Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat is de beste non squad based shooter?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Jammie
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13-05 15:37

Jammie

Da's pas lekker!

Topicstarter
Ik vond Far Cry 2 geweldig. Je kunt in je eentje exploren en killen, in je eigen tempo, zonder dat een zenuwachtig team het spel stuurt. COD4 is grafisch ook fantastisch, maar ik word gek van al die team members die overal rondlopen. Mijn vraag is:

Wat is op dit moment de beste shooter die je in je eentje kunt doen? Dus geen squad team, en multiplayer is niet ook nodig. Ik heb wel zelf gezocht, maar het is moeilijk om de juiste keywords te gebruiken en zo'n spel te vinden.

• Patecatl
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 28-03-2013
fallout 3. Al is dat meer een role playing shooter.Dead space ,ben ik ook mee bezig. Een oudje ;Prey ,heb ik ook niet af. Dark sector staat klaar ,om gespeeld te worden en lijkt mij wel vet. Wolfenstein (2009) ben ik aan het downloaden ,evenzo mass effect 2.

Cronnicels of riddick is echt top ,als je van dat sfeertje houd.En het vervolg is ook top,assault on dark athena.
The suffering 1 ,en ties that bind ,zijn ook erg vet.The suffering is graties ,en voor een graties game eigenlijk byzonder goed.

Far cry en deel 2 heb ik ,buiten een demo ,niet gespeeld.
Staan wel op mijn download list .
Hitman bloodmoney gisteren gedownload en gespeeld ,maar dat valt mij zwaar tegen.

Metro 2033 & dante`s inferno moeten grafisch hoogstaand zijn. En dan vooral die laatste ,dantes inferno.
Maar goed je spreekt over shooter ,maar voor welke platform?
Pc of xbox 360 ?
Bol.com heeft een aanbieding omtrent fallout3. De game off the year met alle uitbreidingen voor 20 euro ,maar dat is de xbox versie.

http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/lastige-mensen/betweters.html

• arjen9551
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21-11 08:41
Half-Life 2
Toffe graphics, toffe verhaal en de gravity gun, wat wil je nog meer? :p

B.net

• HADES2001
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Fallout 3 game of the year edition
Geloof mij het is dan wel RPG/shooter maar meer dan 120 uur gameplay voordat je alles gedaan/ontdekt hebt en de graphics zijn ook nog is super.
Niemand die in je nek hijgt
En je kan zelf keuzes maken die ook imapkt hebben of bepaalde delen van de verhaallijn
Ook al genoemd is dead space maar je moet wel van horror houden.
Dark sector zou ik persoonlijk afraden vond hem niet zo intresant.

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 07:53
Half-Life 2

toffe graphics (zeker met de cinematic mod aan...)
tof verhaal
super soepel kwa besturing
extreem veel variatie en grappige physics puzzeltjes (aangezien dat toch wel een van de nieuwe dingen was in Hl2)

Overal beste (en enige, op halo 1 en 2 na) singleplayer shooter die ik boeiend vind/vond. en HL2 >>> Halo dan alsnog ^^

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
quote:
HADES2001 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:12:
Geloof mij het is dan wel RPG/shooter maar meer dan 120 uur gameplay voordat je alles gedaan/ontdekt hebt en de graphics zijn ook nog is super.
En je kan zelf keuzes maken die ook imapkt hebben of bepaalde delen van de verhaallijn
Sorry hoor, maar F3 is verre van een shooter.

Far Cry 2 vond ik persoonlijk een dramatisch spel. Deel 1 was wel top.

Beste shooter: Half-Life.

• Frerk
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22-08 20:23

Frerk

*bliep*

quote:
bram1984 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:57:
[...]

Sorry hoor, maar F3 is verre van een shooter.

Far Cry 2 vond ik persoonlijk een dramatisch spel. Deel 1 was wel top.

Beste shooter: Half-Life.
Je hebt een geweer waarmee je schiet(shoot) uit 1/3e persoon(first/third person). Fallout 3 is een 1/3 person shooter met RPG/actie invloeden, maar het blijft een shooter..

• bram1984
  • Nu online
quote:
Frerk schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 16:19:
[...]

Je hebt een geweer waarmee je schiet(shoot) uit 1/3e persoon(first/third person). Fallout 3 is een 1/3 person shooter met RPG/actie invloeden, maar het blijft een shooter..
Je kraamt klinkklare onzin uit. Fallout 3 is net als z'n voorgangers gewoon een RPG van het zuiverste soort. Alleen hebben ze de speler nu de keuze gegeven om first/third person te spelen.

• Weiman
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 05-11 18:00
Als het om eenzaamheid en zo gaat dan is S.T.A.L.K.E.R. (alle 3 ) een goed idee :)

• Cornelisjuh
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2018
quote:
bram1984 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 16:39:
[...]

Je kraamt klinkklare onzin uit. Fallout 3 is net als z'n voorgangers gewoon een RPG van het zuiverste soort. Alleen hebben ze de speler nu de keuze gegeven om first/third person te spelen.
Klopt als een bus, Fallout 3 is een RPG met shooter elementen, en niet andersom 8)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Touchdown
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22-06-2013

Touchdown

De Ju-On.

Fallout 3 is inderdaad een RPG, met shooter elementen. Andersom zou e Bioshock kunnen noemen, een shooter met RPG elementen.

PSN: Knakker36 - XBL: Knakker36

• Joost B
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-08-2015

Joost B

Josti ftw

ligt er ook een beetje aan wat voor shooter je zoekt. Zoek je een stealth game a la splintercell of een arcade shooter zoals serious sam of juist iets realistisch?

Liberate Tuteme ex Inferis

• R3veNG
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 05-11 13:46

R3veNG

Undercover Belg

The Club, misschien? Is wat brainless action, maar kan op korte termijn wat voor vermaak zorgen.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

• messiah1994
  • Laatst online: 02-04-2012
laat ik een lijstje maken voor jou ;)
-GTA IV
-Bioshock (2)
-Crysis
-Metro 2033 (à la CoD-style maar het komt mider vaak voor dat je teamgenoten hebt)
-Dead Space (idem als Metro 2033 met als verschil 10 keer angstaanjagender en nooit teamgenoten)
-Fallout 3 (niet echt een shooter maar zeker de moeite waard)
-S.T.A.L.K.E.R.
-Red Dead Redemption
-The Chronicles of Riddick (stealthgame)
-Splinter Cell: Conviction
-Borderlands
-en natuurlijk Half Life 2

Zoals je ziet keuze genoeg :*)

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 00:38

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Metro 2033, Half-Life 2 + episodes en Stalker + expansions (in combinatie met Complete Mods) vind ik echte aanraders!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• YellowOnline
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 05-11 23:53

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik kan alleen maar bevestigen: Half Life 2 + episodes en Fallout 3 + expansions (ja, het is eigenlijk een RPG maar laat dat je niet afschrikken).

YellowOnline wijzigde deze reactie 12-06-2010 22:57 (4%)

Intel i7 8700K | G.Skill SniperX 3200MHz 2x8GB | MSI Z370 PC Pro | Gainward GTX 1070 | Fractal Design Define XL | LG BH10LS30 | Cherry MX Red | Logitech G500 | Thermaltake Smart M850W | Logitech X-530 | LG 34UM58 | Samsung EVO 500GB | 2x Seagate 4TB

• Duroth
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

Ik mis eigenlijk Borderlands nog wel in het lijstje.

Heerlijke shooter (zelf heb ik een hekel aan shooters, maar Borderlands was/is gewoon top) met wat RPG elementen erin. Vooral de stats op wapens zijn uniek voor een shooter, en doen veel meer denken aan games als Diablo / Word of Warcraft.

Het is alleen wel een beetje een retro shooter; geen stealth gameplay, geen Gears of War / Mass Effect stijl combat (verberg je achter een muurtje, wacht op het juiste moment, schiet je patroon leeg en spring weer terug achter je muurtje), gewoon lekker knallen.

Je moet alleen wel van cell-shaded graphics houden..

Edit: Fallout 3 kan je prima als een shooter spelen, zolang je de moeilijkheidsgraad redelijk laag houdt. Bij een hogere difficulty maakt Fallout 3 je het leven moeilijk als je hersenloos, met je wapens in de hand, een gebouw in denkt te kunnen rennen ;) Overigens is het inderdaad een echte aanrader. Het is niet alleen een geweldig spel, de modding community is ook enorm, voornamelijk omdat het spel van Bethesda afkomt, en dus de Oblivion engine en tools gebruikt. Dus zelfs als je het spel hebt uitgespeeld zijn er vast genoeg mods om je bezig te houden.

@psychoclown (hieronder)
Inderdaad, maar het is duidelijk een shooter met RPG elementen, in tegenstelling tot Fallout 3, dat is een klassieke RPG met een klein beetje shooter erin verwerkt. ;)

Duroth wijzigde deze reactie 12-06-2010 23:06 (38%)

• psychoclown
  • Laatst online: 00:38

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

quote:
Duroth schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 23:01:
Ik mis eigenlijk Borderlands nog wel in het lijstje.

Heerlijke shooter (zelf heb ik een hekel aan shooters, maar Borderlands was/is gewoon top) met wat RPG elementen erin. Vooral de stats op wapens zijn uniek voor een shooter, en doen veel meer denken aan games als Diablo / Word of Warcraft.

Het is alleen wel een beetje een retro shooter; geen stealth gameplay, geen Gears of War / Mass Effect stijl combat (verberg je achter een muurtje, wacht op het juiste moment, schiet je patroon leeg en spring weer terug achter je muurtje), gewoon lekker knallen.

Je moet alleen wel van cell-shaded graphics houden..
Die speelt ook inderdaad erg lekker weg maar is ook een FPS/RPG mix (niet dat het daarom minder zou zijn though!).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jammie
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13-05 15:37

Jammie

Da's pas lekker!

Topicstarter
Wow, heel erg bedankt voor alle ideeën! Ik heb van de verschillende games een aantal filmpjes op Youtube bekeken, en Fallout 3 lijkt me erg leuk. Iets totaal anders als wat ik tot nu toe heb gespeeld. En de basisversie is al voor zo'n 20 euro te koop, misschien wel goedkoper, ik heb nog niet verder gezocht.

Ik heb al vaker naar Half-Life 2 gekeken, maar het thema spreekt me niet zo aan. Ik hou meer van een realistischer game. Zelf heb ik ook nog Medal of Honour: Airborne bekeken en die spreekt me ook erg aan. Ik was een enorme fan destijds van Allied Assault en WW2 games in het algemeen. De eerdere WW2 games speelde je ook vaak in teamverband, maar voelde je je niet zo door het team opgejaagd. Bij de nieuwste wargames hijgt het team je continu in de nek. Ik vind dat jammer. De moderne games zijn schitterend gemaakt, maar door al dat gejaag kan je nauwelijks even 'van de omgeving genieten', om het zo maar eens te zeggen hehe.

Hartstkke bedankt voor alle tips. Ik ben wel weer even onder de pannen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Nu online
quote:
messiah1994 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 22:43:
laat ik een lijstje maken voor jou ;)
-GTA IV
-Bioshock (2)
-Crysis
-Metro 2033 (à la CoD-style maar het komt mider vaak voor dat je teamgenoten hebt)
-Dead Space (idem als Metro 2033 met als verschil 10 keer angstaanjagender en nooit teamgenoten)
-Fallout 3 (niet echt een shooter maar zeker de moeite waard)
-S.T.A.L.K.E.R.
-Red Dead Redemption
-The Chronicles of Riddick (stealthgame)
-Splinter Cell: Conviction
-Borderlands
-en natuurlijk Half Life 2

Zoals je ziet keuze genoeg :*)
Misschien moet je even googelen op "shooter".

• lars-v
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 13-03-2011
Ik heb fall out 3 gekocht: nog niet kunnen spelen omdat het crasht voordat je kan beginnen.
Op forum van bethesda is er een heel subforum over. Het spel kan ook niet echt overweg met quad cores etc... en je moet dingen gaan uitschakelen in het script. Alleen is het nog altijd niet gelukt :(

• JediUberknaft
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 24-10 08:43

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Tja, voor mij komt er 1 game naarboven (al meerdere keren genoemd ook hier) als het gaat om vrijheid en beetje rpg-achtige dingen. STALKER. En dan vooral deel 1 (met Complete Mod) en deel 3. Dat zijn echt heerlijke games om helemaal in op te gaan door de super goede sfeer en vrijheid. Of je nou dagen alleen maar wil wapens/ loot zoeken om daarmee geld te verdienen, of allemaal sidequests wil doen om of geld te verdienen of meer van verhalen van The Zone te ontdekken ... Of gewoon de main quests doen. Het zit er allemaal in. 1 van de meest sfeervolle spellen in tijden IMO ! Deeltje 1 is al voor 5/6 euro in meerdere winkels te vinden .. Kan het alleen maar aanraden dit te doen als STALKER verslaafde :9

• messiah1994
quote:
JediUberknaft schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:44:
Tja, voor mij komt er 1 game naarboven (al meerdere keren genoemd ook hier) als het gaat om vrijheid en beetje rpg-achtige dingen. STALKER. En dan vooral deel 1 (met Complete Mod) en deel 3. Dat zijn echt heerlijke games om helemaal in op te gaan door de super goede sfeer en vrijheid. Of je nou dagen alleen maar wil wapens/ loot zoeken om daarmee geld te verdienen, of allemaal sidequests wil doen om of geld te verdienen of meer van verhalen van The Zone te ontdekken ... Of gewoon de main quests doen. Het zit er allemaal in. 1 van de meest sfeervolle spellen in tijden IMO ! Deeltje 1 is al voor 5/6 euro in meerdere winkels te vinden .. Kan het alleen maar aanraden dit te doen als STALKER verslaafde :9
ben ik de enige die STALKER niet zo goed vindt en dan vooral de spuuglelijke graphics? :X

• JediUberknaft

JediUberknaft

quote:
messiah1994 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:49:
[...]

ben ik de enige die STALKER niet zo goed vindt en dan vooral de spuuglelijke graphics? :X
Nou, nou, nou .. overdrijven is ook een vak ;) . Het ziet er best goed uit, zeker met de complete mod eroverheen. Dan heb ik eigenlijk niks meer te klagen over graphics. Ok, het is geen Crysis, maar dat hoeft ook helemaal niet. De gameplay zit dik dik dik in orde, en de graphics passen heel goed in het sfeertje. Wat dat betreft (zeker deel 1) verslaat het vele andere games als het om gameplay gaat imo. Maar smaken verschillen natuurlijk.

• Woksie
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

WTH? Painkiller natuurlijk! Een shooter in zijn puurste vorm! Gewoon rennen en knallen, met aan het eind van elk level steeds een paar statistieken of je bijvoorbeeld iedereen hebt doodgeschoten of niet.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online
quote:
JediUberknaft schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:06:
[...]

Nou, nou, nou .. overdrijven is ook een vak ;) .
Ik ben geen graphics whore en minder goede graphics boeien mij totaal niet, maar Stalker heeft wel de slechte eigenschap dat je best wel een krachtige machine nodig hebt voor die graphics.

• Northwave4500
  • Laatst online: 23-08 14:36
De enige 2 shooters die ik ooit heb uitgespeeld zijn Operation Flashpoint en.. Max Payne _/-\o_ Die laatste was echt briljant... Wel al heel oud ondertussen...

Merge wuurd 't beter

• Sharpp
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:13
Max Payne is echt briljant. Al is het alleen maar om de sfeer. HL2 is en blijft een leuke shooter.

Steam

• Nootje91
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 30-09-2012
wie van jullie weet er nog een paar good old shooter games.
toppers van toen.

*mailadres weg*. De bedoeling van het forum is dat je reacties hier krijgt (en leest), niet in je mailbox.

PromoX wijzigde deze reactie 28-06-2010 10:41 (41%)

• Proxx
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19-11 13:03
quote:
Nootje91 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:06:
toppers van toen.
Blood, duke nukem 3d, wolfenstein 3d/spear, quake, doom, heretic, operation body count, shadow warrior, Strife

PromoX wijzigde deze reactie 28-06-2010 10:41 (18%)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Roman
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03-10 09:34

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

quote:
Nootje91 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:06:
toppers van toen.

[mbr]*mailadres weg*. De bedoeling van het forum is dat je reacties hier krijgt (en leest), niet in je mailbox.[/]
SoF 2 natuurlijk.

Al hoewel ik ook een vervanging zoek. Aangezien het al een vrij oud spel is wat geen breedbeeld aankan en de graphics al goed draaien op een oude P4 bak.

Heb vorige week Modern Warface 2 uitgespeeld. Ook wel leuke shooter, maar hier speel je ook vaak in een team. Maar die wachten wel op je als je langzaam aan doet. Grafisch is het super mooi.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Camacha
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Voor mij persoonlijk zijn Quake, Quake 3, Halo 1 en 2, HL2 en Fallout 3 toch wel echt de toppers waar ik me lang mee heb kunnen vermaken :)

Halo en HL2 vind ik qua lekker raggen nog steeds heel fijn, al mag HL3 nou wel eens komen vanwege de graphics. Fallout 3 is fijn als je wat meer diepgang zoekt buiten het schieten om, maar op het moment doe ik dan liever Oblivion.
quote:
messiah1994 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:49:
Nee hoor, ik ben er ook op afgeknapt na hoge verwachten door alle goede commentaren. Misschien moet ik het nog een keer een kans geven, maar het voelde echt te simpel wat graphics betreft om mijn aandacht te trekken (en dan ben ik helemaal niet iemand die daar keihard voor gaat).

Camacha wijzigde deze reactie 03-04-2013 14:50 (28%)

Persuader of bytes.

• leosand
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 13-11 22:49
quote:
[b][*knip*

[...]

Nee hoor, ik ben er ook op afgeknapt na hoge verwachten door alle goede commentaren. Misschien moet ik het nog een keer een kans geven, maar het voelde echt te simpel wat graphics betreft om mijn aandacht te trekken (en dan ben ik helemaal niet iemand die daar keihard op geilt).
Dito hier,
Ik zou zeggen
Half life 2, gewoon goeie game jammer dat we jaren wachten op ep3 maar goed
just cause 2, ik weet niet echt shooter maar toch zeer vermakkelijk en veel lol er om heen.
fall out 3, eerste paar delen daarna vond ik het persoonlijk niet leuk meer.
nouja de gta reeks ook daar geld niet echt shooter.

Time shift. niet heel hoog staand maar wel vermakkelijk

• JediUberknaft

JediUberknaft

quote:
leosand schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:41:
[...]

Time shift. niet heel hoog staand maar wel vermakkelijk
En dan knap je wel op STALKER af ? Sorry, maar ik ben vet op Time Shift afgeknapt. Zeker door de graphics en de gameplay was ook nou niet super. Vond hem een tijdje best leuk om te spelen, maar verloor toch mijn interesse erin.

De andere games ben ik het dan wel mee eens.

JediUberknaft wijzigde deze reactie 14-07-2010 13:55 (5%)

• leosand
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 13-11 22:49
quote:
JediUberknaft schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:55:
[...]

En dan knap je wel op STALKER af ? Sorry, maar ik ben vet op Time Shift afgeknapt. Zeker door de graphics en de gameplay was ook nou niet super. Vond hem een tijdje best leuk om te spelen, maar verloor toch mijn interesse erin.

De andere games ben ik het dan wel mee eens.
eum ja klopt. maar ik denk ook doordat ik van Stalker meer had verwacht en time shift me toen aangenaam verrast heeft. Zie ook nu dat Timeshift al van 2007 is.
Maarja zo iedereen zij meug toch?

• JediUberknaft

JediUberknaft

Tuurlijk, i totally agree :)

• SanderL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20-11 08:25

SanderL

Ondertitels zijn net te kort

1 game: 'Call of Duty'... Lekker lopen, sterven, 1 seconde wachten en je kan opnieuw beginnen lopen en sterven en... ;)

Niet pessimistisch, maar realistisch!

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07:04

heuveltje

KoelkastFilosoof

Crysis ?
Je zit wel af en toe idd wel met meerdere team-mates, maar vaak ook niet.
En in tegenstelling tot cod4 zijn die niet zo iritant/dominant, en je hebt heerlijk veel vrijheid in sommige andere lvls.

Zou hem echt even uitproberen als ik de ts was !

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• Aganim
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 22:37

Aganim

I have a cunning plan..

Hmm, goeie shooters?

Oud, maar dat mag de pret niet drukken:

- Unreal. Uiteraard inmiddels gedateerd, maar imo nog steeds een spel dat een prima sfeer weet op te roepen.
- Deus Ex. Een hoop FPS elementen, dus geen shooter pur sang. Maar dat ligt er voor een groot deel ook aan hoe je je karakter specced.

Subnautica onderzoeken in alle rust? No More Vehicle Attacks

• messiah1994
quote:
PixelShooter schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:13:
1 game: 'Call of Duty'... Lekker lopen, sterven, 1 seconde wachten en je kan opnieuw beginnen lopen en sterven en... ;)
hij wil NON-squad based shooter CoD is zo maar Squad based als het maar kan zijn :P

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22:03

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

quote:
Jammie schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 06:29:
Ik vond Far Cry 2 geweldig. Je kunt in je eentje exploren en killen, in je eigen tempo, zonder dat een zenuwachtig team het spel stuurt. COD4 is grafisch ook fantastisch, maar ik word gek van al die team members die overal rondlopen. Mijn vraag is:

Wat is op dit moment de beste shooter die je in je eentje kunt doen? Dus geen squad team, en multiplayer is niet ook nodig. Ik heb wel zelf gezocht, maar het is moeilijk om de juiste keywords te gebruiken en zo'n spel te vinden.
Dear Loard wat was Far Cry 2 een slechte game. Er is zo'n hele boel mis met die game dat ik er niet over ga beginnen. Hm? Wil je het weten? Okay, malaria. Teh fuck brah. Het is gewoon een excuus om duffe missies voor duffe mensen in duffe huisjes te doen. En oh wacht, die kerel die jou red, moet je afmaken? How about no.

Ik ga niet eens beginnen over de respawn tijd van "negerts" want dat is al te vaak gezegd (oops).

De AI is denk ik wel één van de _allerslechtste_ ooit. De mutants uit Far Cry 1 waren nog uitdagender om tegen te spelen. Mijn god, dat mensen hier plezier aan hebben gehad. Verschrikkelijk game.

Goed ontopic, misschien niet zo recent maar Crysis was volgens mij wel een leuke shooter. ik heb het niet echt gespeeld aangezien mijn pc het niet zo lekker draaide. Maar jij wil dus een soort sandbox game, misschien is Just Cause wat? Vriend me van me zegt dat het dikke lol is, en die speelt het op een PS3 dus stel je voor op een PC!

Goede FPS games zijn verder Singularity en FEAR (1). Lekker enge verhaal gedreven games. Die sandbox zooi lijd toch alleen maar af.

Stalker vond ik ook niet zo tof trouwens. Veel bugs waardoor missies niet goed liepen en natuurlijk dat je gun mist. Op 2 meter. Tegen een gemuteerde koe van 4 meter groot.

Hmmmhm.

Metro2033 heb ik na 5 min ook weer uitgezet. Lijkt me een superstandaard Russische "horror" game. Draaide ook niet lekker wat natuurlijk wel belangrijk is voor een shooter, wellicht later nog eens proberen.

MrVegeta wijzigde deze reactie 15-07-2010 01:17 (10%)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• GeeBee
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 21-11 17:25

GeeBee

Oddball

Ik geniet op dit moment erg van Sniper: Ghost Warrior.
Ideaal spel dus voor campers :)

Goeie mix van lineaire padjes volgen (CoD) en free roaming.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Cyrix-6x86
  • Laatst online: 12-02-2014
quote:
GeeBee schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 01:20:

Ik wou het net zeggen, zeker een aanrader :)

• Joost B
  • Laatst online: 25-08-2015

Joost B

Josti ftw

singularity. net uitgespeeld en errug leuk

Liberate Tuteme ex Inferis

• Sgreehder
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 24-10 09:03
STALKER, maar wel deel 3 (Pripyat). Best sfeertje ook, nog niet eerder tegengekomen in een game.

• JediUberknaft

JediUberknaft

Indeed, Sniper Ghost Warrior is zowaar eindelijk een goede game van City Interactive ;) . Hebben veel crap uitgebracht, maar deze is erg leuk. En grafisch ook dik in orde. Singularity is ook erg vermakelijk ja. Die is grafisch een stuk minder, maar de gameplay is zeker wel ok.

• Proxx
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19-11 13:03
quote:
JediUberknaft schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 06:26:
Indeed, Sniper Ghost Warrior is zowaar eindelijk een goede game van City Interactive ;) . Hebben veel crap uitgebracht, maar deze is erg leuk. En grafisch ook dik in orde. Singularity is ook erg vermakelijk ja. Die is grafisch een stuk minder, maar de gameplay is zeker wel ok.
ik vind toch dat het meer sandboxed mocht zijn. alla sniper elite. dat maakte die sniper elite juist zo geweldig.
en daar zit trouwens de zelfde bullet cam in het spel :P toevallig ?

of mis ik het gewoon helemaal en is dit echt het vervolg :P

Proxx wijzigde deze reactie 15-07-2010 12:33 (20%)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• bassie
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 25-12-2017
Serious sam hd tfe/tse.

Veel wapens, veel vijanden, veel onzin. Als je even zin hebt om gewoon te rennen en te schieten een prima spelletje.

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik zou ook gewoon HL2 proberen, kost amper wat en is een prachtspel!

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• bram1984
  • Nu online
quote:
Thomasthomas schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:55:
Ik zou ook gewoon HL2 proberen, kost amper wat en is een prachtspel!
True, gisteren binnen gekregen en aan één stuk door, 5 uur lang gespeeld (PS3). _/-\o_

• Cyrix-6x86
Toevallig heb ik laast in de categorie 3 games voor 10 eurie; Ubersoldier, STALKER en Shellshock 2 gehaald. Ik moet zeggen vooral die laatste is voor dat geld echt een aanrader, had er echt totaal niks van verwacht, maar hij is eigenlijk helemaal niet verkeerd, ben zelfs een keer zo geschrokken dat ik een zeker een minuut lang in wilde weg heb lopen schieten en dat is de eerste keer dat me dat gebeurd eigenlijk..

STALKER heb ik nog niet gespeeld, al wel vast die Complete Mod gedownload, en deel 3 erbij gehaald (voor 10 euro kon ik hem gewoon niet laten liggen)

HL 1 vond ik echt een super spel toen der tijd, deel 2 heb ik ooit de demo van gespeeld, maar vond er toen eerlijk gezecht niks aan, voor die portal gun vond ik niet echt wat (maar mischien kwam die in de demo niet tot zijn recht), maargoed lees hier nu zoveel positieve reacties, mischien toch maar eens een keer uit de budget bak vissen of steamen.

De demo van HL1 vond ik de beste demo ooit, en spannend einde maar helaas kwam die level niet in het spel zelf voor. Weet trouwens iemand of bij HL2 de demo ook in het spel voorkomt?

Cyrix-6x86 wijzigde deze reactie 29-07-2010 03:21 (0%)
Reden: typfout

• thijsloyez
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 02-09 19:29
quote:
GeeBee schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 01:20:

Ik heb Sniper GW 1 keer gespeeld en ben er ook meteen weer mee gestopt. Qua sniperrealisme is het niks voor een doorgewinterde ArmA II speler, daarin is het schieten veel realistischer.

• Cyrix-6x86
quote:
thijsloyez schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 03:32:
[...]

Ik heb Sniper GW 1 keer gespeeld en ben er ook meteen weer mee gestopt. Qua sniperrealisme is het niks voor een doorgewinterde ArmA II speler, daarin is het schieten veel realistischer.
Dat ben ik met je eens, maar hij speeld wel lekker weg als shooter (je hoeft niet altijd te snipen).

• Dramatic
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20-11 14:27
quote:
Cyrix-6x86 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 03:20:
Toevallig heb ik laast in de categorie 3 games voor 10 eurie; Ubersoldier, STALKER en Shellshock 2 gehaald. Ik moet zeggen vooral die laatste is voor dat geld echt een aanrader, had er echt totaal niks van verwacht, maar hij is eigenlijk helemaal niet verkeerd, ben zelfs een keer zo geschrokken dat ik een zeker een minuut lang in wilde weg heb lopen schieten en dat is de eerste keer dat me dat gebeurd eigenlijk..

STALKER heb ik nog niet gespeeld, al wel vast die Complete Mod gedownload, en deel 3 erbij gehaald (voor 10 euro kon ik hem gewoon niet laten liggen)

HL 1 vond ik echt een super spel toen der tijd, deel 2 heb ik ooit de demo van gespeeld, maar vond er toen eerlijk gezecht niks aan, voor die portal gun vond ik niet echt wat (maar mischien kwam die in de demo niet tot zijn recht), maargoed lees hier nu zoveel positieve reacties, mischien toch maar eens een keer uit de budget bak vissen of steamen.

De demo van HL1 vond ik de beste demo ooit, en spannend einde maar helaas kwam die level niet in het spel zelf voor. Weet trouwens iemand of bij HL2 de demo ook in het spel voorkomt?
Dat 'Lost Coast' level komt inderdaad niet voor in het spel Half-Life 2.

het spel is VEEL beter dan Lost Coast.

verder is Portal zeker aan te raden. ook de Flash mappack is erg goed!

• Shaunetje
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 26-09-2018
Een wat oudere spel, maar zeker nog top!
Return to castle Wolvenstein

• Flying Bobman
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 17-07-2016
@Jammie
Ik zou Half Life 2 toch echt even proberen, het spelen met een gravity gun is leuker dan je denkt! Het sfeertje in de game is ook geniaal. En als je dan toch bezig bent met Valve (de ontwikkelaar), probeer Portals ook even. Dat zijn toch wel klassiekers in het game genre :)
@Sharpp
Ah, Max Payne is ook een fijn spel. Heerlijk hoe dat verhaal verteld wordt. Er zijn maar weinig spellen waarin je zo meevoelt met de hoofdpersoon.

• Robertos147
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-03 19:57
Half Life 1 en 2 op een gedeelde nummer 1. Medal of Honor: Allied Assault is toch ook wel een goede. Soms loop je in een squad, maar vaak ben jij de lul en moet je alles doen :')

• Adib
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22-07 14:08
alien swarm is oo kwel vet speel je altijd online met een sqaud maar wel met ervaren spelers
zodat jij niet alles hoeft te doen. tis wel pro allemaal 10min maps maar er zijn nu nog maar 7 missions/maps

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21-11 15:47

Mystikal

It never hurts to help

Max Payne! Ongeevenaard mbt single-player. Bullit-time is de bomb!

Basement Bios ---- Exo-S

• eSCe
  • Laatst online: 21-11 13:57
Ik kan me wel amuseren met een knaller zonder veel verhaal zoals serious sam, painkiller en duke nukem.
Iets meer van deze tijd vond ik sniper ghost warrior ook wel nog leuk :)

en natuurlijk max payne en HL2 :)

eSCe wijzigde deze reactie 12-08-2010 16:07 (10%)

• Freakiebeakie
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 18-11 16:15

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

quote:
HADES2001 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:12:
fallout 3 staat bij mij zeker in de top 3 van beste games EVER, zeker als je alle dlc`s er bij heb ben je echt lang bezig om alles te doen , heb het spel 3 keer uitgespeeld en dat doe ik niet vaak in games .

Mothership Zeta dlc vond ik zelf 1 van de leukste. :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

• MicScott
  • Laatst online: 11-06 21:40

MicScott

.Grey.

quote:
Freakiebeakie schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:41:
[...]

fallout 3 staat bij mij zeker in de top 3 van beste games EVER, zeker als je alle dlc`s er bij heb ben je echt lang bezig om alles te doen , heb het spel 3 keer uitgespeeld en dat doe ik niet vaak in games .

Mothership Zeta dlc vond ik zelf 1 van de leukste. :D
Holy necro...

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• YellowOnline
  • Laatst online: 05-11 23:53

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Als het zin had om deze thread te reviven: FO3 blijft nog steeds geweldig, intussen is er natuurljk al Fallout: Las Vegas.

Daarnaast: Borderlands werd vermeld, daar zitten we intussen ook al aan Borderlands 2 ^^ Borderlands is in de eerste plaats een teamspel - dus niet wat de TS 3 jaar geleden wou - maar je kan gerust alleen spelen.

Intel i7 8700K | G.Skill SniperX 3200MHz 2x8GB | MSI Z370 PC Pro | Gainward GTX 1070 | Fractal Design Define XL | LG BH10LS30 | Cherry MX Red | Logitech G500 | Thermaltake Smart M850W | Logitech X-530 | LG 34UM58 | Samsung EVO 500GB | 2x Seagate 4TB

• ChrisLNFF
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:10
Condemned. Spannendste FPS ooit.

• Boefmans
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18-11 07:17
En fc3?

Little Devil case, FormulaV z77 3570@4.6 (cpu370); GTX970 SLI dual loop 3x sr1-480 2xmcp35x, 16gb trident 2400, Corsair860i WIndows7 64 bit on crucialm4 128 games on m4 256 data on 3x 2gb greenC

• tooter
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 08-10 19:52
Serious sam ? dat zijn pas no brainers en nog vet ook om tig monsters af te knallen...Geeft een goed gevoel :P

hehe gek onnie

• No pain no gain
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 29-03-2013

• rockhopper
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:25

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Met het uitkomen van crysis 3 ben ik eens begonnen met de backlog van m'n shooters op steam weg te werken, en deel 1 en 2 geïnstalleerd. 1 met warhead beviel goed en 2 is zelfs nog ietsje beter.
Na het lezen van deze thread denk ik dus dat fallout 3 de volgende op de lijst gaat worden.

Omdat ik meer rpg dan shooter speel, waar staat fc3 voor?

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:16

exactor it

Moderator Spielerij
FarCry 3 :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Ixtli
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 12:59
De F.E.A.R. games zou ik ook zeker eens proberen, zeer vermakelijke games met een stevige potje schrikmomenten.

Quake 4 vond ik ook leuk, recht toe recht aan shooter.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True