Door de bomen het bos niet meer zien...

Pagina: 1
Acties:
  • 540 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Ik ben van plan om binnenkort een groter scherm te kopen maar zie door de bomen het bos niet meer,moet ik nu een LED of een LCD kopen???50Hz,100Hz,200Hz???Clouding,Cone effect??Beter paneel,slechter paneel??

In principe hoef ik niet perse een LED maar sommige beweren toch dat het beeldkwaliteit beter is dus als dat het geval is is de keus snel gemaakt want wil nu eenmaal goed/beter beeld...

Ik heb wel al wat toestellen gezien die mij wel aanspraken maar dat is puur beoordeeld door uiterlijk en prijs,het gaat om deze toestellen:

- Samsung UE55C6000

- Samsung UE55C6700

- Samsung LE52B750

- Samsung LE55C670

- Sony KDL-52EX1

- Sony KDL-52EX700

- Sony KDL-52W5500

Denk zelf dat de Samsung UE55C6000/6700 eruit springen maar ook helaas met de prijs maar wel te doen...

Ben nu toch al een paar weken bezig info te verzamelen over deze toestellen maar als je alles zo`n beetje leest dan hebben ze allemaal natuurlijk plus en min punten maar welk toestel is nu ECHT een aanrader...Iemand die mij wat advies kan geven om nu echt eens de knoop door te hakken,een ander model misschien??HELP!!Ik word er nu zo langzamerhand 8)7 |:( van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Heb ik sowieso gelezen en daarom zou ik graag wat ervaringen,tips willen krijgen van gebruikers die mij misschien over de streep kunnen trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij heb je stap 2 en 3 niet gelezen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Tsurany schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:37:
Volgens mij heb je stap 2 en 3 niet gelezen.
•Welke aansluitmogelijkheden heb ik nodig?HDMI
•Hoe groot moet de TV zijn?Tussen de 52 en 55Inch
•Waar ga ik de TV voor gebruiken?Films en soms gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
En nu stap 3...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En wat dacht je van het zelf gaan bekijken van de schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Wat denk je wat ik de afgelopen weken heb gedaan dan,denk je dat ik alleen maar vanuit mijn pc de toestellen aan het bekijken ben...Ben echt erg veel winkels afgeweest en natuurlijk willen de verkopers allemaal wat verkopen en het liefst zo duur mogelijk dus daar heb ik gewoon niks aan...Via deze weg zoek ik gebruikers die hun ervaringen willen delen en misschien word er dan wat wijzer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Misschien dan eens melden? Want wat ik denk is dat jij gewoon lui bent en zelf niks wilt doen, het is namelijk normaal om wat meer informatie te geven en te vertellen wat je al gedaan hebt. Als jij winkels bent afgeweest heb je die tv's gezien, dan kon je dus kwaliteit vergelijken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Okee bedankt voor je tips en reacties je bent echt behulpzaam geweest,waardeer echt wanneer mensen meteen tot een goede conclusie komen en vooroordelen uitspreken en mensen beoordelen op een paar posts,erg goed van je en dit topic kan gesloten worden omdat je me zo goed geholpen heb dat ik geen hulp meer nodig heb en hoop dat je iedereen zo verwelkomt op dit forum zoals jij mij verwelkomt heb...heel erg bedankt en fijne avond nog!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik verwijs je enkel naar de FAQ waar alles in staat en die jij kennelijk gelezen hebt maar nog niks mee gedaan hebt. Als je die tv's bekeken hebt kan je toch zelf concluderen welke het beste beeld geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Heb jij mijn eerste post wel gelezen eigenlijk???En je verwijst mij enkel naar Faq's???Je noemt me lui en concludeert dat ik niks heb gelezen,nee ik zuig al die voorkomende problemen uit mijn duim en vraag niet of je het op een dienblad komt serveren die keus maar hoop wel op wat reacties van mensen die wel bereid zijn om hun ervaringen te delen en hoop dan daaruit een beslissing te kunnen nemen...je moet het toch samen doen,althans daar is een forum voor toch??Nog niks gedaan???je moest eens weten hoelang ik al heb lopen spitten ...maar zoals gezegd,bedankt heb erg veel aan jou gehad en fijne avond verder!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, op deze manier komen we nergens. Ik ga dit topic dan ook maar sluiten. Voor de volgende keer zou ik je willen aanraden om eerst even Het algemeen beleid door te lezen en de punten die daar staan mbt het maken van een topicstart in je topic te verwerken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.