Problemen T-Mobile - filevorming op het 3G netwerk

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 23:02
Sinds begin mei zijn er vele klanten van T-Mobile die problemen hebben met het opzetten van een data verbinding, het versturen/ontvangen van SMSjes en het bellen/gebeld worden. Na enkele weken heeft T-Mobile zijn problemen eindelijk toegegeven, en gezegd hard te werken aan een oplossing. Hieronder een korte samenvatting van de afgelopen maand, gepost door Tweakers.net.
27 mei 2010: T-Mobile-klanten kampen met problemen bellen en internetten
Veel T-Mobile-gebruikers kunnen niet worden gebeld. Bovendien maken klanten van de provider melding van wegvallende internetverbindingen. T-Mobile is bezig met het reproduceren van het probleem en zoekt naar een oplossing.
28 mei 210: T-Mobile: Op korte termijn geen oplossing voor belproblemen
T-Mobile kan de problemen met bellen die sommige klanten ondervinden niet op korte termijn oplossen. De oorzaak is te vinden in een overbelast 3g-netwerk; waarvan de capaciteit in de komende maanden sterk wordt uitgebreid.
31 mei 2010: T-Mobile vraagt klanten dekkingsvragen in te vullen
T-Mobile heeft op zijn website een formulier geplaatst waarop klanten kunnen aangeven of ze problemen met hun verbinding hebben. Volgens de telecomprovider kunnen klanten vervolgens binnen vier werkdagen een antwoord verwachten.
3 juni 2010: T-Mobile kondigt compensatieregeling aan om netwerkproblemen
T-Mobile gaat klanten die hinder ondervinden van de huidige netwerkproblemen compenseren. Wie aantoont dat hij of zij last heeft van de problemen met het 3g-netwerk, krijgt van de provider twee maanden mobiel internet cadeau.
16 juni 2010: T-Mobile meldt oplossing voor 3g-problemen
Provider T-Mobile heeft naar eigen zeggen de problemen met het 3g-netwerk verholpen. Gebruikers zouden weer zonder problemen gebruik van 3g-verbindingen kunnen maken. De provider had een gebrek aan capaciteit.
T-Mobile heeft zelf ook gecommuniceerd naar hun klanten toe, door middel van onder andere de volgende twee SMS berichten:
2 juni 2010: T-Mobile
Beste T-Mobile klant, momenteel breiden wij ons 3G netwerk flink uit, waardoor u binnen 2 a 3 weken aanzienlijke verbetering kunt ervaren. Excuses voor het ongemak. Heeft u nog vragen? Bel 1200.
16 juni 2010: T-Mobile
Beste klant, omdat u ons een reactie heeft gestuurd over uw ervaring met ons netwerk willen we u graag melden dat de filevorming op ons 3G netwerk verholpen is: het mobile internet verkeer functioneer weer zoals in de periode voor half mei. We blijven hard werken aan de uitbreiding van ons netwerk om u no beter van dienst te zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, T-Mobile
En hiermee lijken alle problemen opgelost!

Echter, hebben tot de dag van vandaag nog steeds vele mensen klachten van problemen met hun data verbinding, SMSen of bellen. De problemen zijn dus nog steeds niet opgelost, hoe graag T-Mobile dat ook beweert! Op de Twitter account van T-Mobile (@tmobile_webcare) komen nog steeds dagelijks tientallen berichten binnen met klachten. Ondertussen is T-Mobile druk bezig om deze klachten persoonlijk te behandelen!
T-Mobile beloofd degene met klachten terug te bellen, waaronder ik een van de gelukkige was. De telefoniste wist mij mee te delen dat de problemen inderdaad nog niet verholpen waren. In de randstad zou het netwerk weer naar behoren werken, maar de rest van Nederland kon nog steeds problemen ondervinden. Hier zijn ze dan ook nog steeds druk mee bezig...

Waarom dit topic?
  • Heb jij ook nog steeds problemen, dit in tegenstelling tot wat T-Mobile beweert? Heb je al contact opgenomen, wat is T-Mobile z'n reactie?
  • Heb je al iets gezien van de compensatie regeling? Voor eind juni zouden we iets te horen krijgen, maar dat komt nu wel erg dicht bij. Ga je akkoord met de 2 maanden gratis internet, of wil je meer?
  • Graag geen oneindige aantal berichten met: "Ik heb ook problemen, k*t T-Mobile!" Daar kunnen we tenslotte niet zoveel mee...
Contact gegevens:
T-Mobile klantenservice: 1200 (vanaf je mobiel), 06 - 2400 1200 (vanaf een andere telefoon)
T-Mobile Twitter: http://twitter.com/tmobile_webcare
Problemen formulier: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/dekkingsvragen.aspx
T-Mobile informatie pagina: http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/service-contact/dekking.aspx

Mocht iemand op- of aanmerkingen hebben, hoor ik het natuurlijk heel graag! Verder is er 'toestemming' om dit topic te openen, aangezien de spirituele voorloper dicht is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isdatzo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:25
Ik verwachtte vanmiddag rond 12.00 een belangrijk telefoontje. Vanmiddag wel maximaal bereik maar ik kreeg om 5 over 3 een smsje dat iemand om 12.06 m'n voicemail had ingesproken (was dus niet bereikbaar).

Lekker is dat. We hebben 't over hartje Eindhoven trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:44

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Ik heb gisterenmiddag nog de klantenservice gesproken. Die wist uiteindelijk te melden dat de problemen juist in de randstad nog niet verholpen zijn.

Wanneer de problemen wel verholpen zijn wist hij niet. Enige 'oplossing' was een klacht indienen.

Nog niets gehoord van compensatie. Ik ga niet akkoord met 2 maanden gratis internet. Want bellen, gebeld worden en SMS werken ook niet naar behoren. Bovendien ben ik het vertrouwen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hier in Eindhoven wel degelijk een verbetering ten opzichte van 3 weken geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15

Nakebod

Nope.

Het vreemde is hier (Ewijk, regio Nijmegen) dat sinds juni vorig jaar alleen maar 3G beschikbaar was. Eigenlijk nu ik er over nadenk, overal waar ik kwam had ik alleen 3G.
Een paar weken geleden toen T-Mobile versneld (veel) onderhoud heeft gedaan had ik bijna overal weer HSDPA. Idle op 3G, zodra je wat ging doen sprong hij bijna altijd over op HSDPA.
Nu zijn de problemen opgelost, en is HSDPA nergens meer te bekennen. Sterker nog, eergister was zelfs 3G teveel, en had ik alleen GPRS.
Melding ligt bij T-Mobile, vandaag wat data ingevuld met klachten. Benieuwd of ik binnen 4 dagen wat hoor.

En dan is er ook nog: T-Mobile geeft problemen met syncen van Gmail

Edit: Ik post het nog niet eens.. en ik heb weer alleen GPRS beschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Nakebod op 24-06-2010 18:31 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 19:12
Gprs en 3G/Hsdpa ligt er nu al dik 2 uur er helemaal uit hier op 8071NH

Zal wel een update zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Blids op 25-06-2010 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Tilburg (hart van brabantlaan) nog steeds een ramp. Vol bereik maar er is geen data over de lijn te krijgen via umts/hsdpa. Hij maakt verbinding, switcht naar hsdpa, krijgt geen data, switcht terug naar umts, herhaal dit een paar keer en dan een timeout. GPRS werkt nog, maar het lijkt erop alsof meer mensen dit uitgevonden hebben, want dit gaat ook steeds trager (vooral hogere latency).

Eindhoven (evoluon) fors verbeterd afgelopen paar weken. Eindhoven binnenstad winkelcentrum is echter nog steeds rampzalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
Bron ANP

T-Mobile krijgt ongelijk in zaak umts-mast in de Blaak

maandag 21 juni 2010 | 10:26 | Laatst bijgewerkt op: maandag 21 juni 2010 | 11:00
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
ANP

ANP

BREDA - De bestuursrechter in Breda heeft T-Mobile in het ongelijk gesteld in een rechtszaak die het bedrijf had aangespannen over een umts-zendmast in de Tilburgse wijk de Blaak. De aanbieder van mobiele telefonie had een vergunning voor de oprichting van zo'n zendmast, maar die werd vorig jaar juni door de gemeente ingetrokken.
Volgens T-Mobile deugt dit intrekkingsbesluit niet, maar de rechter is het daar niet mee eens.

De umts-mast is al jaren onderwerp van discussie. In 2004 verleende de gemeente nog toestemming voor de oprichting van zo'n

zendmast, maar trok die vergunning in na protesten uit de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Willaaam schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 01:12:
Tilburg (hart van brabantlaan) nog steeds een ramp. Vol bereik maar er is geen data over de lijn te krijgen via umts/hsdpa. Hij maakt verbinding, switcht naar hsdpa, krijgt geen data, switcht terug naar umts, herhaal dit een paar keer en dan een timeout. GPRS werkt nog, maar het lijkt erop alsof meer mensen dit uitgevonden hebben, want dit gaat ook steeds trager (vooral hogere latency).

Eindhoven (evoluon) fors verbeterd afgelopen paar weken. Eindhoven binnenstad winkelcentrum is echter nog steeds rampzalig.
Vannacht had ik zelfs regelmatig compleet geen bereik meer in Tilburg. Regelmatig schoot ie van 'geen service' naar gewoon 3/4 streepjes... Moet zeggen dat het vanochtend wel weer opeens perfect werkte en zelfs HSDPA ging vlotjes. Ben benieuwd of ze deze keer wel iets structureels hebben veranderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nakebod schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:26:
Het vreemde is hier (Ewijk, regio Nijmegen) dat sinds juni vorig jaar alleen maar 3G beschikbaar was. Eigenlijk nu ik er over nadenk, overal waar ik kwam had ik alleen 3G.
Een paar weken geleden toen T-Mobile versneld (veel) onderhoud heeft gedaan had ik bijna overal weer HSDPA. Idle op 3G, zodra je wat ging doen sprong hij bijna altijd over op HSDPA.

Nu zijn de problemen opgelost, en is HSDPA nergens meer te bekennen. Sterker nog, eergister was zelfs 3G teveel, en had ik alleen GPRS.
Melding ligt bij T-Mobile, vandaag wat data ingevuld met klachten. Benieuwd of ik binnen 4 dagen wat hoor.

En dan is er ook nog: T-Mobile geeft problemen met syncen van Gmail

Edit: Ik post het nog niet eens.. en ik heb weer alleen GPRS beschikbaar.
Dat had ik sinds november en sinds paar weken weer H en 3G bij idle.

Maar nog steeds openen sites de helft van de tijd niet of heel erg traag, en soms (bijv ter hoogte van station Rijssen) valt gewoon de internet verbinding weg en kan ik daar niks meer mee terwijl het signaal goed is.

Bellen/gebeld worden heb ik echter geen problemen mee gehad, alleen internet.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk_dh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:49
Ik merk hier in Den Haag helaas nog niet veel van de verbeteringen. Pas op een terrasje op T Plein: prima 3G bereik (buiten dan), maar niet bereikbaar, en ook geen data. Ook thuis (2561) nog een haperende internetverbinding en gemiste oproep smsjes. Nog maar even terug naar 2G dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Het is vanavond een beetje een GPRS knipperlicht.
Al meerdere malen alleen GPRS gehad, gelijk even een speedtest gedaan. Ping van 600-900 ms, download van 30-40 kbit/s, en upload van 25-30 kbit/s. Al zijn die laatste 2 waardes misschien wat vertekend, tegen het einde zag ik een behoorlijke (onrealistische) uitschieter.

In ieder geval, met gister erbij weer genoeg data voor het klachtenformulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:37

jerry_a

doei

Verkeerde topic.

[ Voor 96% gewijzigd door jerry_a op 25-06-2010 23:51 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in Rotterdam op de lijnbaan geen 3G data er door heen te krijgen en vandaag in scheveningen geweest. een ramp! zelfs geen GPRS mogelijk. op het strand en in het centrum niet.

Wat een dramaprovider. Gelukkig werk en woon ik in Zeeland. daar geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ik heb al de hele dag dat ik volgens mn mobiel (k850i) volle verbindingssterkte heb, maar ik kan niet bellen of gebeld worden :?

ook als ik het informatielijn van t-mobile probeer te bellen, krijg ik een fouttoon :?

(omg leerdam & rotterdam)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:35
Ik moet vaak opnieuw verbinden met internet voordat ik mijn mail (gmail) kan ophalen. Ik heb dan wel verbinding, maar geen mail. Na 3x gaat het vaak goed.

Verder last van smsjes die later aankomen, en het ergste van alles, dat ik niet gebeld kan worden. Om 22:09 krijg ik bijvoorbeeld een smsje dat ik een oproep heb gemist om 22:08, terwijl ik gewoon bereikbaar ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik vraag mij serieus af hoe dit zo opeens bij alle masten problemen kan opleveren. Dit kan twee oorzaken hebben:

1. Er waren al erg lang problemen op diverse sites en deze komen nu allemaal aan het licht
2. Interne T-Mobile-systemen zijn overbelast waardoor de sites opzich niet overbelast zijn maar de servers die de informatie naar de masten versturen.

Wat denken jullie?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57
MensionXL schreef op maandag 28 juni 2010 @ 00:59:
Ik vraag mij serieus af hoe dit zo opeens bij alle masten problemen kan opleveren. Dit kan twee oorzaken hebben:

1. Er waren al erg lang problemen op diverse sites en deze komen nu allemaal aan het licht
2. Interne T-Mobile-systemen zijn overbelast waardoor de sites opzich niet overbelast zijn maar de servers die de informatie naar de masten versturen.

Wat denken jullie?
Ik dnek dat het vooral komt doordat ze de een alleen recht hebben gekregen op de Iphone, waarbij een vrijwel onbeperkt internet abonement zit.
Ze zullen wel hebben gedacht van, dat gaat wel lukken of we zien wel wanneer we actie moeten ondernemen, het geld stroomt binnen dus lekker profiteren. Gewoon veel te laks, niet willen zien in de toekomst met het toenemende gebruik van het mobiele normale en data verkeer. Ik denk daarom ook niet dat ze er niks aan konden doen. Als ze een beetje vooruit hadden gekeken zagen ze wel een stijging in het mobiele verkeer, wat dus voor een groot deel door de Iphone komt ( niks te verwijten aan Apple ), en hadden ze zich daarop kunnen voorbereiden.

Maar ik merk wel dat het heel verschillend kan zijn, en het lijkt idd heel erg op een soort filevorming, de eerste die komt er zonder problemen door, degene die erachteraan komen moeten langer wachten, en staan daardoor gewoon stil ( geen data of bel verkeer mogelijk ).

Ik zit niet bij T-Mobile, maar zou ze dit toch wel echt kwalijk nemen, vooral als ik een zakelijke gebruiker was bij hun.

Ik vind het een groot schandaal, zo een grote provider met zo een slecht onderhouden netwerk.!!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik heb de problemen maar zelf opgelost.

Het 3G netwerk is duidelijk niet geschikt voor voice. Bij voiceverkeer worden verbindingen plotsklaps afgebroken, voornamelijk wanneer verplaatsing plaatsvindt (wisselen tussen BS's?).

Het 2,5G netwerk is duidelijk niet geschikt voor data gezien de gemiddelde downspeed.

Een jaar geleden heb ik mijn telefoon dus vast gezet op 2,5G en m'n laptop op 3G/3,5G. Sindsdien ervaar ik met beiden geen problemen meer. De dataverbinding blijft constant en de telefoon blijft ook bij verplaatsingen voicegesprekken actief houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het toch maar weer een vreemde manier van zaken doen vinden.
T-mobile roept 1x in de media ter voorkoming van verdere PR-schade dat 'alle problemen opgelost zijn'. Vervolgens zijn de prestaties van het netwerk in en rond Amsterdam nog slechter als voorheen en wat schrijft T-mobile op dat restitutie-formulier:

"
De filevorming in ons 3G netwerk is opgelost, waardoor het internet verkeer weer op het normale niveau is. Hierdoor is het niet meer mogelijk om aanspraak te maken op de voor deze specifieke situatie in het leven geroepen tegemoetkoming.
Uiteraard worden al uw vragen en opmerkingen over ons netwerk in behandeling genomen en beantwoord."

Overigens heb ik nu al 20x zo'n formulier ingevuld in de afgelopen 3 weken. Iemand al eens antwoord gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope geen antwoord en ik was gister weer eens niet bereikbaar terwijl alles gewoon op 2G stond. Ik ga vandaag een vodafone abo afsluiten, kan per 7 juli weg bij T-Mobile. Ze nemen geen moeite om mij tegemoet te komen of als klant te behouden na 10 jaar dus dan weet ik genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:46

Salandur

Software Engineer

Ik heb ook regelmatig problemen met mijn telefoon. Door de slechte verbinding en het vele switchen staat het internet standaard uit en dan doe ik minimaal 3 dagen met mijn telefoon.
Ik twijfel nog een beetje of ik over moet stappen, aangezien ik een ouderwets Flex abbo heb waarbij alles uit de bundel gaat en ik nog een tegoed heb van ongeveer 200 euro. Eerst maar eens het tegoed opmaken en daarna zoeken denk ik.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
En vandaag is het weer eens zover dat ik gewoon totaal niks dan doen! T-Mobile blijft ook echt goed bezig hoor... Denk je dat ze het probleem onder controle hebben, valt het weer vies tegen. (Tilburg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de volgende mail ontvangen van T-Mobile, betaal 9.95 per maand dus de btw zit niet in de korting:

Onlangs heeft u problemen ondervonden met mobiel internet. Onze excuses hiervoor. Wij hebben er de afgelopen weken alles aan gedaan om voor u de problemen op te lossen. De 'filevorming' op het 3G netwerk voor mobiel internet is gelukkig opgelost. U kunt nu weer volop gebruikmaken van onze diensten.

Tegemoetkoming
Wij vinden het vervelend dat u hinder heeft gehad van de netwerkproblemen. Daarom willen wij u graag tegemoetkomen. Binnenkort ontvangt u twee maanden van de abonnementskosten van uw internetbundel van ons terug: één maand voor het ongemak en één maand als bonus. Beide bedragen worden verdeeld over twee facturen. U vindt ze daar als volgt terug:
Eerste maand - Coulance Netwerk: € 8,36
Tweede maand - Bonus Coulance Netwerk: € 8,36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 15-09 21:18
Ik krijg zojuist een email van T-mobile met de mededeling dat ik twee maanden 'gratis' internet krijg (ik heb een i150 abbo). Dat betekend het volgende:
Tegemoetkoming
Wij vinden het vervelend dat u hinder heeft gehad van de netwerkproblemen. Daarom willen wij u graag tegemoetkomen. Binnenkort ontvangt u twee maanden van de abonnementskosten van uw internetbundel van ons terug: één maand voor het ongemak en één maand als bonus. Beide bedragen worden verdeeld over twee facturen. U vindt ze daar als volgt terug:
Eerste maand - Coulance Netwerk: € 12,56
Tweede maand - Bonus Coulance Netwerk: € 12,56
Allemaal leuk een aardig natuurlijk, maar het 2G netwerk heeft ook voor geen meter gewerkt de afgelopen twee maanden. Daarnaast heb ik nog steeds problemen. Gisteren kon ik alweer niet bellen rond station Amserdam Zuid. Ik kwam vanaf Schiphol met de trein en vanaf ongeveer de grens van Amsterdam was er geen internet. Bij station Zuid probeerde ik te bellen en dat is me dus niet gelukt...
Alle problemen die ik heb zijn trouwens in Amsterdam. In het centrum is het wel iets verbeterd, maar rond mijn woning in Zuid is het nog steeds ernstig gesteld.
Ik denk dat ik ze maar weer eens ga bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ping mail van tmobile:
Eerste maand - Coulance Netwerk: € 8,36
Tweede maand - Bonus Coulance Netwerk: € 8,36

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ik krijg 2x €5 terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
ik krijg ook 2x€8,36 terug, vind ik wel netjes, gezien ik nog in het eerste jaar van het abo zit, en ik internet voor €3 p/m heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier met i150 krijg ik 2x €12,45 en dat terwijl ik middels het klachtenformulier maar 1 foutje had aangegeven ! :D
Dus ik moet zeggen dit is erg netjes van T-mobile dat is wel een complimentje waard!!

Frontpage anyone ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Op http://www.mobilecowboys.nl/services/12442 nog een vermelding van compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:51:
Ook hier met i150 krijg ik 2x €12,45 en dat terwijl ik middels het klachtenformulier maar 1 foutje had aangegeven ! :D
Dus ik moet zeggen dit is erg netjes van T-mobile dat is wel een complimentje waard!!

Frontpage anyone ? ;)
Daar ben ik het wel mee eens, maar met het niet (overal) oplossen van het probleem niet.
Zal als ik vanavond thuis ben ook eens kijken of ik zo'n mail heb gehad.
Niet dat ik er wat aan heb, ik wil gewoon een goede verbinding.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:11
Ik heb de mail ook gehad. En krijg ook 2x €12,56 met een i150 abo. Moet zeggen dat ik het erg netjes vind van T-Mobile. Heb wel last gehad van de problemen (in Leiden en Utrecht op CS), maar had niet verwacht dat ik €25,- zou terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik heb sinds begin 2010 al last van capaciteitsproblemen (net als zovelen hier), welke invloed hadden op mijn bereikbaarheid. Tragere dataoverdracht vond ik niet zo'n ramp, als het maar werkte.
Nu dan eindelijk enige vorm van compensatie, ik ben erg benieuwd of ik wel echt wat terugkrijg, Mijn WnW Plus wordt namelijk al 100% korting op gegeven over de 24 maanden looptijd. Er is me 2x 12,56 terug volgende de email, ik ben benieuwd, of eigenlijk ook helemaal niet. De capaciteitsproblemen heb ik nu blijkbaar moeten ruilen tegen compleet onbereikbare google-services. Het slaat echt nergens op dat ik nu wel gewoon via de android browser mijn Gmail kan checken, maar via de Gmail app alleen maar timeouts krijg. Google navigation, Maps, market, allemaal hopeloos.

Dan de helpdesk. Altijd vriendelijk, maar je komt gewoon niet verder dan 'wij willen graag 3 momenten waar u problemen ondervond'. Het zou toch geweldig zijn als je eens gewoon iemand aan de lijn kreeg die zonder callcenter-script en mediatraining gewoon een technisch onderbouwd verhaal kan overleggen... Je weet gewoon niet waar je aan toe bent op deze manier, en dat is juist waar het steekt. in vergelijking met de Vodafone datastoringen die ook af en toe optreden vind ik deze situatie vele malen erger. Geen bereik is geen bereik, maar geen capaciteit is maar hopen dat je eens te bereiken bent en zien waar het schip strandt.

T-mobile heeft wat mij betreft genoeg tijd gehad om dit aan te zien komen, en ook om het op te lossen. Volgens T-mobile is nu de boel weer in orde, maar ik zie de problemen al weer aankomen als de iPhone4 gelanceerd wordt. Ik ga zo maar eens een ingebrekestelling schrijven, ik ben er klaar mee.

Nog zoiets, mijn G1 batterij houdt het nu nog maar krap een dag vol vanwege de vele pogingen tot syncen en wisselen tussen 2G en 3G, ook dat neem ik dan maar mee in mijn klacht.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Nah, leuk.. 2x € 8,36 compensatie, en nog is het bereik voor telefoon en dekking voor HSDPA/3g niet verbeterd....

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Email gechecked, zelfde als woest85 hierboven...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 16:07
Ik hier in de buurt van mijn huis ook alleen maar gprs ontvangst. Na ongeveer 10 tweets na de tmobile op twitter, die redelijk snel terug reageren en ook echt proberen te helpen. Kreeg ik een telefoontje dat ze hadden onderzocht dat ik 2 km van zo'n 3g paal woonde en daarom zo weinig bereik had en dat binnen 3 maanden een 3g paal in mijn woonplaats geplaatst word en dat ik die 3 maanden dus 50% korting op mijn abo kreeg. Vindt ik erg netjes van hun en deze afdeling belt wel terug als ze dat zeggen. Dus dit vond ik wel netjes van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Heb vanmiddag ook de email ontvangen over de compensatie regeling. Zojuist even een mooie zakelijke brief opgesteld met daarin mijn ervaringen van de afgelopen 2 maanden en daarin ook het verzoek om een betere compensatie. Ben benieuwd of ik sowieso reactie ga krijgen, en wat die dan mag zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
Gisteren ben ik gebeld door een meneer van T-mobile. Hij vertelde me dat mijn voorbeelden/klachten via de klantenservice en het webformulier dan weer niet goed zijn doorgegeven... Nu moet ik weer drie nieuwe voorbeelden doorgeven. Vandaag gaat hij mij terugbellen hierover..
Hij had het ook over flight modus aan en uit. Dit werkt idd meestal bij mij, maar dan moet ik natuurlijk niet hebben dat het dan op mijn iphone gegooid wordt. Eerst had ik namelijk nooit problemen. Iemand van jullie meer info over het effect van flight modus aan en direct uit op het bereik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
De meesten hebben niks te zeuren met twee maand 'gratis' het online pakket erbij. Ik heb dit niet in mijn abonnement zitten dus kunnen ze maar ook niet op die manier tegemoet komen.

Ik heb al een tijdje midden in Hengelo, waar ik woon, problemen met mn N82 waarbij de telefoon telkens switchte tussen 3G en normaal gsm ontvangst. Daardoor verbrak mijn telefoon tijdens telefoongesprekken weleens zomaar de verbinding. Soms zelfs kregen mensen direct de voicemail van mij te pakken terwijl ik wel gewoon bereik had! De oorzaak van deze problemen is OOK het 3G bereik!

Maar goed wat krijg je dan als compensatie....

Tegemoetkoming
Wij vinden het vervelend dat u hinder heeft gehad van de netwerkproblemen. Daarom willen wij u graag tegemoetkomen. Binnenkort ontvangt u daarom een coulance van 2 x € 5,- voor uw aansluiting : één maand voor het ongemak en één maand als bonus. Beide bedragen worden verdeeld over twee facturen. U vindt ze daar als volgt terug:

* Eerste maand - Coulance Netwerk: € 5,-
* Tweede maand - Bonus Coulance Netwerk: € 5,-

Vooral die bonus, tjonge wat gul 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg 2x €10 terug voor mijn Instant Mail abonnement :)
Let er wel op dat de bedragen in de mails excl. BTW zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
MaPzel schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:46:
De meesten hebben niks te zeuren met twee maand 'gratis' het online pakket erbij. Ik heb dit niet in mijn abonnement zitten dus kunnen ze maar ook niet op die manier tegemoet komen.
Het gaat ook niet over zeuren voor meer compensatie, maar het zeuren voor eindelijk een werkend netwerk. Wat mij betreft kunnen ze al het geld houden als ze nou eens gewoon een normaal functionerend netwerk gaan leveren. Ik heb gewoon geen bereik op een aantal plaatsen. Gesprekken komen niet door en ik kan zelf niet meer bellen. Dat is gewoon irritant. Zeker als het wordt ontkend door T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:49:
Ik krijg 2x €10 terug voor mijn Instant Mail abonnement :)
Let er wel op dat de bedragen in de mails excl. BTW zijn!
Korting krijgen over het bruto bedrag is juist gunstiger! Je betaald natuurlijk geen BTW over de korting ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MaPzel op 01-07-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
gomaster schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:50:
[...]

Het gaat ook niet over zeuren voor meer compensatie, maar het zeuren voor eindelijk een werkend netwerk. Wat mij betreft kunnen ze al het geld houden als ze nou eens gewoon een normaal functionerend netwerk gaan leveren. Ik heb gewoon geen bereik op een aantal plaatsen. Gesprekken komen niet door en ik kan zelf niet meer bellen. Dat is gewoon irritant. Zeker als het wordt ontkend door T-mobile.
Groot gelijk natuurlijk!

Ze proberen het op deze manier weer recht te trekken, maar eigenlijk wekken ze alleen maar meer ergernissen door gewoon weer de rug toe te keren. Zo van we hebben er wat aan gedaan, dus klaar...

Ik heb mijn klacht ook lopen bij collectiefonrecht.nl. Dit kostte €20,- en vervolgens vragen ze mij alsnog om ZELF een nette klachtenbrief te sturen richting T-Mobile. Terwijl ik dacht dat ze dat collectief zouden doen voor mij. Ik heb zelf geen ervaring met zoiets, je zou alleen maar een 'boze brief' krijgen waar je helemaal niets mee los krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 19:41

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

MaPzel schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:00:
[...]

Groot gelijk natuurlijk!

Ze proberen het op deze manier weer recht te trekken, maar eigenlijk wekken ze alleen maar meer ergernissen door gewoon weer de rug toe te keren. Zo van we hebben er wat aan gedaan, dus klaar...

Ik heb mijn klacht ook lopen bij collectiefonrecht.nl. Dit kostte €20,- en vervolgens vragen ze mij alsnog om ZELF een nette klachtenbrief te sturen richting T-Mobile. Terwijl ik dacht dat ze dat collectief zouden doen voor mij. Ik heb zelf geen ervaring met zoiets, je zou alleen maar een 'boze brief' krijgen waar je helemaal niets mee los krijgt...
Volgens mij is heel dat collectiefonrecht.nl maar een scam. Het kost je al geld om er aan mee te doen en als je al iets uitgekeerd krijg van T-Mobile hebben zij nog recht op een deel van het geld ook. Heb je de voorwaarde wel gelezen? Voor een telefoon abonnement van een paar tientjes per maand lijkt me dit nou niet echt rendabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 13:21
2x 12,54 krijg ik terug.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Fijn, maar dit soort oneliners voegen natuurlijk niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Wat een bedragen worden er genoemd. Allemaal kleine bedragen waar je als user niets aan hebt.

Wat mij overigens opvalt is dat de storingen afhankelijk zijn van de client-apparatuur. Zo heb ik met de inbouwmodems (en dus met antenne in het laptopbeeldscherm verwerkt) bijna geen last van storingen. Slechts op een enkele laptop wil er weleens geen traffic zijn.

Maar die USB en ExpressCard/PCMCIA modems daarentegen... Bereik is sowieso minder goed en packetloss is echt heel hoog. Ook veel last van disconnects en last van traag verkeer. Wellicht doet men er goed aan om gewoon over te stappen op een laptop met ingebouwd modem als internet essentieel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
bron de gelderlander

WINTERSWIJK - Elektronicabedrijf Ericsson wil voor telefoonbedrijf T-Mobile een mast met UMTS-antenne bouwen aan de Bataafseweg.

De bestaande antennecapaciteit in het oosten van Winterswijk is onvoldoende.

Het gemeentebestuur honoreert de aanvraag nadat er enkele 'onderzoeken' zijn uitgevoerd. De aanvraag volgt op een al enkele jaren durende discussie over de bouw van twee UMTS-antennes aan de noord- en westzijde van het dorp.

T-Mobile wil gaten in de dekking van het netwerk dichten. 'Winterswijk-Oost vergt een grote capaciteit van de al bestaande opstelpunten', schrijft de gemeente. Deze 'kunnen de vraag niet verwerken'.

Gemeente Winterswijk

Gemeente onderzoekt verzoek tot plaatsing UMTS-mast

Het college van burgemeester en wethouders heeft besloten om een verzoek tot plaatsing van een UMTS-mast nabij de Bataafseweg nummer 10 niet bij voorbaat af te wijzen. Het college wil eerst de benodigde adviezen ontvangen en de raadscommissie Ruimte informeren alvorens verdere besluiten te nemen. Ericsson heeft namens T-Mobile een verzoek gedaan tot het plaatsen van de desbetreffende UMTS-mast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Laatst online: 29-01 20:33
nadat vorige week t-mobile heeft gezegt dat hun problemen opgelost waren, kreeg ik eergisteren een mail dat is 2x € 12,54 korting krijg. ik dacht nou dat is wel mooi, en vooral dat de problemen zijn opgelost. ik was die zelfde dag in Voorhout en dacht : laat ik een kijken of er iemand online is op msn. er stond boven aan me telefoon 5 streepjes 3g :D ik helemaal blij want dat gebeurt niet zo vaak, maar toen ik IM+ wilde opstarten duurde het wel erg lang :S ik dacht laat ik eens een speedtest doen wat eindigden op dit : Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/34jf4bc.png

eerst was die 2 minuten aan het laden en daarna kwam dat. hij kan dus de server list niet eens laden :S laat staan de speedtest zelf.

maarja ik dacht laat ik is IM+ is afwachten maar dit eindigde op ongeveer het zelfde resultaat.
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/r8b606.png

hier zie je nog een plaatje van waar ik precies was :')

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2l8w9p5.png

ik ging dus bij Emile achterop de brommer om te kijken of het beter zou gaan wanneer ik weer terug keerde naar noordwijk. hier heb ik daar een paar screentjes van :

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/4rt0dg.png

en na een aantal minuten met 70 rond te hebben gereden eindelijk een stukje land :D

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/xgmtc8.png

en uiteindelijk was ik zelf in het stukje land _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2vjymgy.png

maar 4 minuten later faalde dit weer toen het land weer volledig was verdwenen en het niet kon bij laten vanwege de k*t verbinding :S

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/ra1e0g.png

zelfs thuis waar ik normaal altijd verbinding heb was ik het kwijt :S ik heb liever dat ik 2 x 12.54 meer betaal en het gewoon werkt dan dat ik 2 x €12.54 korting krijg. ik wordt er echt gek van. ik ga denk proberen om van me abbo af te komen want dit is geen doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook een e-mail gekregen. Ik krijg 2x €10 van mijn Instant E-mail terug. Opzich netjes, maar het staat toch echt niet in verhouding met mijn 'ongemakken' voor mijn Flex-abbo betaal ik voor 60% niet geleverde diensten gewoon de volle prik.
Ook leuk dat ze schrijven dat alles is opgelost, terwijl dit geenzins niet het geval is. In mijn postcode (Boven Amsterdam) is het dweilen met de kraan open. Vol 3G ontvangst, maar gesprekken hebben of enorme Echo's of zijn niet mogelijk, om over internet maar te zwijgen.
Toen ik de helpdesk vanochtend confronteerde met hun gejubel in het mailtje en de problemen rondom mijn postcode, werd mij medegedeeld dat we de inhoud van het mailtje 'niet zo letterlijk moesten opvatten'. Ze hebben verbeteringen doorgevoerd en zijn daar nogsteeds mee bezig. Dit is vooral in de steden gedaan. Overige locaties moeten nog aan bod komen. Toen ik repte dat A'dam zelf ook nogsteeds janken was, kon ze alleen maar zeggen dat het in Den-Haag wel verbeterd was... Ja, daar heb ik veel aan.

Ingebreke stelling leverde voor mij iniedergeval niets op. Volgens T-mobile betreft het geen contractbreuk van hun kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer www.unlockit.co.nz (benaderen via wifi). Sinds IOS 4 werkt 3G niet meer omdat de T-mobile instellingen standaard niet goed zijn meegekomen. Dit lost het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik vul tegenwoordig maar dagelijks het storingsformulier in, ik wacht nog op antwoord van ruim 2 weken geleden.
Iedere keer dat ik GPRS ontvangst heb even Antennas laten loggen, en logfile als linkje meesturen.
En die GPRS momenten zijn er meerdere keren per dag (dat ik het zelf iig merk) dus die tijdstippen zijn geen probleem.
De rest van de tijd wel gewoon 3G, maar vrijwel geen HSDPA meer, eigenlijk net zoals een maand geleden, alleen maar 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik had er al in begin dit jaar last van deze k*tprovider. Wat was Orange zonder gezeur, veel makkelijker etc. Die compensatie en de klachten die ik steeds per week heb geuit naar de klantenservice sinds begin van dit jaar is constant geweest maar nooit is er wat aan gedaan. Nu gaan ze wakker worden. Mijn voicemail was iedere dag vol en ik had geen gesprek gemist en maar 2 gesprekken ontvangen. Ik ben naar Vodafone en nu zie ik gewoon wat ik heb gemist. Ik schakelde maar vaak door naar mijn kpn nr want die kon het wel aan.

Ze moeten niet compenseren maar gewoon ontbinden van jaarcontracten en geen abonnementskosten want dit is een kwestie van een wanprestatie. Hier is niets tegen over te stellen van hun kant. De klant mag betalen en met de problemen zitten. Dat klopt ergens niet en dat gaat tegen alle wetten in. Nee Tmobile moet kappen of ze moeten het nu definitief oplossen en niet voor de helft. Orange had het wel goed voor elkaar maar Tmobile helemaal niet. Met Tmobile kan je met een volle Rai niet eens meer bellen. Dat is nog niet eens de 100% belasting van de lijnen van KPN want die functioneren zonder problemen maar Tmobile kan het echt niet aan.

En dan nog roepen dat ze wat aan mijn klachten hebben gedaan in maart dit jaar. Nou dus helemaal niets. Ik had het laatst ook weer met mijn privemob. Internet valt bij mijn prive zo vaak uit en zeker met streaming en bellen is echt helemaal r*k vaak.

[ Voor 3% gewijzigd door itsalex op 06-07-2010 23:15 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

Even ter waarschuwing voor eenieder,
in tegenstelling tot de '2 maand gratis' internet zoals t-mobile beweert, hebben ze zelfs mijn web'n'walk plus abo stop gezet, waardoor ik nu opeens een rekening van €150! op de mat kreeg!
ik raad eenieder aan zijn factuur te controleren of het nog wel vermeld staat bovenaan zijn factuur.

daarentegen is het bereik in omgeving 't harde wel verbeterd, waar ik eerst binnenshuis nog net GSM/GPRS ontving ontvang ik nu een goed sterk UMTS/HSPDA signaal! (dit in de afgelopen 3 weken)

Speedtest gemiddeldes (over 5 afnames)
Ping: 95ms
Download: 1,99Mb/s
Upload: 0,33Mb/s

[ Voor 10% gewijzigd door un1ty op 07-07-2010 09:03 ]

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb net een e-mail gestuurd naar T-Mobile waarin ik heb gezet dat ik niet akkoord ga met die belachelijk lage vergoeding voor de problemen die er sinds november al zijn en dat ik per direct van het W'n'W abo af wil.

Eens kijken wat ze zeggen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben overgestapt naar Vodafone, leuk die 2x 5 euro van T-mobile.....maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik zit nog aan abo vast, dus dat kan komende half jaar nog niet....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 10:58
hier het zelfde geval, aangezien het hier een zakelijk abonnement betreft lijkt het wel of ze iets harder lopen.

We kregen het voorstel het abonnement te ontbinden omdat men in deze regio nog niet kan garanderen dat het beter gaat worden

We kregen uit coulance het volgende voorstel
  • Terugsturen toestel o.v.v. van het imei nummer (Dat toestel hebben we na 2 maanden geruild dus is niet meer aanwezig) en daarna het contract ontbinden
  • De resterende periode van het contract afkopen. (10 maanden)
Nu zie ik optie twee niet echt als coulance.

Dat het geld kost om er af te komen, logisch hadden we ons maar niet aan het lijntje moeten laten houden door de shop medewerker van T-mobile die garandeerde dat het netwerk binnen 3 maanden perfect zou zijn. (helaas niet zwart op wit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Sinds vandaag valt me op dat ik bijna geen 3G verbinding meer heb met mijn Galaxy S.Echt heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Ik was vandaag in diepe schok. Centrum eindhoven (demer) kon ik vandaag gewoon stabiel continue 384kbps down halen van 19:00 tot 21:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Goed, net T-Mobile gebeld, ik ben echt te geduldig geweest inmiddels. Geen enkele dekkingsklacht heb ik reactie op gehad de afgelopen maand. Nouwja, eentje dan, op dezelfde dag ook nog... Toen ik in een heel ander postcode gebied was waar altijd slecht ontvangst was. Volgens mij krijgen ze een seintje op dat gebied zodat ze hun standaard antwoord kunnen sturen dat er voorlopig geen uitbreiding komt.
Maar op mijn echte klachten nog geen reactie gehad dus.

Anyway, kreeg een behulpzaam iemand aan de lijn, alleen de prodedure van T-Mobile vind ik nogal vreemd, maar daar kon hij ook niets aan doen natuurlijk. Ik heb dus sinds een maand regelmatig GPRS ontvangst, en slecht 3G ontvangst. Nu moest ik op die momenten een speedtest doen. Mijn eerste reactie was dan ook: Wat maakt dat nu uit, als ik GPRS heb zal ik nevernooit niet de 384 kbit/s halen.
Nouwja, wat een geluk, na het gesprek had ik nog steeds GPRS, dus wat testjes kunnen doen, en even later ook nog via 3G zeer magere snelheden kunnen halen.
Dus weer teruggebeld, en deze keer een vriendelijke dame aan de lijn, die zo ongeveer een heel boekwerk met logging heeft getyped :+

Ik schijn thuis ook op een andere mast te zitten dan dat ik zelf altijd dacht, op 500 meter afstand. Maar dan net 1 á 2 streepjes 3G. Als ik Google Maps check zonder GPS zet hij mij altijd op de A50 neer, maar dat was volgens de laatste medewerker niet de mast die ik gebruik :?
Ben benieuwd wat ze gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Ik kan al sinds 2 week geen website of internet app openen op mn iphone.
ligt aan tmobile want in me oude sony ericson kon ik ook niks openen.

mn telefoon geeft weer dat ik of op een 3G netwerk zit of op het tragere maar op geen van beide is data verkeer mogelijk.Bellen en smsen werkt wel naar behoren.

Heb een mailtje naar ze gestuurd hopelijk helpen ze ;')

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:17

woutur

Klauwtjes uit!

Vanmiddag had ik nog prima 3g ontvangst, sinds vanavond nul ontvangst. Alles hier in groningen.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeBBaN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-01 13:17
Hmm T-Mobile en Vodafone liggen er hier (Zaandam) ook al een hele tijd uit... En niet alleen 3G, ook GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Na enige miscommunicatie onder de T-Mobile medewerkers werd ik zojuist gebeld dat per direct mijn W'n'W abo uit coulance stop wordt gezet (ondanks dat die vast zat aan flex abo) vanwege dat het sinds november al bagger werkt.

Nu kan ik dan mooi, voor zover het mobiele internet werkt, mijn vele tegoed daarvoor gaan gebruiken.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik zit alweer een paar dagen vast op 3G ip HSDPA. Regio Groningen/Hoogezand/Veendam. Eigenlijk in alle 3 die plaatsen enkel 3G verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Laatst online: 12:46

Salandur

Software Engineer

ben na mijn vakantie weer een paar dagen op het werk geweest en het valt me op dat de verbinding veel beter en constant werkt. is in de omgeving van amersfoort.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Laatst online: 15-09 22:29
AgoNitE schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:59:
Ik zit alweer een paar dagen vast op 3G ip HSDPA. Regio Groningen/Hoogezand/Veendam. Eigenlijk in alle 3 die plaatsen enkel 3G verbinding.
Daar wil ik het ook wel even over hebben. Ik ervaar namelijk precies hetzelfde op mijn HTC Hero. Nu zal ik jullie eens wat leuks vertellen. Als je een prepaid kaartje van T-Mobile in je toestel drukt en vervolgens de data verbinding laat opzetten zie ik weer het 'H' icoontje verschijnen. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Voor de storing toen de gebruikers ook al een tijd niet verder kwamen als 3G was dit precies het zelfde. Zowel met prepaid als Web N Walk+ ontving je HSDPA. Maar als Web N Walk standaart gebruiker kon je het schudden. Ik ga binnenkort contact openemen met T-Mobile.

[ Voor 7% gewijzigd door WouTer14 op 28-07-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bekend probleem, had ik ook.
Met andere sim (zonder W'n'W standaard abo) gewoon H. Maar ondertussen krijg ik (bij een actieve verbinding) wel weer een H te zien, maar alleen bij daadwerkelijke dataoverdracht. Tot nov 2009 kreeg ik continu een H, ook zonder dataverbinding.

Nu heb ik echter geen W'n'W abo meer, maar blijft hetzelfde: idle verbinding: 3G, bij dataoverdracht: H. Maar bereik en snelheid is nog steeds k*t. Zodra ik de stad uit ben is het bereik slecht/nietaanwezig tot er weer een grote stad voorbij komt...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
Raven schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:14:
Bekend probleem, had ik ook.
Met andere sim (zonder W'n'W standaard abo) gewoon H. Maar ondertussen krijg ik (bij een actieve verbinding) wel weer een H te zien, maar alleen bij daadwerkelijke dataoverdracht. Tot nov 2009 kreeg ik continu een H, ook zonder dataverbinding.

Nu heb ik echter geen W'n'W abo meer, maar blijft hetzelfde: idle verbinding: 3G, bij dataoverdracht: H. Maar bereik en snelheid is nog steeds k*t. Zodra ik de stad uit ben is het bereik slecht/nietaanwezig tot er weer een grote stad voorbij komt...
Bij mij is het enkel GPRS of 3G. HSDPA komt ook niet aanzetten bij dataoverdracht. Regio Groningen.

[ Voor 3% gewijzigd door WouTer14 op 28-07-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 10:49

netblade

Sunrise

WouTer14 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:10:
[...]

Bij mij is het enkel GPRS of 3G. HSDPA komt ook niet aanzetten bij dataoverdracht. Regio Groningen.
wnw? Of wnw+? Ik heb namelijk plus en inderdaad komt er alleen een H zodra ik data verzend (wat bij elke provider in NLD en volgens mij heel europa zo is). Voorheen was dat inderdaad niet zo omdat ze toen nog geen software update in de masten hadden gestopt. Het netwerk kan allang 14mbit aan maar dit wordt niet aangeboden door de problemen heb ik het idee.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
netblade schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:01:
[...]

wnw? Of wnw+? Ik heb namelijk plus en inderdaad komt er alleen een H zodra ik data verzend (wat bij elke provider in NLD en volgens mij heel europa zo is). Voorheen was dat inderdaad niet zo omdat ze toen nog geen software update in de masten hadden gestopt. Het netwerk kan allang 14mbit aan maar dit wordt niet aangeboden door de problemen heb ik het idee.
Ik heb de gewone wnw. Maar het probleem is nu opgelost. Ik heb gebeld met T-Mobile over dit probleem en ze hebben mijn "Netwerkinstellingen" gereset bij hun. Na de telefoon opnieuw gestart te hebben werkte alles weer na behoren en kreeg ik H zodra er data gepompt werd over de lijn.

Hulde aan de T-Mobile klantenservice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Hier blijft het moeizaam allemaal met T-mobile. Nog steeds af en toe een SMS van een niet ontvangen gesprek, data die beter leek de afgelopen 2 weken maar toch weer met regelmaat teleurgesteld worden doordat alles weer stilstaat.....

Ik dacht nog even bij ze te blijven ivm de nieuwe I4 die ik besteld had......nu ze de order kwijt lijken te zijn wordt het overstappen wel erg aanlokkelijk.

De snelheid zoals nu op een verlaten netwerk....

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/895393091.png

Volle bak HSDPA, 1:11 's nachts, dus geen drukte meer op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik zit even mee te lezen, want ik heb sinds tijden ook een probleem met mijn verbinding via T-Mobile.
Als ik thuis op de bank zit, geeft mijn gsm vol bereik aan, maar ik ben niet bereikbaar (vaak kan ik ook niet bellen...), maar zodra ik een paar stappen in huis zet of een verdieping hoger ga, werkt alles ineens wel...

Ik heb hier al eens een klacht over ingediend, maar daar is toen verder niks mee gedaan, maar inmiddels zit ik in de periode van 4 maanden voor afloop van het contract (en mag ik dus gaan verlengen), maar met deze slechte bereikbaarheid in huis wordt overstappen toch wel erg aantrekkelijk... Ik snap alleen het probleem bij mij thuis niet. Het is een gebied van misschien 3 m2 waarin ik niet bereikbaar ben, maar dat is wel het gebied waar mijn gsm zich over het algemeen het meeste bevindt (namelijk op een tafel naast m'n bank). Zodra ik dit specifieke gebied in mijn huis verlaat, werkt de gsm ineens wel. Met overal vol bereik, kan ik mij niet voorstellen dat ik dan ineens op een andere mast zou komen. Buiten mijn huis heb ik werkelijk nergens last van congestie en ben ik over het algemeen erg tevreden over T-Mobile. Maar juist in huis wil ik bereikbaar kunnen zijn, al was het maar voor noodgevallen...

Heeft iemand hier een idee over, of dit mogelijk ook dezelfde bron van storing heeft?

ps. de belangrijkste reden voor mij om niet over te stappen is dat ik nog voor ruim €100 aan opgespaart beltegoed heb in mijn abbo. Zodra ik overstap ben ik dit kwijt, wat natuurlijk gewoon zonde is...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede tweakers,

ik lees hier berichten zoals die van Raven, etc.

Ik snap niet waarom jullie niet gewoon een juridische brief van internet plukken met contracts ontbinding.
Deze stuur je op naar T-mobile klantenservice BV in Nederland.

Ondertekend met handtekening, dd. etc. aangetekend de deur uit, je word gebelt en door de brief gaat de klacht door de klachten commisie.

Indien je al (langer dan 3 maanden) problemen ondervind heb je het recht om te ontbinden.
Ze zullen je eerst van de hand slaan met de brief, gewoon aanhouden en wederom een brief sturen.

als je een e-mail stuurt, krijg je een willekeurige idioot de je aansmeert dat het je mobiel is en dat je het maar mag uit zoeken.

Ik mag mijn T-mobile abbo ontbinden als ik terug ben van vakantie.
de aanhouder wint. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Wow al die mensen die een H in hun beeldscherm zien.
Het aantal keren dat ik een HSDPA verbinding gehad heb kan ik op 1 hand tellen en dan heb ik geeneens alle 5 de vingers nodig (omgeving Kerkrade).

heb enkele maanden lang last gehad dat ik thuis geen tot een slechte verbinding had en internet gewoon absurd traag was of geeneens aanwezig.

Heb na flink klagen een tijd geleden 2 maanden korting gekregen en sinds een week of 3 is de verbinding flink vooruit gegaan.

Heb nu thuis bijna altijd 4 streepjes en thuis gebruik maken van mobiel internet functioneert ook eindelijk.

Maja over 4 en een halve maand loopt mijn abonnement bij T-Mobile af en dan stap ik waarschijnlijk over naar een andere provider.
Ben nu ongeveer 8 jaar klant bij T-Mobile en ben dit de laatste jaren gebleven vanwege het Flex abonnement. Ik ga vaak naar Duitsland en bel vaak naar mensen in Duitsland en dan is/was T-Mobile de enige die een abonnement vorm heeft/had die geschikt was voor mij.

Maja het Flex abo daar wil T-Mobile vanaf en het afgelopen jaar is de service van T-Mobile gewoon volledig ruk geweest. Ik moet me over 4 maanden maar eens afvragen of het extraatje van Flex de ruk service en problemen waard zijn.

Ik raad iedereen aan bij het aflopen van hun contract goed na te denken of ze overstappen of verlengen. Want als ik zo de 4G veilig bekijk heeft T-Mobile weer eens het goedkoopste kavel gekocht.
Ben geen expert betreffende deze dingen maar ik ga er vanuit dat verbindings problemen een terug kerend iets zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Bij mij lijkt de duivel ermee te spelen... Sowieso heb ik vrijwel altijd 3GS-bereik, behalve als ik het boerenland in het groene hart in ga (ik woon zelf in Gouda en heb daar in principe altijd goed bereik, behalve dus in mijn huis). Als ik via de A12 richting Utrecht rij, heb ik de gehele weg vol UMTS ontvangst, maar op de pronvinciale wegen is deze vaak afwezig. Nu vind ik dat niet genoeg reden om T-Mobile op te geven.
Alleen het rare probleem in mijn huis... De allerbelangrijkste plek voor goede ontvangst is simpelweg mijn huis.
Afgelopen weekend had ik volop problemen met de bereikbaarheid (als ik mezelf probeerde te bellen met mijn gsm van het werk (vodafoon), dan kreeg ik geen verbinding), dus gisteren een klacht ingediend bij T-Mobile. Om de klacht te kunnen behandelen, moet er een netwerk-trace uitgevoerd worden (begrijpelijk) en daarvoor hebben ze wat data en tijden nodig waarop ik problemen had (het liefste een sms, waarvan de verzend- en ontvangsttijd bekend zijn). Natuurlijk had ik die niet (verzendtijd wel, ontvangsttijd niet, want die wordt niet in m'n gsm geregistreerd), dus gisteravond druk aan het testen geweest... Maar het is echt alsof de duivel ermee speelt, want de hele avond heb ik dus geen problemen gehad, terwijl ik op die plek vrijwel altijd problemen met de bereikbaarheid heb...

Sinds afgelopen zondag kan ik mijn abbo verlengen, maar dat gaat alleen gebeuren als ik zeker weet geen problemen te hebben met de bereikbaarheid in mijn huis. Sowieso moet ik nog tot 1 december wachten, wil ik overstappen naar een andere provider (dan loopt mijn huidige contract namelijk af), maar ik ben ook wel weer zo'n gadget-gek dat ik eigenlijk nu al een nieuwe gsm wil hebben. Maar T-Mobile krijgt van mij dus nog maximaal 4 maanden... De €100 tegoed en een klant-geschiedenis van inmiddels 11,5 (!!!) jaar (ik ben ooit begonnen bij Ben) wil ik namelijk niet zomaar opgeven.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
deepbass909 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:02:

Sinds afgelopen zondag kan ik mijn abbo verlengen, maar dat gaat alleen gebeuren als ik zeker weet geen problemen te hebben met de bereikbaarheid in mijn huis. Sowieso moet ik nog tot 1 december wachten, wil ik overstappen naar een andere provider (dan loopt mijn huidige contract namelijk af), maar ik ben ook wel weer zo'n gadget-gek dat ik eigenlijk nu al een nieuwe gsm wil hebben. Maar T-Mobile krijgt van mij dus nog maximaal 4 maanden... De €100 tegoed en een klant-geschiedenis van inmiddels 11,5 (!!!) jaar (ik ben ooit begonnen bij Ben) wil ik namelijk niet zomaar opgeven.
Klant geschiedenis is iets leuks maar het is niet alsof je er beter door behandelt word.
Ben zelf al 8 jaar klant en word net zo slecht behandelt als iemand die pas een jaar klant is.
Kreeg bij het verlengen nooit een korting, nieuwe klanten krijgen vaak betere aanbiedingen dan loyale klanten die verlengen. Dus waarom loyaal zijn.

KPN en Vodafone hebben op dit moment acties waar je u tegen zegt.

Maja afwachten kan nooit kwaad maar mocht T-Mobile qua kwaliteit vooruit gaan is het maar de vraag of dit blijvend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik heb wat rond zitten kijken, en qua maandkosten en wat ik ervoor krijg, kom ik overal rond hetzelfde bedrag uit. Het enige verschil is dat Vodafoon bijv. de Samsung Galaxy S aanbied in de 16GB uitvoering, ipv 8GB, maar heel spannend vind ik dat nou ook weer niet.

Klantgeschiedenis is meer iets voor mijzelf. Ik zeg een relatie niet graag op, als ik daar jaren goede ervaringen mee heb gehad. Ik weet dat ik voor T-Mobile slechts een nummer in het systeem ben, het zou een illusie zijn daar anders over te denken. Maar ik ben ook iemand die beste wel sterk merken-trouw is (zo heb ik in die 11,5 jaar ook vrijwel alleen maar Nokia-telefoons gehad, op 1 uitstapje naar Siemens na, wat overigens niet lang duurde, maar dit jaar zweer ik Nokia toch voorgoed af). Maar goed, de ruim €100 die ik nog als tegoed heb staan (ruim 3 maanden abbo-kosten) vind ik gewoon zonde om die zomaar weg te gooien. Dat zal nog belangrijkste rem zijn om nu over te stappen...

Dat de kwaliteit vooruit is gegaan, kan ik trouwens goed merken. Amper een half jaar geleden kon ik op mijn werk geen gebruik maken van internet radio, nu werkt het zonder problemen. En dit is pal naast het centraal station van Utrecht, één van de plekken waar de problemen het grootst waren. Mijn specifieke probleem thuis staat volgens mij ook los van het algemene netwerkprobleem, omdat een kleine verplaatsing in huis meestal al genoeg was om weer een werkende verbinding te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:15:
Hallo mede tweakers,

ik lees hier berichten zoals die van Raven, etc.

Ik snap niet waarom jullie niet gewoon een juridische brief van internet plukken met contracts ontbinding.
Deze stuur je op naar T-mobile klantenservice BV in Nederland.

Ondertekend met handtekening, dd. etc. aangetekend de deur uit, je word gebelt en door de brief gaat de klacht door de klachten commisie.

Indien je al (langer dan 3 maanden) problemen ondervind heb je het recht om te ontbinden.
Ze zullen je eerst van de hand slaan met de brief, gewoon aanhouden en wederom een brief sturen.

als je een e-mail stuurt, krijg je een willekeurige idioot de je aansmeert dat het je mobiel is en dat je het maar mag uit zoeken.

Ik mag mijn T-mobile abbo ontbinden als ik terug ben van vakantie.
de aanhouder wint. :D
Is al niet meer nodig, mijn W'n'W abo is na wat heen en weer gemail stopgezet. Flex abo niet, maar had geen gespreksproblemen, alleen mobiel internet. Flex abo is trouwens toch rond januari/februari afgelopen en dan ben ik zeer waarschijnlijk bij T-Mobile weg. Weet alleen nog niet welk provider ik dan neem.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Hier valt het mee, heb wel een 3G Abbo. Maar is bijna altijd H'tje

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/android/8813891.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:04:
[...]

Is al niet meer nodig, mijn W'n'W abo is na wat heen en weer gemail stopgezet. Flex abo niet, maar had geen gespreksproblemen, alleen mobiel internet. Flex abo is trouwens toch rond januari/februari afgelopen en dan ben ik zeer waarschijnlijk bij T-Mobile weg. Weet alleen nog niet welk provider ik dan neem.
Ah, ja ik ontbind me G1 HTC, maar daar in tegen komt we weer een i300 abb van t-mobile.
Indien het daarmee hetzelfde drama is, is het snel afgelopen.

Gezien een ander gezinslid hier wel gewoon kan telefoneren en ontvangen vermoed ik dat het de antenne is van de g1 in combo met de 3g.

We zullen zien, ik hoop in volle moed dat ik niet me iphone4 hoef te deponeren bij het andere abbo :(

Morgen zal ik het weten. dan eindelijk me iphone 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 14:48
Ik heb een ongelooflijk irritant gezeik met de google zoekpagina. Erg vaak komt het bij mij voor dat de pagina amper laadt, of dat wanneer ik wil zoeken, of op een site klik na de zoekactie, het voor geen meter opschiet. Het laadbalkje blijft hangen en er zit totaal geen vooruitgang in. Dit kan dan zo makkelijk 30sec duren. Soms zegt hij zelfs dat de pagina onbereikbaar is. Wanneer ik naar een andere site browse is er niks aan de hand. Ga ik snel terug naar google, dan blijft hij weigeren. Kortom, her heeft echt met de google pagina te maken. Ben ik de enige met dit euvel? HTC Desire met t-mobile web 'n walk. Youtube high quality is trouwens ook totaal niet te doen, maar ik weet niet of dat ook echt teveel is voor web 'n walk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

benchMarc schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:56:
Ik heb een ongelooflijk irritant gezeik met de google zoekpagina. Erg vaak komt het bij mij voor dat de pagina amper laadt, of dat wanneer ik wil zoeken, of op een site klik na de zoekactie, het voor geen meter opschiet. Het laadbalkje blijft hangen en er zit totaal geen vooruitgang in. Dit kan dan zo makkelijk 30sec duren. Soms zegt hij zelfs dat de pagina onbereikbaar is. Wanneer ik naar een andere site browse is er niks aan de hand. Ga ik snel terug naar google, dan blijft hij weigeren. Kortom, her heeft echt met de google pagina te maken. Ben ik de enige met dit euvel? HTC Desire met t-mobile web 'n walk. Youtube high quality is trouwens ook totaal niet te doen, maar ik weet niet of dat ook echt teveel is voor web 'n walk?
Heb het zelfde probleem.... Andere sites doet ie wel snel laden.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hmm, dat had ik vandaag toevallig ook op google.com, kon gewoon niets zoeken. Alle andere dingen werkte probleemloos. (Layar, twitter, google map, andere sites)
Normaal, zover ik weet, geen last hiervan.
Was in Middelburg, en had HSDPA, lijkt me toch voldoende om iets over het draadloze lijntje te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik heb ook problemen met T mobile hun verbinding, bij tethering valt heel vaak de verbinding weg.
Maar ja binnenkort neem ik een andere provider en andere telefoon dus ga me er niet meer druk om maken, providers als Tmobile doen er gewoon niks aan dat is wel gebleken in de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Crazymonkey schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:27:
[...]

Heb het zelfde probleem.... Andere sites doet ie wel snel laden.... |:(
Ze zijn serieus de boel aan het flessen. Dat kan bijna niet anders meer. Nu ben ik al een uur bezig met het testen van de tethering op mijn HTC Desire naar mijn laptop. Drie keer raden... google heeft nog steeds time-outs en lange laadtijden zo nu en dan. Kortom, het ligt iig niet aan mijn telefoon. Voor mij is het zo klaar als een klontje: T-Mobile loopt google services keihard te shapen, om waarschijnlijk hun bandbreedte issues wat extra lucht te geven.

Gek genoeg loopt mijn ping -t command op google.com gewoon lekker door, zonder problemen... maar de website google.com doet er op mijn laptop gewoon 30sec over om eens te laden bijvoorbeeld. Ook maps.google.com laadt heel apart. Soms gaat het een halve minuut of minuut prima met het laden van nieuwe plaatjes. Totdat hij ineens ergens blijft haken, vervolgens 20sec moet denken, en dan weer verdergaat.

Op mijn telefoon heb ik verder problemen met de gmail applicatie. Wanneer ik naar beneden scroll om oudere berichten te tonen laat hij regelmatig een connection error zien. Idem bij de app market waar hij nog wel eens no connection laat zien.

Deze issues komen bij mij voor in zowel Leiden als Eindhoven (waar ik allebei vaak zit), maar ook zo nu en dan op andere plaatsen, waar ik het niet echt van bij heb gehouden verder. Maar doet er ook niet toe, volgens mij is het namelijk niet plaatsafhankelijk.

T-Mobile is bezig met praktijken die niet door de beugel kunnen. Gelukkig loopt mij abbo in oktober af en ga ik voor het eerst naar een andere provider. Waarschijnlijk zal het Vodafone gaan worden.

Mij zien ze niet meer terug.

[ Voor 7% gewijzigd door benchMarc op 16-08-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Veel plezier met je 250 MB datalimiet dan.
De aankomende 1.8 jaar zit ik iig nog bij T-Mobile, soms jammer, maar met die aangekondigde datalimieten zit ik voorlopig ff veilig. Hopen dat de markt tegen die tijd wel wat positiever is dan waar alle providers nu heen lijken te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Nakebod schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:31:
Veel plezier met je 250 MB datalimiet dan.
De aankomende 1.8 jaar zit ik iig nog bij T-Mobile, soms jammer, maar met die aangekondigde datalimieten zit ik voorlopig ff veilig. Hopen dat de markt tegen die tijd wel wat positiever is dan waar alle providers nu heen lijken te gaan.
Damn it. Ik lees het. Is er dan echt geen fatsoenlijke provider die de boel niet loopt te knijpen, waarbij je zo'n 40kb/s haalt en er geen datalimiet aan zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 22:49
benchMarc schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:47:
[...]

Damn it. Ik lees het. Is er dan echt geen fatsoenlijke provider die de boel niet loopt te knijpen, waarbij je zo'n 40kb/s haalt en er geen datalimiet aan zit?
t-mobile is de enige met geen datalimiet op het moment.... De vraag is alleen voor hoe lang nog. Ik moet wel eerlijk bekennen dat wanneer alle providers opeens datalimieten gaan voeren of de prijs enorm verhoogd word, cq streaming diensten onmogelijk worden. Ik er toch serieus over nadenk om geen internet meer op mijn mobiel te nemen......

Ik gebruik nu van t-mobile w&W standard en heb gelukkig sinds een aantal weken 3g in mijn huis..... Jeej voor het aanzetten van de orangemast hier.... Vroeg met Orange hier altijd 3g gehad totdat ze die masten uit hadden gezet. Ik maak er dan nu ook zeer veel gebruik van. Op werk Streaming radio 8 uur per dag, continue Gmail diensten syncen....

Vooral ook omdat onderweg in de trein waar ik er ook van gebruik wil maken er uiteraard alleen G bereik is.....

Het is vooral het gemak wat je hebt van Internet op je mobiel, maar als prijzen omhoog gaan of datalimieten ook bij T-mobile zijn intrede doen..... Dan denk ik toch dat internet op een mobiel bij mij eruit gaat.. Dan maar 1x per dag mijn agenda syncen via de PC en geen streaming radio of internet pagina's meer.... Zo erg is het ook weer niet.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

<volgende keer beter dingen uitzoeken>

[ Voor 96% gewijzigd door Gunner op 17-08-2010 11:01 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

nofi2u2, maar tethering is bij T-Mobile, muv het iPhone abonnemet, gewoon toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nakebod schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:56:
nofi2u2, maar tethering is bij T-Mobile, muv het iPhone abonnemet, gewoon toegestaan.
Ok, dat wist ik niet, maar vreemd is dat wel. Wat onderscheid de iPhone dan van de rest? een i-abonnement is ook relatief gewoon duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verschil is de snelheid. iPhone abonnement is 2 mbit, tegenover de 384 kbit bij WnW standaard. Of 1 mbit (Datalimiet van 1 GB, daarna 384 kbit), bij WnW Plus.
Volgens mij is het iPhone abonnement verder wel datalimietvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dan heb ik niets gezegd.

• Blids
Hier op in de haven van west-terschelling alleen Gprs in de 3 weken dat we hier zijn, de laatste 3 dagen volle bak Hsdpa in eens in de haven en dorp west-terschelling en misland, hoorn, met zo een volle haven ben ik toch verbaast dat ik 1 mbit/sec haal, hotspot van kpn is hier overbelast

Vlieland Gprs totaal geen bereik in het dorp volle bak en Hsdpa, buiten het dorp geen Gprs bereik, wel 1 a 2 streepje Hsdpa 1 mbit/sec, het is net of de antenne,s de verkeerde kant op staan

Gebeld met KS T-Mobile, daar heb ik te horen gekregen, Gprs 2 sectoren heeft, 1 op het noorden en en 1 op het zuidwest gericht op het dorp, ik zit ten zuidoosten er van in de haven en heb dus totaal geen Gprs bereik en dat ging niet veranderen

Volgens de dame moest ik mij toestel vast zetten op Hsdpa, Hsdpa heeft wel 3 sectoren, 1 op het noorden, 1 op het zuidwesten op het dorp, 1 op het zuidoosten op de haven gericht

Vlieland midden en west heeft wel goed Gprs en Hsdpa bereik

Harlingen totaal geen Hsdpa bereik wel buiten de stad, verder alleen Gprs

Makkum geen Hsdpa bereik of net 1 streepje in het, verder alleen Gprs, buiten het dorp wel Hsdpa bereik

Steenwijk totaal geen Hsdpa bereik wel buiten de stad, verder alleen Gprs

Ermelo, Putten nog steeds erg slecht Hsdpa bereik hoor ik van vrienden, ik denk dat het met de gemeente te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb echt slecht 3G bereik met T-mobile, zowel in Schiedam als in Den Haag Laan van NOI.
Is echt dramatisch, ik moet echt bij een raam staan wil ik kunnen internetten...

T-Mobile is bagger, denk dus goed na over je verlenging en bij een nieuwe aansluiting.

Heb al een kalchtenbrief de deur uit gedaan, waarin ik ook aangeef dat ik het contract wil ontbinden. T-mobile belooft een dienst en die kunnen ze dus NIET waarmaken!!!

Goerd bezig T-mobile!!! :(

• P5ycho
  • Nu online
Het lijkt erop dat hier het gezeik weer begint. Gesprekken gemist (gemiste oproep sms), geen Gmail sync meer, onmogelijk websites te openen etc. Vooral laatste 7 dagen.

• maarud
Ik heb eigenlijk nergens last van, maar ga wel bij ze weg omdat Telfort mij net wat goedkoper een abo kan leveren :P

• P5ycho
  • Nu online
Met klantenservice gebeld, er wordt blijkbaar een mast bijgeplaatst komende maanden. Ondertussen 20% korting gekregen voor 2 maanden. Als het nu gewoon werkte dan was ik blijer geweest, maargoed.

Pagina: 1 2 Laatste