pc samenstellen rond de 800 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364430

Topicstarter
Hallo,
Ik ben pas net lid op het forum van tweakers en eerst wil ik zeggen, wat een TOP site! Ik heb eerder al een mobiele telefoon gekocht, door de aanwijzingen van tweakers. Maar nu ter zake:
Ik wil graag een nieuwe desktop van rond de 800 euro samenstellen (incl monitor).
Op het gebied van onderdelen van een pc weet ik helemaal niks, en wil dus graag wat hulp van jullie vragen.

Het besturingssysteem: Windows

Apparatuur: ik hoef er geen boxen, toetsenbord en muis bij, ook hoef ik er geen tv op te kunnen kijken.

Wat wil ik er mee kunnen?: gamen (cod mw2 etc.), werk voor school doen, surfen op het internet.

Het netwerk: door ons hele huis liggen draden, dus dit zal via draad zijn.

het liefst heb ik een scherm van > 21,5".

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:08

BrammT

The one and only!

Welkom hier op tweakers, voor dit soort vragen hebben we hier een speciaal topic: [BBG aanschaf] Gamesysteem mei - juni 2010

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364430

Topicstarter
ok , ik heb hem nu ook daar gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica