Hey, mijn oude laptop (sony fz21m) is vandaag helaas overleden..
de laptop stopte ineens met werken en gaat nu niet meer aan.. ik heb ook geen garantie meer dus het wordt tijd voor een nieuwe.. tenzij iemand het probleem herkent en een oplossing weet?
anyway ik zat dus beetje te lezen op de forum omdat ik een nieuwe laptop zoek (het liefst van sony) en ik kan nergens op de forum iets over de sony f(x) vinden? wel de fm.. maargoed ik las ook dat als je laptop samenstelt bij sonystyle.nl dat je het goedkoper is en dat je 5% korting kan regelen?
Ik heb op dit moment niet echt een nieuwe laptop nodig omdat ik sooort van "vakantie" heb.. is het dan verstandig om even te wachten om een nieuwe aan teschaffen? Ik ben bang dat de levertijden heel lang is.. + ik game best veel.. en doe af en toe wat met adobe photoshop en bouw soms websites.. en kijk veel anime en films op hdtv.. en ik heb niet echt geduld
De laptop die ik op de website heb samengesteld ziet er als volgt uit:
Intel® Core(TM) i7 Processor
Legitieme Windows® 7 Home Premium (- €50)
Premium Black (afwerking)
500 GB Serieel ATA (7200 rpm) (+ €70)
4 GB 1333MHz DDR3 SDRAM (- €120)
Blu-ray Disc(TM) player (reader alleen -€50)
41,6 cm LCD, 1920x1080, camera
Office voor Thuisgebruik 2007 (er staat gratis?)
McAfee® - 60 dagen bescherming (wil ik eigenlijk niet hebben maargoed staat erbij..)
Zonder Adobe® Acrobat Standard
Zonder Adobe® Creation
Zonder AdobePhotoshopLightroom
tevens worden meegeleverd:
HDMI(TM) uitgang
Batterij werkt maximaal 3 uur
2 USB 2.0
1 AC-adapter
Toetsenbord: US Int
SD- en MS-geheugenkaartsleuf
Draadloos LAN + Bluetooth
NVIDIA® GeForce® GT 330M 1GB
het totale bedrag komt uit op: 1308,99
met de 5% korting erbij komt het neer op: 1243,54
wat vinden jullie ervan?
+ ik had nog wat kleine vraagjes want ik ben niet meer zo up-to-date met de computers stuff..
* wat is de verschil tussen windows 7 home en pro versie?
* Ga ik het qua performance echt merken met de 4gb en de 6gb ram geheugen? (ik multitask veel maar als ik ga gamen heb ik meestal alleen nog maar winamp + msn + ventrilo aan.. de rest gaan allemaal uit..)
* de 500 gb hhd kost mij +70 euro.. is het misschien verstandig om een 320gb (5200rpm) te kopen en gewoon een externe hdd erbij te kopen? of misschien gewoon de 500gb hdd 5200rpm.. (-€30)
* en tot slot de videokaart.. iemand ervaring met de videokaart? hoe is het?
OWJA overal waar ik op klik komt er een venster "OPTIE NIET BESCHIKBAAR".. wtf? anyway als ik ga bestellen doe ik het niet via die website maar ga ik ze bellen.. iemand tips hoe of wat ik moet zeggen voor die korting? moet ik het gewoon vragen?
Thanks in advance!
anyway ik zat dus beetje te lezen op de forum omdat ik een nieuwe laptop zoek (het liefst van sony) en ik kan nergens op de forum iets over de sony f(x) vinden? wel de fm.. maargoed ik las ook dat als je laptop samenstelt bij sonystyle.nl dat je het goedkoper is en dat je 5% korting kan regelen?
Ik heb op dit moment niet echt een nieuwe laptop nodig omdat ik sooort van "vakantie" heb.. is het dan verstandig om even te wachten om een nieuwe aan teschaffen? Ik ben bang dat de levertijden heel lang is.. + ik game best veel.. en doe af en toe wat met adobe photoshop en bouw soms websites.. en kijk veel anime en films op hdtv.. en ik heb niet echt geduld
De laptop die ik op de website heb samengesteld ziet er als volgt uit:
Intel® Core(TM) i7 Processor
Legitieme Windows® 7 Home Premium (- €50)
Premium Black (afwerking)
500 GB Serieel ATA (7200 rpm) (+ €70)
4 GB 1333MHz DDR3 SDRAM (- €120)
Blu-ray Disc(TM) player (reader alleen -€50)
41,6 cm LCD, 1920x1080, camera
Office voor Thuisgebruik 2007 (er staat gratis?)
McAfee® - 60 dagen bescherming (wil ik eigenlijk niet hebben maargoed staat erbij..)
Zonder Adobe® Acrobat Standard
Zonder Adobe® Creation
Zonder AdobePhotoshopLightroom
tevens worden meegeleverd:
HDMI(TM) uitgang
Batterij werkt maximaal 3 uur
2 USB 2.0
1 AC-adapter
Toetsenbord: US Int
SD- en MS-geheugenkaartsleuf
Draadloos LAN + Bluetooth
NVIDIA® GeForce® GT 330M 1GB
het totale bedrag komt uit op: 1308,99
met de 5% korting erbij komt het neer op: 1243,54
wat vinden jullie ervan?
+ ik had nog wat kleine vraagjes want ik ben niet meer zo up-to-date met de computers stuff..
* wat is de verschil tussen windows 7 home en pro versie?
* Ga ik het qua performance echt merken met de 4gb en de 6gb ram geheugen? (ik multitask veel maar als ik ga gamen heb ik meestal alleen nog maar winamp + msn + ventrilo aan.. de rest gaan allemaal uit..)
* de 500 gb hhd kost mij +70 euro.. is het misschien verstandig om een 320gb (5200rpm) te kopen en gewoon een externe hdd erbij te kopen? of misschien gewoon de 500gb hdd 5200rpm.. (-€30)
* en tot slot de videokaart.. iemand ervaring met de videokaart? hoe is het?
OWJA overal waar ik op klik komt er een venster "OPTIE NIET BESCHIKBAAR".. wtf? anyway als ik ga bestellen doe ik het niet via die website maar ga ik ze bellen.. iemand tips hoe of wat ik moet zeggen voor die korting? moet ik het gewoon vragen?
Thanks in advance!