Vervuilen van een nieuwsbericht

Pagina: 1
Acties:
  • 1.491 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hey Mods,

Er is een gebruiker op de frontpage bezig om de hele post over de Android-Hack te vervuilen.
Het stopt maar niet :(
Gaat om deze post : nieuws: Hackers schrijven rootkit om beveiliging Android te kraken
En deze user: [Verwijderde gebruiker]
Hij zit constant irritante posts te maken...

Kunnen jullie hier iets aan doen?

DennusB

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:22

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Voor frontpage spul kan je terecht in Tweakers.net Moddereter Forum, dus ik gooi hem even over de schutting.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

en dan duw ik hem nog wel ff verder van Geachte Redactie -> Tweakers.net Moddereter Forum ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 00:22

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

* MueR faalt :s

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meeste zijn toch al weer weggemod?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:10:
Meeste zijn toch al weer weggemod?
Niet al z'n posts zijn weggemod. En daarbij mag een mod hem van mij best even wijzen op deze onzin. Hij slaat helemaal door ... :/

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Modbreak en enkele reacties getrashed.

DennusB, don't feed the trolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:41

RvL

Anoniem: 192473 in 'nieuws: Hackers schrijven rootkit om beveiliging Android te kraken'

Hij is weer terug om tegen het mod beleid aan te schoppen.

Ik heb 'm al -1 gemod, maar als beginner-mod heb ik nog niet genoeg 'slagkracht' om 'm ook echt op -1 te krijgen.

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:09

Herman

FP ProMod
RvL schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:59:
Anoniem: 192473 in 'nieuws: Hackers schrijven rootkit om beveiliging Android te kraken'

Hij is weer terug om tegen het mod beleid aan te schoppen.

Ik heb 'm al -1 gemod, maar als beginner-mod heb ik nog niet genoeg 'slagkracht' om 'm ook echt op -1 te krijgen.
Nu staat ie wat steviger op -1 :P. Een -2 zou deze reactie niet misstaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Herman op 03-06-2010 14:03 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Jammer dat ik niet in de DSP kan. Maar deze reactie trash ook maar dan.

* Delerium zou graag een temp-ban implementeren.

Gezeik over censuur, z'n andere replies staa er gewoon nog en pakken nog enige positieve waarderingen.....

[ Voor 29% gewijzigd door Delerium op 03-06-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHAH wat een kansloos clubje is tweakers.net, dat ik hier ooit energie in gestoken heb. :)
Alle mods samen spannen omdat iemand tegen alles in gaat, hahah net echte politiek. Jongens zoek eens een leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ach, gedraag je toch!
Als je het ergens niet mee eens bent kun je dat op een nette manier en bij voorkeur ook op de juiste plaats melden. (Moderaties dus hier.) Met de toon die jij aanslaat kunnen we je moeilijk serieus nemen en zul je inderdaad alle mods tegenover je vinden. Tegen alles in gaan mag, maar doe het wel op een nette manier.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik geen 1 scheld wordt gebruikt, dus wat verstaan jullie onder netjes ? Alles wat jullie als nuttige informatie zien zeker ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sorry, maar als je wil discussieren kan je dat beter op een serieuze manier doen. Nu kom je gewoon over als een driejarig kind dat loopt te drammen omdat hij zijn zin niet krijgt.

Als je van jezelf weet dat je niet in staat bent een normale, volwassen reactie te tikken, kun je misschien maar beter helemaal geen reactie tikken.

De meeste van je reacties waren flames, trolls, zwaar offtopic, of een combinatie van meerdere van die dingen. Dan heeft het niks met censuur of het zijn van een "kansloos clubje" te maken dat die weggehaald worden.

Mag ik je als tip meegeven de FAQ te lezen? Daarin staat uitgelegd hoe je normaal dient te reageren.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawhol!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:46:
Volgens mij heb ik geen 1 scheld wordt gebruikt, dus wat verstaan jullie onder netjes ? Alles wat jullie als nuttige informatie zien zeker ^^.
Ook zonder scheldwoorden kun je schelden, trollen en flamen. In dit geval open je met het minachtende 'HAHAH', ga je verder met het opnieuw minachtende 'kansloos' en sluit je af met 'Jongens zoek eens een leven'.
Reacties hoeven niet perse nuttig te zijn (al zullen onnuttige reacties wel lager gewaardeerd worden, een 0 meestal), maar ze moeten wel netjes gesteld zijn. Laat je medemens in zijn waarde, lach hem niet uit omdat hij volgens jou dom is, maar leg hem netjes uit wat hij fout doet.
Dat is dan ook het probleem met jouw reacties, jij valt mensen aan door minachtend over hun te spreken. Op dat punt maakt het dan ook niet meer uit of jij gelijk hebt of niet, de toon maakt de reactie ongewenst.
En hiermee laat je dus een prima voorbeeld zien van hoe het niet moet. Met een enkel woord druk je hier een grote minachting uit op een zeer aanvallende toon. Ik hoop dat je begrijpt dat we dat niet kunnen accepteren.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is in dit topic ja ^^. Nadat ik aangevallen wordt door een clubje mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Goed, dit gaat nu wel gek genoeg zo.

Je reacties zijn terecht verwijderd, dus het is absoluut niet de bedoeling dat je doorgaat met het plaatsen van dergelijke berichten. En ook hier kan gewoon normaal met elkaar gediscussieerd worden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:41

RvL

Ik vond je reactie in het Android rootkit nieuwsitem nu ook niet van erg hoogstaand niveau, maar meer van het niveau 'ik ben het er niet mee eens en zal hier eens tegen het een en ander aan gaan lopen schoppen'.

Als je dat nu op een volwassen manier in dit subforum had gedaan, dan was het nog tot daar aan toe geweest.

daarnaast, referenties naar WO2 zoals 'jawohl' doen het bij mij persoonlijk altijd slecht

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:04:
Dat is in dit topic ja ^^. Nadat ik aangevallen wordt door een clubje mods.
Hoewel je reacties in dit topic van een ernstiger niveau zijn dan je (nog zichtbare) reacties op de frontpage, kom ik ook daar aanvallende elementen tegen:
Dus linux mensen, toch maar even een virusscanner aanschaffen voordat je andere "mijn systeem kan niet besmet raken want ik gebruik linux" mensen besmet.
Deze sneer naar 'die linuxers in hun ivoren toren' is totaal niet nodig.
Je verwijderde reacties kan ik niet inzien, maar houdt in je achterhoofd dat je respect moet blijven tonen naar anderen toe, hoe weinig je het ook met ze eens bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Dirk schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:12:
[...]

Hoewel je reacties in dit topic van een ernstiger niveau zijn dan je (nog zichtbare) reacties op de frontpage, kom ik ook daar aanvallende elementen tegen:

[...]

Deze sneer naar 'die linuxers in hun ivoren toren' is totaal niet nodig.
Je verwijderde reacties kan ik niet inzien, maar houdt in je achterhoofd dat je respect moet blijven tonen naar anderen toe, hoe weinig je het ook met ze eens bent.
De post die je daar aanhaalt vind ik anders een redelijk goede, linux gebruikers hebben over het algemeen geen virusscanner en stellen ook vaak dat dit niet nodig is, redelijk arrogant.
De arrogantie van een aantal linuxgebruikers op de FP wekt dan ook dit soort arrogantie op, mes snijdt wel aan 2 kanten natuurlijk, wdawn aanpakken -> voortaan alle linux <-> windows discussies streng moderaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Mental schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:16:
[...]

De post die je daar aanhaalt vind ik anders een redelijk goede, linux gebruikers hebben over het algemeen geen virusscanner en stellen ook vaak dat dit niet nodig is, redelijk arrogant.
Specifiek een virusscanner zal een linuxgebruiker zelden nodig hebben, aangezien er nauwelijks linuxvirussen bestaan. Andere vormen van beveiliging zijn vanzelfsprekend wel nodig, bijvoorbeeld tegen hackers.
De arrogantie van een aantal linuxgebruikers op de FP wekt dan ook dit soort arrogantie op, mes snijdt wel aan 2 kanten natuurlijk, wdawn aanpakken -> voortaan alle linux <-> windows discussies streng moderaten.
Alle trolls en flames moeten aangepakt worden. Zie je dat we er een gemist hebben, meld je dan in Het kleine-mismoderatietopic deel XVII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:36:
HAHAH wat een kansloos clubje is tweakers.net, (...)
Enig idee hoe denigrerend dit kan overkomen voor iemand die veel tijd in deze community steekt om anderen te helpen en om kennis toegankelijk te maken?
Ik vind het gaaf om te zien hoe velen behulpzaam bijvoorbeeld in diverse fora worden geholpen. Maar ook de FP wordt veel kennis gedeelt.
Dat ondermijn je wel met je uitspraken.
Alle mods samen spannen omdat iemand tegen alles in gaat, hahah net echte politiek. Jongens zoek eens een leven.
Dat alle mods tegen je zijn kan ook een teken zijn dat je bij jezelf te rade moet gaan. Ik geef ze in dit geval groot gelijk!
Jongens zoek eens een leven.
:X

