Wow nog nooit zo snel iemand gevonden met hetzelfde probleem als ik!:-) Maar je probleemomschrijving is echt 1 op 1 van toepassing op mijne (inclusief je timing:P), ik heb het ook! Ik dacht ook dat het iets te maken had met de kou ofzo. Maar blijkbaar niet! Na wat nader onderzoek, blijk ik ook de soort-van bubbels onder mijn touchscreen te hebben, en op dat punt denkt de Vivaz de hele tijd dat ie een aanraking moet registreren...heel irritant!jap85 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:34:
[...]
Ok bedankt, zou mooi zijn als het via de garantie zou kunnen. Heb je dit via een SE service point geregeld? En hoe lang ben je hem kwijt geweest?
Vervelende in mijn geval is dus alleen dat ie het niet altijd heeft (meestal niet) dus wanneer je hem wegbrengt en ze zien niets, krijg je hem misschien gewoon weer terug..
Mooi dat dit binnen de garantie valt. Heb dezelfde vraag als jij aan Fridge320: kan dit via een SE-Service punt? En hoelang ben je hem dan kwijt? Ik zit namelijk nu voor stage in het buitenland, en kom tijdelijk terug met kerst, dus dan zou ik het kunnen regelen.