Heren,
een tijdje geleden wilde ik mijn videokaart vervangen maar kwam er niet aan toe. Een week geleden besloot mijn pc een vakantie te nemen. Ik heb hem na een eigen onderzoek naar MyCom gebracht voor een check-beurt. Zo bleek mijn processorkoeler niet goed vast te zitten ( idle temperaturen van 82 graden
) en "geeft het videogeheugen errors". Ze gaven mij advies om het te vervangen, uitstekende service overigens van MyCom, ze hebben mijn koeler nog afgestoft en nog de koelpasta vervangen voor nop!
Nu is het dus noodzakelijk om een nieuwe videokaart te gaan halen en ik kan jullie advies goed gebruiken.
• Prijs:
Rond de 100 euro. Ruime marge.
• Prestaties:
Ik wil gewoon relaxed kunnen gamen, het hoeft allemaal niet op ultra-high te kunnen. Maar
om bijvoorbeeld de nieuwe mass effect fijn te kunnen spelen, zoiets. Maar advies hierbij graag!
• Beeldkwaliteit:
DVI-D Aansluiting.
Ik gebruik op dit moment een 1680x1050 resolutie, 20"inch scherm.
• Geluid:
Eindelijk eens een stille videokaart zou enorm leuk zijn. Ik ben het stofzuigen best zat, of is dat niet mijn videokaart?
• Hitte en/of ruimte:
Geen mening, ik heb eventueel nog een extra slot over.
• Stroomverbruik:
Ik heb een 450 Watt voeding.
• Overclockmogelijkheden:
Nee, geen verstand van, geen zin in.
• Compatibility:
Windows XP
PCI chipset
• SLI/Crossfire:
Ik heb maar één scherm
Extra info nog:
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz (2 CPUs)
Memory: 2048MB RAM
Gelijk extra vraagje: Ik heb nu dus een (kapotte) videokaart met 512mb, is 1gb dus gelijk beter of ligt dat aan veel meer dingen?
een tijdje geleden wilde ik mijn videokaart vervangen maar kwam er niet aan toe. Een week geleden besloot mijn pc een vakantie te nemen. Ik heb hem na een eigen onderzoek naar MyCom gebracht voor een check-beurt. Zo bleek mijn processorkoeler niet goed vast te zitten ( idle temperaturen van 82 graden
Nu is het dus noodzakelijk om een nieuwe videokaart te gaan halen en ik kan jullie advies goed gebruiken.
• Prijs:
Rond de 100 euro. Ruime marge.
• Prestaties:
Ik wil gewoon relaxed kunnen gamen, het hoeft allemaal niet op ultra-high te kunnen. Maar
om bijvoorbeeld de nieuwe mass effect fijn te kunnen spelen, zoiets. Maar advies hierbij graag!
• Beeldkwaliteit:
DVI-D Aansluiting.
Ik gebruik op dit moment een 1680x1050 resolutie, 20"inch scherm.
• Geluid:
Eindelijk eens een stille videokaart zou enorm leuk zijn. Ik ben het stofzuigen best zat, of is dat niet mijn videokaart?
• Hitte en/of ruimte:
Geen mening, ik heb eventueel nog een extra slot over.
• Stroomverbruik:
Ik heb een 450 Watt voeding.
• Overclockmogelijkheden:
Nee, geen verstand van, geen zin in.
• Compatibility:
Windows XP
PCI chipset
• SLI/Crossfire:
Ik heb maar één scherm
Extra info nog:
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz (2 CPUs)
Memory: 2048MB RAM
Gelijk extra vraagje: Ik heb nu dus een (kapotte) videokaart met 512mb, is 1gb dus gelijk beter of ligt dat aan veel meer dingen?