Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 19:30

johnwoo

3S-GTE

Mijn Hero is prima stabiel met de officiële 2.1, alleen merk ik weinig van een snelheidsverbetering. Mijn Fingerspitzengefühl zegt dat 'ie zo'n beetje even snel is als de oude 1.5 (dan heb ik het niet over benchmarks, maar simpelweg de overall responsiveness in het dagelijks gebruik). Volgens mij kun je de theoretische prestatiewinst zo wegstrepen tegen de extra features met hun extra benodigde CPU cycles. Al met al ben ik wel tevreden - meer features op gelijke snelheid is een vooruitgang :) Maar het is niet de mega vooruitgang waar sommigen wellicht op hoopten na zo lang gewacht te hebben ;)

[ Voor 11% gewijzigd door johnwoo op 29-07-2010 12:01 ]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:41
Ik heb een week of twee geleden idd een factory reset uitgevoerd, dit heeft helaas echter niks uitgehaald...

Het valt de laatste paar dagen mee, maar toen het een week of twee à drie geleden zo warm was raakte mijn Hero (de accu althans) ook constant oververhit. Met de auto onderweg (met de Hero in een carcomm-houder/lader en Waze en Flitsnav aan), of op een dagstrand mp3'tjes luisteren via een speakersetje en binnen een kwartiertje was 'ie oververhit. Dat soort problemen heb ik met mijn vorige HTC (een TyTn II) nooit gehad, terwijl TomTom en Flitsnav daar méér dan eens tegelijkertijd op draaiden. Android is geweldig, maar de Hero valt me alles bij elkaar behoorlijk tegen. Zeker na de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 17:53
Even een vraagje:
Als jullie je Hero opstarten met Android 2.1 die geupdate is met de FOTA update, hoe ziet jullie bootscreen er dan uit? Zien jullie eerst een scherm met HERO en dan een scherm met HTC, Quitley Brilliant?

Volgens mij had ik deze namelijk eerst ook. Maar via via ben ik aan de Rom Update Utility gekomen van de laatste firmware en daarin is het HERO logo vervangen door een HTC logo.
Met de Rom Update Utility kun je de telefoon dus via USB updaten :)

Als er iemand itresse heeft kan ik de RUU wel uploaden :) (is trouwens de WWE versie)

[ Voor 8% gewijzigd door Flappie op 29-07-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 16:01
Hark_k schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:12:
Tijdens de pre-update voor 2.1 werkte de YouTube applicatie prima. Nu met de 2.1 update krijg ik bij het starten van YouTube:

Attn
Er is geen netwerkverbinding op dit moment. Probeer het straks nog een keer.
Heb 't gevonden, als je een (voor mij nieuw) Youtube account koppelt aan je Google account werkt het wel. Je hebt dus blijkbaar een Youtube account nodig om filmpjes te bekijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Er is een nieuwe update. Heb mijn telefoon van Hi en kreeg deze update binnen zonder problemen : 3.36.405.1

Software informatie uit mijn telefoon :
Firmwareversie
2.1-update1

Smalbandversie
63.18.55.06PU_6.35.15.11

Kernel-versie
2.6.29-7527f009
htc-kernel@and18-2 #1

Build-nummer
3.36.405.1 CL199109 release-keys

Softwarenummer
3.36.405.1

Browserversie
webkit 3.1

Kon geen veranderingen vinden (helaas). Schijnt dat Peep geupdate is :?.

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59
Ik vind persoonlijk dat mijn telefoon lekkerder reageert sinds deze update. Vooral bij het tikken van berichten, normaal gesproken had ik daar behoorlijke lag. Maar het kan ook wishful thinking zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ventrigo schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:38:
Er is een nieuwe update. Heb mijn telefoon van Hi en kreeg deze update binnen zonder problemen : 3.36.405.1

Software informatie uit mijn telefoon :
Firmwareversie
2.1-update1

Smalbandversie
63.18.55.06PU_6.35.15.11

Kernel-versie
2.6.29-7527f009
htc-kernel@and18-2 #1

Build-nummer
3.36.405.1 CL199109 release-keys

Softwarenummer
3.36.405.1

Browserversie
webkit 3.1

Kon geen veranderingen vinden (helaas). Schijnt dat Peep geupdate is :?.
Thanks voor de melding.
Hier moest hij even handmatig aangezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 13:28

Dreanor

Joene

Ja idd, ik moest ook even handmatig controleren voor updates.

Qua typen is het voor mij sneller, maar alleen in portrait mode. In landscape mode zit nog dezelfde "lag" als voor deze update, nu weet ik niet of dit aan Handsend SMS ligt of de update. Maar in portrait mode is typen echt sneller.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste