Toon posts:

XMSNet connecties limiet? (FTP problemen)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 80272

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al meerdere jaren thuis een internet aansluiting van XMSNet en ben daar eigenlijk zeer tevreden over. Ik loop echter tegen een probleem aan waar ik mij steeds meer aan ga ergeren de laatste tijd. Ik heb al contact op genomen met de support (via e-mail) van xmsnet, alleen die reageren niet. Vandaar dat ik mijn vraag hier maar even stel, want misschien zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben.

Ik heb het idee dat er een connecties limiet op het internet abonnement zit. Als ik bijvoorbeeld ga ftp-en (filezilla) en ik wil even een backup maken van de website dan begint hij de bestanden binnen te halen. Echter na ongeveer 300 bestanden stopt hij plotsklaps. Dan heb ik ineens geen internet meer (bestaande streams spelen wel door, als ik webpagina's wil openen krijg ik time-outs). Als ik dan ongeveer 1 minuut wacht dan is de internet verbinding er weer en begint het weer van vooraf aan (weer 300 bestanden en weg is de verbinding).

Ik heb al een andere router gekocht, maar die heeft hetzelfde probleem. Ik kom hetzelfde 'grapje' nu ook bij meer applicaties tegen. Als ik met Counter Strike een server search doe dan krijg ik heel snel ongeveer een stuk of 300 servers en daarna doet hij niks. Ook dan ligt weer mijn hele internet verbinding eruit en na een minuut kunnen we weer vrolijk verder.

Zijn er andere mensen die zoiets vreemds ervaren? Als ik via Speedtest mijn connectie count test dan komt die wel gewoon rond 1500 per minuut uit

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-02 16:54
Reactie in één woord: nee
Waarschijnlijk iets in je router/software?

ow.. en xms heeft een eigen thread :)
XMS glasvezelinternet voor particulieren deel VII

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:15

The Wizard

Moderator Mobile
Hier met Filezilla geen problemen, regelmatig gooi ik er > 10.000 bestanden over.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Anoniem: 80272

Topicstarter
Ja ik weet dat XMS een eigen thread heeft, maar dat zijn ondertussen al 200 pagina's en ik had al even gezocht maar dat wordt niet echt overzichtelijk op die manier mijn inziens. Nu heb ik lekker een snel en duidelijk antwoord en hoef ik anderen er niet mee lastig te vallen :D. Bedankt voor het antwoord, dan gaik maar weer een nieuwe router aanschaffen (wordt dus al de 3e router in 4 jaar waarbij ik met 2 hetzelfde probleem heb gehad). Nou ja maar even een WAG120N-EW of (nog beter) een WAG320N-EU halen.

Bedankt voor de reacties in ieder geval.

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03 14:07
Klinkt alsof je router de load niet aan kan. Lijkt me sterk dat de provider een connectie limit instelt.

• Hulkiedulkie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-01 15:11
Anoniem: 80272 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 23:27:
Ja ik weet dat XMS een eigen thread heeft, maar dat zijn ondertussen al 200 pagina's en ik had al even gezocht maar dat wordt niet echt overzichtelijk op die manier mijn inziens. Nu heb ik lekker een snel en duidelijk antwoord en hoef ik anderen er niet mee lastig te vallen :D. Bedankt voor het antwoord, dan gaik maar weer een nieuwe router aanschaffen (wordt dus al de 3e router in 4 jaar waarbij ik met 2 hetzelfde probleem heb gehad). Nou ja maar even een WAG120N-EW of (nog beter) een WAG320N-EU halen.

Bedankt voor de reacties in ieder geval.
Kun je het niet eens zonder router proberen zodat je weet dat je niet voor niets naar de winkel gaat?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee