650watt voeding LC power

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,

ik heb een vraag over een voeding van het merk LC power. de naam van de voeding is LC6650GP3 en mijn vraag is of jullie deze voeding of het merk kennen want het merk zegt me niks en op google kan ik geen review vinden over deze voeding dus vrag ik het hier. het is wel een 80 plus brons gecertificeerde voeding.

met vriendelijke groet egry12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie Welke voeding heb ik nodig? Deel 24. Als je geen reviews kunt vinden is het geen A-merk en moet je het gewoon vermijden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik ken het merk toevallig, heb er zelf 1 in een spare pc, werkt prima.
Vaak is het in feite gewoon een high-power (merk, maakt ook thermaltake ne chieftec voedingen) voeding, dat kun je vaak zien aan het type nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter ik heb nog niet een nieuwe voeding nodg, ik wou gewoon even informeren. maar je zegt dat het geen A-merk is maar wat houd dan een 80 plus bronze certificaat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:50:
gambieter ik heb nog niet een nieuwe voeding nodg, ik wou gewoon even informeren. maar je zegt dat het geen A-merk is maar wat houd dan een 80 plus bronze certificaat in?
Dat topic waar ik naar linkte heeft alle informatie die je nodig hebt, dus ga op zoek naar wat dat certificaat inhoud.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
KillerAce_NL schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:50:
Ik ken het merk toevallig, heb er zelf 1 in een spare pc, werkt prima.
Dat zegt echt 0,0 een Sweex, Trust, Qtec, X-Gear, MS-TECH of andere troep kan ook wel prima werken, maar het kan morgen ook je PC in rook op laten gaan.
Vaak is het in feite gewoon een high-power (merk, maakt ook thermaltake ne chieftec voedingen) voeding, dat kun je vaak zien aan het type nummer.
Heb nog geen LC Power gezien van High Power (Sirfa/Sirtec) (niet dat erg goede fabrikant is overigens), wat ik wel zie is meestal bagger LC Power voedingen en meestal gemaakt door Huntkey.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

-The_Mask- schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:10:
[...]
Dat zegt echt 0,0 een Sweex, Trust, Qtec, X-Gear, MS-TECH of andere troep kan ook wel prima werken, maar het kan morgen ook je PC in rook op laten gaan.

[...]

Heb nog geen LC Power gezien van High Power (Sirfa/Sirtec) (niet dat erg goede fabrikant is overigens), wat ik wel zie is meestal bagger LC Power voedingen en meestal gemaakt door Huntkey.
Ik heb een 550w model, dat toevallig wel een HPC typenummer heeft, daarom heb ik hem ook gekozen. Was erg cheap en intern hetzelfde als toen een thermaltake.
Kan best zijn dat huidige modellen cheaper gemaakt worden, maar deze was echt wel goed qua kwaliteit, zaten ook zware heatsinks in.
HEt is idd geen über merk maar voor standaard pc's vaak prima, beter als sweex/q-tec etc.

Een beetje research qua reviews etc, kan soms een best leuk koopje opleveren ;)

[ Voor 4% gewijzigd door KillerAce_NL op 11-06-2010 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke, ik wacht trouwens toch nog even want geef me geld eerst aan een amd 955BE met mobo en ram uit dusja, en maakt het wat uit als je case aardig afgesloten is(voor zo'n proc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Dat ligt eraan wat jij erg afgesloten vind, een beetje airflow kan namelijk wel handig zijn :P

[ Voor 11% gewijzigd door Redblader op 17-06-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat zit er dus totaal niet in, op de proc zit trouwens wel een proc koeler, wee niet of dat wat er mee te maken heeft en eventueel kan ik aan de achterkant en zijkant (en mischien aan de voorkant, maar dat is niet echt een plek voor een fan terwijl tussen het "frame" van de case en het platic wel ruimte is) een fan plaatsen, 80mm fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of dat voldoende is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 24 idd.

Graag zelf doen wat je kunt voordat je een topic opent. Daar hoort absoluut bij dat je een bestaand topic doorleest. Gebruik daarbij evt de in-topic search om relevante info te vinden.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.