Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bammeles
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09-2020
Hallo,

Geen van mijn usbpoorten werkt meer. Na aanschaf van een Radeon HD5770 had ik het probleem dat het een halve minuut duurde voor mijn pc begon met opstarten. De beep, weet je wel? Gegoogled en opgelost door mijn bios (P5N32-e SLI) te flashen (1903). Vervolgens wil ik Windows 7 installeren, maar deze blijft bij hangen bij het balkje met de groene streepjes...Gegoogled en oplossing gevonden, usb uitzetten in de bios. Nu installeert windows 7 prima, maar werkt de usb niet meer. Natuurlijk weer aangezet in de bios, maar niks.Geen sjoege. Chipset opnieuw geinstalleerd maar...niks, geen usb, ik kom er niet meer uit. Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt.

Bram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:05

Herman

FP ProMod
Wellicht is het handig als je de volledige specs van je PC geeft. Je bent wat karig met info.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bammeles
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09-2020
Okay. Wellicht dat dat helpt. Hier komen ze:

Asus P5N32-e SLI
Intel Core 2 Duo E8500
4x1GB Team xtream pc 6400 ddr2
Ati Radeon HD5770
Auzentech HD Xplosion 7.1

Ik ga zo nogmaals de chipset proberen te installeren. Hoop dat er iemand nog bruikbare ideeen heeft...

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-08 11:29

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Werkt je usb alleen in windows niet of in zijn algemeenheid niet ? als het in de BIOS bijvoorbeeld al niet werkt heeft het weinig zin in windows drivers te installeren.

Heb je trouwens al een CMOS reset gedaan ?

[ Voor 12% gewijzigd door BGB4rn op 11-06-2010 08:33 ]

Signature