Ik heb een HTC Desire, ben er prima over te spreken met zijn vele mogelijkheden en alles werkt ook soepel.
Nu probeer ik een stream op te zetten (RTSP stream) vanaf VLC naar mijn Desire, maar het lukt niet echt.
Ik heb eerst het H264/AAC profiel gekozen om hiermee te testen. Hiermee kwam het geluid aan maar ik kreeg geen beeld te zien. Kies ik andere profielen (divx/mpeg) dan weigert mijn android uberhaupt de stream op te pakken.
Via google kwam ik deze tegen (via commandline uitvoeren)
ik heb dit geprobeerd onder windows 7, wat ervoor zorgt dat VLC start maar voor de rest niks gebeurd, stream is onbruikbaar. Onder Debian krijg ik dat ik bepaalde encoders mis (ook al heb ik ffmpeg compleet verbouwd).
Heeft iemand hier het al voor elkaar gekregen om een stream werkend te krijgen naar zijn Android? Ik hoor het graag
Nu probeer ik een stream op te zetten (RTSP stream) vanaf VLC naar mijn Desire, maar het lukt niet echt.
Ik heb eerst het H264/AAC profiel gekozen om hiermee te testen. Hiermee kwam het geluid aan maar ik kreeg geen beeld te zien. Kies ik andere profielen (divx/mpeg) dan weigert mijn android uberhaupt de stream op te pakken.
Via google kwam ik deze tegen (via commandline uitvoeren)
code:
1
| vlc -vvv INPUT_SOURCE --sout '#transcode{soverlay,ab=42,samplerate=44100,channels=1,acodec=mp4a,vcodec=h264,width=320,height=180,vfilter="canvas{width=320,height=180,aspect=16:9}",fps=25,vb=200,venc=x264{vbv-bufsize=500,partitions=all,level=12,no-cabac,subme=7,threads=4,ref=2,mixed-refs=1,bframes=0,min-keyint=1,keyint=50,trellis=2,direct=auto,qcomp=0.0,qpmax=51}}:gather:rtp{mp4a-latm,sdp=rtsp://0.0.0.0:5554/leffa.sdp}' |
ik heb dit geprobeerd onder windows 7, wat ervoor zorgt dat VLC start maar voor de rest niks gebeurd, stream is onbruikbaar. Onder Debian krijg ik dat ik bepaalde encoders mis (ook al heb ik ffmpeg compleet verbouwd).
Heeft iemand hier het al voor elkaar gekregen om een stream werkend te krijgen naar zijn Android? Ik hoor het graag
XBO Gamertag: BeerkeeperNL