After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
denk wel dat er nog wat vrij komt.
(mochten mensen er niet op komen (ik heb het eigenlijk niet nodig) stuur mij even dm)
inmiddels is de aanbieding verlopen...
[ Voor 62% gewijzigd door Geckoo op 19-11-2012 13:26 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
PSN ID = Jorco
Voor welk product.Geckoo schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:46:
ik zit atm op beide op de waiting list
denk wel dat er nog wat vrij komt.
(mochten mensen er niet op komen (ik heb het eigenlijk niet nodig) stuur mij even dm)
Heb net de Narnia collectie gekocht, altijd leuk voor de kleine
Als ik iets bestel is het wel lekker snel binnen, en het verzendadres is gewoon Nederland.Jorco schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:50:
Zeer interessante en scherpe aanbiedingen. Het is voor ons toch te hopen dat Amazon snel in Nederland van start gaat!
[ Voor 30% gewijzigd door Megamind op 19-11-2012 12:56 ]

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Omdat ze dan moeten gaan concurreren met Bol.com en er geen restricties meer zijn op het kunnen/mogen verzenden van sommige producten.Geckoo schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:51:
want? je kan het toch nu ook allemaal al bestellen? (en het versturen is gratis)
Zo worden er hoogstwaarschijnlijk nog veel meer producten aantrekkelijk geprijsd
PSN ID = Jorco
Totale prijs EUR 129,54. Nu nog bedenken of ik hem houd of doorverkoop.
Allemaal zeker niet. Een boel electronica is beperkt tot UK (tenzij ze daar het afgelopen half jaar in veranderd zijn). Voor boeken en films / muziek zijn er nagenoeg geen beperkingen gelukkig. Maar ik hoop inderdaad ook dat er dan wat meer Nederlandse deals komen (sinterklaas sales anyone?)Geckoo schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:51:
want? je kan het toch nu ook allemaal al bestellen? (en het versturen is gratis)
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
En hoe lang die wachtlijst nog blijft bestaan...?
Dat kun je niet zien. Er kwam bij mij ineens een popup waarbij ik 2 minuten de tijd had om te bestellen.EgMaf schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:38:
Hoe kun je eigenlijk zien waar op de wachtlijst je staat?
En hoe lang die wachtlijst nog blijft bestaan...?

De PS3 deal van Amazon nu is nog gewoon te duur voor wat je krijgt (12GB opslaggeheugen...), 650D was niet aantrekkelijk genoeg (net zo duur als in Nederland als je in NL de Canon Cashback gebruikt) en Zoom audiorecorder uiteraard nog niet gezien.
Op zich zou de PS3 (of Xbox / Wii) nog wel eens een goede deal van langs kunnen komen; vorig jaar was de PS3 320GB in een aantal uitvoeringen (qua games. controllers e.d.) voor zo'n £200, dat was wel voordelig (en persoonlijk bijna gekocht), maar nu er ook de goedkope (doch niet erg handige) Super Slim PS3 met weinig opslaggeheugen is, kan die nog wel eens een goede deal van komen; de PS3 12GB Super Slim is al langsgeweest voor £157 namelijk...
Amazon teert namelijk nog wel op hun £50 Wii en Xbox deals van 2 jaar geleden...
[ Voor 10% gewijzigd door Piet91 op 19-11-2012 14:25 ]
Amazon.com stuur me leuke mailings, mooie horloge aanbieding ertussen.
Wordt niet verscheept naar NL, DE & UK. Meer adressen in Europa heb ik niet...
Borderlinx tikt gelijk flink aan in de prijs.
Daar gaat dit hele topic overRylo schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:13:
amazon.co.uk heeft ook black friday deals lopen atm
De .com site is alleen veel scherper, en heeft interessante producten met zeer scherpe prijzen. Bijv. aantal exclusieve horloge merken -50%. Waar op de .co.uk alleen plastic intertoys/v&d modellen staan.
De .co.uk site heeft eigenlijk geen bijna 'echte' goede deals, bij de ICT valt het ook zwaar tegen.
Vandaar mijn vraag of er een truukje is om toch wat naar NL te krijgen.
Nee:
De Actie geldt uitsluitend voor actiemodellen welke in Nederland bij een erkende Canon dealer zijn
aangeschaft.
Erg jammer
[ Voor 29% gewijzigd door Freakster86 op 19-11-2012 15:39 ]
.com is voor ons niet aantrekkelijk evenals de meeste winkels daar in de VS die aan Black Friday doen. Komt puur door de shipping en de invoerkosten voor ons.thefox154 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:24:
Loopt toch op beide sites de blackfriday deals.
