Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Nav dit topic [IMAP] Verwijderde Berichten verplaatsen naar prullenbak en deze post Jester-NL in "[IMAP] Verwijderde Berichten verplaatsen..." heb ik onlangs Office 2010 x86 beta eens geïnstalleerd om dat eens te bekijken. Alleen is er een klein probleem: Outlook wil niet (normaal) starten onder XP SP3, alle andere Office apps wel.

Het eerste dat mij opviel was dat bij Office 2010 na de installatie de computer herstart moest worden, bij vorige versies nooit gehad (alleen na uninstall). Na de "account instellen" wizard te hebben doorlopen, waarbij ik een gmail-account heb ingesteld, kwam dat voortgangsvenstertje in beeld waar Office geconfigureerd wordt dat je (als het goed is) alleen bij de 1e start ziet. Daarna kwam de melding dat de computer wéér opnieuw opgestart moet worden, met de vraag of ik dat wilde, en daarna loopt het mis.

Als ik daar nee aanklik, probeert Outlook door te starten en crashed met "Kan microsoft outlook niet starten. Kan het Outlook venster niet openen." Na herstart pc, weer dat "Office wordt geconfigureerd"-venster gevolgd door dezelfde foutmelding. Klik ik na een clean install en het opnieuw doorlopen van die wizard op ja, probeert Outlook door te starten terwijl Windows al aan het afsluiten is en zie ik nog net dezelfde fout voorbij komen vlak voordat het bureaublad verdwijnt.

Na het nodige geGoogle deze switches tegengekomen:
/resetnavpane , heeft geen effect.
/safe Outlook werkt normaal, start op alsof er niks aan de hand is en ik zie die "MS Office wordt nu geconfigureerd"-window niet meer.
/safe:1 Gebeurt exact hetzelfde als Outlook op de normale manier gestart wordt.
/safe:2 opdrachtregelargument niet geldig, deze optie bestaat niet heb ik ergens gelezen.
/safe:3 Zelfde als /safe
/safe:4 Zelfde als /safe:2
quote:
1. Locate HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows Messaging Subsystem
2. Delete the Profiles key under the Windows Messaging (Subsystem) key.
Ook gevonden met Google, helpt niet.

Error message when you start Outlook: "Unable to open the Outlook window," "No profile has been created," or "The list of Profiles cannot be loaded" is het ook niet.

Toen maar eens mijn XP x64 VM erbij gepakt, eerst deze volledig bijgewerkt om daarna Office te installeren. Hierbij moest echter de "compatibility" op XP ingesteld worden omdat de setup niet overweg kan met XP x64....
Resultaat: Outlook werkt normaal :o , zonder ook maar 1 keer de pc te hebben hoeven herstarten (werd niet eens gevraagd) en er hoefde niks mbt compatibility ingesteld te worden om Outlook te kunnen starten.

7 x64: zelfde als met XP x64, maar hier hoefde ik niks in te stellen mbt compatibility om de installatie te kunnen starten.

Om het even wat vreemder te maken, ik dacht dat het aan de beta lag: het is echter niet alleen met de beta, maar ook met de RTM. En om uit te sluiten dat Outlook net als PowerDVD 10 niet wil starten in een VM, ook op een fysieke pc geprobeert, same problem.
Voor er iemand over begint, ik heb telkens voor elke poging XP opnieuw geïnstalleerd, dus van Office resten van vorige installaties die dwars liggen kan geen sprake zijn. Van een beschadigd profiel en corrupte PST's lijkt mij ook niet, daar het probleem meteen na een clean install optreed,

Omdat ik nu zit te vermoeden dat Outlook 2010 niet compatible is met XP x86, dacht ik, ik kijk de system requirements eens na, daar staat gewoon XP SP3 bij, dat is het dus ook niet.

Nu zit ik net eens in het logboek te kijken van de XP SP3 installatie, ik zie sinds Outlook er op staat heel veel informatie-meldingen met als bron MsiInstaller.
De meldingen zijn allemaal vergelijkbaar met
quote:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1040) in bron (MsiInstaller) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: {90140000-0011-0000-0000-0000000FF1CE}; 764; (NULL); (NULL); (NULL); ;
ID's zijn verschillend en de laatste regel (met die nummers) ook.
Hier nog een:
quote:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1035) in bron (MsiInstaller) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Microsoft Office Professional Plus 2010; 14.0.4763.1000; 0; 0; (NULL); ; .
En nu zit ik even vast, ik heb geen flauw idee waar ik (verder) moet zoeken. Het gekke is, het is alléén Outlook die problemen geeft, verder geen enkel ander (ook niet-Office) programma :S

Any idea's?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Roady81
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Welke taal van Windows gebruik je en welke taal van Office 2010?
Heb je op het moment van Office 2010 installeren al andere applicaties geïnstalleerd of heb je eerst Windows XP SP3 geïnstalleerd en geupdate en dan gelijk Office 2010 geïnstalleerd?

Heb je Windows Search al geïnstalleerd?
http://www.microsoft.com/...ch/downloads/default.mspx

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Beide Nederlands.

Mijn Windows XP SP3 disc is op een stuk of 10-15 updates na bijgewerkt met een updatepack van het RyanVM forum, incl IE8 en Framework addon, de resterende updates die na de installatie nog op MS Update waren te vinden heb ik vóór Office geïnstalleerd.
De enigste applicatie aanwezig is NOD32 AV v4.nogwat, een van de meest recente in ieder geval.

Uhm.... Ik geloof dat die wel in die updatepack zat, dat zal ik even moeten nakijken, heb die niet gezien op MS Update. Is deze nodig dan?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• wilhelmstroker
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 01-05-2012

wilhelmstroker

Space is the Place

Als safe mode wel werkt zit er misschien een add in dwars. Je zou eens kunnen kijken of je die allemaal uit kunt schakelen:
http://www.addictivetips....look-2010-add-in-manager/

• Roady81
NOD32 integreert zich met Outlook en het is het beste om dit integratie onderdeel compleet te deïnstalleren. Zie ook; Uninstall virus scanner integration?

Windows Search is nodig voor verschillende functionaliteiten in Outlook 2010 zoals Instant Search en de People Pane (sorry; ik heb momenteel geen toegang tot mijn Nederlandse testomgeving hier).

Het kan zijn dat een oude versie van Windows Search geïnstalleerd is (versie 4 is nodig).

Dat het werkt in Safe Mode duidt er inderdaad op dat het probleem hoogst waarschijnlijk door een add-in veroorzaakt wordt of door een ander component want niet geladen wordt in Safe Mode; nu nog uitvinden welke ;-)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Uhm, het lijkt erop dat (de afwezigheid van) Windows Search 4 inderdaad de oorzaak was, ik ga dat even proberen te bevestigen. Maar XP x64 had die niet geïnstalleerd, dus waarom Outlook daar wél werkte :S

Wat betreft add-ins, ik heb er geen geïnstalleerd, tenzij de setup van Office dat heeft gedaan.

edit:

Ik dacht dit te bevestigen door Windows Search 4 er af te gooien.... Outlook start op, laat weer die "MS Outlook ... wordt nu geconfigureerd"-window weer zien (niet terwijl Windows Search erop stond) en start gewoon op :S , daarna die ene window niet weer gezien. Er staat echter wel "Windows Desktop Search is niet beschikbaar" maar blijkbaar werkt het toch zonder. Als Windows Desktop Search maar even geïnstalleerd is geweest.

Maar dat het onder XP x64 zonder die Desktop Search werkt is vaag, maar XP x64 wordt niet eens ondersteund door Office 2010, dus dat is een geval appart. :+

Heb iig bij zowel de VM als de fysieke installatie gekeken, Windows Desktop Search 4 blijkt idd de oplossing :) , thanks!

Offtopic: Kan MS zijn apps niet even zover krijgen dat ze gewoon kunnen melden dat er iets essentieels ontbreekt?

Raven wijzigde deze reactie 19-06-2010 13:16 (59%)

Oscar Wilde

• Roady81
Office 2010 wordt inderdaad niet ondersteund op de 64-bit versie van Windows XP, maar dit blijkt alleen op installer niveau afgevangen te zijn zodat de installer draaien via Windows XP Compatibility Mode genoeg is om de installatie verder te laten gaan. Eventuele problemen die je erna krijgt zijn niet op dezelfde manier af te vangen; in ieder geval niet wat betreft Outlook.

Wat betreft Windows Search; Outlook 2010 moet ook werken zonder Windows Search, maar dan werkt bepaalde functionaliteit dus niet. Als het er niet op staat, dan moet je daar een melding van krijgen met een download link net zoals het geval was in Outlook 2007. Wellicht dat er een fout zit in het algoritme om te detecteren of Windows Search inderdaad geïnstalleerd is. Of er zit iets in dat update pack wat de boel in de war schopt.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Dat van die compatibility mode had ik al door, zie startpost ;)
Vraag me toch nog steeds af hoe het kan dat Outlook daar geen problemen er mee had dat die Windows Search er niet was. Ook geen melding van beperkte functionaliteit gehad.

Blijkbaar niet.... Geen link gezien, alleen die niets-zeggende fout.
Dat kan ik altijd even navragen, zal eens topic openen daar of ze iets hebben gedaan met de Windows Search update, hangt me wel iets van bij dat daar wat mee was maar weet niet meer wat.

Raven wijzigde deze reactie 19-06-2010 17:03 (21%)

Oscar Wilde

• Slurpgeit
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20:57
quote:
Roady81 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:48:
NOD32 integreert zich met Outlook en het is het beste om dit integratie onderdeel compleet te deïnstalleren. Zie ook; Uninstall virus scanner integration?
NOD32 heeft geen plugin voor outlook, dat heeft alleen ESET Smart Security, en die is nog niet compatible met Office 2010. De rest van het scannen gebeurt op poortniveau, dus niet in Outlook.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ik heb niet terug kunnen vinden wat het nou precies was waar Outlook afhankelijk is om te kunnen starten, (ik bedoel daarmee, als voorbeeld, een stel register keys van die desktop search) toen heb ik het maar van een andere kant bekenen en toen kwam Google met dit:

Om de vertrouwde search weer terug te krijgen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{FFAC7A18-EDF9-40DE-BA3F-49FC2269855E}\TreatAs]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer]
"WebFindBandHook"="{68F2D3FC-8366-4a46-8224-58EFA2749425}"
"FileFindBandHook"="{FFAC7A18-EDF9-40de-BA3F-49FC2269855E}"

Om die irritante balk uit de start/taakbalk weg te halen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Desktop Search\DS]
"ShowStartSearchBand"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\DesktopSearch]
"DB"=dword:00000001

Nu eens uitvissen hoe ik die searchindexer.exe uit kan zetten, alleen de betreffende service is blijkbaar niet genoeg daar die nog steeds op de achtergrond aanwezig is.

edit: de Windows Search snelkoppeling uit de "opstarten"-map weghalen.... ik zat al in het register en bij msconfig te kijken :P

Raven wijzigde deze reactie 21-06-2010 21:03 (9%)

Oscar Wilde

• Roady81
Wil je Windows Search compleet uitschakelen of wil je Windows Search alleen gebruiken voor Outlook?

Als je Windows Search de-installeert, heb je dan nog steeds bij iedere keer starten van Outlook hetzelfde probleem? Na één keer zal dit eigenlijk weer hersteld moeten zijn.

Outlook's melding voor het installeren van Windows Search kan uitgeschakeld worden via;
File-> Options-> Search

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Uitschakelen natuurlijk, maar gewoon in Outlook laten werken (als het daar enig nut heeft).
Dat lijkt mij wel gelukt, zie vorige post van mij.
quote:
Raven schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:57:
edit:

Ik dacht dit te bevestigen door Windows Search 4 er af te gooien.... Outlook start op, laat weer die "MS Outlook ... wordt nu geconfigureerd"-window weer zien (niet terwijl Windows Search erop stond) en start gewoon op :S , daarna die ene window niet weer gezien. Er staat echter wel "Windows Desktop Search is niet beschikbaar" maar blijkbaar werkt het toch zonder. Als Windows Desktop Search maar even geïnstalleerd is geweest.
;)

Outlook's melding voor het installeren van Windows Search...... Bedoel je die melding in Outlook nadat die opgestart is, dat Windows search niet beschikbaar zou zijn? Daar heb ik geen last van.
Ik heb echter nooit een melding gehad dat Windows Search aanwezig moest zijn, alleen die nietszeggende fout uit de startpost.

Raven wijzigde deze reactie 22-06-2010 15:28 (9%)

Oscar Wilde

• Roady81
Ik vroeg het omdat het lijkt dat je Windows Search nu zo ver hebt uitgeschakeld dat het helemaal niet meer functioneel is; zowel niet in Windows als in Outlook. In dat geval kan je het beter helemaal de-installeren.

Zoals gezegd, Windows Search is niet noodzakelijk voor Outlook 2010, alleen werken een aantal functies dan niet. De meest in het oog springenden zijn dat zoeken in (grotere) mailboxen met een slakkengangetje gaat en de People Pane niet werkt.

De melding die je krijgt dat Windows Search niet beschikbaar is duidt erop dat het geïnstalleerd is, Outlook het gedetecteerd heeft (integratie componenten zijn geïnstalleerd), maar dat Outlook er geen gebruik van kan maken.

De melding waar ik het over had is de melding die je krijgt wanneer je het zoekveld activeert terwijl Windows Search niet geïnstalleerd is. Deze melding kan je dan uitschakelen terwijl je geen Windows Search op je computer geïnstalleerd hebt staan.

Verder is er weinig gedragsverschil mbt Outlook met Windows Search uitgeschakeld of in zijn geheel niet geïnstalleerd.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Hmm....
Zoals ik het nu heb: de searchindexer (die de HDD('s) indexeerd) is uitgeschakeld, de zoekbalk in de startbalk is weg en ik heb de vertrouwde search terug, dat lijkt zo op het eerste gezicht geen invloed te hebben op Outlook.

Nee okee, maar blijft wel vaag dat het er wel op moet staan om die nietszeggende fout weg te krijgen en dat Outlook het niet meld, in een duidelijke (fout)melding that is.

Bedoel je dat het verwijderen van Windows Search de integratie componenten heeft achtergelaten in Outlook en dat daardoor Outlook nog gewoon opstart? (Alleen dan met de melding op het hoofdvenster dat het niet beschikbaar is.)

Oh zo. Het zoekveld is ondanks eerder genoemde aanpassingen nog zichtbaar en (zo lijkt het) werkend in Outlook, heb 'm nog niet geprobeerd, later maar eens doen. Er staat iig geen melding dat het niet beschikbaar is.

On the bright side, mijn aanpassingen kan ik makkelijk verwerken in mijn uptodate XP schijfje, als ik die Windows Search er bij in kan krijgen. Dan tijdens 1e start de batch (die er al is) die balk in startbalk laten weghalen mbv reg keys, ook om de classic search terug te krijgen, een del commando voor de snelkoppeling die het searchindexer proces start en een commando om de indexingservice permanent uit te zetten moet ik nog naar op zoek.
Zo hoef ik nooit meer naar Windows Search om te kijken. :)

Oscar Wilde

• Roady81
Ik denk dat we een beetje langs elkaar heen praten ;) Vandaar even op een rijtje...
  1. Outlook 2010 werkt op Windows XP ook zonder het eerst moeten installeren van Windows Search. Je krijgt een melding van het ontbreken van Windows Search op het moment dat je je cursor in het Zoeken veld plaatst. Hieronder kan ook een gele balk getoond (en uitgeschakeld) worden welke verwijst naar de download pagina van Windows Search.
  2. Wanneer je Windows Search installeert "unlock" je een paar extra features in Outlook. De eerste keer dat je Outlook opstart nadat je Windows Search geïnstalleerd hebt krijg je de installer die jij in je oorspronkelijk post melde. Deze pop-up hoor je maar 1 keer te krijgen. Krijg je deze meerdere keren, dan is er wat mis (zoals we getroubleshoot hebben).
  3. Wanneer je niet tevreden bent met Windows Search kan je deze weer verwijderen van je systeem. De eerste keer dat je Outlook opstart nadat je Windows Search verwijderd hebt, krijg je opnieuw de installer pop-up. Ook deze pop-up hoor je maar 1 keer te krijgen. Hierna werkt Outlook 2010 net alsof Windows Search nog nooit geïnstalleerd was.
Mijn vermoeden is dat er iets niet juist was aan het update pack welke je gebruikt hebt. Hierdoor kreeg Outlook de melding van Windows dat Windows Search geïnstalleerd en startte de installer. Omdat Windows Search eigenlijk niet geïnstalleerd was is dit nooit tot een goed einde gebracht en Outlook bleef in de status dat Windows Search integratie nog niet ingeschakeld was. Als je dan opnieuw Outlook start, dan krijgt Outlook opnieuw de melding van Windows dat Windows Search geïnstalleerd is, Outlook vergelijkt dat met zijn eigen status (Windows Search integratie is nog niet ingeschakeld) en start het process weer opnieuw.

Met het daadwerkelijk installeren van Windows Search staat alles weer zoals het horen moet. Met het verwijderen van Windows Search moet Windows ook weer tegen Outlook zeggen dat het de integratie componenten kan uitschakelen. Hierna hebben zowel Windows als Outlook de status dat Windows Search niet geïnstalleerd is en heb je geen last meer van de installer pop-ups.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Denk je? :S

1. Outlook 2010 heeft hier nooit aangegeven dat Windows Search er niet op stond en dat ie daarom niet kon starten, kreeg gelijk die nietszeggende foutmelding, niets dat verwees naar Windows Search. Dus dat die helemaal zonder werkt is niet helemaal waar, tenzij het aan het update pack ligt...
2. Dat klopt, die bleef maar komen (gevolgd door die nietszeggende fout) tot Windows Search even geïnstalleerd was (geweest) of totdat ik Outlook met /safe of /safe:3 startte.
3. Dat kan, maar mijn oplossing kan ik tenminste simpel in een batch verwerken en aan mijn uptodate XP schijfje toevoegen zodat ik er geen omkijken meer naar heb en Outlook er verder niet over zeurt terwijl Windows Search 4.0 nog gewoon aanwezig is, zonder dat ik er iets van merk in Windows zelf ;)

Goeie vraag, ik heb geen flauw idee. Ik kan allicht de XP installatie met alleen SP3 even proberen, zonder updatepack met de vele fixes die daarna zijn uitgebracht, kijken wat Outlook dan doet. Dan kan ik het updatepack uitsluiten (of juist niet).

edit: Ik denk dat ik maar even een praatje ga maken met de maker van het updatepack.
Clean XP install met alleen SP3 en géén Desktop Search 4.0 (die nu wél bij MS Update stond): Office installer zit niet te zeuren over verplichte reboot, Outlook ook niet, en start gewoon normaal op en geeft op het hoofdvenster aan dat Desktop Search niet geïnstalleerd is....

Raven wijzigde deze reactie 23-06-2010 21:12 (21%)

Oscar Wilde

• Roady81
Yup, dat dacht ik al. Outlook 2010 op Windows XP zonder Windows Search draait namelijk zonder problemen in mijn testomgeving.

Probeer je updatepack nog maar eens en schakel daarna ook Installer Logging in. Start Outlook en wacht tot de installer klaar is. Herstart dan Outlook en als het probleem zich weer voordoet, kijk naar de setup log. Je ziet dan vast ergens dit staan;
REINSTALL=OutlookSearchPHAndPluginReg

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Setup.log? Ik zie MSI5795e.LOG en MSI62472.LOG, die verschenen nadat ik Outlook (2*) probeerde te starten na het aanzetten van die installer logging.

Anyway, dat wat jij zei staat er inderdaad in.

Wat betreft het updatepack, ik heb bericht terug van de (huidige) maker.
In het SP3UpPck.inf bestand (dat in het updatepack staat) staat het volgende onder [MU.AddReg]:
code:
1
2
3
;Disable Windows Search on MU
HKLM,"SOFTWARE\Microsoft\Windows Search","CurrentVersion",0x0,"04.00.6001.503"
HKLM,"SOFTWARE\Microsoft\Windows Search","SetupCompletedSuccessfully",0x10001,01,00,00,00

Dit zorgt ervoor dat Windows, Outlook en MS Update denken dat het geïnstalleerd is terwijl dat dus niet zo is.

Guess what happened nadat ik die 2 keys uit het register verwijderde....
1. Outlook start normaal op en geeft op het main window aan dat Windows Desktop Search niet beschikbaar is.
2. Windows Desktop Search 4.0 staat zichtbaar op MS Update.

Dit vage probleem is dus opgelost :)

Oscar Wilde

• HansNed
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11-04 14:09
Begrijpen jullie dus dat iemand met een mee beperkte kennis van deze systemen kompleet radeloos is hoe hij zijn Outlook 2010 aan de gang kan krijgen?
Ik heb al het nodige geprobeerd, maar het vorenstaande ging me iets te ver.

Kan iemand met dit soort ervaring me helpen, ik woon in Rotterdam!!

• Roady81
Samenvatting van deze thread;

Probleem: Iedere keer als Outlook gestart wordt, komt het scherm "Office wordt geconfigureerd" voordat Outlook ook echt start.

Oorzaak: In dit geval was de PC geupdate dmv Ryan VM Update Pack ipv via Windows Update. In dit update pack zitten foutieve registersleutels welke het probleem veroorzaken.

Oplossing: Installeer Windows Desktop Search. Wil je het niet blijven gebruiken kun je het daarna gelijk weer deïnstalleren. Start Outlook en je krijgt nu nog 1 keer het "Office wordt geconfigureerd scherm" waarna het niet meer terug zal komen bij een volgende keer dat Outlook gestart wordt.

Zie ook: Please wait while Windows configures Microsoft Office Professional Plus 2010

Mocht je niet dit specifieke probleem hebben en Outlook start niet zie dan;
Outlook doesn't start

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True