Bij zavvi.nl Jurassic Park Ultimate Trilogy: Limited Collector's Edition Blu-ray Tin Box voor maar EUR 18,05 met code 'ZTIEN'. Is fors duurder bij andere shops (Rond de 70 euro).
Weet je toevallig ook of deze NL-ondertiteling heeft?LukeS schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:34:
Bij zavvi.nl Jurassic Park Ultimate Trilogy: Limited Collector's Edition Blu-ray Tin Box voor maar EUR 18,05 met code 'ZTIEN'. Is fors duurder bij andere shops (Rond de 70 euro).
PSN ID = Jorco
Volgens deze link wel.Jorco schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:35:
[...]
Weet je toevallig ook of deze NL-ondertiteling heeft?
Alleen vandaag bij Mediamarkt Leeuwarden: Titanic (Bluray 3D+2D + DVD) voor €9,99.
Nu diverse nieuwe titels toegevoegd, bijvoorbeeld Apocalypse Now, Memento, Hannibal, Requiem for a Dream, Mulholland Drive.
Vreemd genoeg staat de Hulk er ook nog steeds bij, terwijl ik al 3 weken geleden te horen kreeg dat deze niet leverbaar is. Ik vind het wel een mooie goedkope actie verder hoor, maar het lijkt erop dat ze zelf niet goed de voorraad kunnen peilen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Lost Complete Collection Blu-ray nu 41,99 GBP bij Amazon. Ongeveer €50 dus. Besteld.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Linkje?LuPo schreef op woensdag 14 november 2012 @ 07:28:
Lost Complete Collection Blu-ray nu 41,99 GBP bij Amazon. Ongeveer €50 dus. Besteld.
Kun je het serieus niet vinden?
Ik typte vanaf mn smartphone dus dan werkt linken wat minder. Maar speciaal voor jou: http://www.amazon.co.uk/g...te=1&ref_=aw_bottom_links
Thanks!LuPo schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:09:
[...]
Kun je het serieus niet vinden?![]()
Ik typte vanaf mn smartphone dus dan werkt linken wat minder. Maar speciaal voor jou: http://www.amazon.co.uk/g...te=1&ref_=aw_bottom_links
Hou er overigens rekening mee dat alleen seizoen 3, 4 en 5 van die Lost boxset Nederlandse ondertiteling bevatten.
Ik had ´m de vorige keer besteld, toen ik dacht dat ie niet goedkoper kon, maar toch weer 3 pond eraf. Echt ongelooflijk.
Ik wilde mijn Blu-ray verzameling van Harry Potter compleet maken, ik miste nog: Harry Potter and the Deathly Hallows - Parts 1 and 2.
Op Zavvi.nl kwam ik deze tegen voor een nette prijs, 15,45.: http://www.zavvi.nl/blu-r...rts-1-and-2/10652586.html
Op Zavvi.nl kwam ik deze tegen voor een nette prijs, 15,45.: http://www.zavvi.nl/blu-r...rts-1-and-2/10652586.html
apollo13
Vanaf morgen bij Media Markt:
Blu-rays: 3 halen = 2 betalen
Geldt voor alle blu-rays!
Blu-rays: 3 halen = 2 betalen
Geldt voor alle blu-rays!
Gespot op budgetgaming:
Bluray
Harry Potter Complete Collection voor £17,99 bij Amazon. Lightning Deal, dus wees er snel bij.
Info van Amazon over subs: Deathly Hallows Part 1&2 zonder NL ondertiteling, de rest met.
Edit: Stond ook al in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic", maar daar kijk ik niet zo vaak.
Bluray
Harry Potter Complete Collection voor £17,99 bij Amazon. Lightning Deal, dus wees er snel bij.
Info van Amazon over subs: Deathly Hallows Part 1&2 zonder NL ondertiteling, de rest met.
Edit: Stond ook al in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic", maar daar kijk ik niet zo vaak.
[ Voor 29% gewijzigd door SR8 op 19-11-2012 10:33 ]
Goede spot! Ik heb hem even meegenomen. Komt vast wel van pas als cadeautje (heb hem zelf al een tijd).SR8 schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:43:
Gespot op budgetgaming:
Bluray
Net ook besteld, dank je! Stond wel in een zogenaamde wachtlijst, maar dat was blijkbaar binnen 2 minuten voorbij. 17,99 pond en gratis verzending is niet verkeerdSR8 schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:43:
Gespot op budgetgaming:
Bluray
Hij staat alweer op 28 pond.SR8 schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:43:
Gespot op budgetgaming:
Bluray
Lightning Deals duren maar 2 uur, dus met "wees er snel bij" maakte hij geen grapje. Wel handig dat je kan zien welke er nog meer aankomen. Ik zat nog te twijfelen bij de heroes boxset, maar ik ben bang dat er weer geen NL subs bij zitten.
Er is overigens een apart topic voor de amazon black friday sale geopend. De sales duren tot de 25e
Er is overigens een apart topic voor de amazon black friday sale geopend. De sales duren tot de 25e
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Om 11:45 begint er een Lightning Deal met Indiana Jones The Complete Adventures. De normale prijs is dus £39.99.
Nou maar hopen op een mooie prijs.
En om 12:15 begint er een Lightning Deal met Men in Black Trilogy. Normale prijs, £33.99.
En om 12:15 begint er een Lightning Deal met Men in Black Trilogy. Normale prijs, £33.99.
Ik zit er klaar voor straks;) Ik hoop met je mee voor een mooie prijs!SR8 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:15:
Om 11:45 begint er een Lightning Deal met Indiana Jones The Complete Adventures. De normale prijs is dus £39.99.
Was helaas net te laat voor de Battlestar Galactica boxset voor 29pond
De Indiana Jones box is £29.99.SR8 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:15:
Valt nog wel een beetje tegen. Met de hoge wisselkoers van Amazon is dat bijna 40 euro. Scheelt een tientje met Bol.com dus.
De hoge wisselkoers van de GBP bedoel je.LukeS schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:47:
[...]
Valt nog wel een beetje tegen. Met de hoge wisselkoers van Amazon is dat bijna 40 euro. Scheelt een tientje met Bol.com dus.
Nee, hij bedoelt de Amazon Currency Converter. Hij weet nog niet dat je die kan uitzetten. 
Voor £30 heb ik 'm ook niet gekocht. Hij zal in de loop van tijd wel eens dalen. Geduld met zulk soort boxen loont altijd wel de moeite.
Voor £30 heb ik 'm ook niet gekocht. Hij zal in de loop van tijd wel eens dalen. Geduld met zulk soort boxen loont altijd wel de moeite.
[ Voor 44% gewijzigd door SR8 op 23-11-2012 11:54 ]
Vanavond om 18:00 zit ik weer klaar voor Deathly Hallows Part 1 & 2 op Blu-ray 3D. Nu £12 per stuk. Ik ben benieuwd.
Ja, ik lees dat net inderdaadSR8 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:49:
Nee, hij bedoelt de Amazon Currency Converter. Hij weet nog niet dat je die kan uitzetten.
Maar heeft Mastercard wel een gunstige wisselkoers dan? Die valt met sommige valuta namelijk ook wel hoog uit.
17.99 pond(23eu) voor MIB trilogy valt me ook wel wat tegen eigenlijk. Is wel ~7eu goedkoper dan in NL maar dat is niet schokkend.
Zijn bij amazon.co.uk weer vele blu-ray boxsets in prijs gedaald.
O.a.:
- Harry Potter Collection - GBP 22,-
- The Matrix Trilogy - GBP 8,-
- Jurassic Park Collection - GBP 9,-
- James Bond Collection - GBP 75,-
- Alien Collection - GBP 10,-
- Spider-Man Trilogy - GBP 9.-
O.a.:
[ Voor 10% gewijzigd door LukeS op 26-11-2012 10:00 ]
Mooie prijzen!LukeS schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:55:
O.a.:
Fast and Furious box (1 t/m 5) voor 16,75 bij Zavvi. Niet duur! (Straks ff bestellen)
http://www.zavvi.nl/blu-r...furious-1-5/10475628.html
Edit: Mocht je geen zin hebben om de link te checken: Is op Bluray natuurlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door RBH op 26-11-2012 11:34 ]
Vergeet niet kortingscode "ZTIEN" in te voeren. Dan wordt ie EUR 15,08 incl. verzending :-)RBH schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:34:
Fast and Furious box (1 t/m 5) voor 16,75 bij Zavvi. Niet duur! (Straks ff bestellen)
Zijn vandaag overigens nog meer mooie acties bij Zavvi. Ook hier gaat dus weer 10% af.
Volgens mij is dit zonder NL ondertitelingLukeS schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:43:
[...]
Vergeet niet kortingscode "ZTIEN" in te voeren. Dan wordt ie EUR 15,08 incl. verzending :-)
Zijn vandaag overigens nog meer mooie acties bij Zavvi. Ook hier gaat dus weer 10% af.
Als het dezelfde set is als die op amazon.co.uk verkocht wordt, dan bevat film 1 t/m 4 NL ondertiteling en film 5 niet.G.Scholtens schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:52:
[...]
Volgens mij is dit zonder NL ondertiteling
Inmiddels weer verhoogdLukeS schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:55:
O.a.:
Mooi systeem daar bij amazon.co.uk.....hoe meer wij er op klikken hoe meer de prijs omhoog gaat!
Dat noem ik nog eens marktwerking

Haha, oke, degene waar ik intresse in had in ieder geval wel
Toch ook wel weer paar interesante blu-ray boxsets bij Zavvi gezien:
Angels And Demons / The Da Vinci Code Blu-ray €8,99
Kung Fu Panda 1 and 2 Blu-ray €12,85
The Coen Brothers Collection Blu-ray €15,45 (5 films)
En zoals altijd, vergeet code "ZTIEN" voor nog eens 10% korting niet
De code ZTIEN lijkt voor mij niet meer te werken. Hebben anderen hier ook 'last' van?D-Orange schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:00:
Even gechecked en je lijkt inderdaad geen korting meer te krijgen. Typische is dat er niet wordt aangegeven wordt dat de code niet (h)erkend wordt.DDarkForce schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:44:
[...]
De code ZTIEN lijkt voor mij niet meer te werken. Hebben anderen hier ook 'last' van?
Op budgetgaming forum staan dezelfde klachten. Schijnbaar kreeg je vanochtend nog wel korting.
Vergeet niet dat de Nederlandse ondertiteling bij veel titels ontbreekt.D-Orange schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:00:
3 Blu-rays voor 17 pond bij Amazon.co.uk. Keuze uit ruim 700 titels.
Dank! Hier zit wel wat tussenReiben schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:36:
3 Blu-rays voor 17 pond bij Amazon.co.uk. Keuze uit ruim 700 titels.
De Harry Potter Blu-ray Collection is bij Amazon.co.uk op dit moment GBP 20,50. Helaas net iets te weinig om in aanmerking te komen voor gratis verzending, maar er zijn een heleboel boxsets afgeprijsd.
Ervaring leert dat de prijzen nogal fluctueren bij Amazon, dus de set zou over een uur zomaar weer duurder kunnen zijn.
Taal-info:
Deel 1 t/m 6: zowel NL voice als NL ondertiteling aanwezig.
Deel 7 & 8: GEEN NL ondertiteling aanwezig.
Ervaring leert dat de prijzen nogal fluctueren bij Amazon, dus de set zou over een uur zomaar weer duurder kunnen zijn.
Taal-info:
En 42 GBP! Ik heb deze box nog niet voor lager dan 22 GBP gezien, dus zeer goede tip!LukeS schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:54:
De Harry Potter Blu-ray Collection is bij Amazon.co.uk op dit moment GBP 20,50. Helaas net iets te weinig om in aanmerking te komen voor gratis verzending, maar er zijn een heleboel boxsets afgeprijsd.
Taal-info:
20,50 nog steeds. Je moet op '28 new' klikken.Vjenne-ICT schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:31:
[...]
