online flash games hack tegen gaan

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359226

Topicstarter
Hallo,

Voor het laatst heb ik een aantal spellen op mijn site geüpload (flash games) maar het komt zeer veel voor dat mensen het spel gaan hacken. Ze doen dat denk ik o.a. via cheatengine. Ik weet niet hoe ik dit het beste kan tegengaan. Ik dacht er zelf aan om de score te verbergen zodat mensen het niet kunnen zien tijdens het spelen (achteraf pas) maar weet niet of dit helpt...
Weet iemand iets hoe ik kan zorgen dat mensen niet in staat zijn de games te hacken??
En zijn er nog andere manieren hoe mensen mn games kunnen hacken, naast cheatengine??
Iemand ervaring? (t is niet illegaal hoor dus ik doe je nix :P )

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-06 18:40
ik weet alleen dat je in firefox met een plugin "tamper data" de score data kan onderscheppen en veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Even een schopje naar Spielerij - Problemen & Vragen omdat dit niet een specifieke game-discussie is maar een vraag :)

Op zich had het ook ergens bij development gekund, maar dit topic kan natuurlijk maar in één subforum tegelijk staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:44

SilentSimon

Have you been hopped?

Ik heb zelf ook een paar flashgames gemaakt. De data simpel versleutelen werkt al heel goed.
In mijn geval een userID en een random gegeneerde getal, die je een paar formules laat doen aan de flashkant.

kloppen deze formules aan de back-end dan sla je de score op.
Vrij doeltreffend in mijn geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-06 17:17

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

SilentSimon schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:37:
Ik heb zelf ook een paar flashgames gemaakt. De data simpel versleutelen werkt al heel goed.
In mijn geval een userID en een random gegeneerde getal, die je een paar formules laat doen aan de flashkant.

kloppen deze formules aan de back-end dan sla je de score op.
Vrij doeltreffend in mijn geval :)
Ja maar kun je dan niet de SWF decompilen, kijken wat de forumule is, en vervolgens met bijv. cheat engine de score's (bijv) veranderen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit is al de zoveelste kopie van het topic en nog altijd totaal geen inzet, gaat dus wederom op slot.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.