Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rev86
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 29-12-2016
Hi,

Vanaf morgen heb ik (eindelijk :) ) een android toestel, namelijk de Samsung Galaxy S.
Ik wil graag weten of er een app is waarmee je fatsoenlijk live streams van WK wedstrijden kunt zien op je android toestel? Als er weer een wedstrijd is tijdens werktijd is het wel zo fijn als ik het tussendoor een beetje kan volgen op mijn telefoon.

Ik zie jullie tips graag tegemoet!

• Imo62
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:09
Ik weet niet of er een custom 2.2 rom beschikbaar is voor de Galaxy S. Zo ja, dan kun je die installeren en op verschillende websites met flash de wedstrijden bekijken. Op de Nexus One is dat een prima werkende oplossing.

• Cadezo
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
Ik weet niet zeker of het werkt (niet zelf geprobeerd), maar je kunt het proberen met een DVB-T-dongle en Orb. Zie bijvoorbeeld: jbr in "Android Software & Discussie - Deel 6" en Website Orb.

Cadezo wijzigde deze reactie 18-06-2010 20:45 (4%)

• Rev86
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 29-12-2016
quote:
Imo62 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:29:
Ik weet niet of er een custom 2.2 rom beschikbaar is voor de Galaxy S. Zo ja, dan kun je die installeren en op verschillende websites met flash de wedstrijden bekijken. Op de Nexus One is dat een prima werkende oplossing.
Dan zou het met de skyfire browser misschien ook lukken? Deze heeft toch ook flash ondersteuning...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Dragon
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 07-05-2014
Je kunt de app Ustream proberen. Alle kanalen kan ik streamen, behalve de wk wedstrijden streamen niet 8)7 Je kan het altijd zelf proberen, wie weet werkt het bij jou wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

is waarschijnlijk geblokkeerd ivm licenties..

Nog oude Videobanden of cassettes over? Stuur me een DM!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Orb werkt hier erg goed icm een Nokia E72, of het onder Android ook werkt weet ik niet.
Ik heb een oudere versie (2.01.0044) draaien, ivm .ram/.rm ondersteuning, en dan heb ik de opties voor: .asx, .ram/.rm, .sdp, .3gp, .pls en Flash.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 24-05 01:32
De NOS heeft een ipod/ipad stream site staan ergens, als je daar op kan komen kan je het miss zien...

• Beerkeeper
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16-06 22:09
Ik probeer het dus ook (zie Met VLC streamen naar HTC Desire) maar dan via RTSP. Echter krijg ik op dit moment geen beeld als ik lokaal zit en via internet krijg ik helemaal niks (denk met de portforwardinstellingen want vlc op een andere pc werkt ook niet via internet).

Dus voor de duidelijk,
- Lokaal van VLC naar VLC prima
- Lokaal van VLC naar Desire alleen geluid
- Via internet van VLC naar VLC niks
- Via internet van VLC naar Desire niks

Beerkeeper wijzigde deze reactie 24-06-2010 13:30 (23%)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True