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:41
Geef zo iemand gewoon een ban. Intenties van dit persoontje is toch al lang duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk als jullie als een dictatuur overkomen op mij omdat jullie mij vertellen wat ik wel en niet mag zeggen op een website, dan reageer ik ook als een onderdrukt persoon. Wij plegen geen Censuur "Censuur is het gebruiken van de macht van de staat (community), een bepaalde groepering, of van bepaalde individuen, om informatie achter te houden of de expressie aan banden te leggen." Daar lijkt het toch heel erg op.
2. Een dictatuur is een regeringsvorm waarin absolute macht doorgaans bij één persoon (een dictator) of een kleine groep mensen berust. lijkt mij ook van toepassing. (Alle trolls en flames moeten aangepakt worden. Zie je dat we er een gemist hebben, meld je dan in Het kleine-mismoderatietopic deel XVII) laat ik de gelijkenissen maar niet opnoemen.

Dat die woorden een negatieve klank meedragen, dat heeft helemaal te maken met de mensen die zich daardoor aangesproken voelen. Als het echt zo zou zijn dat jullie deze 2 dingen niet doen, dan reageer je daar niet zo vel op.

Hoogachtend,

De reuze baby

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Je doet wel erg je best dit kansloze clubje te overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Afbeeldingslocatie: http://omglol.kerrolisaa.com/1/10557.jpg

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dit clubje snapt niet waarom ik reageer zoals ik reageer. En dat probeer ik duidelijk te maken. Ik zeg helemaal niks over wat ze wel en niet mogen doen, alleen dat ik het er niet mee eens ben. + Ik verveel me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:41:
Nee, dit clubje snapt niet waarom ik reageer zoals ik reageer. En dat probeer ik duidelijk te maken. Ik zeg helemaal niks over wat ze wel en niet mogen doen, alleen dat ik het er niet mee eens ben. + Ik verveel me
Dat bold stukje is het meest steekhoudende wat je in dit topic hebt gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Mensen, en dan te bedenken dat zijn stemrecht evenveel waard is als dat van ons. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin684
  • Laatst online: 30-11-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:41:
Ik verveel me ook wel eens, maar dat ga ik dan niet botvieren op het forum zeg. Ga dan iets anders doen, pak er een Playboy bij voor mijn part, maar ga mods dan niet beschuldigen van het plegen van censuur of het bij een "vaag clubje" horen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goed. Als je definitie van censureren elke vorm van moderatie is, dan ja: wij censureren. En ja, als er maar twee opties zouden zijn, namelijk democratie en dictatuur, dan zijn wij een dictatuur. En dan? Kun je me één bedrijf noemen dat geen "dictatuur" is? Waarbij "dictatuur" in ons geval nog redelijk ruim is als omschrijving omdat het woord van de users alsnog heel belangrijk is voor ons.

Als jij je op straat niet kan gedragen word je daar ook op aangesproken door de politie wanneer ze het zien. Is dat ook censuur en dictatuur? Of gewoon een kwestie van leren goed fatsoen te hebben?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is nu pas echt denigrerend, nu zeg je gewoon dat jij je beter voelt dan ik :(. Maar het is pas denigrerend als ik me daar door laat lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:33
Armada. schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:42:
Mensen, en dan te bedenken dat zijn stemrecht evenveel waard is als dat van ons. ;(
Ook dat is goed voor ons, als iedereen zoals ons zou zijn zou er geen verschil zijn in de wereld ;).
Gelukkig zijn er voor dit soort personen of mensen die zo reageren oplossingen.
En hoop ik eerder ze zo in het echt niet reageren. maar toch wat normaler

But then again its not me so who cares.

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 03-06-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
Dirk schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:24:
[...]

Specifiek een virusscanner zal een linuxgebruiker zelden nodig hebben, aangezien er nauwelijks linuxvirussen bestaan. Andere vormen van beveiliging zijn vanzelfsprekend wel nodig, bijvoorbeeld tegen hackers.

[...]

Alle trolls en flames moeten aangepakt worden. Zie je dat we er een gemist hebben, meld je dan in Het kleine-mismoderatietopic deel XVII
Dit is dus exact de arrogantie die ik bedoel.
Jammer alleen dat virusscanners tegenwoordig zoveel meer doen dan enkel het analyseren van files op virussen, ook processen worden in de gaten gehouden voor patronen van malware etc etc.
Zou ook eens gaan verdiepen in hoeveel virussen en rootkits er in omloop zijn; kom dan nog eens terug op je verhaal. Als je dit in een bedrijfsomgeving in je hoofd haalt word je hier direct ontslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:34:
Kijk als jullie als een dictatuur overkomen op mij omdat jullie mij vertellen wat ik wel en niet mag zeggen op een website, dan reageer ik ook als een onderdrukt persoon. Wij plegen geen Censuur "Censuur is het gebruiken van de macht van de staat (community), een bepaalde groepering, of van bepaalde individuen, om informatie achter te houden of de expressie aan banden te leggen." Daar lijkt het toch heel erg op.
2. Een dictatuur is een regeringsvorm waarin absolute macht doorgaans bij één persoon (een dictator) of een kleine groep mensen berust. lijkt mij ook van toepassing. (Alle trolls en flames moeten aangepakt worden. Zie je dat we er een gemist hebben, meld je dan in Het kleine-mismoderatietopic deel XVII) laat ik de gelijkenissen maar niet opnoemen.

Dat die woorden een negatieve klank meedragen, dat heeft helemaal te maken met de mensen die zich daardoor aangesproken voelen. Als het echt zo zou zijn dat jullie deze 2 dingen niet doen, dan reageer je daar niet zo vel op.

Hoogachtend,

De reuze baby
Er is een verschil tussen censuur en het handhaven van gedragsregels. Afwijkende meningen worden gewoon geaccepteerd, zolang ze maar netjes gesteld worden. Wat niet geaccepteerd wordt zijn aanvallende reacties en totale onzinreacties. Van censuur is hier dus geen sprake.
Een democratie is t.net inderdaad totaal niet, het is een dictatuur zonder zijn negatieve bijklank, zonder willekeur, waar goed wordt geluisterd naar de gebruikers. Maar de leiding heeft inderdaad het laatste woord.

En als jij je verveeld ga dan een spelletje doen, buiten rondrennen, of wat dan ook, maar ga geen andere mensen lastig vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Mektheb schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:45:
[...]

Ook dat is goed voor ons, als iedereen zoals ons zou zijn zou er geen verschil zijn in de wereld ;).
Gelukkig zijn er voor dit soort personen of mensen die zo reageren oplossingen.
En hoop ik eerder ze zo in het echt niet reageren op zulke dingen ;)
Als jij een cafe binnenloopt en op de barkrukken gaat schijten, is de kroegbaas dan een dictator als ie je uit z'n toko tieft of een democratische vriendelijke man die samen de troep op gaat ruimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Armada. schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:42:
En nu ben je zelf dus ook fout bezig. Je hoeft het niet eens te zijn met zijn 'spammende ik wil een punt duidelijk maken' gedrag, maar zo laag terug te reageren is helemaal dom*.

*moet ik even toevoegen dat dit op vrij grote schaal werd/wordt gedaan jegens PVV stemmers, rokers en 'bijstand mensen', dus nieuw is het absoluut niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
SinergyX schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:48:
[...]

En nu ben je zelf dus ook fout bezig. Je hoeft het niet eens te zijn met zijn 'spammende ik wil een punt duidelijk maken' gedrag, maar zo laag terug te reageren is helemaal dom*.

*moet ik even toevoegen dat dit op vrij grote schaal werd/wordt gedaan jegens PVV stemmers, rokers en 'bijstand mensen', dus nieuw is het absoluut niet.
Jullie geven hem alleen maar zijn zin. Het is typisch Tweakers om inhoudelijk op het geschreeuw van dit persoon in te gaan, maar het is toch allemaal al lang duidelijk? Hij verveelt zich, aldus de etter zelf. Of hij heeft gewoon een erg complexe persoonlijkheid. Of zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
curry684 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:47:
[...]

