Welke laptop raden jullie me aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

• wouterds
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10-2024
Beste Tweakers,

Ik zou mij een nieuwe laptop willen aanschaffen aangezien de huidige verouderd, traag en lomp is.
Waar zou ik op moeten letten? Zijn er bepaalde specificaties die ik extra in het oog moet houden?
Ik ben opzoek naar een snelle laptop met een goede gpu (bv sterk genoeg voor games zoals MW2), ook de accutijd heeft een zeker belang voor mij. Mijn bedrag ligt tussen de 500 en de 900 euro.

Zijn er specifieke laptops die jullie kunnen aanraden?
PS: Ik ben anti-macbook's & anti-acer (huidige laptop is een acer, met een volle accu haal ik max 23min en het crystalbright scherm is verschrikkelijk, ook best lelijk kwa design).

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-12 10:44
Ik denk dat je deze vraag beter in de NBBG kan stellen, bijvoorbeeld hier: [NBBG Aanschaf] Multimedianotebook juni 2010

Je zou zelf ook alvast even in de pricewatch kunnen kijken welke laptops je interessant lijken.

[ Voor 25% gewijzigd door Redblader op 25-06-2010 18:07 ]

Verwijderd

Nou als je echt de goede games lekker wilt spelen kan je beter óf een desktop aanschaffen óf meer uitgeven, voor 900 kan je wel iets leuks kopen maar nog niet echt geweldig imo...

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-12 10:44
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 18:06:
Nou als je echt de goede games lekker wilt spelen kan je beter óf een desktop aanschaffen óf meer uitgeven, voor 900 kan je wel iets leuks kopen maar nog niet echt geweldig imo...
Voor dat geld kan je anders mooi een laptop met i3/i5 + Mobility 5650 krijgen en daarmee draaien de meeste spellen wel redelijk goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Redblader op 25-06-2010 18:09 ]

Verwijderd

Redblader schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 18:09:
[...]

Voor dat geld kan je anders mooi een laptop met i3/i5 + Mobility 5650 krijgen en daarmee draaien de meeste spellen wel redelijk goed.
Tja redelijk is voor mij nog niet voldoende eerlijk gezegd, geen idee of TS dat wel genoeg vindt.

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Al de pricewatch geprobeerd? :O

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica