2 Vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-02 13:47
Hallo Mede tweakers

ik heb 2 vraagjes

1: Ik heb een HD4890 maar wil iets meer power

Nu vind ik een 5870 of iets gelijk kopen overdreven. maar een 2de 4890 is haast niet te vinden. Nieuw al helemaal niet

2: Ik weet niet waar ik deze moet plaatsen.
Maar ik heb tijdelijk een sweex geluidjeskaartje want. Men onboard is kapot maar ik wil een goede.
Kunnen jullie mij daar in adviseren ? En even zeggen waar ik deze moet posten.

mvg Jesper Bon _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?. Je moet dit nergens posten, want dat wordt gezien als een boodschappenlijstje; een tweaker kan zelf zijn hardware uitzoeken. Ga dus aan de slag en verdiep je in reviews en benchmarks.

Begin met de pricewatch en een budget, en dan gewoon zelf inzet tonen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-02 13:47
@gambieter

Ik wil mijn 4890 niet verkopen. Maar een crossfire lukt dus niet. Omdat je nergens een 4890 meer nieuw kan kopen.

Het geluidskaart weet ik niet waar ik het moet posten.
En ik weet geen goed merk of iets.

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor wat betreft je geluidskaart, neem eens reviews door die je hier kunt vinden: http://tweakers.net/pricewatch/cat/53/geluidskaarten.html

En voor je videokaart is **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? idd de aangewezen plek.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

sjepper schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:06:
Ik wil mijn 4890 niet verkopen. Maar een crossfire lukt dus niet. Omdat je nergens een 4890 meer nieuw kan kopen.
Je geeft zelf al het antwoord: dan zul je tweedehands moeten gaan.
Nergens, dit is iets wat je heel goed zelf kunt doen. Wat heb je al geprobeerd? Al gekeken naar reviews, de pricewatch al gebruikt? Je zult inzet moeten tonen. Gebruik de zoekfunctie. Het gaat je niet op een presenteerblaadje worden aangeboden :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ilja Meijer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-08-2025
sjepper schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:06:
@gambieter

Wat gambieter probeert te zeggen is dat je in de topics op onderzoek moet uitgaan. Hier staan vaak adviezen wat je nog kunt doen om je kaart te pimpen/tweaken. Door je kaart in pricewatch op te zoeken, kun je onder de tab Nieuws, Meuk & forums kijken wat er allemaal gepost is voor deze kaart. En dan heb je ook nog goolge en youtube.

Succes

edit:

Vraag & Aanbod

[ Voor 4% gewijzigd door Ilja Meijer op 06-06-2010 13:16 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Terw_Dan schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:11:
Voor wat betreft je geluidskaart, neem eens reviews door die je hier kunt vinden: http://tweakers.net/pricewatch/cat/53/geluidskaarten.html

En voor je videokaart is **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? idd de aangewezen plek.
Zie bovenstaande linkjes. Met wat eigen inzet en zoekwerk kun je deze vragen prima zelf beantwoorden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.