De .com site is alleen veel scherper, en heeft interessante producten met zeer scherpe prijzen. Bijv. aantal exclusieve horloge merken -50%. Waar op de .co.uk alleen plastic intertoys/v&d modellen staan.
De .co.uk site heeft eigenlijk geen bijna 'echte' goede deals, bij de ICT valt het ook zwaar tegen.
Vandaar mijn vraag of er een truukje is om toch wat naar NL te krijgen.
Shipping is soms nog wel te doen maar vanaf €22 mag je BTW gaan betalen en vanaf €150 BTW én invoerkosten. Het kan wel eens kostenloos door de douane glippen maar als je slim bent ga je daar niet van uit.
Borderlinx e.d. is een optie (mits je over geldige manieren van betalen hebt) maar daar komt natuurlijk ook de btw en/of invoerkosten bij op.
Maar verder heb je wel gelijk; Black Friday is in de VS veel interessanter. Nou kun je natuurlijk geen prijzen 1 op 1 omrekenen (BTW niveau's, inkomens e.d.) maar als je bijvoorbeeld bij de grote blauwe doos Best Buy de nieuwste (Super Slim) PS3 met 250GB geheugen en 2 games ziet voor $199.99 / €157 terwijl de goedkoopste Super Slim PS3 (met 12GB geheugen
Ter vergelijking; de goedkoopste PS3 met redelijk geheugen is de Slim 320GB voor €232 en de Super Slim 500GB voor €274...
Maar in de VS leeft Black Friday ook véél meer.
Nee.Freakster86 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:37:
Zou de Canon cashback ook gelden voor de Canon camera's die je in Engeland koopt? SX260 is daar nu 210 euro. Cashback is hier 30 euro voor. Voor 180 een leuk toestel.
Zo is vanmiddag de 650D body langsgekomen voor £438.33 / €546 maar die was direct uitverkocht/ in de wachtlijsten. In Nederland kun je die (i.c.m. die Cashback) voor hetzelfde krijgen.
[ Voor 30% gewijzigd door Piet91 op 19-11-2012 15:45 ]
Buiten de VS viert men ook niet echt Thanksgiving en dat heeft direct met Black Friday te makenPiet91 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:40:
[...]
.........
Maar in de VS leeft Black Friday ook véél meer.
........
Niet zozeer met thanksgiving als wel de start van het kerst-seizoen, althans op de manier zoals het tegenwoordig gepromoot wordt. Dat het samenvalt met de dag na thanksgiving is meer een 'geheugensteuntje'. Dus in feite heeft black friday veel meer met kerst te maken dan wel met thanksgiving. Zie ook op wikiSwoosh schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:49:
[...]
Buiten de VS viert men ook niet echt Thanksgiving en dat heeft direct met Black Friday te makenNiet zo vreemd dus dat het daar (meer) leeft en aan deze kant van de oceaan niet.
Historisch gezien is het oorspronkelijk meer een term die te maken had met verkeersdrukte na de thanksgiving feesterijen (ok op die manier weer wel veel met thanksgiving), en lijkt wat dat betreft weer meer op de zwarte zaterdagen zoals we die vanuit Frankrijk kennen.
Gezien het tegenwoordig meer promo-sale is met het oog op kerst (en voor ons zou sinterklaas ook prima opgaan) zie ik eigenlijk geen reden waarom wij ook niet zoiets zouden invoeren. Ik bedoel al die koopzondagen hier tegen het eind van het jaar is wel grappig, maar niet echt interessant voor koopjagers.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Eerder vergelijkbaar met dingen als 2e paasdag hier.rockhopper schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:02:
[...]
Niet zozeer met thanksgiving als wel de start van het kerst-seizoen, althans op de manier zoals het tegenwoordig gepromoot wordt. Dat het samenvalt met de dag na thanksgiving is meer een 'geheugensteuntje'. Dus in feite heeft black friday veel meer met kerst te maken dan wel met thanksgiving. Zie ook op wiki
Historisch gezien is het oorspronkelijk meer een term die te maken had met verkeersdrukte na de thanksgiving feesterijen (ok op die manier weer wel veel met thanksgiving), en lijkt wat dat betreft weer meer op de zwarte zaterdagen zoals we die vanuit Frankrijk kennen.
Gezien het tegenwoordig meer promo-sale is met het oog op kerst (en voor ons zou sinterklaas ook prima opgaan) zie ik eigenlijk geen reden waarom wij ook niet zoiets zouden invoeren. Ik bedoel al die koopzondagen hier tegen het eind van het jaar is wel grappig, maar niet echt interessant voor koopjagers.
Thanksgiving is altijd op een donderdag. En de opvolgende vrijdag hebben dus heel veel mensen vrij.
Het is ook meteen de laatste landelijke vrije dag voor kerst, dus een ideale tijd om inkopen te doen.
Wij hebben hier geen landelijke vrije dag vlak voor de feestdagen. Hier is de drukste dag vaak de laatste koopavond/zondag voor sinterklaas.
Wat sales betreft op die dag:
http://lifehacker.com/596...time-to-shop-for-bargains
uDraw tablet + game voor de PS3 of Xbox360 voor 5 pond.
Voor de Wii is dezelfde versie voor 11 pond te krijgen.
Wat wil je weten?Vjenne-ICT schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:29:
Leuke deals! maar....hoe werkt dit?
[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 19-11-2012 21:30 ]
Dus voor de mensen geïnteresseerd in een Wii = morgenmiddag om 13:59 F5'en, want die deal gaat in secondes weg!
Niet Amazon, maar wel Black Friday: Apple doet ook mee..krijg ik net in de mail. (al geven ze het maar een andere naam)
Zal te zijner tijd wel beter bekend zijn wat ze gaan doen qua korting.
Misschien handiger om TT om te zetten naar Black Friday omdat er ook andere (web)shops doen aan Black Friday en je hier dan een algemeen Black Friday 2012 van maakt?
[ Voor 40% gewijzigd door Piet91 op 20-11-2012 14:26 ]
Het is in ieder geval handig om alvast te zien wanneer de deals op amazon ingaan. Scheelt weer een hoop zinloos kijken
http://www.amazon.co.uk/g...0987031&pf_rd_p=343040147
Het is dat mijn eigen het nog doet... pff

Ja, dit is ook nog de oude prijs.rockhopper schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:05:
Hoe weet jij de prijs al van die headphones? Die gaat toch pas over een uur in werking?
Zijn wel leuke gadgets in de verkoop vandaag, maar geen echte toppers voor mij. Ik ben wel benieuwd wat de sansa+ mp3 speler gaat worden qua prijs, en de dagelijkse garmin deals.
Zou die nieuwe kindle vrijdag nog een echte stuntprijs krijgen?
Vergeten dat alleen CC wordt geaccepteerd.. -_- 20 euro voor die koptelefoon...
* inschrijven loont heb er toch 1 kunnen kopen!
[ Voor 32% gewijzigd door B0MBACI op 20-11-2012 12:33 ]
Nog even over de Harry Potter-box. Gisteren was het niet gelukt om het geld van mijn rekening af te schrijven en nu bij een tweede poging van Amazon hebben ze €0,48 minder afgeschreven.
Je kan dus het beste de wisselkoers van je eigen bank gebruiken ipv. die van Amazon.
[ Voor 32% gewijzigd door Yorinn op 20-11-2012 12:36 ]
Geraced naar huis, begint pas om 13:00 ned. tijdPiet91 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 01:36:
Morgen komt er om 2 uur 's middags Nederlandse tijd een Nintendo Wii als deal. Deze kost nu £118. Die zou nog best eens een £50 deal kunnen worden wat neerkomt op €62 wat 'm ruim 2x zo goedkoop zou maken als hier: pricewatch: Nintendo Wii Family Edition Party Pack Wit
Dus voor de mensen geïnteresseerd in een Wii = morgenmiddag om 13:59 F5'en, want die deal gaat in secondes weg!
Sorryremcoboy1479 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:04:
[...]
Geraced naar huis, begint pas om 13:00 ned. tijd
15:00 uur / 3 uur vanmiddag dus, over een half uur.
Wilde toch graag jullie mededelen dat die deal langskwam maar het was al laat en ik had blijkbaar de slaap nodig.
Maar niet gezegd dat het 50 pond word hè, maar gezien het feit dat ie nu £118 kan dat best wel eens flink onder de £100 gaan. Wie weet gaan ze die beroemde £50 gameconsole deal weer 'ns doen.
EDIT @ 15:00 uur: De Wii is £89.99 / €112 geworden, niet interessant dus.
Piet91 gaat eens kijken of hij überhaupt wel betaalmanieren heeft of dat hij z'n broer lief moet aankijken om diens creditcard te gaan gebruiken.
Standaard Rabobank EuroPas gaat niet werken ben ik bang
[ Voor 14% gewijzigd door Piet91 op 20-11-2012 17:33 ]
Ik wil de prijs eerst checken, snel de 3V card opwaarderen en kopenPiet91 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:25:
[...]
Sorry![]()
15:00 uur / 3 uur vanmiddag dus, over een half uur.
Wilde toch graag jullie mededelen dat die deal langskwam maar het was al laat en ik had blijkbaar de slaap nodig.
Maar niet gezegd dat het 50 pond word hè, maar gezien het feit dat ie nu £118 kan dat best wel eens flink onder de £100 gaan.
Piet91 gaat eens kijken of hij überhaupt wel betaalmanieren heeft of dat hij z'n broer lief moet aankijken om diens creditcard te gaan gebruiken.![]()
Standaard Rabobank pas gaat niet werken geloof ik...
Maar hoop dat 3V er niet weer een kwartier over doet..
This deal is in your Shopping Basket.
Check out in 12:21 to receive this discount.
maar de korting is me niet hoog genoeg ...
Maar hoe werkt amazon precies? Het lijkt of sommige componenten uit diverse webshops worden verzonden. En hoe zit het met de douane? Zullen ze de pakket onderscheppen en mogelijk belasting betalen?
Er is een vrije invoer binnen de EU geldig. Dus als al je onderdelen uit Engeland komen, dan zit je altijd goed.CrazyTurk schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:55:
Ik heb een vraagje (offtopic). Ik heb een enkele componenten samengesteld in me wenslijst die uitkomt op rond de €465 in de pricewatch. Dus ik ging even op amazon.com dezelfde samenstellen en kwam rond de €385 uit. Bijna €80 verschil.
Maar hoe werkt amazon precies? Het lijkt of sommige componenten uit diverse webshops worden verzonden. En hoe zit het met de douane? Zullen ze de pakket onderscheppen en mogelijk belasting betalen?
Er zijn ook handelaren op Amazon actief die vanuit Amerika en andere landen werken. Hier heb je wel kans dat de douane geld wilt zien.
Dat klopt. Op het pakket staat ook dat het verzonden is vanuit Zwolle. Dus daar zullen ze wel de pallets met goederen binnenkrijgen.Yorin schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:46:
Mijn Harry Potter-box is ook verzonden en heeft een Nederlands trace nummer. Waarschijnlijk wordt alles dus op pallets vanuit Engeland naar Nederland verscheept en daarna per pakket weggezonden hier.
Mijn Harry Potter box en Crucial SSD zijn ook verzonden en worden donderdag al afgeleverd.
Hier wordt die vrijdag verwacht, maar dat kan kloppen want de betaling was de eerste keer mislukt.LukeS schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:33:
[...]
Dat klopt. Op het pakket staat ook dat het verzonden is vanuit Zwolle. Dus daar zullen ze wel de pallets met goederen binnenkrijgen.
Mijn Harry Potter box en Crucial SSD zijn ook verzonden en worden donderdag al afgeleverd.
Meerdere NL adressen en een duits adres geprobeerd...
Kun je die wel bestellen?thefox154 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:00:
Hoe krijg je een product naar NL dan? Ik krijg bij alles alleen maar Cannot ship to this adres.
Meerdere NL adressen en een duits adres geprobeerd...
De dure broer probeer ik namelijk te kopen maar bij Shipping zegt hij wordt niet verstuurd naar dit adres.
Edit: oeps mezelf gequote was aan de post hierboven
[ Voor 6% gewijzigd door thefox154 op 21-11-2012 19:17 ]
Ben sinds een dag aan t volgen, (te) snel gekochtNordlys schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:12:
109 reviews op die pagina, ik denk dat je daar wel een beeld uit kan krijgen
Lees net de reviews, ga het maar eens proberen.
De goedkope braun mag wel naar NL, geen probleem om te orderen.
De luxe variant: http://www.amazon.co.uk/g..._gb_ld_tck_A2O1N3D5XTNX0I
met geen mogelijkheid.
Over een uur komt hij weer langs. Prijs zal wel hetzelfde zijn lijkt me.Freakster86 schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:51:
Ik zie de ssd niet bij missed deals staan... 125 euro voor 256GB was wel leuk geweest
Ik heb het even voor je geprobeert. En ik kom zonder problemen bij het betaalscherm + shipping naar Nederland hoor.thefox154 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:25:
Ik snap niets meer van Amazon haar beleid. Seller is in beide gevallen amazon zelf
De goedkope braun mag wel naar NL, geen probleem om te orderen.
De luxe variant: http://www.amazon.co.uk/g..._gb_ld_tck_A2O1N3D5XTNX0I
met geen mogelijkheid.
Braun Series 7 790 Electric Rechargeable Foil Shaver with Clean & Renew Charger cannot be shipped to the selected address.
Samsung CLP-415N Colour Laser Printer cannot be shipped to the selected address.
On the bright side, de M4 256GB komt weer terug: http://www.amazon.co.uk/g...0613011&pf_rd_p=344320267
Vanaf 10:30 Nederlandse tijd te bestellen.
En de Harry Potter-box voor wie hem gemist had: http://www.amazon.co.uk/g...0613011&pf_rd_p=344320267
Zo te zien zijn ze aanbiedingen aan het recyclen, maar er zijn ook nieuwe aanbiedingen.
De PS3 Slim 12GB met Wonderbook bijvoorbeeld, die is nu al goedkoper dan in Nederland, waar die 280 euro kost. Die wordt om 11:44 dus nog goedkoper. Als je er nog eentje nodig hebt, is dit je kans: http://www.amazon.co.uk/g...0613011&pf_rd_p=344320267
[ Voor 56% gewijzigd door Yorinn op 22-11-2012 09:43 ]
Edit: inmiddels op de wachtlijst, maar 500+ mensen voor me. Zometeen maar even die PS3 checken
[ Voor 37% gewijzigd door Jolly_Jumper op 22-11-2012 10:55 ]
Maar dat was die daarvoor ook al. En dat was rond 10:00 nederlandse tijd.xenne schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:54:
£99.99 (20% off)
[ Voor 19% gewijzigd door Jolly_Jumper op 22-11-2012 11:53 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Jolly_Jumper op 22-11-2012 12:11 ]
Denk er aan dat je vast een verloopstekkertje koopt van UK naar EU power plug.Jolly_Jumper schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:09:
Ik was 500+ op de waitlist bij de PS3, maar toch nog een mogelijkheid gekregen. Moest er even over nadenken (heb al een witte PS3 slim), maar toch gekozen om de super/ultra slim aan te schaffen.
Mag ik vragen waarom?Jolly_Jumper schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:09:
Ik was 500+ op de waitlist bij de PS3, maar toch nog een mogelijkheid gekregen. Moest er even over nadenken (heb al een witte PS3 slim), maar toch gekozen om de super/ultra slim aan te schaffen.
Naar mijn weten is de PS3 Super Slim een goedkopere versie van de Slim. Bouwkwaliteit is minder, blu-ray lade is minder en afhankelijk van de versie heb je ook veel minder opslaggeheugen (12GB of juist meer met 500GB).
De PS3 Super Slim 12GB was in de deal voor £169.99 wat €211 maakt. Weliswaar heb je daar een game en move-spul bij maar voor een 2 tientjes meer heb je een nieuwe 320GB Slim.
Oké, als je dat move-spul en die game leuk vind dan heb je zo'n €40 voordeel pricewatch: Sony PlayStation 3 Slim (2012) 12GB + Move Starterpack + Wonderbook Book of Spells Zwart
Bovendien had Amazon vorig jaar de eerder genoemde 320GB Slim met 2 games en move spul voor zo'n £200ish, ofwel een veel betere deal toen. Net als de Wii dinsdag (die met de dealprijs van €112 maar een tientje goedkoper was dan de pricewatch: pricewatch: Nintendo Wii Family Edition Party Pack Wit) maakt het nog geen goede aanbiedingen dit jaar bij Amazon.
Ja, ik weet het; de prijzen van Amazon.co.uk zijn niet afgestemd/gebaseerd op Nederlandse prijzen, maar voor ons vind ik het niet interessant.
Pas als die PS3 van vandaag zo'n £100 was geweest (eventueel zonder die game/move-spul) was het misschien interessant geweest. Dan moet je er nog zo'n €50+ aan opslag (2.5" HDD/SSD) erin doen (12GB is gewoon onbruikbaar weinig i.c.m. games) en kom je uit op zo'n €175 wat het een aardig goeie deal had gemaakt.
Geen €280, je bedoelt €251: pricewatch: Sony PlayStation 3 Slim (2012) 12GB + Move Starterpack + Wonderbook Book of Spells ZwartYorin schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:38:
De PS3 Slim 12GB met Wonderbook bijvoorbeeld, die is nu al goedkoper dan in Nederland, waar die 280 euro kost. Die wordt om 11:44 dus nog goedkoper. Als je er nog eentje nodig hebt, is dit je kans: http://www.amazon.co.uk/g...0613011&pf_rd_p=344320267
[ Voor 18% gewijzigd door Piet91 op 22-11-2012 13:39 ]
Het scheerapparaat was gratis uit de Black Friday, maar bijv. een shirt met FREE Super saver niet..
[ Voor 5% gewijzigd door Jolly_Jumper op 22-11-2012 15:48 ]
heb al eerder met cc dingen gekocht dus dat kan het probleem niet zijn
ora et labora
Daarom ik snap er geen zak van, die link van de luxe braun 790 doet hij niet. De goedkope wel...RocketKoen schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:32:
[...]
Ik heb het even voor je geprobeert. En ik kom zonder problemen bij het betaalscherm + shipping naar Nederland hoor.
Ik kan me nog voorstellen dat het misschien met restricties van een fabrikant te maken heeft. Maar dat is dus ook niet het geval. Wel jammer, voor 139 pond een scheerapparaat van in NL circa 300 euro.
€123,- euro voor een Crucial M4 SSD is zeker niet duur.xenne schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:13:
hij was £125.00 en is naar £99.99 gegaan
Komen daar nog verzendkosten naar Nederland en / of douane kosten overheen?
An a day keeps the doctor away.
Nee. Er worden geen verzendkosten gerekend als de standaard prijs (niet de lightning aanbieding prijs dus) boven de 25 pond is.iApp schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 00:17:
[...]
€123,- euro voor een Crucial M4 SSD is zeker niet duur.
Komen daar nog verzendkosten naar Nederland en / of douane kosten overheen?
Verder is er vrij verkeer van goederen binnen de EU dus betaal je geen douane kosten.
Eerder rond de 23pond, althans toen de koers wat lager lag.
Kan inmiddels 20pond zijn (25euro)
Dat idee had ik ook al van het scheerapparaat, was €3 duurder..LukeS schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:59:
Ze gebruiken ook een wat hogere wisselkoers. Ik heb uiteindelijk EUR 129,54 voor de Crucial SSD betaald.
Is dat te omzeilen door prijs in euro te zetten of iets dergelijks?
Die kan je namelijk uitzetten.
Amazon Currency Converter
When you purchase eligible items from the Amazon.co.uk website and use an eligible Visa or MasterCard credit or debit card denominated in currencies supported by Amazon Currency Converter, you may be able to pay in your local currency. If you have never used Amazon Currency Converter before, we will give you the option to turn it on during the ordering and payment process, provided your order is eligible. We'll show you the payment total in your local currency on the order summary page. If your 1-Click settings are enabled in Your Account, you can view the price of the item on the product detail page or the subtotal of the items in your Shopping Basket in your local currency.
Once you have Amazon Currency Converter turned on, we’ll automatically give you the option to make future eligible payments in your local currency. You can also turn Amazon Currency Converter on or off at anytime through Your Account:
Click Your Account at the top of any page.
Click "View or change your Currency Converter settings" and sign in
Thnx. Scheelt weer een paar centen.SR8 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:38:
Jullie hebben op Amazon.co.uk betaald in Euro's (via de Amazon Currency Converter)?
Die kan je namelijk uitzetten.
[...]
EDIT: Over 10 minuten gaat de samsung 256 gig SSD in de verkoop (duitse amazon)
[ Voor 36% gewijzigd door EJPostema op 23-11-2012 13:03 ]
Valt die prijs even tegen...EJPostema schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:02:
net voor 22 pond hitman besteld voor de ps3. Dat is wel een nette deal
EDIT: Over 10 minuten gaat de samsung 256 gig SSD in de verkoop (duitse amazon)

[ Voor 41% gewijzigd door Jolly_Jumper op 23-11-2012 13:17 ]
X360-versie
PS3-versie
Om 20:00 uur vanavond de GoPro HD Hero2 Outdoor Edition in de aanbieding. Nu met €256.89 al goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch (€278) dus dat kan voor de liefhebber ook voordelig uitvallen.
[ Voor 95% gewijzigd door maartend op 23-11-2012 15:53 ]
Ozich mooie deal, alleen jammer van de verzendkosten. Zie ook niks anders wat ik echt nodig heb, om tot het minimumbedrag voor free shipping te komen. Ik laat m schietenSR8 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:46:
Die is maandag al een keer geweest en toen was ie £4.99