Opera browser

Pagina: 1
Acties:
  • 590 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smegie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-05-2023
ik heb laats opera browser gedownld via youtube link. Myn vraag is dat ik op sommige site's niet een zoek opdracht kan geven. Bijv. tempo team toen ik op zoek klikte gebeurde er nix, met ie8 wel. hoezo met opra niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Het zou wel moeten gebeuren, heb je al een keer de nieuwe verzie van de Opera site zelf geïnstalleerd ?

/edit Ik heb het zelf hier getest maar hier gaat het wel goed. Ik zou dus even de verzie van de Opera website zelf installeren. http://www.opera.com/

[ Voor 43% gewijzigd door gulie op 28-06-2010 15:59 ]

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smegie
iik heb die newste opera (van opera webside denk k) , maar bij jou lukt het zoeken bij tempo team webside? ik vondt t raar want bij andere webside doet hij het zonder prob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Misschien ligt het aan je toetsenbord. Her en der missen er wat letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

Zouden jullie allebei kunnen proberen correct Nederlands te schrijven? Zonder dt fouten, rare niet-bestaande afkortingen, etc.

Hier werkt de tempo-team website ook. Je kan, als iets niet werkt, altijd proberen om bij rechtermuisknop -> sitevoorkeuren bewerken -> netwerk -> identificeren als te veranderen in, bijvoorbeeld, maskeren als firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-05 16:01
Anoniem: 231912 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:26:
Hier werkt de tempo-team website ook. Je kan, als iets niet werkt, altijd proberen om bij rechtermuisknop -> sitevoorkeuren bewerken -> netwerk -> identificeren als te veranderen in, bijvoorbeeld, maskeren als firefox.
De tempo-team site doet inderdaad naar tegen Opera, maskeren als Firefox is de remedie.

(webside?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smegie
ik kom bij

o > instellingen > voorkeuren // en geen netwerk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smegie
(ik ben ni bezig met een sollicitatie ofzo, dus sgrijf snel kort, met vel fouten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
Smegie schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:31:
ik kom bij

o > instellingen > voorkeuren // en geen netwerk???
Je doet ook niet wat hij zegt. Je moet met de rechtermuisknop ergens op een leeg stuk van de tempo-team site klikken, dan op site voorkeuren bewerken dan op netwerk en dan op maseren als FF zetten.

Er is trouwens ook al een draadje over Opera [ervaringen] Opera 10.x
Smegie schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:33:
(ik ben ni bezig met een sollicitatie ofzo, dus sgrijf snel kort, met vel fouten ;))
Sorry maar ik zou je niet aannemen als ik een sollicitatiebrief met dat soort fouten onder ogen kreeg.

[ Voor 24% gewijzigd door Ook al Bezet op 28-06-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smegie
haha, thnx fo de tip maar, lees is goed! ik ben JUIST ni bezig met solli? tog en jij zegt zo neem ik je ni aan hehe.

maar het is gelukt thnx ;) voor de snelle oplossing ;)

k weet niet waat draadje betekent. maar het werkt al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Smegie schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:33:
Das mooi, maar niet gewenst hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smegie
maar 1 ding, nu doet hij maskeren als firefox bij tempo team website voor altijd?
en bij andere website niet? en moet ik dan bij die andere website dit herhalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
Smegie schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:41:
maar 1 ding, nu doet hij maskeren als firefox bij tempo team website voor altijd?
Correct.
klopt
Smegie schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:41:
en moet ik dan bij die andere website dit herhalen??
Als het nodig is. Soms helpt zelfs dat niet maar je kunt het altijd proberen.
Smegie schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:39:
haha, thnx fo de tip maar, lees is goed! ik ben JUIST ni bezig met solli? tog en jij zegt zo neem ik je ni aan hehe.
Als je typt als een bezopen bonobo kun je niet verwachten dat mensen je altijd begrijpen.

[ Voor 25% gewijzigd door Ook al Bezet op 28-06-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

Fijn dat het opgelost is. Echter, ik heb je nu niet met plezier geholpen. Als mensen je helpen, en vragen of je ook normaal en correct wil schrijven, dan zou je dat alleen als dank voor de oplossing al moeten doen. En al helemaal niet denigrerend reageren.
haha, thnxthanks fovoor de tip maar, lees iseens goed! ik ben JUIST niniet bezig met sollieen sollicitatie?. En togtoch en jij zeg jij "zo neem ik je niniet aan. hehe.

maarMaar het is gelukt. thnx Bedankt voor de snelle oplossing.

kIk weet niet waatwat draadje betekent., maar het werkt al.
en als je je dan verbaast dat iemand je bericht niet snapt?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 231912 op 28-06-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smegie
weetje wat,
ciris antwoord op jou reactie, het is dus wel gewenst om iemand niet te helpen en maar te zeiken???

bezet
hoezo begreep je wel mijn voorgaande reactie's dan? haha

roe,
wat jij doet is goed, een bericht erbij pakken alleen om Vouten aan te tonen??? nee denigrerend zijn we niet.

...

luister als ik oets doe dat niet klopt wijs me erop, maar ga nou niet een grote punt van maken. doe je dat wel dan ga ik er juist gebruik van maken.

zie je zelf niet dat er nu een hele discussie is ontstaan, terwijl mijn topic onderwerp iets heel anders is.

drom thnx fo du hulup, mar kinderagtig gedrag kan k ni tege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Smegie schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:56:
drom thnx fo du hulup, mar kinderagtig gedrag kan k ni tege.
offtopic:
Iets met pot, ketel en zwart zien? 8)7

Sommige websites controleren inderdaad welke browser je gebruikt in plaats van wat de mogelijkheden van de browser zijn. Er zijn overigens niet veel sites waarbij dit zo is, maar vooral bij relatief slechte sites (zoals die van uitzendbureau's in veel gevallen) kan dit weleens een probleem zijn.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gedraag jullie. :/

ciris: als je inhoudelijk niets toe te voegen hebt, reageer dan niet en maak gewoon een topic report.

En Smegie: als je niet eens de moeite wil doen om fatsoenlijk aandacht aan de spelling van je bericht te besteden, dan stel ik voor dat je een andere site zoekt waar de mensen net zo spellen als jij. Hier verwachten we enig niveau.

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 28-06-2010 17:12 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.