Toon posts:

garantie bij artifacts

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

ik heb een sapphire 4780, maar nu heeft deze artifacts vertoont.
ik heb hem opgestuurd naar de shop waar ik hem heb gekocht. zit nog garantie op.
maar krijg hem net zo hard weer terug gestuurd door hun.

wat moet ik doen. ze zijn volgens mij verplicht om een andere of geld terug te geven zolang er garantie op zit.

een beetje hulp of ervaring hiermee zou heel fijn zijn.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-02 11:48
Dat klopt, dus ga er nog maar eens achteraan. Stuur wat screenshots mee van het probleem en kijk of ze daar wat mee willen doen. Zorg er in ieder geval eerst voor dat ze akkoord gaan voordat je dat ding 10 keer heen en weer stuurt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat dacht je van te beginnen met een beetje troubleshooting...

Eerst en vooral moet je achterhalen of de artefacts wel een hardwareprobleem zijn, of dat het bij driverellende is. Misschien heb je dit al gedaan, maar als je niet deelt met ons wat je exact gedaan hebt om die constatering te doen kunnen wij niet oordelen of je conclusie terecht is.

Als blijkt dat het echt aannemelijk is dat je een hardwareprobleem hebt, kan ik dit topic richting Shopping Forum verplaatsen voor vragen over garantie an sich. Ook daar is dan meer info nodig, denk aan wanneer de kaart gekocht is en hoe de communicatie met de verkoper tot nu toe gelopen is. Maar goed, dat is vooralsnog voorbarig, laten we eerst naar het technische kijken (je opent dit topic per slot van rekening in een technisch subforum).

Tip: steek kaart in PC, start PC op met een LiveCD. Daarmee kun je je eigen OS redelijk uitsluiten.

Edit:
Crossposting is hier niet toegestaan. Je hebt al eens een topic geopend voor dit probleem: artifacts - ga daar aub verder. Wat ik hierboven beschrijf is daar trouwens onverminderd van toepassing :o

[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 22-06-2010 12:28 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.