Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Hoi,

Ik ben op zoek naar een mp3 speler (8 of 16 gig). Het belangrijkste hierbij is de batterij, hij is namelijk voor op trek-reis en dan is er niet altijd de mogelijkheid om em op te laden.

Ik heb zelf zitten kijken naar de Creative Zen Mozaic ez100 deze heeft een batterijduur van "33 uur" (op de doos).

Heeft er hier iemand een suggestie of zelf ervaring met een goede batterij?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Als accuduur zo belangrijk is koop je er toch een die AAA-batterijen slikt?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Flogging Hank schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:28:
Heeft er hier iemand een suggestie of zelf ervaring met een goede batterij?
Cowon J3. 60 uur muziek op één charge. Als dat niet genoeg is dan bovenstaand :)

[ Voor 36% gewijzigd door Lukin op 02-06-2010 12:05 ]

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Cowon iAudio D2 (16GB) 40 / 50u accu op 1 lading, en net iets Compacter als de J3 =).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-10 14:48
CodeCaster schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:31:
Als accuduur zo belangrijk is koop je er toch een die AAA-batterijen slikt?
Dat kan aardig tegenvallen (ik dacht ook zo en heb een digicam gekocht op AA batterijen, welnu door de temperatuurverschillen op trekking heb ik nauwelijks foto's kunnen maken (batterijen waren 'op' na een tiental foto's!)

• danielmolenaar
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-05 13:12
Dryhte schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:59:
[...]

Dat kan aardig tegenvallen (ik dacht ook zo en heb een digicam gekocht op AA batterijen, welnu door de temperatuurverschillen op trekking heb ik nauwelijks foto's kunnen maken (batterijen waren 'op' na een tiental foto's!)
Dat kan natuurlijk ook liggen aan het merk batterijen wat je gebruikt. Duracell batterijen, bijvoorbeeld, zullen ook langer "goed blijven" dan batterijen die je bij de HEMA koopt.

Verwijderd

Er zijn ook al verschillende mp3-spelers met solar.
Op ebay zijn er wel een paar te vinden bijvoorbeeld:
http://cgi.ebay.com/2GB-3...ayers&hash=item3cad9f4e6f

Je kan ook voor een extern solar-paneeltje kiezen, deze worden vaak geleverd met alle soorten stekkers, maar meestal ook met een usb-plug. Hiermee kun je dan ook al je apparaten opladen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we dat je eerst zelf op zoek gaat; dat houdt dus in reviews en ervaringen lezen. Wij gaan niet voor jou uitzoeken welke speler de beste batterij heeft, dat kun je prima zelf. Mocht je specifieke vragen ergens over hebben kun je natuurlijk een topic openen, maar deze voldoet niet aan wat we volgens het Het algemeen beleid van een topicstart verwachten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.