Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IE7 rendert layout niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 12:59
Hallo,

Ik ben momenteel bezig met een *weg* die in een redelijk ver gevorderd stadium is. Er zijn eigenlijk nog 2 problemen.
1) In Internet Explorer werkt de openingsvideo niet.
2) In IE7 wordt de layout compleet overhoop gegooit. In IE8 is ie prima. IE6 supporten we niet.

Ik heb het idee dat punt 1 te maken heeft met het feit dat de video .mp4 is. Het filmpje was eerst .m4v, maar ik heb het inmiddels geconverteerd naar .mp4, maar blijkbaar vindt IE dat alsnog niet leuk.

Over punt 2 ben ik een beetje zoek waarom het precies fout gaat. Het zal wel iets in de stylesheet zijn, maar ik kan niet vinden wat er precies gebeurt.

Iemand enige ideeën? :)

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 24-06-2010 17:14 ]

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan iemand even...?
Sorry; hier doen we niet aan. Neem onze Quickstart eens door en open dan gerust een nieuw topic.

Het is hier dus *niet* de bedoeling dat je een link naar je site geeft, 2 problemen aankaart, en wij even voor je aanwijzen wat er mis is. We verwachten eigen inzet/moeite. Daarbij zien we graag "uitgeklede" testcases; dus enkel relevante(!) code waarmee je je probleem illustreert een geen "bijna af" sites. En die code zien we dan nog het liefst in het topic zélf, waarvoor we code tags hebben uitgevonden. Dit zodat mensen die in de toekomst je topic tegen komen er ook nog iets aan hebben als je testsite al lang en breed verdwenen is.

[ Voor 55% gewijzigd door RobIII op 24-06-2010 17:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.