En 42 GBP! Ik heb deze box nog niet voor lager dan 22 GBP gezien, dus zeer goede tip!
Ja, had het al door....sorry!Reiben schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:38:
[...]
20,50 nog steeds. Je moet op '28 new' klikken.
Bad Santa Blu-ray Nederlandse versie 4,49 pond incl. verzenden op eBay.
Nope £1.99 voor de verzending naar Nederland! Free shipping is alleen binnen UK!Reiben schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:29:
Bad Santa Blu-ray Nederlandse versie 4,49 pond incl. verzenden op eBay.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Oops. Niet goed gelezen.BaZnGaNL schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:48:
[...]
Nope £1.99 voor de verzending naar Nederland! Free shipping is alleen binnen UK!
Hij is eventueel ook bij Amazon.co.uk te bestellen voor dezelfde pijs, dan heb je vanaf £25 geen verzendkosten.
Inception £5 bij Amazon UK.
Bones Seizoen 1-7 voor 30 pond (37 euro) bij Amazon UK
Vannacht was de Christopher Nolan 9 disc collection op blu-ray eventjes 11 pond ofzo. Ik heb hem gemist omdat ik rond 12 uur ging slapen. 
Die box bevat o.a. The Dark Knight Trilogy die alleen al 31 pond doet.
Damn, dat had een knaller geweest.LuPo schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:19:
Vannacht was de Christopher Nolan 9 disc collection op blu-ray eventjes 11 pond ofzo. Ik heb hem gemist omdat ik rond 12 uur ging slapen.
Mocht je die Dark Knight trilogy alsnog willen, hij is redelijk geprijsd bij Amazon.de:
27,79 voor The Dark Knight Trilogy
of
9,79 voor The Dark Knight Rises
Was het geen droom?LuPo schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:19:
aan de topics te lezen was het een foutje.. en krijgt niemand geleverd.
Ow excuses dan. Op hotukdeals.com las ik meldingen van mensen waarbij er dispatching soon etc stond. Ik heb verder ook niet onderzocht hoe of wat.
http://www.kadowereld.nl/man/gangsterdvdbox4
4dvds nog geen 9 euro
4dvds nog geen 9 euro
Inmiddels gedaald naar 8 pond!LukeS schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:55:
O.a.:
Hier nog een tip.
Twee Blu-rays voor 4,25 euro! Keuze uit onderstaande lijst:
Alice in Wonderland
Beverly Hills Chihuahua 2
Chronicles of Narnia, The - The Lion, the Witch and the Wardrobe
Chronicles of Narnia, The - Prince Caspian
Confessions of a Shopaholic
Déjà vu
Die Hard 3 - With A Vengeance
Eight Below
Enchanted
Enemy of the State Extended Edition
Face/Off
High School Musical 3
Lost 5 - The Complete Fifth Season
National Treasure
National Treasure 2 - Book of Secrets
Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl
Pirates of the Caribbean - Dead Man’s Chest
Pirates of the Caribbean - At world's end
Prince of Persia - The Sands of Time
Pretty Woman
Scary Movie 4
Secretariat
Surrogates
The Last Song
The Proposal
The Rock
The Sorcerer's Apprentice
When in Rome
You Again
Wat moet je hiervoor doen?
1.) Ga naar www.movieminutes.nl.
2.) Registreer een account onder een uniek e-mail adres.
3.) Log in
4.) Registreer onderstaande movieminutes codes. Deze zijn 1x te gebruiken per account (per e-mail adres).
TFAMPSLAEG
TFAJCYNXQY
ACT4UNWTSHZ
TFAAJJNFPL
TFAR4FG6GY
ACT3HCECE8S
ACT3MTK6UM8
ACT3F7SPLQA
MMMG7WN0JM
Elke code is 30 movieminutes waard. Gezamenlijk zijn ze 270 movieminutes waard. Sommige Blu-rays kosten 120 movieminutes, en sommigen kosten 150. Als je er twee koopt die samen 270 movieminutes kosten hoef je alleen de verzendkosten van € 4,25 te betalen.
Ik heb er zelf al 10 besteld en ook geleverd gekregen! Het werkt dus echt. Doe er je voordeel mee.
