☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Checking smtp.interconnect.nl against 105 known blacklists...
Listed 0 times with 3 timeouts.
overal groene bolletjes; interconnect.nl is niet blacklisted bij die pagina (idem voor bedrijfs domain)
[ Voor 26% gewijzigd door himlims_ op 18-06-2010 11:51 ]
mailpolice is alleen helaas niet meer van een blacklist provider maar van een domein kaper.Vanaf de xs4all newsgroepen:
Ik stuurde zojuist een mail naar een @versatel.nl adres en kreeg dit
terug:
... while talking to mail5.versatel.nl.:
>>> MAIL From:<XXX@xs4all.nl> SIZE=2116
<<< 571 xs4all.nl is blacklisted by bulk.rhs.mailpolice.com
554 5.0.0 Service unavailable (571 xs4all.nl is blacklisted by
+bulk.rhs.mailpolice.com)
Ook wel zolang die lijst gebruikt wordt, zal alles als SPAM gezien worden en geblocked worden!
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Heb in dezelfde situatie gestaan, spambot bij mij thuis op een vista beta pc zonder virus scanner (kon toen nog niet).himlims_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:44:
indien ik vanaf de zaak een mail stuur naar iets@zonnet.nl komt deze retour met de melding; blacklisted bedrijfsnaam.nl
hoe kom ik daar vanaf? die homo bij tele2 wil mij niet helpen. wat nu?
enige wat je kan doen is blijven bellen tot je een homo medewerker krijgt die je wel wil helpen.
**edit**
blijf altijd rustig in je telefoongesprekken. Als ik zou werken op een servicedesk en ze gaan door de telefoon heen schreeuwen dan zou ik ook zoiets hebben van:"fuck jou, je zoekt het maar uit met je grote bakkes".
[ Voor 17% gewijzigd door w4rguy op 18-06-2010 11:55 ]
All-Round nerd | iRacing Profiel
ik wens naar versatel/zonnet/tele2 te kunnen mailen, er is hier nooit sprake geweest van spam versturen etc.
maar ik kan nu bepaalde klanten niet meer aanschrijven, dat kan niet. maar hoe kom ik d'r vanaf
je staat ze op een normale manier te woord, en je wordt gewoon niet gehoord / geholpen, tele2 wil mij niet helpe
[ Voor 5% gewijzigd door EDIT op 18-06-2010 11:59 ]
http://www.spamhaus.org/
Zijn 3 verschillende lijsten, check ze allemaal even.
Een hele rij microsoft certificeringen.
En dat maakt je homo?himlims_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:57:
[...]
je staat ze op een normale manier te woord, en je wordt gewoon niet gehoord / geholpen, tele2 wil mij niet helpe
Sorry hoor, redelijk offtopic en ik zal er vanaf nu ook niet meer op reageren.....
213.207.x.x is not listed in the SBL@r!k schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:59:
hier al gekeken of je geblacklsit staat?
http://www.spamhaus.org/
Zijn 3 verschillende lijsten, check ze allemaal even.
213.207.x.x is not listed in the PBL
213.207.x.x is not listed in the XBL
Het probleem ligt bij Versatel en alle klanten op die mailserver kunnen geen mail ontvangen door dat mailpolice gedoe. Ze gebruiken een niet meer actieve blacklist. Eigenlijk zouden de klanten van hun hierover moeten klagen (zij betalen namelijk, dus zouden in theorie dit sneller opgelost moeten krijgen). Ook kan het voor hun gedocumenteerd worden in tickets wat voor jou als niet klant een probleem is bij de meeste helpdesks.himlims_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:54:
versatel, zonnet en tele2 is een pot nat (zelfde organisatie)
ik wens naar versatel/zonnet/tele2 te kunnen mailen, er is hier nooit sprake geweest van spam versturen etc.
maar ik kan nu bepaalde klanten niet meer aanschrijven, dat kan niet. maar hoe kom ik d'r vanaf
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 18-06-2010 12:04 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
je wilt niet weten wat voor benamingen er inmiddels rondvliegen over de tele2, dat is niet policy proof iigXeNeRgY schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:02:
Ik hoop dat ze het op de 'zaak' niet erg vinden dat je de leverancier homo noemt
maar gaat beetje offtopic of richting /31 gebabbel, graag beetje gerelateerd houden
En dit is een belediging, hoe?XeNeRgY schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:02:
Ik hoop dat ze het op de 'zaak' niet erg vinden dat je de leverancier homo noemt
zij communiceren dit NIET naar de klanten; als je belt, pech gehad.
heb diverse medewerks gesproken, ze zijn wel stug daar zeg, account ook direct opgezegd bij die amateurs
[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 18-06-2010 12:16 ]
Hoe moeilijk is het nu om een blacklist te verwijderen?
