van 8800 GT naar GTS250

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

• chiefchain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 21:00
Hallo mannen en vrouwen,

Ik wil mijn pc gaan upgraden, ik heb nu een 8800GT 512 mb en wil daar een http://www.alternate.nl/h...ten+NVIDIA&l3=GeForce+GTS voor inde plaats gaan zetten.

Mijn vraag aan jullie, is dit een goede upgrade of zal er weinig prestatie verschil te merken zijn in games?

mijn moederbord is de GA-EP35-DS3P en er zit een E8400 intel dualcore processor op.

bedankt alvast

Paul

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Was de GTS250 niet de 9800GTX? Ik denk dat je geen merkbaar prestatie verschil zult opmerken.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zoek gewoon benchmarks op van beide kaarten en je hebt je antwoord. Dit zijn dingen die je makkelijk zelf kan uitzoeken. Volgens mij is de GTS250 maar iets sneller dus is het zonde van het geld.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 06-06-2010 20:21 ]

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:51

Trygve

Redacteur
Beste Chiefchain,

Kort: Nee, er zal weinig verschil zijn, tenzij je verwachtingen bijzonder laag zijn.

Lang: De GTS250 is een doorontwikkelde 8800GT(X?) maar de basis is dus nog steeds hetzelfde. Zoek maar een op Google naar de ontwikkeling hiervan. Ik heb zelf de GTS250 en ben er wel tevreden over, hij is zuiniger en marginaal sneller dan de 8800. Als je nu gaat upgraden zou ik een ander kiezen, bijvoorbeeld een ATi HD 5-serie.

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-02 21:10
Met het posten in het BBG topic was je er ook wel gekomen hoor ;)

Maar even to the point, dit is niet echt een leuke upgrade. Rond dit budget is de ATI 5770 een veel betere keus.

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:07

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Of je nu een heel systeem wil kopen (nieuw systeem voor fervente gamer) of wil upgraden, aanschaftopics zijn niet toegestaan op GoT.

Lees voor meer info: Het algemeen beleid

Deze gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.