Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuw systeem voor fervente gamer

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• chiefchain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-11 07:58
Hallo iedereen,

Ik wil volgende maand een nieuwe pc gaan kopen en wil de bbg als leidraad gebruiken maar wil toch paar vragen stellen, laat vooraf duidelijk zijn dat ik geen kenner ben in de pc materie vandaar dit topic.

de situatie:
Ik ben een fervente gamer, ik zit al gauw per week 20 uur games te spelen en dat zijn dan games als modern warfare 2, bad company 2, world of warcraft, mass effect 2 en dragon age.
ik hou van een snelle pc, korte laadtijden etc en ik vind het leuk games op high of very te spelen met 8 x AA.
Natuurlijk gebruik ik ook mijn pc voor office programma`s en internet etc.
Ik wil van mijn nieuwe pc ook echt een stille pc maken!

momenteel heb ik een dualcore intel E8400 775 3000 box 1333 processor met een 8800GT 512 mb videokaart en 4 g geil ddr2 geheugen. Het moederbord is een GIgabyte eP35-DS3P P35 .Dit alles zit in een Sonata III kast met een voeding van 500 W ik heb een syncmaster 2043 22 inch scherm.

Vraag 1:
Nieuw systeem of upgraden? in geval van upgraden zal dat waarschijnlijk mijn videokaart moeten zijn en kan dat dan zowel ati als nvidia zijn, er zit nu nvidia in ik wil ati:)? trekt mijn voeding dat? is de rest van mijn systeem wel snel genoeg? Welke kaart adviseren jullie?

Vraag 2?
Ik heb 1500 euro te besteden en ik hoef geen nieuw toetsenbord, muis of geluidsset, zouden jullie een nieuw scherm kopen ivm met 3d toekomst of is dat nog niet nodig.

Vraag3?
Ik neig naar een heel nieuw systeem, nu had ik in een vorig topic gehoord dat met mijn wensen de BBG mei high end stille pc misschien wel wat overkill was, wat zouden jullie mij aanraden? Zouden jullie voor een 64 bit of 32 bit besturingssysteem gaan? Wat is nodig om een snelle stille pc te hebben en games op high of very high te kunnen spelen de komende 2 jaar? en wat is overkill?

Zoals gevraagd graag jullie advies, elke kritiek is welkom ik sta voor alles open

groet

Paul

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:42

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica