• vision072
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 10:13
Beste forumleden,

Sinds kort heb ik een nieuwe configuratie bestaande uit een:

- Intel Core i7 860
- Asus Maximus III Extreme
- 2x2Gb Dominator GT 2000Mhz
- XFX HD5770
- Intel X25-M Postville 80GB
- Samsung Spinpoint F3

Ik zoek hier alleen nog een tijdelijke voeding voor, nu vraag ik mij af of 600 watt genoeg power geeft voor het hele systeem zonder OC?

Alvast bedankt,

Thierry

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ja

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toch iets beter zoeken: Welke voeding heb ik nodig? Deel 24. Alles wat je wilt weten over voedingen en nog veel meer. Het leert je ook welke voedingen wel en niet te kopen, alleen wattage zegt niets.

[ Voor 46% gewijzigd door gambieter op 07-06-2010 19:08 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-01 14:19

HeepH

Dope Rapper

ja, en er kan nog een 3e,4e,en5e disk, een 2e dvd drive, en een extra 5770 bij zonder problemen. Voedingen worden overkill ingekocht...

http://specs.tweak.to/16495

• vision072
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 10:13
Bedankt voor jullie reactie!

@gambieter: ik ga het lezen!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:29

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

GoT is een discussieforum voor de vragen waar je met eigen inzet niet uit kunt komen. Ondertussen zijn er heel wat discussies gevoerd en is er een enorme hoeveelheid kennis al in deze pagina's te vinden. Aangezien we geen behoefte hebben om het wiel steeds opnieuw uit te vinden vragen we je om zelf op zoek te gaan op GoT voordat je een topic opent. Sommige vragen komen zo vaak voorbij dat we ze in de FAQ zetten of verzameltopics ervoor hebben.

Dit is exact zo eentje - Welke voeding heb ik nodig? Deel 24 is de plek voor vragen over configs en voedingen.

Overigens kan niemand je een zinnig antwoord geven omdat je niet aangeeft *welke* "600 watt" voeding je hebt. De ene fabrikant geeft piekvermogen op, de ander continuvermogen, en er zijn exemplaren die simpelweg het opgegeven vermogen nooit bereiken. Ook maakt het uit over welke lijnen dat vermogen geleverd kan worden. Zonder te weten om welke voeding het gaat kunnen we daar onmogelijk wat over roepen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.