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Robinski schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
Is Tele2 niet onderdeel van versatel?
[...]
mailpolice is alleen helaas niet meer van een blacklist provider maar van een domein kaper.
Ook wel zolang die lijst gebruikt wordt, zal alles als SPAM gezien worden en geblocked worden!
Trying 62.58.50.83... Connected to mail1.zonnet.nl. Escape character is '^]'. 220 mail1.versatel.nl ESMTP EHLO bla 250-mail1.versatel.nl 250-PIPELINING 250-SIZE 20000000 250 8BITMIME MAIL FROM: <fake@iets.nl> 571 iets.nl is blacklisted by bulk.rhs.mailpolice.com Connection closed by foreign host.
Zie verschillen in hostname
tele2.nl echter heeft er geen last van:himlims_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:54:
versatel, zonnet en tele2 is een pot nat (zelfde organisatie)
;; ANSWER SECTION: tele2.nl. 38 IN MX 0 mailgw.swip.net. Trying 212.247.156.1... Connected to mailgw.swip.net.. Escape character is '^]'. 220 mailfe12.swip.net ESMTP 5.2.19 EHLO bla 250-mailfe12.swip.net domain name should be qualified bla 250-DSN 250-SIZE 20971520 250-AUTH LOGIN PLAIN 250-ETRN 250-TURN 250-ATRN 250-NO-SOLICITING 250-8BITMIME 250-HELP 250-PIPELINING 250 EHLO MAIL FROM: <fake@iets.nl> 250 fake@iets.nl sender accepted QUIT 221 mailfe12.swip.net SMTP closing connection Connection closed by foreign host.
Dus zo erg 1 pot nat is 't nou ook weer niet
[ Voor 45% gewijzigd door Osiris op 18-06-2010 12:35 ]
Dat zal je verbazen hoe moeilijk dat is. Als je namelijk problemen blijft veroorzaken en jij meldt dat je "gezond" bent, dan kan de provider worden afgesloten.Robinski schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:26:
All-Round nerd | iRacing Profiel
ze weten 't waarschijnlijk zelf niet helemaal - ik heb diverse medewerks gesproken vandaag. 1 daarvan wist te melden dat er een storing was. alle andere ontkennen, fout ligt bij mij, onze uitgaande mail etc. etc. het is intern niet eens fatsoenlijk gecommuniceerdRobinski schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:26:
Valt me wel erg tegen dat ze het nog niet hebben opgelost.
watbenjedan.nl ?
Bedoel jij nu niet hoe moeilijk het is om "van een blacklist verwijderd te worden"? Want in deze gaat het om de server-configuratie waarbij een niet-werkende blacklist-check verwijderd dient te worden. Da's gewoon server-configgen dus en heeft niets te maken met listed op een blacklist te staan ofzo.w4rguy schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:35:
[...]
Dat zal je verbazen hoe moeilijk dat is. Als je namelijk problemen blijft veroorzaken en jij meldt dat je "gezond" bent, dan kan de provider worden afgesloten.
Ligt er uiteraard een beetje aan HOE je 't zegt.himlims_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:37:
[...]
ze weten 't waarschijnlijk zelf niet helemaal - ik heb diverse medewerks gesproken vandaag. 1 daarvan wist te melden dat er een storing was. alle andere ontkennen, fout ligt bij mij, onze uitgaande mail etc. etc. het is intern niet eens fatsoenlijk gecommuniceerd
watbenjedan.nl ?
Als jij zegt: 't IS STUQ!!!11oneone DOE ER WAT AAN!, tja, dan zal het proces inderdaad zeer langzaam gaan.
Als jij echter met bovenstaande telnet-resultaten op de proppen komt, wellicht zijn ze dan iets schappelijker (gewoon glashard bewijs namelijk)
[ Voor 37% gewijzigd door Osiris op 18-06-2010 12:41 ]
inmiddels is het intern ook gecommuniceerd, dus de poppetjes aan de telefoon zijn nu bekend met 't probleem.
Gelijk een klacht ingediend over de eerste werknemer, zo onbeschoft te woord gestaan terwijl ik zelf in alle redelijkheid ben gebleven.... we wachten maar af wanneer mailen weer mogelijk is
Pardon? Dus als iemand jou slecht helpt of niet aardig helpt is hij homo. Of te wel: ik ben niet aardig? Niet geleerd vroeger dat homo's ook gewoon mensen zijn net zoals jij?himlims_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:44:
hoe kom ik daar vanaf? die homo bij tele2 wil mij niet helpen. wat nu?
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Dit topic is gesloten.