bartsled schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:21:
Iemand met een Vodafone toestel die zijn X10 gedebrand of geroot heeft? Kun je mij wijzen naar een goeie guide. Kan door alle guide's het bos niet meer zien en ben toch wel klaar met die luilakken van Vodafone!
Op UK forum staat dat Vodafone gebruikers daar sinds vandaag de update hebben, ik weet niet wat de normale tijd tussen de UK en
NL is maar het lijkt mij een goeie voorbode. Dan hoef je hem toch al niet meer te debranden (toestel is immers weer up to date)?
Overigens, de gemiddelde kosten per maand zijn bij Vodafone nu op zijn laagst (BSW 150) 26,30 euro en omdat T-Mobile een aanbieding heeft (van 59,95 naar 0,00) zijn ze daar maar 22,95 (Relax O
nline 20). Ik zit nu dus sinds een uur opeens helemaal een andere kant op, omdat het toch wel een weze
nlijk verschil is. Is het normaal als Vodafone nu als reactie ook zijn prijs bij een BSW 150 (76 eu) zou verlagen, om de concurrentie (in dit geval T-Mobile) bij te blijven? Anders moet ik me nu opeens instellen op T-Mobile.. Gekte dit, haha!
Kan iemand iets zeggen over de kwaliteit van de verbindingen tussen de twee providers, en internet, is dat verschil (3,6 MBPS t.o.v. 0,3 MBPS ofzo toch

?) echt te merken als je internet? Of is dit allemaal de 3,35 per maand niet waard.. Is voor mij (Appie) toch weer een drie kwartier werken
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 14-07-2010 00:38
]