Verlopen domein van Mailpolice-blacklist zorgt voor...

Pagina: 1
Acties:

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:46
In dit bericht schrijft de auteur dat het domein verlopen is en in handen van een domeinkaper is gekomen.

Daarvan zie ik alleen niets terug: het lijkt mij dat het domein nu bij de registrar Tucows terecht is gekomen, niet bij een kaper. Tenzij Tucows een domeinkaper geworden is, maar da's wel een flinke beschuldiging - volgens mij is het een vrij grote domeinboer, niets fouts aan.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:27

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Volgens mij is het inderdaad ook gewoon de registrar van dat domein, en toen het verliep is het weer eigendom geworden van tucows, dus geen kaping, maar gewoon een verlopen domein dat weer eigendom wordt van de registrar.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen topickaping, ik dacht, zet dit hier maar ook even bij ;)

"Om acht uur vanochtend begonnen de mail-problemen en om twaalf uur vanmiddag zouden deze verholpen zijn", gisteren was er al iemand die het meldde ;)
tele2 :r - blacklisted (Of staat dit hier los van.)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Alles hersteld :)