flash games hack.

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359226

Topicstarter
Hallo,

Voor het laatst heb ik een aantal spellen op mijn site geüpload (flash games) maar het komt zeer veel voor dat mensen het spel gaan hacken. Ze doen dat denk ik o.a. via cheatengine. Ik weet niet hoe ik dit het beste kan tegengaan. Ik dacht er zelf aan om de score te verbergen zodat mensen het niet kunnen zien tijdens het spelen (achteraf pas) maar weet niet of dit helpt...
Weet iemand iets hoe ik kan zorgen dat mensen niet in staat zijn de games te hacken??
En zijn er nog andere manieren hoe mensen mn games kunnen hacken, naast cheatengine??
Iemand ervaring? (t is niet illegaal ofzo hoor dus ik doe je nix :P )

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 08:44
Ik heb geen verstand van flash, maar ik gok zo dat er via een querystring wat variabelen ingevuld worden in jouw flashscriptje.
Maak je gebruik van post of get om de score te saven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

data encrypted in je RAM laden, heb ik je al eerder verteld volgensmij. Tevens ervoor zorgen dat high scores extern worden bijgehouden en ook alleen dmv sleutels toe tel aten.

**edit**

al je andere posts zijn ook al gesloten door admins, zal je niet eens wat aan je houding doen? Er zijn al eerdere opmerkingen geweest over dit vraagstuk en blijkbaar heb je niet geluisterd naar wat de admins en users je vertellen.

[ Voor 41% gewijzigd door w4rguy op 28-06-2010 10:31 ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Je hebt al tweemaal eerder een vergelijkbaar topic geopend en deze zijn beide gesloten door te weinig inzet.
Gezien dit een directe kopie is van je laatste topic is de inzet nog altijd 0,0 en dus gaat ook hier een slotje op.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.