Verwijderd

Topicstarter
Laats bij de mediamarkt langs geweest vanwege de aanschaf van een nieuwe televisie. (15% korting op de meeste tv's deze week.)
Alleen ik heb niet echt een goede keuze kunnen maken, ik heb enkele tv's gevonden en vroeg me af of een van jullie misschien ervaring had met deze tv's:

Panasonic TX42U10
LG 42PJ550 (geen full hd)
LG 50PK550

Ik heb mezelf een budget gesteld van rond de 600€. Ik zit 3 meter van de TV af, 42 inch lijkt me groot genoeg alhoewel ik ook op een 50 inch stuitte, zou dit te groot zijn voor die afstand?
De TV wordt voornamelijk gebruikt voor games(xbox 360) en films.

Kennen jullie misschien ook andere televisies die jullie kunnen aanraden?

Alvast bedankt!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-02 13:37

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:39:
Laats bij de mediamarkt langs geweest vanwege de aanschaf van een nieuwe televisie. (15% korting op de meeste tv's deze week.)
Alleen ik heb niet echt een goede keuze kunnen maken, ik heb enkele tv's gevonden en vroeg me af of een van jullie misschien ervaring had met deze tv's:

Panasonic TX42U10
LG 42PJ550 (geen full hd)
LG 50PK550

Ik heb mezelf een budget gesteld van rond de 600€. Ik zit 3 meter van de TV af, 42 inch lijkt me groot genoeg alhoewel ik ook op een 50 inch stuitte, zou dit te groot zijn voor die afstand?
De TV wordt voornamelijk gebruikt voor games(xbox 360) en films.

Kennen jullie misschien ook andere televisies die jullie kunnen aanraden?

Alvast bedankt!
Lees de FAQ eerst es ff door, lijkt me een mooi begin ;)

[FAQ] Welke TV moet ik kopen?

Verwijderd

Ik ben zelf in het bezit van een Philips 32" HD-Ready tv (720 P.) Ik zit hier ook ong. 3 meter vandaan. Eigenlijk is dit helemaal prima (naar mijn mening dan.) een 37" had ook prima gekund, maar ik zou zeker niet groter gaan, dat wordt gewoon irritant. Ik zou wel voor een full-hd kijken, zeker als er met de xbox op wordt gespeeld! succes...

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-02 17:17

NvM

De grootte van een televisie moet het probleem niet zijn, binnen een week à twee weken ben je hier aan gewend. Voordeeltje bij de 50 inch is ook nog eens dat hij Full-HD is.

Denk vooral bij de aanschaf aan de lange termijn, en dan is groter en Full-HD wel een voordeel.

Verwijderd

ik zit ook 3 meter van de TV en mijn 40 inch Sony had best een maatje groter gemogen....

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kijk eens bij koopinfo.nl ?

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1