Groeten,
MuTe
Twee Blu-rays voor 4,25 euro! Keuze uit onderstaande lijst:
Alice in Wonderland
Beverly Hills Chihuahua 2
Chronicles of Narnia, The - The Lion, the Witch and the Wardrobe
Chronicles of Narnia, The - Prince Caspian
Confessions of a Shopaholic
Déjà vu
Die Hard 3 - With A Vengeance
Eight Below
Enchanted
Enemy of the State Extended Edition
Face/Off
High School Musical 3
Lost 5 - The Complete Fifth Season
National Treasure
National Treasure 2 - Book of Secrets
Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl
Pirates of the Caribbean - Dead Man’s Chest
Pirates of the Caribbean - At world's end
Prince of Persia - The Sands of Time
Pretty Woman
Scary Movie 4
Secretariat
Surrogates
The Last Song
The Proposal
The Rock
The Sorcerer's Apprentice
When in Rome
You Again
Wat moet je hiervoor doen?
1.) Ga naar www.movieminutes.nl.
2.) Registreer een account onder een uniek e-mail adres.
3.) Log in
4.) Registreer onderstaande movieminutes codes. Deze zijn 1x te gebruiken per account (per e-mail adres).
TFAMPSLAEG
TFAJCYNXQY
ACT4UNWTSHZ
TFAAJJNFPL
TFAR4FG6GY
ACT3HCECE8S
ACT3MTK6UM8
ACT3F7SPLQA
MMMG7WN0JM
Elke code is 30 movieminutes waard. Gezamenlijk zijn ze 270 movieminutes waard. Sommige Blu-rays kosten 120 movieminutes, en sommigen kosten 150. Als je er twee koopt die samen 270 movieminutes kosten hoef je alleen de verzendkosten van € 4,25 te betalen.
Ik heb er zelf al 10 besteld en ook geleverd gekregen! Het werkt dus echt. Doe er je voordeel mee.
Groeten,
MuTe
@MuTe: thanks!
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Wat KillerBee zegt; bedankt voor de tip MuTe! Werkt perfect
Ook bedankt en hier nog een extra code die ik heb gevonden: MMMQU9I8AA
Kick-Ass Blu-ray voor 4,99 incl. verzendkosten. Op de website van Saturn (en volgens mij ook MediaMarkt).
Thanks voor de movieminutes codes!
In de movieminutes shop bij 'alle producten' zie je overigens meer blu-rays staan dan bij de 'blu-ray' lijst zelf.
Ik ga zo ff Lost Season 5 bestellen.. voor € 4,25 kan ik die ook niet laten liggen.
In de movieminutes shop bij 'alle producten' zie je overigens meer blu-rays staan dan bij de 'blu-ray' lijst zelf.
Ik ga zo ff Lost Season 5 bestellen.. voor € 4,25 kan ik die ook niet laten liggen.
The Sylvester Stallone Collection Blu-ray voor €10,29
- Cobra
- Assassins
- Tango and Cash
- The Specialist
- Demolition Man (Geen NL sub)
- Cobra
- Assassins
- Tango and Cash
- The Specialist
- Demolition Man (Geen NL sub)
Kick-Ass, mooie film voor weinig geld, thanks Lupo!
MuTe, Reiben en yassiro: bedankt voor de codes. 6 mooie blurays voor 3x4,25 euro, geen geld!
MuTe, Reiben en yassiro: bedankt voor de codes. 6 mooie blurays voor 3x4,25 euro, geen geld!
Graag gedaan!altayg schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:07:
Kick-Ass, mooie film voor weinig geld, thanks Lupo!
En MuTe, Reiben en yassiro ook namens mij bedankt voor de deal en extra codes!
Je hoeft overigens je login bij MovieMinutes niet te activeren dus blijkbaar kun je ieder willekeurig emailadres gebruiken om te registreren?
Het e-mail adres hoeft inderdaad niet echt te zijn, maar na bestelling krijg je wel een factuur gestuurd naar je e-mail adres. Ik heb via mijn provider UPC een 10tal e-mail adressen geregistreerd, en deze gebruikt bij movieminutes. Nadat ik voor 300 minutes heb besteld en de factuur heb ontvangen kan ik het e-mail adres zo verwijderen en een nieuwe maken. Zo heb ik tenminste toch een factuur en bestel nr. Voor het geval dat.
[ Voor 4% gewijzigd door MuTe op 19-12-2012 20:54 ]
Whaha ik ben zo dol op het TWEAKERS forum:-)
Bedankt voor het posten.
Bedankt voor het posten.
Welke films worden er zoal besteld?
Ik vind de meeste net niet eigenlijk.
En een die-hard koop ik bijvoorbeeld liever in een box.
Ik heb de volgende besteld:
The Rock
National Treasure 1/2
Pirates of the Carribean 1/3
Surrogates
Enemy at the State
Prince of Persia
Face Off
Die Hard 3
DeJa Vu
Voor € 2,13 per stuk is dat nog niet zo gek.
The Rock
National Treasure 1/2
Pirates of the Carribean 1/3
Surrogates
Enemy at the State
Prince of Persia
Face Off
Die Hard 3
DeJa Vu
Voor € 2,13 per stuk is dat nog niet zo gek.
Er zitten ook hele seizoenen tussen....Sinned123 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:05:
Welke films worden er zoal besteld?
*Kijkt nog rond en weet nog niet wat hij koopt*
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Duur is het niet.
Maar dan koop ik persoonlijk voor een paar euro meer wat titels bij amazon.co.uk.
The Bourne Ultimatum boxset voor 9pond.
Back to the future Trilogy voor 8 pond
Alien anthology voor 10pond
En zo zijn er meer mooie boxsets.
En wat moet je met een seizoen 5 van lost als je de 1e 4 niet hebt
Maar dan koop ik persoonlijk voor een paar euro meer wat titels bij amazon.co.uk.
The Bourne Ultimatum boxset voor 9pond.
Back to the future Trilogy voor 8 pond
Alien anthology voor 10pond
En zo zijn er meer mooie boxsets.
Voornamelijk DVD.RickvN schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:16:
[...]
Er zitten ook hele seizoenen tussen....
*Kijkt nog rond en weet nog niet wat hij koopt*
En wat moet je met een seizoen 5 van lost als je de 1e 4 niet hebt
[ Voor 38% gewijzigd door Sinned123 op 19-12-2012 21:18 ]
En ik heb besteld:
The Rock
Pirates of the Caribbean 1 t/m 3
Face/Off
Secretariat
2 euro per bluray! En geen B-films maar toppertjes! 'Net niet' zegt-ie dan
The Rock
Pirates of the Caribbean 1 t/m 3
Face/Off
Secretariat
2 euro per bluray! En geen B-films maar toppertjes! 'Net niet' zegt-ie dan

Ieder zijn eigen mening, ik vind ze vermakelijk hoor.
Maar toppers nee dat niet.
Je hoeft geen van deze films mij binnen een jaar een 2e keer te laten zien.
Ik twijfel zelfs of ze voor 2euro per stuk aan te schaffen, omdat ze hier anders toch maar liggen.
Dan zou ik eerder 2 vrouwenfilms scoren voor vrouwlief.
Ik twijfel zelfs of ze voor 2euro per stuk aan te schaffen, omdat ze hier anders toch maar liggen.
Zojuist besteld:
Enemy of the state
Deja Vu
Enemy of the state
Deja Vu
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dan bestel je toch The Proposal en Pretty Woman?Sinned123 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:45:
Ieder zijn eigen mening, ik vind ze vermakelijk hoor.
Zo ik heb
Pirates of C 1t/m 3
Alice in Wonderland
Preposal
Enemy of teh state
Zit nog te denken om Prince of Peria er bij te halen, maar dan moet ik wel een email verzinnen.
Ben namelijk door de adressen heen.
Pirates of C 1t/m 3
Alice in Wonderland
Preposal
Enemy of teh state
Zit nog te denken om Prince of Peria er bij te halen, maar dan moet ik wel een email verzinnen.
