Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:18
Goededag,

Ik ben opzoek naar een erg goed 3G abonnement met het liefst onbeperkt datalimiet. Dit wordt gebruikt in combinatie met een iPad, overal in het land. Onbepert is dan een groot woord, hou het maar even op 2a3GB per maand.

Nu heb ik al vrij veel onderzoek gedaan, en lijkt mij het beste een abonnement van KPN. Dit omdat hier andere iPhone gebruikers overal 3G goed bereik hebben.

Is zoiets dan waar ik aan moet denken? Duurste abonnement, € 50,00 per maand?

http://www.kpn.com/zakeli...et/Internetopuwlaptop.htm

Bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 21:37
Zie het artikel op de voorpagina: Keuzehulp: internetten op je smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-10 12:18

MsG

Forumzwerver

Bedenk goed dat de iPad een microsim gebruikt, en dat je dus geen reguliere simkaart zonder modificatie kan gebruiken.

De bedragen zijn wel hoog vind ik. Bij T-Mobile staan ze tethering toe, volgens mij zijn de bedragen voor een telefonie abonnement veel gunstiger.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:18
Het artikel biedt helaas teweinig informatie voor mijn doeleinden.

"Fup, 10x gemiddelde" -> Wat is de FUP? 100mb? 1000mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat soort vragen zijn in [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ? al uitgebreid aan de orde geweest. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat staat gewoon in de tekst. Dit had je dus allemaal best zelf kunnen vinden. Er zijn overigens ook nog andere topics in TP over mobiel internet waar je de antwoorden had kunnen vinden. We verwachten op GoT dat je zelf een keuze kan maken, dus dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.