel bewezen kwaliteit en service....Please tips......
Zie ook mijn review :). Hij is supersnel, maar daar kleven een paar nadelen aan, namelijk dat ie warm wordt en dat ie lawaai maakt. Nu is ie idle lekker stil, maar onder load is ie wat luidruchtiger. Niet storend, maar wel hoorbaar. Met een koptelefoon op hoor je 'm niet. Ik heb zelf ook getwijfeld tussen deze en de N61Jq, maar ben toch voor deze laptop gegaan vanwege de snellere GPU, ik kan alle spellen tot nu toe op alles het hoogste draaien op de native resolutie (1440x900) van het scherm. Ook op mijn externe monitor (1920x1080) kan ik AoE3 alles op 't hoogst draaien, verder nog niets getest.
NightForce schreef op zondag 18 juli 2010 @ 04:47:
SSD 2.5 is dat wel veilig om die hier in te stoppen en is dat wel mogelijk ?
veilig omdat de laptop redelijk warm kan worden.
Ik vind de specs super maar die HD!! :) en die wil ik dan ook meteen vervangen:)
iemand ervaring mee?
HDD heb ik nog niet warmer zien worden dan 40 graden piek (tijdens een aantal benches) en 35 graden standaard, dus lijkt me wel veilig ;)

[ Voor 21% gewijzigd door AlexV op 22-07-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik toch voor de Medion gaan hoor.. Vind je dat ie te warm wordt, dan moet je een Coolermat kopen voor 20euro, schilt toch 10graden temperatuur hoor en is ook prettig werken. En de ruis merk ik nog niet, alleen op de link eerder in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
MSI GX640 en / of GX740 zijn ook mooie laptops voor mooie prijzen... Als je ze nog kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, super mijn eerste bericht hier op het forum en al zo snel reacties, TOP!

Hoe warm is warm eigenlijk, begreep dat de voeding echt heel heet kan worden? en de laptop zelf? Moet ik aan kleine brandplekjes gaan denken...?
Hoe zit het met de CPU en GPU als ze echt tot de max worden getest? En hoe voelt de laptop aan qua degelijkheid?
Had je review inderdaad al gelezen en die was behoorlijk positief, alleen staan daar ook zoveel negatieve recensies tegenover en ben bang dat door de hitte één en ander nogal snel kapot gaat of dat iemand zich brandt aan bijv. voeding oid..?
En met kijken van een film via hdmi, moet je de tv echt hard zetten om de fan niet te horen?
Heb je sinds de review nog andere op- aanmerkingen? of iemand anders misschien, en dan het liefste in het vergelijk met de n61jq, waarvan ik lees dat ook deze de nieuwe games gewoon aan kan?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Tja, de voeding wordt warm ja. Heel warm, maar daar heb ik geen last van, ik leg hem in een hoekje en kijk er niet meer naar, voeding wordt niet warm genoeg voor brandplekken ;). Laptop zelf veroorzaakt ook geen brandplekken. Warm wordt ie dus wel, het koelblok wil je niet aanraken (al moet je je vinger dan ín de laptop steken, wat natuurlijk niet handig is :P). Lucht die eruit komt is ook warm ja, maar daar heb je ook weinig last van zolang je je hand er niet voorhoud. Bovenkant van de laptop wordt aan de rechterkant niet warmer dan handwarm, links en midden blijven onder de 30 graden. Onderkant van de laptop voel ik niet, aangezien hij altijd op een tafel staat. Tijdens een film kijken hoor je de fan nauwelijks, met geluid normaal aan helemaal niet.

En op een aanmerkingen: nee, niet echt toevoegingen, behalve dat de laptop dus wat luidruchtig is soms, tijdens een potje C&C3 met alles op 't hoogste en een resolutie van 1920x1080 was ie hoorbaar ja en werd de GPU ong 90 graden en de CPU 80 graden, koelblok zo'n 88 graden. Tsja, dat is te verwachten met deze onderdelen. Overigens verwacht ik niet dat de laptop snel stuk gaat, aangezien laptop onderdelen over het algemeen beter tegen hitte kunnen dan desktop onderdelen.

Ik weet overigens niet waar je woont, maar als je 't echt wil weten zou ik zeggen kom maar een keer kijken, mocht je dat willen moet je maar even DM'en ;)

[ Voor 5% gewijzigd door AlexV op 22-07-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vriendelijk dat je dat aanbied!! Woon zelf in de buurt van Utrecht, ga één en ander eerst nog eens op een rijtje zetten voor ik anderen ga lastig vallen..;-), weet jij misschien nog andere fora waar deze laptop besproken wordt? Heb de reviews wel gehad denk ik...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:24:
Heel vriendelijk dat je dat aanbied!! Woon zelf in de buurt van Utrecht, ga één en ander eerst nog eens op een rijtje zetten voor ik anderen ga lastig vallen..;-), weet jij misschien nog andere fora waar deze laptop besproken wordt? Heb de reviews wel gehad denk ik...
Utrecht is 1-1.5 uur rijden vanaf hier, ik woon iets onder Eindhoven. Denk zelf dat de kosten voor het reizen in 't niet vallen bij het kunnen maken van een juiste beslissing voor een laptop, aangezien je zo'n laptop toch 3-4 jaar wil kunnen gebruiken. Maar goed, indien je wil komen kijken stuur je die DM maar ;). En geen probleem, zijn allemaal tweakers he :P

En waar ie verder nog besproken wordt is het notebookcheck forum dacht ik. Meer fora ken ik niet, misschien nog bij hardware.info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
NoteBookReview.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Als iemand toevallig alweer van zijn/haar lappie af wil, mail of dm me aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Laoptop ook gehaald met een ssd er in (80 intel), 1 woord geniaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
NightForce schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:29:
Hij heeft maar 1 bay toch? Heb je aan 80 gb dan genoeg?

edit: Woont er toevallig iemand een beetje in de buurt van Leiden, die me een kijkje wil gunnen op zijn/haar laptop? Uiteraard met een sixpackje van 't een of 't ander voor de moeite! :)

[ Voor 28% gewijzigd door k.olfers op 26-07-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Misschien heeft die gelijk z'n optical eruit geschroefd en er 'n SSD bijgepropt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick.
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 15:04
Heb er vandaag ook 1 besteld na hier de topics te hebben gelezen. Heb ook nog even een kortingscode gevonden en dat scheeld toch weer 50 euro.

Ben erg benieuwd. HDD zal wel metene vervangen worden door een 7200 toeren exemplaar en in de toekomst waarschijnlijk door een SSD.

[ Voor 25% gewijzigd door rick. op 27-07-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
NightForce schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:29:
Vraagje, heb je inderdaad de optical drive eruit getrokken zoals CBL suggesteerde? If so.. hoe makkelijk/moeilijk is dat, zitten er seals in (ivm met garantie enzo)? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wellicht een interessant artikel als je de X7811 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick.
Ik twijfel ook nog even om dat te gaan doen bigdaddie, mocht ik er aan beginnen laat ik het even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroopwafle
  • Laatst online: 31-08 15:42
Hallo!

Ik heb deze laptop ook gekocht, de review van AlexV gaf toch wel de doorslag! :)

Maar ik heb een vraag, sowieso ga ik er 64 bits windows opzetten, maar heb ik daarmee gelijk al een clean install? Of werkt dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
TheTaco schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:13:
Hallo!

Ik heb deze laptop ook gekocht, de review van AlexV gaf toch wel de doorslag! :)

Maar ik heb een vraag, sowieso ga ik er 64 bits windows opzetten, maar heb ik daarmee gelijk al een clean install? Of werkt dat niet zo?
Ja, als je van 32bit naar 64 bit gaat moet je sowieso een clean install doen ;). Dus ja, je hebt automagisch een clean install. Voordeel is dat je dan meteen van alle software die vanuit medion meegeleverd wordt af bent. Ik heb zelf wel weer de drivers van alle toetsen erop gezet, die zijn toch wel handig, maar heb alle gratis software er lekker afgelaten, die hoef ik toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroopwafle
Ok! Bedankt voor je snelle reactie :)

64 bit staat er nu al op, ben bezig met de drivers! En dan kan ik écht gaan genieten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroopwafle
Even dit topic in leven houden;) Nee ik heb weer een vraagje:

Ik heb net deze laptop op de tv aangesloten en ik verwachtte dat ik de Full-HD resolutie kon kiezen. Maar ik kon niet verder dan de maximale resolutie van de laptop zelf (1440 x 900).

Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik dacht dat de videokaart wel een Full-HD signaal uit de laptop kon sturen, maar is het dus zo dat de tv 'gewoon' het beeld van de laptop zelf alleen kan tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
TheTaco schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:43:

Ik heb net deze laptop op de tv aangesloten en ik verwachtte dat ik de Full-HD resolutie kon kiezen. Maar ik kon niet verder dan de maximale resolutie van de laptop zelf (1440 x 900).

Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik dacht dat de videokaart wel een Full-HD signaal uit de laptop kon sturen, maar is het dus zo dat de tv 'gewoon' het beeld van de laptop zelf alleen kan tonen?
Dat lijkt me erg vreemd.. en zonde van zo'n sterke graka. Iemand anders hier ervaring mee?

edit: Kan misschien te maken hebben met welke instellingen je gebruikt.. Als je je tv als duplicaat instelt kan ik me er wat bij voorstellen. Maar bij extended desktop ofzo moet hij toch op volle resolutie kunnen.

[ Voor 14% gewijzigd door k.olfers op 30-07-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kon mijn Acer aspire ook gewoon; ik neem aan dat je je laptopscherm wel uitgeschakeld hebt?;)
Verder duurde het bij mij ook even voordat CCC de tv herkende en toen kon ik ook niet meteen die resolutie instellen. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van een paar keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook besteld met de volgende kortingscode : DC7B7PTMYEBEMPQ
Deze kortingscode werkte ook bij de HDD die ik erbij besteld heb.
nl. de 1,5TB E-Sate schijf ;-)

Zodra ik de laptop binnen heb zal ik bekijken of de 500Gb 5400rpm HDD makkelijk is te vervangen.
Dan komt er natuurlijk een SSD in :D

Hoop dat ik hem gauw binnen heb, nl 2e weekend augustus heb ik een LANPARTY met de CLAN hihihihihi.
Ben al een jaar bezig met het zoeken naar een laptop ter vervanging van mijn huidige.
Twijfelde vooral over een Dell Studio 17.
Maar daar is geen goede config te bestellen ivm wattage problemen.
Of je moet gelijk naar de alienware...en de daarbij komende prijskaart :S

Grootste voordelen van de Studio 17 is 2 drive bays en een Full HD scherm en verlicht toetsenbord.
En met de vele kortingen ook nog eens aantrekkelijk geprijst (zakelijks korting en EPP, refund OS en Office)
Maar ja Dell heeft na een jaar nog steeds het wattage probleem niet opgelost, dus dan maar voor performance optima forma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick.
Ik heb mijn X7811 net uit de doos gehaald. Ziet er verder goed uit maar vanavond gaat eerst de 5400 rpm schijf er uit en komt er een 7200 rpm schijf in. Ook gaat er dan meteen Windows 7 64Bit Ultimate op.

Ben erg benieuwd hoe Bad Company 2 gaat draaien ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV

Je moet het scherm van de laptop uitzetten, dan kan je de TV als hoofd scherm doen en dan werkt het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroopwafle
Het is gelukt!! Heel simpel idd, bedankt voor de snelle reacties :) Zit nu op een 46 inch scherm te 'laptoppen'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick.
BlackFlower,

Heb je de laptop al teruggestuurd? Ik heb de laptop nu 2 dagen en kom tot de vervelende ontdekking dat ook ik de grijze ruis heb. Op zich is er mee te leven in games maar met photoshop en surfen is het aardig irritant. Ik heb via d email contact opgenomen en hoop morgen wat te horen. Zo niet dan bel ik even.

Greetz,
Rick

EDIT:

Mijn laptop gaat morgen terug naar Medion.

[ Voor 7% gewijzigd door rick. op 02-08-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Heb de laptop inmiddels ook besteld, na een geruststellende hands-on bij AlexV (waarvoor dank!). Hadden jullie ook dat op de Medionsite de bestelling als 'afgehandeld' stond, compleet met een afleveringsbewijsnr, terwijl de laptop zelf nog niet was aangekomen?
Pagina: 1 2 3 Laatste