Als je gmail hebt kun je van abc.def@gmail ook ab.cdef@gmail.com a.bcdef@gmail.com enz makenNico111 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:30:
Zo ik heb
Pirates of C 1t/m 3
Alice in Wonderland
Preposal
Enemy of teh state
Nee die heb ik niet, maar bedankt voor de tip.Misschien moet ik ook gewoon blij zijn met 6 filmsReiben schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:32:
[...]
Als je gmail hebt kun je van abc.def@gmail ook ab.cdef@gmail.com a.bcdef@gmail.com enz maken
Ze zijn er nog nietNico111 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:33:
[...]
Nee die heb ik niet, maar bedankt voor de tip.Misschien moet ik ook gewoon blij zijn met 6 films
Dat zou mij ook niet echt verbazenBluebe schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:10:
[...]
Ze zijn er nog nietDoor de constante stroom opeens zou het me niet verbazen als er wat orders geannuleerd zullen worden, maar we zullen zien
Maargoed deze codes zijn voor zover ik kan zien al vrij lang geldig en ik neem aan dat men dat toch wel weet bij movieminutes.
Ik heb nu 2x2 films besteld. Heb volgens mij ook nog wel ergens movieminutes gezien bij films die ik gekocht heb maar eens kijken of ik de codes niet heb weggegooid
Pirates 1 t/m 3
national treasure 1 en 2
en pretty woman besteld
Nu maar hopen dat het werkt. Bedankt voor de tip.
national treasure 1 en 2
en pretty woman besteld
Nu maar hopen dat het werkt. Bedankt voor de tip.
De movieminutes silveren krascodes zitten op de achterkant van blu-rays. Deze zijn soms echt lastig open te krabben. Met je nagels lukt dat al helemaal niet. Haal de sticker van het hoesje af en plak het op een harde ondergrond om schade aan je cover te voorkomenDDarkForce schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:37:
[...]
Dat zou mij ook niet echt verbazen![]()
Maargoed deze codes zijn voor zover ik kan zien al vrij lang geldig en ik neem aan dat men dat toch wel weet bij movieminutes.
Ik heb nu 2x2 films besteld. Heb volgens mij ook nog wel ergens movieminutes gezien bij films die ik gekocht heb maar eens kijken of ik de codes niet heb weggegooid
Tevens zitten op de meeste blu-rays die je van movieminutes krijgt ook weer movieminute codes. Deze zijn 50 minutes per stuk waard!
Nee hoor, zo doet mijn vriendin het al tijden en is maar 1 keer verkeerd gegaan (en dat was nog in het oude systeem).Bluebe schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:10:
[...]
Ze zijn er nog nietDoor de constante stroom opeens zou het me niet verbazen als er wat orders geannuleerd zullen worden, maar we zullen zien
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Duurt het normaal lang voor je een verzendbevestiging krijgt bij movieminutes? Heb namelijk nog niks gehoord.
Meestal heb ik bij een internetbestelling een verzendbericht in de ochtend.
Ja je krijgt dacht ik alleen bericht zodra het is verzonden wat een week kan duren.Nico111 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:27:
Duurt het normaal lang voor je een verzendbevestiging krijgt bij movieminutes? Heb namelijk nog niks gehoord.
Jaws Blu-ray 7,99 pond bij Amazon.co.uk
Boxing Day-Uitverkoop bij http://www.wowhd.nl/blu-ray/Blu-ray-on-Sale/list/10477
Geen idee of het inderdaad scherpe prijzen zijn.
Geen idee of het inderdaad scherpe prijzen zijn.
Lord of the Rings Extended Editions box Blu-ray voor €49,99 bij V&D.
Als je airmiles inlevert is hij zelfs maar €35!
Als je airmiles inlevert is hij zelfs maar €35!
Iemand al iets van Movieminutes gehad? Duurt wel lang zo. Gaan ze wel leveren? Had 12,75 overgemaakt.
Let op:
~[html]Let op: het plaatsen van referrals valt onder spam en is niet toegestaan!~[/html]
~[html]Let op: het plaatsen van referrals valt onder spam en is niet toegestaan!~[/html]