PC Config

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil de volgende upgrade set kopen (2ehands, maar wel met "garantie")en vraag jullie tips/meningen. Ik weet niet hoe je een "inventaris" in een topic zet, daarom zet ik het hieronder wel neer:
Intel Core 2 Duo E6420 2,13 Ghz 2x2 MB L2
ASUS P5W DH Deluxe ATX
2 GB RAM DDR2-667
ATi HD 4670 Sapphire 128 bit 512 MB

De PC moet gebruikt worden voor gaming( niet op een groot scherm met hoge resolutie) en af en toe wat bestanden zippen/rarren. De games die ik wil gaan spelen zijn vooral: COD MW2 , AC I en II, Mirrors Edge en nog een paar FPSen. Ik wil de bovenstaande games kunnen spelen met medium/high settings zonder shadows en een 1024x768 resolutie. Moet lukken met die grafische kaart, maar maakt 667 Mhz geheugen veel uit?

Alvast bedankt,
Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

redelijk systeem, op den duur ga je wel moeten upgraden. Ik denk dat je na een jaar erg achterloopt met dit systeem.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
kijk ook eens op de best buy guide! daar staan veel tips bij het aanschaffen van zo'n systeem;
[BBG] Basis / High-end Gamesysteem Mei 2010

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maximale wat ik heb te besteden is €150,- nu, en met een socket 775 mobo kun je zo upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica