Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opzoek naar een nieuwe voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe voeding tussen 500 en 600 watt en ik wil graag dat de voeding aan de volgende punten voldoet.
  • Ik wil graag dat de voeding erg stil is.
  • De kabels moeten lang genoeg zijn zodat ik deze mooi kan wegwerken in mijn Antec P183
Alvast bedankt

Martijn

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:51
Sinds wanneer moeten wij zoeken voor jou? Wat heb je zelf al gedaan in vorm van een onderzoek?

[ Voor 3% gewijzigd door rafler op 09-06-2010 09:25 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je mist een heel belangrijk topic: Welke voeding heb ik nodig? Deel 24
Lees dat topic eens door :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand hoeft voor mij iets te gaan zoeken!
Vast wel iemand die een goeie ervaring heeft met een voeding waar ik naar opzoek ben.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Als eens een pricewatch gedaan ?

Waarom moet de voeding 500 tot 600 watt zijn.

pricewatch: Antec TruePower TP-550
Deze is modulair dus je kunt zelf bepalen wat je gebruikt en de kabels zijn zekers lang genoeg.

En hij staat zelfs nog in V&A
V&A aangeboden: Antec TruePower TP-550

[ Voor 21% gewijzigd door Mexel op 09-06-2010 09:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik ken de pricewatch en heb deze hier ook zeker rond gekeken. Maar het gaat mij vooral om de 4pins connector deze komt boven in het moederbord en is bij mijn huidige voeding veel te kort.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 08:13
je hebt ook verlengkabeltjes. ;) anders kan je natuurlijk ook zelf een beetje tweaken en je kabeltje een beetje langer maken :*)

Mop mop, gas derop!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04:55

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met de ultieme voeding van 130+ euro kan je weinig verkeerd doen. Hoogrendement zodat er weinig warmte is dat je moet koelen en de ventilator slaat pas aan als je vermogen vraagt. Tijdens het idle'en tot 92 W (gemeten) is het passief en 16 dB bij 302 W.
pricewatch: Seasonic X-650 80+ Gold En de review.

Wil je 130+ euro uitgeven aan een voeding?

Verwijderd

Topicstarter
@ DjThase: ik heb de kabel van mijn huidige voeding ook verlengt maar vind dit geen mooie oplossing en tevens produceert de voeding veel geluid terwijl de rest van mij kast erg stil is.

@rapture: vind 130+ teveel voor een voeding maar zal er naar kijken.
.

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:03:
@ DjThase: ik heb de kabel van mijn huidige voeding ook verlengt maar vind dit geen mooie oplossing en tevens produceert de voeding veel geluid terwijl de rest van mij kast erg stil is.

@rapture: vind 130+ teveel voor een voeding maar zal er naar kijken.
.
Je betaalt iets meer voor je voeding, maar omdat hij een gold stickertje heeft betekend het dat hij een hoog rendement heeft (boven de 80% meende ik?). Dit spaart je dus stroom en scheelt je in je stroomrekening!

All-Round nerd | iRacing Profiel

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

En hoeveel euro per jaar scheelt je dit? Op dat wattage hooguit 50 euro per jaar :+

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

D4NG3R NL schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:07:
En hoeveel euro per jaar scheelt je dit? Op dat wattage hooguit 50 euro per jaar :+
dan zou je een voeding van 80 euro er dus al uit hebben. En het is ook goed voor het mileu! Ik zou graag nog wat olie over willen hebben over een aantal jaar (en nee ik ben totaal GEEN greenpeace activist oid maar mijn ouders zeuren ook al dat ik teveel verbruik).

All-Round nerd | iRacing Profiel

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Een goede voeding van 550w zeg je?
pricewatch: Antec TruePower TP-550
80+ Bronze certificaat, zeer goed beoordeelde voeding. En een stuk goedkoper als 130 euro :+

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04:55

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als je 50 euro per jaar terug kan winnen, dan is het in een afschrijvingstermijn van 3 jaar of volgens de Nederlandse fiscus 5 jaar terug verdiend. Ik zou het eerder voor ultieme voeding engineering dat van A tot Z een prachtvoeding aflevert gaan. oa dat het passief is als je GoT zit te bezoeken, tekst aan het typen bent en tijdens het gamen gaat het naar 16 dB.

302 W aan DC-kant afnemen met 27 W aan verliezen in warmte dat gekoeld moet worden zodat er met 91,7 % rendement 329 W aan de stopcontact gevraagd wordt. 82% rendement betekent dat er 66 W aan verliezen is en er wordt 368 W aan de stopcontact gevraagd. Niet zo'n groot verschil in onze elektriciteitfactuur, maar voor de koeling en stilte is het interessanter.

Antec heeft een tijd de reputatie van fluitende elco's en ze houden op met fluiten als ze doorfikken of ontploffen. Mooie specs, maar het waren tikkende tijdbommen. Bij mij is een TruePower al doorgefikt/ontploft en een SmartPower uit voorzorg uit dienst gesteld.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

En toch werd de truepower mij aangeraden door 3 mensen op dit topic...
[BBG aanschaf] Gamesysteem mei - juni 2010

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zijn de ervaringen met Enermax Pro87+ ?
Pagina: 1