Als jij een cafe binnenloopt en op de barkrukken gaat schijten, is de kroegbaas dan een dictator als ie je uit z'n toko tieft of een democratische vriendelijke man die samen de troep op gaat ruimen?
Dictator, maar toch vat ik het niet wat ik er mee te maken heb maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:34:
Kijk als jullie als een dictatuur overkomen op mij omdat jullie mij vertellen wat ik wel en niet mag zeggen op een website, dan reageer ik ook als een onderdrukt persoon.
Als bovenstaande een vorm van een excuus is, dan is het wel een hele zwakke. Stel: Je wordt onheus bejegend, is dat dan een legitieme reden om te beledigen? Zie jou 2e post en mijn reactie daarop. Ga bij jezelf te rade...

Maar hopelijk kan ik aangeven dat je niet onheus bejegend bent:
Zou iedereen meer dan 10 reacties zetten bij een nieuwsitem, dan krijg je een soort blog. Dat is je ook aangegeven. Dit is ongewenst gedrag.
Daarnaast zaten er flames in je reacties.

Dus niet jou mening was reden voor de censuur maar de vorm waarin je je mening gaf. Dat is gewoon duidelijk terug te lezen in de mod-break.

Wat al eerder is aangegen: neem de FAQ eens door. Hopelijk zie je het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar schijt ik op een barkruk? Ik type een aantal woorden, op 1 over andere manier zijn er mensen die zich daardoor heel erg aangevallen voelen. Ik vind dat apart en reageer daarop. Als helemaal niemand hierop gereageerd had op een negatieve manier, dan was ik allang gestopt. Maar ik hou wel van een uitdaging, en of ik gelijk heb of jullie, lekker boeiend ^^. Ik heb weer een paar uur lol gehad, zouden jullie ook eens moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:52:
Maar schijt ik op een barkruk? Ik type een aantal woorden, op 1 over andere manier zijn er mensen die zich daardoor heel erg aangevallen voelen. Ik vind dat apart en reageer daarop. Als helemaal niemand hierop gereageerd had op een negatieve manier, dan was ik allang gestopt. Maar ik hou wel van een uitdaging, en of ik gelijk heb jullie, lekker boeiend ^^. Ik heb weer een paar uur lol gehad, zouden jullie ook eens moeten doen.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ik heb weer een paar uur lol gehad, zouden jullie ook eens moeten doen.
Je mist geloof ik het punt dat er al een uur op je hoofd gescheten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Maar schijt ik op een barkruk? Ik type een aantal woorden, op 1 over andere manier zijn er mensen die zich daardoor heel erg aangevallen voelen. Ik vind dat apart en reageer daarop. Als helemaal niemand hierop gereageerd had op een negatieve manier, dan was ik allang gestopt. Maar ik hou wel van een uitdaging, en of ik gelijk heb of jullie, lekker boeiend ^^. Ik heb weer een paar uur lol gehad, zouden jullie ook eens moeten doen.
En als jij je vanaf regel 1 netjes aan onze regels had gehouden, dan hadden we nu deze discussie niet gehad. Dus ja, je hebt op onze spreekwoordelijke barkruk gescheten.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik ben zeer gekwetst en deze woorden zullen mij vanavond echt aan het denken zetten.
Allemaal een grote knuffel voor de voor en tegenstanders. Ik ben vrolijk en de zon schijnt ik ga lekker genieten.

Groetjes de reuze baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
De volgende die er nog serieus op in gaat en hem aandacht geeft vind ik een sukkel. Ha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
Armada. schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:09:
De volgende die er nog serieus op in gaat en hem aandacht geeft vind ik een sukkel. Ha!
Het punt wat wdawn juist maakt is dat dat hem geen reet interesseert, dus well done ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Het feit dat je niet het verschil tussen dictatuur en andere regeringsvormen kent is eigenlijk niet mijn probleem, dit geintje heeft lang genoeg geduurd, ga maar aan je sjef vragen of je niet voor die 'Enthousiaste receptioniste m/v' vacature in aanmerking komt, je hebt genoeg tijd over blijkbaar.
Dicht.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.