Toon posts:

Hulp nodig met het zoeken van de juiste laptop!!

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een aantal eisen voor een laptop, maar kan tot nu nog niet de juiste vinden. Wie kan mij helpen?
mijn eisen zijn:
een lichte laptop (liever niet meer dan 2 kilo zonder batterij),
ik wil kunnen photoshoppen, downloaden, films bewerken, etc en dat allemaal tegelijk
Het liefst een 14 inch beeldscherm
en minimaal 3 GB werkgeheugen en 320 GB HDD
En het bedrag heb ik liever niet boven de 650 euro

Ik heb twee Acers gevonden, die aan bijna alle eisen voldoen. Ik vroeg mij dus ook af welke voor mij beter zou zijn. De een heeft meer geheugen, en de ander is weer sneller. Wat is het beste?
Dit zijn de Acers:
Acer Aspire TimelineX 4820T-333G32MN
Acer Aspire Timeline 4810TZG-414G50MN

Maar andere notebooks en tips zijn erg welkom!!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:07
De eerste. Videobewerken en Photoshop vragen vrij veel rekenkracht en de eerste laptop is daarin gewoon echt 2 keer zo snel. Dat zou ik niet graag op de trage energiezuinige processor van de 4810TZG doen.

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-11 11:07
Ik denk dat je teveel vraagt voor het geld. Montagesoftware heeft een krachtige processor nodig, het liefst een i7. Die processors vind je alleen in de prijsklasse 1200+. Dus denk even goed na wat je ermee wilt.

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:17
QErikNL schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:52:
Ik denk dat je teveel vraagt voor het geld. Montagesoftware heeft een krachtige processor nodig, het liefst een i7. Die processors vind je alleen in de prijsklasse 1200+. Dus denk even goed na wat je ermee wilt.
pricewatch: Dell Studio 15 (N0055805) Kost €800 en dan heb je een i7 ;).

Verder ben je beter af met de laptop met de snelle CPU. Overigens vraag ik me af: waarom ga je voor Acer? Die staan niet echt bekend als betrouwbaar... Je kan beter voor een echt merk gaan, bijvoorbeeld Asus, MSI, etc.

Overigens is deze: pricewatch: Acer Aspire TimelineX 4820T-333G32MN dus wel duidelijk de beste hiervoor ivm de CPU ;)

[ Voor 13% gewijzigd door AlexV op 04-06-2010 21:59 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:39

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica