Draadloze snelheid onder windows7 traag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Via google al getracht te zoeken, en dit forum uitgespit ook geen antwoorden hierover, daarom heb ik dit topic aangemaakt.

Onder windows 7 wil ik draadloos connecten met mijn netgear 624v3 maar de snelheid houdt bij 17mb op. Ik dacht dat mijn sitecom wl-171 beetje gaar was, dus bij de makro een nieuwe gehaald, de sitecom x1 usb adapter. geinstalleerd maar nog steeds blijft de snelheid bij 17/18 steken terwijl ik bedraad makkelijk 19.7 haal.

Firewall uitgezet, alle 13 kanalen geprobeerd niets helpt, weet iemand hier wat ik nog eventueel zou kunnen proberen?

gr Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Een verschil van pakweg 10% lijkt me aanvaardbaar voor WLAN eerlijk gezegd. Ik denk niet dat hier zoveel aan te doen is - er is een reden dat er zoveel Tweakers zweren bij een kabelverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Als je normaal dus zo'n 19Mb/s haalt via een draadje. is 17Mb/s zeer netjes.. gemiddeld zit je met 10 - 20% verlies aan snelheid via WiFi

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
D4NG3R NL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:44:
Als je normaal dus zo'n 19Mb/s haalt via een draadje. is 17Mb/s zeer netjes.. gemiddeld zit je met 10 - 20% verlies aan snelheid via WiFi
Aha, dan is het dus gewoon goed en laat ik het wat betrefd draadloos zo.
YellowOnline schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:40:
een reden dat er zoveel Tweakers zweren bij een kabelverbinding.
precies, had het voor vandaag ook gewoon bedraad, maar wilde even eigenwijs zijn. ben er weer vlug van terug gekomen, want bedraad is het gewoon super stabiel. bij draadloos is het wabber en zwabber, lijkt nergens op. Dus daarom weer bedraad vanaf heden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Via google al getracht te zoeken, en dit forum uitgespit ook geen antwoorden hierover, daarom heb ik dit topic aangemaakt.
Nee, dat heb je overduidelijk niet gedaan...

In het OH Beleid :
Netwerk gerelateerde zaken
Heel simpel: netwerk gerelateerde zaken horen niet in Overige Hardware thuis. Daar is Internet & Netwerken voor.
Graag voortaan beginnen te lezen in FAQ en beleid van een subforum, en niet zeggen dat je iets uitgespit hebt als je dat niet gedaan hebt :o

Move OH -> NT

Oslik blyat! Oslik!